Novi Hyundai i40. DA ili NE

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

Post Reply
User avatar
drndalo
Posts: 22716
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#26 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by drndalo »

Qler wrote:
drndalo wrote:Da ponovimo: BMW 3, Mercedes C klase su velicinom negdje kao VW Jetta, a ne kao VW Passat, koji je velicinom konkurencija i40... Dakle pricate o dzemu od sljiva, a ispadne vam ajvar...

De ti to dobro ponovi.. Ispade Passat veca klasa od C klase i BMW-a 3 :D Jetta je u klasi sa Astrom sedan, sa Octaviom, Focus Seadn, Volvo S40....

Passat, C klasa, A4, 3 serija, Mondeo, Insignia, C5... To je jedna klasa... I to utvrdi...
Ja znam da bi ti volio da si svojim Passatom usao u rang BMW-a i Mercedes-a, a za 10.000-20.000 KM manje, ali nisi, barem ne u premium segment kako ih sortiraju... Ali po duzini automobila, a po tome su ugrubo klase automobila odredjene, Passat "sije" i 3-cu i C klasu...

Passat = 4769 mm
BMW 3 = 4531 mm
C-klasa = 4591 mm

Iliti u prevodu:
Passat > BMW 3 = 23.8 cm
Passat > C-klase = 17.8 cm

20-30 cm je u automobilizmu uvijek bila povelika razlika... Zato sam i rekao da je po dimenzijama (i vanjskim, a i unutrasnjim, ako se nisi vozio nazad, probaj, pa nam javi...) C-klasi i BMW-u 3 bliza Jetta, nego Passat...
goibos
Posts: 341
Joined: 15/10/2009 12:42

#27 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by goibos »

Honda NSX wrote: početna je 47.000 (kusur cener), da li biste ga Vi kupili? Šta mislite? Opalite!!!
47000 čega ???

za te pare NE, da si rekao 20000 razmislio bih
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#28 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by johntra »

A šta, ti nikada nisi čuo za ljude koji kupuju automobil i da ih boli briga za koliko će ga kasnije prodati????
ima nešto što se zove uživanje u automobilu, što većina ljudi ovdje ne zna, nego im je samo bitno kako će ga dalje prodati...klasičan bošnjo....
a to za osnovni paket opreme u C klasi prije 1o godina i stvari koje si ti nabrojao, samo ću se slatko nasmijati...te stavke opreme nema ni nova C klasa u osnovnoj opremi... :lol:

i da, ne radim za Hyundai... :mrgreen:
User avatar
Honda NSX
Posts: 225
Joined: 06/09/2011 21:04

#29 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by Honda NSX »

Naravno da se može porediti sa Mercom ili BMW-om. Ja u đžepu imam tolko i tolko para i hoću da kupim nešto za te pare, uzeću u obizr sve što za njih mogu dobiti, i Rexton SUV-a i Clio Sporta. Je*e se meni jel on njmeu target il nije. Hoću da pokažem da je i40 samo par hiljada jeftiniji od BMW 3 ili C klase, a donosi samo više prostora, a svega ostalog duplo ili troduplo manje. Ja u tome ne vidim smisao.

@ HenryKinasky Toyota i Honda su razvalili amerikance jer su bili
a)pouzdaniji
b) manje trošili
c)jefitniji

Hyundai u evropu nije došao sa tim vrlinama, ali jest vbio jeftiniji i imao bolji omjer uloženog i dobivenog, zbog čega je i rastao. ja sada ne vidim više dobar omjer uloženog dobivenog i zbog toga mi nije jasna poltika Hyundai brenda.

Auto je mnogo više od plastike i dizajna. Znanje o pravljenju dobrog auta se stiče godinama i ogromnim ulaganjima. Zato BMW može izvući više konja iz motora od ikog drugog jer je imo ogromna u ulaganja, i ja sam spreman za to platiti. Ali nije mi jasno šta plaćam kod Hyundai-ja? Jeste fin, jeste privlačan i sve u svemu je ok auto, ali jednostavno preskupo za ono što daje. I volio bi da probamo skontat što je to Hyundai odlučio, a ne da se prepucavamo koje je auto bolje. Na kraju ne kažem ovo ja već testovi auta. Provozajte Hyundaija pa Passata, ali fino provozajte, tamo prema bjelašnici malo življe ako možete pa se nećemo raspravljati.......ovjde neću ni spominjati BMW, to je bezobrazno, a treba dodati samo koju hiljadu............
User avatar
Qler
Posts: 23490
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo

#30 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by Qler »

drndalo wrote:
Qler wrote:
drndalo wrote:Da ponovimo: BMW 3, Mercedes C klase su velicinom negdje kao VW Jetta, a ne kao VW Passat, koji je velicinom konkurencija i40... Dakle pricate o dzemu od sljiva, a ispadne vam ajvar...

De ti to dobro ponovi.. Ispade Passat veca klasa od C klase i BMW-a 3 :D Jetta je u klasi sa Astrom sedan, sa Octaviom, Focus Seadn, Volvo S40....

Passat, C klasa, A4, 3 serija, Mondeo, Insignia, C5... To je jedna klasa... I to utvrdi...
Ja znam da bi ti volio da si svojim Passatom usao u rang BMW-a i Mercedes-a, a za 10.000-20.000 KM manje, ali nisi, barem ne u premium segment kako ih sortiraju... Ali po duzini automobila, a po tome su ugrubo klase automobila odredjene, Passat "sije" i 3-cu i C klasu...

Passat = 4769 mm
BMW 3 = 4531 mm
C-klasa = 4591 mm

Iliti u prevodu:
Passat > BMW 3 = 23.8 cm
Passat > C-klase = 17.8 cm

20-30 cm je u automobilizmu uvijek bila povelika razlika... Zato sam i rekao da je po dimenzijama (i vanjskim, a i unutrasnjim, ako se nisi vozio nazad, probaj, pa nam javi...) C-klasi i BMW-u 3 bliza Jetta, nego Passat...
To sto VW na silu gura Passata u visu klasu, to je njihov problem. Ti sad meni hoces da kazes da su E klasa, BMW 5 i Passat ista klasa? Daj ne budi smijesan. Pa proguglaj malo, bar to danas nije problem pa vidi ko se sa kime nagurava i ko je u kojim klasama. I ne vidim gdje sam ja rekao da ja vozim Passata? Fala bogu, jos imam dvije zdrave u glavi pa ne vozam VW-a :D
User avatar
Honda NSX
Posts: 225
Joined: 06/09/2011 21:04

#31 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by Honda NSX »

johntra wrote:A šta, ti nikada nisi čuo za ljude koji kupuju automobil i da ih boli briga za koliko će ga kasnije prodati????
ima nešto što se zove uživanje u automobilu, što većina ljudi ovdje ne zna, nego im je samo bitno kako će ga dalje prodati...klasičan bošnjo....
a to za osnovni paket opreme u C klasi prije 1o godina i stvari koje si ti nabrojao, samo ću se slatko nasmijati...te stavke opreme nema ni nova C klasa u osnovnoj opremi... :lol:

i da, ne radim za Hyundai... :mrgreen:
druže, prijateljski savjet. Malo istraži pa pričaj. Bez ljutnje, ne pravim se pametan ali nema smisla sve to što si reko. Mercedes je tada sadržao sve te elemente opreme. Provjeri na internetu, neki nisu bili možda serijski ali dobar dio jeste. Danas ih sadrži sve, od automatske dvozonske klime, do alu felgi, sigurnost neću ni spominjati. U hyundaiju je to tek u srednjoj i najskupljoj opremi. Ta priča da njemci dolaze "goli ko pištolj" nema više baš puno smisla, nemoj slušat ono što hrpa ljudi bez puno znanje sjedne pa prepričava oko koje pive i onda to ovjde postane "opšto znanje". To se moglo reći možda prije 10 godina, ali sad mnogo mnogo manje.

Nije ti bitno za koliko ćeš poslije prodati auto? to je malo djetinjasto što si reko. Idi fino sjedi na polsu od 8 do 5, pati se muči se zaradi novac košto svako ko kupi auto zaradi. Sigurno će te ko i svakok drugog zanimati koliko ćeš svojih znojem zarađenih para izgubiti za koju godinu.

Uživanje u automobilu??? Ponavljam svoj post iznad. Provozaj i40 i konkurente s kojim se on želi takmičiti pa mi reci gdje si više "uživo"
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#32 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by johntra »

Honda NSX wrote:Naravno da se može porediti sa Mercom ili BMW-om. Ja u đžepu imam tolko i tolko para i hoću da kupim nešto za te pare, uzeću u obizr sve što za njih mogu dobiti, i Rexton SUV-a i Clio Sporta. Je*e se meni jel on njmeu target il nije. Hoću da pokažem da je i40 samo par hiljada jeftiniji od BMW 3 ili C klase, a donosi samo više prostora, a svega ostalog duplo ili troduplo manje. Ja u tome ne vidim smisao.

@ HenryKinasky Toyota i Honda su razvalili amerikance jer su bili
a)pouzdaniji
b) manje trošili
c)jefitniji

Hyundai u evropu nije došao sa tim vrlinama, ali jest vbio jeftiniji i imao bolji omjer uloženog i dobivenog, zbog čega je i rastao. ja sada ne vidim više dobar omjer uloženog dobivenog i zbog toga mi nije jasna poltika Hyundai brenda.

Auto je mnogo više od plastike i dizajna. Znanje o pravljenju dobrog auta se stiče godinama i ogromnim ulaganjima. Zato BMW može izvući više konja iz motora od ikog drugog jer je imo ogromna u ulaganja, i ja sam spreman za to platiti. Ali nije mi jasno šta plaćam kod Hyundai-ja? Jeste fin, jeste privlačan i sve u svemu je ok auto, ali jednostavno preskupo za ono što daje. I volio bi da probamo skontat što je to Hyundai odlučio, a ne da se prepucavamo koje je auto bolje. Na kraju ne kažem ovo ja već testovi auta. Provozajte Hyundaija pa Passata, ali fino provozajte, tamo prema bjelašnici malo življe ako možete pa se nećemo raspravljati.......ovjde neću ni spominjati BMW, to je bezobrazno, a treba dodati samo koju hiljadu............
Pa dobro, tvoj je izbor dati isto para za vozilo sa manje opreme i sa slabim motorom...to je baš onako logički i dobro za dalju prodaju, kao što volite naglašavati...Hyundai je došao u Evropu sa niskom cijenom i uzeli su dobar kolač prodaje...prave različita auta po kvaliteti za Evropu, SAD i Aziju...za Evropljane naravno najkvalitetnije...i sad, šta su trebali?? da i dalje prodaju automobile po niskoj cijeni, a automobili im znatno bolji i kvalitetniji od onih koji su tu došli prije 20 godina..gdje je tu profit?...pa Hyundai je natjerao evropsku bagru da povisi trajanje garancije, kad su KIA i Hyundai ponudili pet i sedam godina garancije...i danas bi ti za BMW-a ili Passata imao dvije godine garancije, da Koreanci nisu došli...kad neko nudi toliko godina garancije za svoj proizvod, to znači da se ne boji kvarova i da je auto kvalitetno i dobro, a opet jeftinije od prosječnog Passata ili Opela...svi nešto pričate kako bi dali toliko para za ix35, a ne bi za i40...kakva je onda tu logika? zar i ix35 nije smeće u odmosu na X3 ili Tiguana?
što se tiče testa, imat ćeš informacije uskoro...vjerujem da je sa podvozjem bolji od Passata, jer je za i40 razvijena nova platforma, dok se Passat kalemi na prerađenu platformu Golfa petice...

da ti odmah odgovorim po pitanju opreme jednog Mercedesa...hajde fino otiđite na autoline.ba i napišite mi serijsku opremu te C klase, koja btw ima cijenu na akciji...pa mi onda napišite opremu Hyundaija...meni je fakat mrsko, a baš želim da vidite koliko griješite...
i šta, Mečka je imala tempomat, ESP i automatsku klimu u seriji prije 10 godina..ahaaaaaaaaa...sine moj, da te tako nazovem, većinu te opreme nema ni nova C klasa u seriji, a kamoli prije 10 godina..ccc...

edit:upravo sam bio na stranici autoline-a i sva oprema koja je lafo nabrojana kao serija, je debela nadoplata, tako da...vozio sam C klasu Avantgarde, koja je većinu opreme, sa lafo serijske liste, imala kao nadoplatu...
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#33 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by johntra »

Ovaj link nije serijska oprema nove C klase, nego su pobrojane haman pa sve moguće i nemoguće opreme za doplatu...
recimo, ako je električni paket retrovizora serija, zašto se onda u Avantgarde paketu mora doplaćivati 956 KM za taj isti el paket retrovizora?
hahah..dobro si mi sročio ovaj paket opreme lafo Classic kod Mečke...znaš koliko bi onda taj model u serijskoj opremi bio prije 10 godina?? oko 80.000 KM...sve lafo vozači premium automobila, a ne znaju da je politika bilo koje premium marke uzimanje što više love na opremi, jer onaj ko kešira 50 ili 60 milja za ogoljenu verziju, ima za dodatnih 10 ili 20 milja dodatne opreme...nije sporno da to tvoje auto ima u opremi, ali je većina te opreme bila nadoplata prethodnog kupca...
User avatar
citroen
Posts: 5863
Joined: 19/05/2009 18:08
Location: Sarajevo,memli strana

#34 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by citroen »

Honda NSX wrote:Naravno da se može porediti sa Mercom ili BMW-om. Ja u đžepu imam tolko i tolko para i hoću da kupim nešto za te pare, uzeću u obizr sve što za njih mogu dobiti, i Rexton SUV-a i Clio Sporta. Je*e se meni jel on njmeu target il nije. Hoću da pokažem da je i40 samo par hiljada jeftiniji od BMW 3 ili C klase, a donosi samo više prostora, a svega ostalog duplo ili troduplo manje. Ja u tome ne vidim smisao.

@ HenryKinasky Toyota i Honda su razvalili amerikance jer su bili
a)pouzdaniji
b) manje trošili
c)jefitniji

Hyundai u evropu nije došao sa tim vrlinama, ali jest vbio jeftiniji i imao bolji omjer uloženog i dobivenog, zbog čega je i rastao. ja sada ne vidim više dobar omjer uloženog dobivenog i zbog toga mi nije jasna poltika Hyundai brenda.

Auto je mnogo više od plastike i dizajna. Znanje o pravljenju dobrog auta se stiče godinama i ogromnim ulaganjima. Zato BMW može izvući više konja iz motora od ikog drugog jer je imo ogromna u ulaganja, i ja sam spreman za to platiti. Ali nije mi jasno šta plaćam kod Hyundai-ja? Jeste fin, jeste privlačan i sve u svemu je ok auto, ali jednostavno preskupo za ono što daje. I volio bi da probamo skontat što je to Hyundai odlučio, a ne da se prepucavamo koje je auto bolje. Na kraju ne kažem ovo ja već testovi auta. Provozajte Hyundaija pa Passata, ali fino provozajte, tamo prema bjelašnici malo življe ako možete pa se nećemo raspravljati.......ovjde neću ni spominjati BMW, to je bezobrazno, a treba dodati samo koju hiljadu............
Ljudi 4 u svijetu,sta ti imas da mislish da li valja ili ne valja politika Hyundai brenda...,a zna s egdje su bili prije 5,10 i 20 godina.. :-) :-) :-) :-)
User avatar
drndalo
Posts: 22716
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#35 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by drndalo »

Qler wrote:
drndalo wrote:
Qler wrote: De ti to dobro ponovi.. Ispade Passat veca klasa od C klase i BMW-a 3 :D Jetta je u klasi sa Astrom sedan, sa Octaviom, Focus Seadn, Volvo S40....

Passat, C klasa, A4, 3 serija, Mondeo, Insignia, C5... To je jedna klasa... I to utvrdi...
Ja znam da bi ti volio da si svojim Passatom usao u rang BMW-a i Mercedes-a, a za 10.000-20.000 KM manje, ali nisi, barem ne u premium segment kako ih sortiraju... Ali po duzini automobila, a po tome su ugrubo klase automobila odredjene, Passat "sije" i 3-cu i C klasu...

Passat = 4769 mm
BMW 3 = 4531 mm
C-klasa = 4591 mm

Iliti u prevodu:
Passat > BMW 3 = 23.8 cm
Passat > C-klase = 17.8 cm

20-30 cm je u automobilizmu uvijek bila povelika razlika... Zato sam i rekao da je po dimenzijama (i vanjskim, a i unutrasnjim, ako se nisi vozio nazad, probaj, pa nam javi...) C-klasi i BMW-u 3 bliza Jetta, nego Passat...
To sto VW na silu gura Passata u visu klasu, to je njihov problem. Ti sad meni hoces da kazes da su E klasa, BMW 5 i Passat ista klasa? Daj ne budi smijesan. Pa proguglaj malo, bar to danas nije problem pa vidi ko se sa kime nagurava i ko je u kojim klasama. I ne vidim gdje sam ja rekao da ja vozim Passata? Fala bogu, jos imam dvije zdrave u glavi pa ne vozam VW-a :D
Ne, ja to necu da kazem, ovi "odlikasi" su jos uvijek klasa za sebe, i jos uvijek im se nije 100% primakao ni Audi, a ne VW, i to je jasno vecini, osim onih koji voze Audi... Pogledaj ostalu kompletnu klasu vozila siroke srednje klase, kao sto je Passat, i vidjeces da su svi negdje tu, po velicini i opremi... A svi su cjenovno iako veci, jeftiniji od "premium-a", Mercedesa i BMW-a...? Zasto ? Zato sto im se moze... Daju ti u cm manje auta za slicno para, a to nadoknadjuju nekim stvarima za koje neki ljudi hoce i mogu doplatiti... Oni i inace nisu nikada unutar (ciste) srednje klase, i novinari obicno imaju problem gdje da ih uvrste, jer su za sub-kompaktnu klasu preveliki, predobri, preskupi, a za usporedbu sa srednjom klasom su premali...

Nisam tebi nabrajao konkretno Passata da vozis, vise sam te iskoristio kao metaforu, da potenciram da poredjenje u startu ne valja, sorry nista licno ;-) ... Osim ako neko ne luta kao Honda NSX, mada bi komotno mogao promijeniti nick u VW Golf 5, pa racunaju sva auta koja se mogu kupiti za npr. 40.000 KM, od Smarta Bi-Turbo BRABUS, pa do SsangYong-a Slona... Ja ga tako ne bih kupovao... Od onoga sto mi treba taj auto zavrsavati, sveo bih izbor na 3-4-5 najpribliznijih tome, probao koliko god je moguce svaki od njih, razmisljao o kompromisima koje bi morao napraviti kod odabira, jer ako mi jedan auto ima 4 plusa, ima uvijek i 1-2 minusa, pa bih morao izvagati sta mi je prece...

Ovako ispada da je u startu zapoceo temu da nam kaze kako je i40 bezobrazno skup za jednog Hyundaia... Mozda i jeste, ali ko sam ja da to kazem nekome ko zeli da da svoje pare na njega ? Nov je model, vidjecemo... Ako prodaja bude isla, cijene nece drasticno padati, ali hoce u skladu s trzistem... Uvoznici imaju pravo i obavezu da prodaju aute, a ako im prodaja ne ide zbog cijene, korigovace je... Ko je 2008 mogao i sanjati da ce nov i30 sa 5 godina garancije kostati <20.000 KM...??? Svi oni zalihe za spustanje imaju, da li je moraju koristiti, do njih je...
vnm
Posts: 1478
Joined: 08/07/2008 01:28

#36 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by vnm »

ljudi moji, citate li vi uopste ove clanke sto se postave? u clanku na focus.de pise fino da je auto kompletno nastalo u Ruesselsheimu.

u prevodu, ovo je auto otprilike korejansko koliko je prosla generacija ford focusa americko...
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#37 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by johntra »

Nisam tvrdoglav, nego si ti kupio C klasu, pa kontaš nema dalje od Mercedesa i švabe iz Štugarta dijele sve kapom i šakom...a i to za cijenu od 80.000 si jako nerealan, da ne kažem smiješan...koliko je onda koštala E klasa? 150.000 KM? :lol:
User avatar
Zvek
Posts: 1430
Joined: 16/10/2010 19:58

#38 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by Zvek »

Sta se palite bezveze. Sad će sigurno akcijske cijene -5000 KM. Mada, i ix35 i Sportage nemaju više diskontne cijene pa se super prodaju. ix35 CRDi 4x4 bazni je preko 50000 KM ako se ne varam, pa zasto toliko ne bi kostao i i40 u top izdanju koji je klasa iznad.
User avatar
drndalo
Posts: 22716
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#39 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by drndalo »

HenryKinasky wrote: Znas kako kazu... automobili se dijele na Mercedes i ostale :)
Pa sta bi onda tek rekao za BMW... :mrgreen:
User avatar
Better Man
Posts: 16656
Joined: 01/10/2006 20:10

#40 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by Better Man »

HenryKinasky wrote:
johntra wrote:Nisam tvrdoglav, nego si ti kupio C klasu, pa kontaš nema dalje od Mercedesa i švabe iz Štugarta dijele sve kapom i šakom...a i to za cijenu od 80.000 si jako nerealan, da ne kažem smiješan...koliko je onda koštala E klasa? 150.000 KM? :lol:
Znas kako kazu... automobili se dijele na Mercedes i ostale :) Bogohuljenje je uopste porediti Mercedesa i bilo sta njemacko sa korejancima. Mozda je moj problem sto mi je prvo auto Mercedes pa mi sva ostala, kad sjednem u njih, izgledaju i djeluju jefino i nedoreceno. Za iste pare, uzimam Mercedesa pa cak bio i bez ratkapni.:)
Jesi ti zapeo za Mercedes kao da nema boljeg auta od Mercedesa. Cist primjer i dokaz da ni Mercedes nije vise kao sto je nekad bio je kad pogledate novije modele koje je vec nacela korozija, odnosno hrdja i jos jedan bitan element, a to je kokpit i plastika koja je ispucala, sto je sramota za jedan takav luksuzni brend. Ja licno nikad ne bih kupio Mercedesa, BMW, ili neko slicno skupo auto, jer je to cisto bacanje para, barem za mene i moje potrebe. Ja sam ljubitelj francuskih automobila, jer su udobna, sigurna, kvalitetna, dobrog dizajna i nisu sklona kradji, odnosno imaju fabricku zastitu protiv kradje. Uzmimo primjer novog Citroena C4 kojeg mozte vrlo povoljno kupiti (osnovni benzinski model sa manuelnom klimom na akciji kosta 24 hiljade i nesto KM, dok benzinski model sa sljedecim paketom opreme u kojem je automatska klima kosta 25 hiljada i nesto KM) , a dobijete jako puno opreme, ili novi Megane, ili Peugoet 308. 1 od ova 3 nabrojana modela (meni licno se najvise svidja C4) je ono sto moze zadovoljiti sve moje potrebe od odlaska na posao i povratka kuci do putovanja na prostorima ex Yu, a za sve dalje relacije tu je avion. Nakon francuza dolaze japanci koji su stvarno genijalci kad su u pitanju kvalitet auta, da sad ne nabrajam modele. Kad budem mjenjao svog Clia vjerovatno ce to biti C4, ili Megane, a mozda i Clio 4 koji treba iduce godine da se pojavi. Ono sto ce biti presudno kod izbora je koji od ovih modela ce ponuditi povoljniju cijenu i bolju opremu i iskoristivost prostora. Znam samo jedno da ne bih vise uzeo auto sa manuelnom klimom, vec automatskom i da bih uzeo sa aluminijskim felgama,a ne celicnim. Sto se tice motora uglavnom benzinac sa normalnnom kubikazom i KS, ne treba bi sad neka zvijer, jer nase ceste nisu uopce za toga. Volim da uzivam u voznji i dobroj muzici dok vozim. Nisam ljubitelj velikih brzina pri kojima ne mozes biti opusten dok vozis, vec non stop si napet, to mi nije uzitak. Istina znam nekad na pravcu stisnuti jace gas cisto da procistim masinu. Sad kad sam bio u Hrvatskoj na moru, vozio sam njihovim autoputem A1, popularna Dalmatina i pritisnuo sam malo jace gas da isprobam cestu i mogu reci da im je cesta savrsena. Vozio sam 150 Km na sat i auto se ponasalo savrseno, uopce nije bio bucan, kao da nisam vozio 150 Km. Kad sam naveo ovaj svoj primjer i ponasanje mog auta mislio sam na auta u klasi Clia. Klase iznad,a narocito o klase velikih limuzina su prica za sebe i logicno je da se bolje ponasaju na cesti od klase mog auta. Vecina bi da kupi kakvo bijesno auto i da recimo kupi najeftinije gume za isto. Nema mi nista smijesnije kad vidim ljude kako iskesiraju 40-tak i vise hiljada za auto i voze ga i ljeti i zimi na Savinim zimskim gumama. Pa bolje da je kupio jetinije auto cije odrzavanje ce ga kostati jeftinije i gje ce imati ljeti ljetne, a zimi zimske gume.
User avatar
bingov buraz
Posts: 11329
Joined: 14/04/2009 20:23

#41 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by bingov buraz »

Bez potcjenjivanja Hyundai-a ali mislim da su se precjenili sa ovim modelom,zivi bili pa vidjeli,meni ni u dzep ni iz dzepa.

i40 je cjenovno u paru sa Insigniom,C5,Mondeom itd,vjerovatno je i kvalitetom tu negdje ali oni su svoje musterije naucili da prodaju auto jednake kvalitete nabrojanim ali 5 000 maraka jeftinije.
User avatar
Better Man
Posts: 16656
Joined: 01/10/2006 20:10

#42 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by Better Man »

HenryKinasky wrote: J
Nista se ja i ti puno ne razlikujemo osim u tome da ti cijenis francusko a ja njemacko. :) Te price o hrdji na Mercedesima, VW-u, BMW i sl. su totalna glupost. Uopste se ne razumijes u tehologiju i zastitu od korozije. Dobro se raspitaj ko daje 30 godisnju garanciju na prohrdjavanje. Napisao si gomilu nevaznih stvari o klimi, voznji po autoputu i sl. Ne uzima se skupo auto radi brze voznje vec zbog sigurnosti. Da te pitam jedno pitanje? Sa kojim autom se ne bi volio sudariti? Sa Mercedesom, BMW-om ili sa Citroenom, Cliom i slcinim kantama koje zvone kada im kuckas u lim. :)
O Hrdji na Mercedisma i ispucaloj plastici u kokpitu govorim, jer sam vidio svojim ocima i ostao sam sokiran. Mozda je to bila neka serija sa greskom, ne znam. Ne mora znacit da ako je auto manje da ces losije proci u udesu ili vece da ces proci bolje. Vidio sam jednom udes gdje se velika limuzina poptupno skrsila u sudaru sa drugim autom koji je manji i koji nije ni blizu ostecen kao ta limuzina. I jos jedno Clio sigurno nije kanta i evo nakon 4 godine i par mjeseci na mom autu nista ne kucka i ne zvoni.
Last edited by Better Man on 19/09/2011 20:51, edited 2 times in total.
User avatar
bingov buraz
Posts: 11329
Joined: 14/04/2009 20:23

#43 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by bingov buraz »

HenryKinasky wrote: Nista se ja i ti puno ne razlikujemo osim u tome da ti cijenis francusko a ja njemacko. :) Te price o hrdji na Mercedesima, VW-u, BMW i sl. su totalna glupost. Uopste se ne razumijes u tehologiju i zastitu od korozije. Dobro se raspitaj ko daje 30 godisnju garanciju na prohrdjavanje. Napisao si gomilu nevaznih stvari o klimi, voznji po autoputu i sl. Ne uzima se skupo auto radi brze voznje vec zbog sigurnosti. Da te pitam jedno pitanje? Sa kojim autom se ne bi volio sudariti? Sa Mercedesom, BMW-om ili sa Citroenom, Cliom i slcinim kantama koje zvone kada im kuckas u lim. :)
Ko daje tridesetogodisnju garanciju na lim?
User avatar
drndalo
Posts: 22716
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#44 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by drndalo »

Firma Sherman za svoje tenkove...
neki
Posts: 6609
Joined: 17/02/2005 07:57

#45 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by neki »

johntra wrote: ima nešto što se zove uživanje u automobilu, što većina ljudi ovdje ne zna, nego im je samo bitno kako će ga dalje prodati...klasičan bošnjo....

Uzivanje u automobilu na bosanskim cestama :-) :-)
User avatar
bingov buraz
Posts: 11329
Joined: 14/04/2009 20:23

#46 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by bingov buraz »

drndalo wrote:Firma Sherman za svoje tenkove...
Pa i njih treba prefarbati nakon 10-15 god.
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#47 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by johntra »

neki wrote:
johntra wrote: ima nešto što se zove uživanje u automobilu, što većina ljudi ovdje ne zna, nego im je samo bitno kako će ga dalje prodati...klasičan bošnjo....

Uzivanje u automobilu na bosanskim cestama :-) :-)
ma jok, uživanje je vožnja po njemačkim autobanovima sa zavarenom letvom volana i uključenim tempomatom...
User avatar
Qler
Posts: 23490
Joined: 18/10/2004 14:49
Location: Sarajevo

#48 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by Qler »

Ja kad kupujem auto, gledam da je meni udobno, sto nas narod gaze, da guzici udovoljim. A to kako ce se kasnije prodati, svako gubi na cijeni. Ja sad platim Mondea 13k i Passata isto godiste 16k KM, ja pet godina prodam Mondea za 8k, passata za 12k, ali sa passatom gratis dodje cir, briga i sekiracija, plus ulaganje u alarme i razne blokade... ispade mondeo dosta jeftiniji :)
lavic
Posts: 3028
Joined: 14/04/2011 15:03

#49 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by lavic »

Better Man wrote:
HenryKinasky wrote:
johntra wrote:Nisam tvrdoglav, nego si ti kupio C klasu, pa kontaš nema dalje od Mercedesa i švabe iz Štugarta dijele sve kapom i šakom...a i to za cijenu od 80.000 si jako nerealan, da ne kažem smiješan...koliko je onda koštala E klasa? 150.000 KM? :lol:
Znas kako kazu... automobili se dijele na Mercedes i ostale :) Bogohuljenje je uopste porediti Mercedesa i bilo sta njemacko sa korejancima. Mozda je moj problem sto mi je prvo auto Mercedes pa mi sva ostala, kad sjednem u njih, izgledaju i djeluju jefino i nedoreceno. Za iste pare, uzimam Mercedesa pa cak bio i bez ratkapni.:)
Jesi ti zapeo za Mercedes kao da nema boljeg auta od Mercedesa. Cist primjer i dokaz da ni Mercedes nije vise kao sto je nekad bio je kad pogledate novije modele koje je vec nacela korozija, odnosno hrdja i jos jedan bitan element, a to je kokpit i plastika koja je ispucala, sto je sramota za jedan takav luksuzni brend. Ja licno nikad ne bih kupio Mercedesa, BMW, ili neko slicno skupo auto, jer je to cisto bacanje para, barem za mene i moje potrebe. Ja sam ljubitelj francuskih automobila, jer su udobna, sigurna, kvalitetna, dobrog dizajna i nisu sklona kradji, odnosno imaju fabricku zastitu protiv kradje. Uzmimo primjer novog Citroena C4 kojeg mozte vrlo povoljno kupiti (osnovni benzinski model sa manuelnom klimom na akciji kosta 24 hiljade i nesto KM, dok benzinski model sa sljedecim paketom opreme u kojem je automatska klima kosta 25 hiljada i nesto KM) , a dobijete jako puno opreme, ili novi Megane, ili Peugoet 308. 1 od ova 3 nabrojana modela (meni licno se najvise svidja C4) je ono sto moze zadovoljiti sve moje potrebe od odlaska na posao i povratka kuci do putovanja na prostorima ex Yu, a za sve dalje relacije tu je avion. Nakon francuza dolaze japanci koji su stvarno genijalci kad su u pitanju kvalitet auta, da sad ne nabrajam modele. Kad budem mjenjao svog Clia vjerovatno ce to biti C4, ili Megane, a mozda i Clio 4 koji treba iduce godine da se pojavi. Ono sto ce biti presudno kod izbora je koji od ovih modela ce ponuditi povoljniju cijenu i bolju opremu i iskoristivost prostora. Znam samo jedno da ne bih vise uzeo auto sa manuelnom klimom, vec automatskom i da bih uzeo sa aluminijskim felgama,a ne celicnim. Sto se tice motora uglavnom benzinac sa normalnnom kubikazom i KS, ne treba bi sad neka zvijer, jer nase ceste nisu uopce za toga. Volim da uzivam u voznji i dobroj muzici dok vozim. Nisam ljubitelj velikih brzina pri kojima ne mozes biti opusten dok vozis, vec non stop si napet, to mi nije uzitak. Istina znam nekad na pravcu stisnuti jace gas cisto da procistim masinu. Sad kad sam bio u Hrvatskoj na moru, vozio sam njihovim autoputem A1, popularna Dalmatina i pritisnuo sam malo jace gas da isprobam cestu i mogu reci da im je cesta savrsena. Vozio sam 150 Km na sat i auto se ponasalo savrseno, uopce nije bio bucan, kao da nisam vozio 150 Km. Kad sam naveo ovaj svoj primjer i ponasanje mog auta mislio sam na auta u klasi Clia. Klase iznad,a narocito o klase velikih limuzina su prica za sebe i logicno je da se bolje ponasaju na cesti od klase mog auta. Vecina bi da kupi kakvo bijesno auto i da recimo kupi najeftinije gume za isto. Nema mi nista smijesnije kad vidim ljude kako iskesiraju 40-tak i vise hiljada za auto i voze ga i ljeti i zimi na Savinim zimskim gumama. Pa bolje da je kupio jetinije auto cije odrzavanje ce ga kostati jeftinije i gje ce imati ljeti ljetne, a zimi zimske gume.
Zaista nisam mogao izdrzati a da ne reagujem na ovako nesto, postujem volis Francuze, ali ti koji vozis clia ne bi trebao govoriti o uzivanju u voznji. Clio i uzivanje nemaju nikakve veze, porediti Renault, Peugeot, ili Citroen sa bilo kojim Nijemcem a pogotovo sa BMW ili Mercedesom je zaista smijesno. To sto su Nijemci skupi ili ti nemas dovoljno para je sasvim druga stvar, ne vodamo svi ni manekenke pa sta sad. Za tebe je skupo auto bacanje para, a za nekog drugog ici cliom ili pug 206 do Zenice ili Tuzle, a ne BMW ili Mercedesom je patnja, a da ne spominjem kamion ili autobus ispred tebe uz Nisice ili Karaulu. PS Uzivaj u cliu i ne komentarisi ozbiljna auta, eto nebi Francuzi uzeli vise para za svoja auta da mogu, ma ne oni misle na raju sa malom platom. Osim toga Peugeot 308 1.6 tutro benzinac je 38 500 KM i mislim da je preskup.
User avatar
drndalo
Posts: 22716
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#50 Re: Novi Hyundai i40. DA ili NE

Post by drndalo »

A ti kupio 10-11 godina staru C klasu i time postao veliki Mercedesdzija ??? Sta bi tek bilo da si u S klasu sjeo...? Vjerovatno joj ni RR ne bi bio do koljena ?
Post Reply