Novi Hyundai i40. DA ili NE

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

Post Reply
lavic
Posts: 3030
Joined: 14/04/2011 15:03

#76 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by lavic »

[Cijene na bh. tržištu počinju sa 1,6 motorom i paketom opreme Comfort po cijeni od 29.990 KM, zatim slijedi isti motor sa paketom opreme Active po cijeni od 32.290 KM, dok je zadnji paket opreme Style sa cijenom od 33.990 KM.

Treba uvesti opciju tabla i kreda, da se nekima može nacrtati...A Passat je udoban kao moja stolica u trpezariji...[/quote]

Posto si znalac veliki samo ti uzmi Hyndai za te pare, ja cu za 30 000 uzeti golfa 6, astru, ili pug 308.

A o novom pasatu nemoj molim te davati komentare, jer nakon ove izjave upitno je, imas li bilo kakvo auto, ili je u pitanju mjesecna grasova, pa onako sa visine vidis sjedista u autima. :(
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#77 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by johntra »

Haj ti sine promijeni nick u prištić... :D
lavic
Posts: 3030
Joined: 14/04/2011 15:03

#78 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by lavic »

johntra wrote:Haj ti sine promijeni nick u prištić... :D
Joj, ciko bas ste me s'bali, necu vise nikad.
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#79 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by johntra »

tako treba, bravo mali.... :thumbup:
lavic
Posts: 3030
Joined: 14/04/2011 15:03

#80 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by lavic »

lavic wrote:
johntra wrote:Haj ti sine promijeni nick u prištić... :D
Joj, ciko bas ste me s'bali, necu vise nikad.
Ciko, zaboravih te pitat, jeli bolji Hyndai ili Fiat,ti bi to trebao znat.
U stvari isto je to 'ovno.
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#81 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by johntra »

Joj, mali ja ti taman mislio ostaviti čokoladicu negdje, a ti tako... :D
Sine, vidim da si dobro istražio materiju i zaključio šta vozim...helem, moj FIAT, Hyundai, Peugeot, Citroen, KIA, Lancia, Alfa, Ford, Opel, Toyota i ostala auta, su prava karanana za VW, SEAT, Škodu i ostala uber auta čuvenog njemačkog proizvođača...TDI je najbolji motor napravljen još od pogona Enterprisea, a Golf je besmrtan!
eto, je li ti sad srce na mjestu, sine?
lavic
Posts: 3030
Joined: 14/04/2011 15:03

#82 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by lavic »

johntra wrote:Joj, mali ja ti taman mislio ostaviti čokoladicu negdje, a ti tako... :D
Sine, vidim da si dobro istražio materiju i zaključio šta vozim...helem, moj FIAT, Hyundai, Peugeot, Citroen, KIA, Lancia, Alfa, Ford, Opel, Toyota i ostala auta, su prava karanana za VW, SEAT, Škodu i ostala uber auta čuvenog njemačkog proizvođača...TDI je najbolji motor napravljen još od pogona Enterprisea, a Golf je besmrtan!
eto, je li ti sad srce na mjestu, sine?
Srce je vazda ne mjestu, za tvoju informaciju ne vozim VW, a TDI mrzim zato sto zvuci kao kad kroz "kazandjiluk", i pravi je seljacki motor, a tvoj problem sto volis biti sveznalica,a daleko si svetlosnim godinama od toga.

Uzivaj u svojoj samodopadnosti. :D
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#83 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by johntra »

ne uživam u tome, uživam u samozadovoljavanju.. :D
nisam sveznalica, ali znam sigurno o čemu pišem kad pišem, pa i o tome da su kod VW Passata sjedišta kao kod trpezarijske stolice....po pitanju udobnosti...i da, znaš li kako ovaj Hyundai zovu u SAD? Passat killer :D
lavic
Posts: 3030
Joined: 14/04/2011 15:03

#84 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by lavic »

johntra wrote:ne uživam u tome, uživam u samozadovoljavanju.. :D
nisam sveznalica, ali znam sigurno o čemu pišem kad pišem, pa i o tome da su kod VW Passata sjedišta kao kod trpezarijske stolice....po pitanju udobnosti...i da, znaš li kako ovaj Hyundai zovu u SAD? Passat killer :D
Da, Amerikanci su bas reper svjetski kad je u pitanju auto industrija, osim toga ako ti niko od poznanika nema novog pasata da probas, onda otidji u ASA-u i trazi probnu voznju, pa reci.
Jos nesto Fiat mi je OK, pogotovo Punto, cak sam jednog vozao jednu zimu, i nisam nu nasao ozbiljniju zamjekru, osim loseg grijanja, treba mu vjecnost da se ugrije, ovo sa grijanjem nema veze ni sa kakvim kvarom,to je do sistema grijanja, sad vozim slicno auto i motor i grijanje je neuporedivo bolje.
User avatar
DoradO
Posts: 4610
Joined: 27/04/2008 00:39
Location: facebook.com/dorado.images

#85 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by DoradO »

johtra lave :wink: o kojem ti passatu govoris kad pominjes tu toliku neudobnost, na koje godiste tacnije mislis :?:
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#86 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by johntra »

sine, nakon sedam dana druženja sa istim, mislim da znam o čemu pišem i šta govorim...o jadnom faceliftu i prodavanju muda pod bubrege neću ni da pričam...
cilj ove teme jeste da nije sramota tražiti 46.000 za dizelskog i40, što je sasvim normalno...osim toga, prije Passata ima mnogo boljih i ljepših auta za izabrati, ne mora biti Hyundai...tako recimo, imaš Peugeot 508 sa 2.0 HDI motorom i 140 KS za 46.600 KM....
@dorado...iako sam se iskreno nadao da je udobnost bolja, nego kod prethodnika, meni je B7 Passat isto neudoban kao njegov prethodni brat...recimo, sa Superbom je uspjela priča o boljoj udobnosti i to auto je milina za dugih puteva...
User avatar
Mini_Star
Posts: 180
Joined: 21/09/2011 18:59

#87 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by Mini_Star »

VW Passat, VW Golf, Mercedes-Benz C, E, BMW i Volvo su reperi za kvalitet i pouzdanost. Zato, kad citamo ili gledamo clanke ili emisije o automobilizmu uvijek mozemo procitati/cuti u Golf klasi, u klasi Passata i sl. Hyundai, KIA, Renault, Peugeot, Toyota se trude da postignu taj kvalitet. To je super. Sto vise konkurencije to bolje za nas kupce. Zahvaljujuci takvim proizvodjacima Passat je danas 48.000KM, Mercedes C klasa je 55.000KM itd. Neki ce ovdje reci kako su nabrojani prozvodjaci (Hyundai, KIA,...) postigli taj kvalitet. Vizuelno da, ali u bitnim segmentima ne. Jedan od najbitnijih segmenata koji se nas bosanaca i hercegovaca tice je kvalitet goriva. Od nabrojanih proizvodjaca (Hyundai, KIA, Peugeot,...) jos niko nije uspio da napravi motor sa tolikim nivioom tolerancije na lose gorivo kao sto su to uradili njemacki proizvodjaci. Dalje, njemacki prozivodjaci su na prvom mjestu po inovacijama u automobilskoj industriji (novi mjenjaci, novi motori,...). Ovdje je neko potegao pitanje udobnosti. Njemacka auta jesu tvrdja, jer su iz nekog razloga takvim i napravljena. Mercedesu, VW-u, BMW-u nije nikakav problem napraviti hidraulicki ovjes ali iz nekog razloga to ne rade. Pretpostavljam da je razlog odrzavanje (hidraulika), izdrzljivost na losim cestama, bolji feedback i sl. Sto se tice Paugeota, zbog FAP filtera, ga ne bih uzimao. Inace je jako lijepo auto, a pretpostavljam i kvalitetno.

Obzirom da je tema "novi Hyundai i40 DA ili NE" i uz cinjenicu da se za priblizno isto novaca moze kupiti VW Passat ili Mercedes-Benz C klasa (sa istom kolicinom opreme) moj odgovor bi bio NE. Ipak su VW Passat (6 generacija ako se ne varam) ili Mercedes-Benz C klasa (peta generacija aj tinks) u odnosu na Hyundai i 40 (prva generacija) davno ispravili vecinu, ako ne i sve, svoje pocetnicke nedostatke. Misljena sam da prve generacije bilo kojeg modela vozila, od bilo kojeg proizvodjaca, treba izbjegavati jer uvijek mozete cuti "U novoj generaciji xxxxx modela su ispravljenji nedostatci iz prethodne generacije".

Sada da se osvrnem na post od zvek-a u kojem je postavio fotografije Mercedesovog kombija Viano 109 CDI Trend iz 2007 godine. Kao prvo, nisi nam ufotkao kompletno vozilo da vidimo u kakvom je uopste stanju. Mozda je sluzilo nekom majstoru sa "smirgl papir" rukama da obavlja privatne ili poslove za firmu. Sudeci po jadnom stanju rucice za zmigavac kombi i nije bas mazen i pazen. Poderano i prljavo sjediste opet govori u prilog da je vlasnik ili vozac kombija nekoko ko i ne brine puno o njegovom stanju. Trece, ovdje se govori o luksuznim automobilima a ne kombijima.

I na kraju, shikh je napisao da mu brat ima C klasu iz 2005 godine na kojoj su propala desna vrata i gepek jer ih je zahvatila korozija. Nema sanse da pocincanu limariju zahvati korozija. Taj Mercedes, sudeci po mjestu gdje se korozija pojavila, je bio udaren, lose (jeftino) popravljen i sada se kao posljedica toga pojavila korozija.

P.S.
johntra wrote:...znaš li kako ovaj Hyundai zovu u SAD? Passat killer
Daj nam citat, link, sken iz clanka bilo sta sto bi potvrdilo ovu tvoju konstataciju. :)
Last edited by Mini_Star on 23/09/2011 10:13, edited 2 times in total.
frngla
Posts: 3148
Joined: 30/05/2009 14:29
Location: Manila

#88 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by frngla »

@Mini_Star

konacno jedan normalan komentar, svaka cast :thumbup:
User avatar
drndalo
Posts: 22716
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#89 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by drndalo »

Mini_Star wrote:Vizuelno da, ali u bitnim segmentima ne. Jedan od najbitnijih segmenata koji se nas bosanaca i hercegovaca tice je kvalitet goriva. Od nabrojanih proizvodjaca (Hyundai, KIA, Peugeot,...) jos niko nije uspio da napravi motor sa tolikim nivioom tolerancije na lose gorivo kao sto su to uradili njemacki proizvodjaci.
Dalje, njemacki prozivodjaci su na prvom mjestu po inovacijama u automobilskoj industriji (novi mjenjaci, novi motori,...).
Sa vecim dijelom se mogu sloziti ali ne i sa dijelom o uticaju goriva... Koliko ja znam iz razgovora sa jednim od servisera Hyundai-a u SA, mislim da im je osjetljivost na gorivo jedna od najmanje prijavljenih problematicnih stvari... Barem je tako na dosadasnjim automobilima bilo... Necu reci da VW ima vece probleme s tim, jer nam fali podataka, a cinjenica je i da je vecina Hyundaia kupljena nova, pa samim tim imaju manje problema s gorivom, od vecine VW-a, koji su kao dobro polovni vec pri uvozu bili naceti... Zasto ovo kazem ? Posebno zato sto je tu dizelas puno osjetljiviji od benzinca, a vecinu dijelova nadleznih za ubrizgavanje goriva ne pravi ni Hyundai ni Mercedes ni VW, nego Bosch, Siemens, Lucas, Delphi, XY... Imam tu jednu anegdotu, zezali mi VW-asi druga, koji je na Xsari morao mijenjati 1/4 dizne, da ga je zeznuo Francuz... A on im rece, jeste, pokvario mi se na francuskom autu SIEMENS ubrizgavac... S druge strane = MUK... Pocese pricati o curama... :-D

Inovacije u auto industriji nekada jesu bile cesce kod nijemaca, ali to odavno nije bas pravilo, kamara je izuma koji su prvi put primjenjeni na korajancima, japancima, talijanima, englezima, francuzima, a odavno u ovoj svjetskoj globalizaciji i ne znas "ciji je u cijoj", tj. da li je Svedjanin u stvari Indijac, Britanac = Kinez, Italijan = Amer, Svabo = Amer, Brazilac = Svabo, Francuz = Turcin, Ceh = Ukrajinac... A svi ti izumi su napravljeni za uzimanje para, kao sto se i auta prave da se zaradi na njima, a ne da nama budu dobra... Dakle neko ima intelektualna/proizvodjacka prava za nesto, i nama treba da dokaze da je to korisno/dobro/da mi to zelimo/da mi to platimo...

Ovim necu da kazem da je Hyundai > Mercedesa, ali da ima od Hyundai-a neki model koji je bolji od nekog Mercedesa, ima...
User avatar
Mini_Star
Posts: 180
Joined: 21/09/2011 18:59

#90 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by Mini_Star »

drndalo wrote:Sa vecim dijelom se mogu sloziti ali ne i sa dijelom o uticaju goriva... Koliko ja znam iz razgovora sa jednim od servisera Hyundai-a u SA, mislim da im je osjetljivost na gorivo jedna od najmanje prijavljenih problematicnih stvari... Barem je tako na dosadasnjim automobilima bilo... Necu reci da VW ima vece probleme s tim, jer nam fali podataka, a cinjenica je i da je vecina Hyundaia kupljena nova, pa samim tim imaju manje problema s gorivom, od vecine VW-a, koji su kao dobro polovni vec pri uvozu bili naceti... Zasto ovo kazem ? Posebno zato sto je tu dizelas puno osjetljiviji od benzinca, a vecinu dijelova nadleznih za ubrizgavanje goriva ne pravi ni Hyundai ni Mercedes ni VW, nego Bosch, Siemens, Lucas, Delphi, XY... Imam tu jednu anegdotu, zezali mi VW-asi druga, koji je na Xsari morao mijenjati 1/4 dizne, da ga je zeznuo Francuz... A on im rece, jeste, pokvario mi se na francuskom autu SIEMENS ubrizgavac... S druge strane = MUK... Pocese pricati o curama...
Izjave servisera iz Hyundaija treba uzimati sa rezervom. Covjek radi za Hyundai i naravno da nece govoriti da se kvari jer mu ode pos'o. Logicno. Salim se. Kada sam pisao osjetljivosti na gorivo mislio sam iskljucivo na dizelske motore. Apsolutno se slazemo da je 99% Hyundaija i KIA kupljena nova i mnogi jos nisu presli ni vise od 20.000 km. Dakle, trebamo jos cekati. Ovo VW-a, Mercedes-a... sto se voza po BiH je preslo preko 100.000 km, a nagledao sam se taksija i privatnih auta (VW, Mercedes) koji su presli i po 400.000km. Unutra raspad sistema, sve lampice svjetle ali auto radi. :)

Ne znam koje proizvodjace ugradjuju u Hyundai i KIA-u. Medjutim, kao sto imas npr. Gorenje sporet od 400KM tako isto imas i Gorenje sporet od 1200KM. Pretpostavljam da je tako i sa auto dijelovima. :)
drndalo wrote:Inovacije u auto industriji nekada jesu bile cesce kod nijemaca, ali to odavno nije bas pravilo, kamara je izuma koji su prvi put primjenjeni na korajancima, japancima, talijanima, englezima, francuzima, a odavno u ovoj svjetskoj globalizaciji i ne znas "ciji je u cijoj", tj. da li je Svedjanin u stvari Indijac, Britanac = Kinez, Italijan = Amer, Svabo = Amer, Brazilac = Svabo, Francuz = Turcin, Ceh = Ukrajinac... A svi ti izumi su napravljeni za uzimanje para, kao sto se i auta prave da se zaradi na njima, a ne da nama budu dobra... Dakle neko ima intelektualna/proizvodjacka prava za nesto, i nama treba da dokaze da je to korisno/dobro/da mi to zelimo/da mi to platimo...
Nije bitan vlasnik nego pamet. Kinez jeste vlasnik Volva ali je pamet i tehnologija svedska. Indijac jeste vlasnik Jaguara ali je pamet i tehnologija britanska. Sve je to kupljeno da se podjoni tehnologija. Ne bih se bas slozio sa tobom da se auta prave samo da bi se zaradilo na njima. Naravno da ce se zaraditi na njima ali ja ne zelim da se vozam u autu koje je napravljeno samo da bi neko zaradio na njemu pri cemu je takav automobil mrtvacki sanduk.
Ovo oko intelektualnih/proizvodjackih prava... mi nije jasno sta si htio reci ali nije ni bitno jer nije vezano za temu. :)
drndalo wrote:Ovim necu da kazem da je Hyundai > Mercedesa, ali da ima od Hyundai-a neki model koji je bolji od nekog Mercedesa, ima...
Dokaz molim :) Bilo sta. Test, grafik, cifre za poredjenje, link na tekst... Samo uz dokaze mozemo nesto tvrditi da jeste ili nije. :) Ostalo je sve stvar subjektivnog a ne objektivnog.
User avatar
drndalo
Posts: 22716
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#91 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by drndalo »

Hyundai ix35 naspram Mercedesa A klase...? Ne poredim ih direktno, jer su ko nebo i zemlja, ali po znackama na njima ide... Dakle nije svaki Hyundai = Pony iz 1990 godine, i nije svaki Mercedes S-600...

Intelektualna i proizvodjacka prava su u istom kontekstu da je npr. Volvo-u moja ljubav ka njihovom kvalitetu samo put do mojih para, a ne njihova zelja da ja budem siguran... Dakle "ciljano trziste", sto bi se ono reklo... I sve tehnologije su u startu razvijane da bi se nekada naplatile od nas, a ne da nam uljepsaju zivot... Surovo, ali to je kapitalizam... I nije to nista ruzno, to je tako... Da ti proizvodis npr. Smoki, dal' bi pravio onaj koji je meni zdraviji za srce, ili onaj koji ja volim da kupim ?

Ovo sto sam rekao o servisu je informacija koja je recena licno, posto se druzimo, nije samo unutar servisa tako... Ne fali njemu posla, ima ga dovoljno, npr. redovne servise, odrzavanje klima, lom stakla, peglanje lima, potrosni materijali, pokoji osigurac, senzor, plastika, desi se i pumpa za gorivo da se mora mijenjati, posebno kod modela koji su dosta stajali na legeru, pa korodirale... Ali to je sve rizik proizvodjaca/uvoznika, skini fabricki, montiraj nov i tjeraj... Cak mu je ovako lakse, jer s dugom garancijom najvise radi sa uvoznikom, ne pita se bas za zamjene ni skupljih dijelova, jer to snosi u ovom slucaju Hyundai... Dok bi za kvar npr. pumpe visokog pritiska na dizelu, te zamjenu iste u npr. 7 godini starosti malo kome od nas bilo svejedno izdvojiti npr. 1000 KM u komadu... A ljudi bi tu frustraciju njima prosipali, a ne Korejcima... Na svu srecu, tih problema nemaju puno...
User avatar
Zvek
Posts: 1430
Joined: 16/10/2010 19:58

#92 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by Zvek »

Evo još par slika Viana CDI

Image
Image
Image

Ovo nije kombi, kombi je Vito, već Mercedesov predstavnik u Espace klasi (Voyager, Sharan, Galaxy, Carnival, ...) i auto je u vlasništvu mog punca. Nov je plaćen negdje oko 75000 KM, u Autolineu. On sigurno nije neko ko puno pažnje poklanja autima, ali Viano se stvarno ofucao, kao da je kakav Kinez, Dacia, ili slično.

i40 nije prva generacija, već nasljeđuje 3 generacije Sonate, koja u Evropi nije imala zapaženu prodaju, za razliku od Azije i Amerike.
User avatar
Mini_Star
Posts: 180
Joined: 21/09/2011 18:59

#93 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by Mini_Star »

drndalo wrote:Hyundai ix35 naspram Mercedesa A klase...? Ne poredim ih direktno, jer su ko nebo i zemlja, ali po znackama na njima ide... Dakle nije svaki Hyundai = Pony iz 1990 godine, i nije svaki Mercedes S-600...
Porediti ix35 i Mercedesa A klasu mozemo samo mozda po cijeni i ni pocemu drugome. Radi se o dva u potpunosti razlicita segmenta. Mnogi zaboravljaju da Mercedes, BMW, Volvo, Jaguar sl. nije samo automobil vec je i statusni simbol. Ostali automobili o kojima je ovdje rijec to nisu.

O proizvodjacikm i intelektualnim pravima ne zelim da raspravljamo jer ne razumijem zasto si to uopste spominjao. Ako imas link ili tekst da procitam na temu intelektualnih i proizvodjackih prava u automobilskoj industriji bio bih ti zahvalan. Volvo je uvijek bio sinonim za sigurnost. Kineska auta su sinonim za nesigurnost. Vjerovatno su ih zato kinezi i kupili ne bi li makar malo podjonili tehnologiju i visegodisnje iskustvo pa u narednim godinama povecali koliko-toliko sigurnost svojih automobila. Naravno da ce ti naplatiti sigurnost zato neki automobili i jesu skuplji od drugih. To je sva sustina citave ove rasprave. Sigurnost i pouzdanost.
drndalo wrote:Dok bi za kvar npr. pumpe visokog pritiska na dizelu, te zamjenu iste u npr. 7 godini starosti malo kome od nas bilo svejedno izdvojiti npr. 1000 KM u komadu... A ljudi bi tu frustraciju njima prosipali, a ne Korejcima... Na svu srecu, tih problema nemaju puno...
Pa i drugi proizvodjaci daju garanciju. Zar ne? Evo npr. citat za Mercedesa:

Mobilo u Bosni i Hercegovini počinje vrijediti ove godine, i odnosi se na vozila registrovana poslije 1. jula 2010. Ova garancija mobilnosti inicijalno vrijedi četiri godine od datuma prve registracije. Nakon toga, Mobilo se obnavlja redovnim servisiranjem u propisanim intervalima, kod ovlaštenih Mercedesovih servisnih partnera. Kupac može koristiti prednosti Mobilo garancije maksimalno 30 godina, što praktično predstavlja cijeli životni vijek automobila.

Mobilo garancija osigurava mobilnost vozača i putnika u slučaju kvara, manje nezgode, nesreće ili vandalizma, zbog kojih vozilo nije u voznom stanju. Na ovaj način gubitak ključa, manjak ulja, rashladnog sredstva ili goriva, saobraćajna nesreća ili kvar, neće predstavljati prepreku mobilnosti. Mobilo obezbjeđuje vozaču Mercedes-Benza široku paletu usluga.


Link
http://www.autoportal.ba/index.php?opti ... 7&Itemid=1
User avatar
Mini_Star
Posts: 180
Joined: 21/09/2011 18:59

#94 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by Mini_Star »

Zvek wrote:Evo još par slika Viana CDI

Ovo nije kombi, kombi je Vito, već Mercedesov predstavnik u Espace klasi (Voyager, Sharan, Galaxy, Carnival, ...) i auto je u vlasništvu mog punca. Nov je plaćen negdje oko 75000 KM, u Autolineu. On sigurno nije neko ko puno pažnje poklanja autima, ali Viano se stvarno ofucao, kao da je kakav Kinez, Dacia, ili slično.

i40 nije prva generacija, već nasljeđuje 3 generacije Sonate, koja u Evropi nije imala zapaženu prodaju, za razliku od Azije i Amerike.
Ne bih da ulazim u raspravu oko vozila koje ne spada u kategoriju vozila o kojima se ovdje raspravlja. Par sitnica iz prethodnih fotografija mi je bilo zapalo za oko a to su sitnice koje govore o tome da vozilo i nije bas odrzavano (rucica za zmigavac). Ne bih bas rekao da se ofucao jer s vana izgleda ocuvano, unutra (ove zadnje fotografije) takodjer osim volana i jednog dijela sjedista. Mislim da se ipak radi o vecem vozilu od nabrojanih (Voyager, Sharan, Galaxy, Carnival, ...).

Znaci, i40 je redizajnirana Sonata. :)
User avatar
Faruk
Posts: 889
Joined: 03/04/2004 15:57
Location: Jedan grad, dva kluba. Jedan kokuz drugi mu se ruga

#95 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by Faruk »

fundaji hahahahaha
pa samo lud čovjek može kupiti to smeće

pored lošeg ležanja, groznih kočnica, neupravljivosti, katastrofalnih motora i lošeg imidža, ti automobili imaju neviđenu manu a to je PAD VRIJEDNOSTI

to su automobili bez vrijednosti na BiH tržištu
polovnog ćeš prodati NIKAD osim ako ne tražiš 40% manje od cijene sličnog auta nekog normalnog proizvođača

najbolji pokazatelj interesa za ovim lošim automobilima su uvoznici polovnih vozila
NIKO ih ne uvozi

sjetite se vremena kad su se uvozili samo VW ili Audi, pa polako počeli Renault, pa sad sve više Peugeot
danas su manje više svi zastupljeni, osim Koreanaca

ko kupi fundaji ne cijeni svoj novac
precijenjeni su
jedino da traži da mu ga novog prodaju za već spomenutih 40% niže u startu

i dalje će dobiti auto lošeg ležanja, groznih kočnica, neupravljivosti, katastrofalnih motora i lošeg imidža
User avatar
Qler
Posts: 23490
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo

#96 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by Qler »

I ti ga sad pretjera sa lezanjem i kocnicama...
User avatar
Mini_Star
Posts: 180
Joined: 21/09/2011 18:59

#97 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by Mini_Star »

Bas ga pretjera.
User avatar
zecko_kupuz
Posts: 2315
Joined: 11/01/2008 14:58
Location: Sarajevo

#98 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by zecko_kupuz »

Faruk wrote:fundaji hahahahaha
pa samo lud čovjek može kupiti to smeće

pored lošeg ležanja, groznih kočnica, neupravljivosti, katastrofalnih motora i lošeg imidža, ti automobili imaju neviđenu manu a to je PAD VRIJEDNOSTI

to su automobili bez vrijednosti na BiH tržištu
polovnog ćeš prodati NIKAD osim ako ne tražiš 40% manje od cijene sličnog auta nekog normalnog proizvođača

najbolji pokazatelj interesa za ovim lošim automobilima su uvoznici polovnih vozila
NIKO ih ne uvozi

sjetite se vremena kad su se uvozili samo VW ili Audi, pa polako počeli Renault, pa sad sve više Peugeot
danas su manje više svi zastupljeni, osim Koreanaca

ko kupi fundaji ne cijeni svoj novac
precijenjeni su
jedino da traži da mu ga novog prodaju za već spomenutih 40% niže u startu

i dalje će dobiti auto lošeg ležanja, groznih kočnica, neupravljivosti, katastrofalnih motora i lošeg imidža
A ti imaš pravo ovo tvrditi nakon desetina provozanih modela i hiljada i hiljada pređenih kilometara?!? Eksplicitno vrijeđaš vlasnike Hyundaija, a na osnovu čega? Smatraš li za ocjenjivanje kompetentnijim sebe i kupce na autopijaci na Stupu ili hiljade drugih zadovoljnih klijenata širom svijeta, kao i mnogobrojne stručne automagazine pa i tehnološke institute?

Ja razumijem da su mnogi sumnjičavi po pitanju napretka Hyundaija na svjetskom tržištu, ali ljudi su u kratkom periodu podigli nivo kvalitete do neslućenih mjera. Vjerujte.
User avatar
Mini_Star
Posts: 180
Joined: 21/09/2011 18:59

#99 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by Mini_Star »

zecko_kupuz wrote:
Faruk wrote:fundaji hahahahaha
pa samo lud čovjek može kupiti to smeće

pored lošeg ležanja, groznih kočnica, neupravljivosti, katastrofalnih motora i lošeg imidža, ti automobili imaju neviđenu manu a to je PAD VRIJEDNOSTI

to su automobili bez vrijednosti na BiH tržištu
polovnog ćeš prodati NIKAD osim ako ne tražiš 40% manje od cijene sličnog auta nekog normalnog proizvođača

najbolji pokazatelj interesa za ovim lošim automobilima su uvoznici polovnih vozila
NIKO ih ne uvozi

sjetite se vremena kad su se uvozili samo VW ili Audi, pa polako počeli Renault, pa sad sve više Peugeot
danas su manje više svi zastupljeni, osim Koreanaca

ko kupi fundaji ne cijeni svoj novac
precijenjeni su
jedino da traži da mu ga novog prodaju za već spomenutih 40% niže u startu

i dalje će dobiti auto lošeg ležanja, groznih kočnica, neupravljivosti, katastrofalnih motora i lošeg imidža
A ti imaš pravo ovo tvrditi nakon desetina provozanih modela i hiljada i hiljada pređenih kilometara?!? Eksplicitno vrijeđaš vlasnike Hyundaija, a na osnovu čega? Smatraš li za ocjenjivanje kompetentnijim sebe i kupce na autopijaci na Stupu ili hiljade drugih zadovoljnih klijenata širom svijeta, kao i mnogobrojne stručne automagazine pa i tehnološke institute?

Ja razumijem da su mnogi sumnjičavi po pitanju napretka Hyundaija na svjetskom tržištu, ali ljudi su u kratkom periodu podigli nivo kvalitete do neslućenih mjera. Vjerujte.
Zasto se uopse obazires na komentare bez ikakve argumentacije? Ignore.
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#100 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by johntra »

Mini_Star wrote:VW Passat, VW Golf, Mercedes-Benz C, E, BMW i Volvo su reperi za kvalitet i pouzdanost. Zato, kad citamo ili gledamo clanke ili emisije o automobilizmu uvijek mozemo procitati/cuti u Golf klasi, u klasi Passata i sl. Hyundai, KIA, Renault, Peugeot, Toyota se trude da postignu taj kvalitet. To je super. Sto vise konkurencije to bolje za nas kupce. Zahvaljujuci takvim proizvodjacima Passat je danas 48.000KM, Mercedes C klasa je 55.000KM itd. Neki ce ovdje reci kako su nabrojani prozvodjaci (Hyundai, KIA,...) postigli taj kvalitet. Vizuelno da, ali u bitnim segmentima ne. Jedan od najbitnijih segmenata koji se nas bosanaca i hercegovaca tice je kvalitet goriva. Od nabrojanih proizvodjaca (Hyundai, KIA, Peugeot,...) jos niko nije uspio da napravi motor sa tolikim nivioom tolerancije na lose gorivo kao sto su to uradili njemacki proizvodjaci. Dalje, njemacki prozivodjaci su na prvom mjestu po inovacijama u automobilskoj industriji (novi mjenjaci, novi motori,...). Ovdje je neko potegao pitanje udobnosti. Njemacka auta jesu tvrdja, jer su iz nekog razloga takvim i napravljena. Mercedesu, VW-u, BMW-u nije nikakav problem napraviti hidraulicki ovjes ali iz nekog razloga to ne rade. Pretpostavljam da je razlog odrzavanje (hidraulika), izdrzljivost na losim cestama, bolji feedback i sl. Sto se tice Paugeota, zbog FAP filtera, ga ne bih uzimao. Inace je jako lijepo auto, a pretpostavljam i kvalitetno.

Obzirom da je tema "novi Hyundai i40 DA ili NE" i uz cinjenicu da se za priblizno isto novaca moze kupiti VW Passat ili Mercedes-Benz C klasa (sa istom kolicinom opreme) moj odgovor bi bio NE. Ipak su VW Passat (6 generacija ako se ne varam) ili Mercedes-Benz C klasa (peta generacija aj tinks) u odnosu na Hyundai i 40 (prva generacija) davno ispravili vecinu, ako ne i sve, svoje pocetnicke nedostatke. Misljena sam da prve generacije bilo kojeg modela vozila, od bilo kojeg proizvodjaca, treba izbjegavati jer uvijek mozete cuti "U novoj generaciji xxxxx modela su ispravljenji nedostatci iz prethodne generacije".

Sada da se osvrnem na post od zvek-a u kojem je postavio fotografije Mercedesovog kombija Viano 109 CDI Trend iz 2007 godine. Kao prvo, nisi nam ufotkao kompletno vozilo da vidimo u kakvom je uopste stanju. Mozda je sluzilo nekom majstoru sa "smirgl papir" rukama da obavlja privatne ili poslove za firmu. Sudeci po jadnom stanju rucice za zmigavac kombi i nije bas mazen i pazen. Poderano i prljavo sjediste opet govori u prilog da je vlasnik ili vozac kombija nekoko ko i ne brine puno o njegovom stanju. Trece, ovdje se govori o luksuznim automobilima a ne kombijima.

I na kraju, shikh je napisao da mu brat ima C klasu iz 2005 godine na kojoj su propala desna vrata i gepek jer ih je zahvatila korozija. Nema sanse da pocincanu limariju zahvati korozija. Taj Mercedes, sudeci po mjestu gdje se korozija pojavila, je bio udaren, lose (jeftino) popravljen i sada se kao posljedica toga pojavila korozija.

P.S.
johntra wrote:...znaš li kako ovaj Hyundai zovu u SAD? Passat killer
Daj nam citat, link, sken iz clanka bilo sta sto bi potvrdilo ovu tvoju konstataciju. :)
- eh..ovako svašta ti nama napisa, pa nam napisa da je Passat reper za kvalitet, a to je vozilo koje nije najprodavanije u svojoj klasi u Njemačkoj, nego ga redovno šiša Mondeo...Za Golf možemo reći da je reper, ali i to je previše napuhano kroz marketing i staru slavu dvičine...
- dalje, kažeš da je VW razvio otpornost prema lošem gorivu...zar nisu PD TDI motori imali najviše problema sa istim, te su pumpe redovno otkazala poslušnost zbog loše kvalitete goriva? jesu, i ima podataka o tome koliko ti duša želi na internetu...izvoli, pa surfaj...
- po čemu su to Nijemci inovatori? jesu prvi u inovacijama u dizelskom svijetu? jesu prvi po inovacijama u benzinskom svijetu? jesu inovatori na polju ostale tehnologije? nisu ni u jednom...većina njemačkih patenata je kupljena od drugih kompanija koje nisu imale para da dalje to razvijaju...
- zamjena ili čišćenje FAP filtera je danas mnogo jeftinija i lakša nego prije pet godina (respo to bolje zna od mene)
- Zvek ti je odgovorio za i40, koji je najkvalitetnije auto koje Hyundai trenutno nudi za evropskog kupca, jer i jeste napravljeno za prohtjeve debelih njemačkih kobasičara...
- čovjek ti stavi fotografije Mercedesa i to putničke verzije, a ti izmišljaš neke razloge, tipa ishabane ručice žmigavaca, kao eto po tome auto nije čuvano...pa čime je davao žmigavac, ustima?
Post Reply