Qler wrote:drndalo wrote:Qler wrote:
De ti to dobro ponovi.. Ispade Passat veca klasa od C klase i BMW-a 3
Jetta je u klasi sa Astrom sedan, sa Octaviom, Focus Seadn, Volvo S40....
Passat, C klasa, A4, 3 serija, Mondeo, Insignia, C5... To je jedna klasa... I to utvrdi...
Ja znam da bi ti volio da si svojim Passatom usao u rang BMW-a i Mercedes-a, a za 10.000-20.000 KM manje, ali nisi, barem ne u premium segment kako ih sortiraju... Ali po duzini automobila, a po tome su ugrubo klase automobila odredjene, Passat "sije" i 3-cu i C klasu...
Passat = 4769 mm
BMW 3 = 4531 mm
C-klasa = 4591 mm
Iliti u prevodu:
Passat > BMW 3 = 23.8 cm
Passat > C-klase = 17.8 cm
20-30 cm je u automobilizmu uvijek bila povelika razlika... Zato sam i rekao da je po dimenzijama (i vanjskim, a i unutrasnjim, ako se nisi vozio nazad, probaj, pa nam javi...) C-klasi i BMW-u 3 bliza Jetta, nego Passat...
To sto VW na silu gura Passata u visu klasu, to je njihov problem. Ti sad meni hoces da kazes da su E klasa, BMW 5 i Passat ista klasa? Daj ne budi smijesan. Pa proguglaj malo, bar to danas nije problem pa vidi ko se sa kime nagurava i ko je u kojim klasama. I ne vidim gdje sam ja rekao da ja vozim Passata? Fala bogu, jos imam dvije zdrave u glavi pa ne vozam VW-a
Ne, ja to necu da kazem, ovi "odlikasi" su jos uvijek klasa za sebe, i jos uvijek im se nije 100% primakao ni Audi, a ne VW, i to je jasno vecini, osim onih koji voze Audi... Pogledaj ostalu kompletnu klasu vozila siroke srednje klase, kao sto je Passat, i vidjeces da su svi negdje tu, po velicini i opremi... A svi su cjenovno iako veci, jeftiniji od "premium-a", Mercedesa i BMW-a...? Zasto ? Zato sto im se moze... Daju ti u cm manje auta za slicno para, a to nadoknadjuju nekim stvarima za koje neki ljudi hoce i mogu doplatiti... Oni i inace nisu nikada unutar (ciste) srednje klase, i novinari obicno imaju problem gdje da ih uvrste, jer su za sub-kompaktnu klasu preveliki, predobri, preskupi, a za usporedbu sa srednjom klasom su premali...
Nisam tebi nabrajao konkretno Passata da vozis, vise sam te iskoristio kao metaforu, da potenciram da poredjenje u startu ne valja, sorry nista licno
... Osim ako neko ne luta kao Honda NSX, mada bi komotno mogao promijeniti nick u VW Golf 5, pa racunaju sva auta koja se mogu kupiti za npr. 40.000 KM, od Smarta Bi-Turbo BRABUS, pa do SsangYong-a Slona... Ja ga tako ne bih kupovao... Od onoga sto mi treba taj auto zavrsavati, sveo bih izbor na 3-4-5 najpribliznijih tome, probao koliko god je moguce svaki od njih, razmisljao o kompromisima koje bi morao napraviti kod odabira, jer ako mi jedan auto ima 4 plusa, ima uvijek i 1-2 minusa, pa bih morao izvagati sta mi je prece...
Ovako ispada da je u startu zapoceo temu da nam kaze kako je i40 bezobrazno skup za jednog Hyundaia... Mozda i jeste, ali ko sam ja da to kazem nekome ko zeli da da svoje pare na njega ? Nov je model, vidjecemo... Ako prodaja bude isla, cijene nece drasticno padati, ali hoce u skladu s trzistem... Uvoznici imaju pravo i obavezu da prodaju aute, a ako im prodaja ne ide zbog cijene, korigovace je... Ko je 2008 mogao i sanjati da ce nov i30 sa 5 godina garancije kostati <20.000 KM...??? Svi oni zalihe za spustanje imaju, da li je moraju koristiti, do njih je...