Laguna 2,Focus,Astra
Moderators: _BataZiv_0809, anex
- Kiki_Musampa
- Posts: 1581
- Joined: 11/06/2011 07:36
#1 Laguna 2,Focus,Astra
Pozdrav,
neki budžet se skrpio,i sad treba odluka šta uzeti.Golf 4 drži cijenu,tako da tek modeli sa 1,4 benzincima spadaju u vu kategoriju,ali nisam zadovoljan iskustvima vlasnika.Izbor je sužen na navedena 3 vozila iz naslova,i sad me interesuju iskustva sa 1,9 dci (reno),1,7 dti (astra) i 1,9 tdci motorima.Zašto lagune gube rijednost tako brzo,i dali imaju neku fabričku manu pa im je i na zapadu cijena tako niska?Focus je svaki,kao i svako auto doduše,mačak u vreći.Čuo sam odlična iskustva,do proklinjanja osnivača itd.O Astri zapravo ništa nisam ni čuo,pa je zato ušla u izbor.
Dakle vaša iskustva molim:
neki budžet se skrpio,i sad treba odluka šta uzeti.Golf 4 drži cijenu,tako da tek modeli sa 1,4 benzincima spadaju u vu kategoriju,ali nisam zadovoljan iskustvima vlasnika.Izbor je sužen na navedena 3 vozila iz naslova,i sad me interesuju iskustva sa 1,9 dci (reno),1,7 dti (astra) i 1,9 tdci motorima.Zašto lagune gube rijednost tako brzo,i dali imaju neku fabričku manu pa im je i na zapadu cijena tako niska?Focus je svaki,kao i svako auto doduše,mačak u vreći.Čuo sam odlična iskustva,do proklinjanja osnivača itd.O Astri zapravo ništa nisam ni čuo,pa je zato ušla u izbor.
Dakle vaša iskustva molim:
- Zvek
- Posts: 1430
- Joined: 16/10/2010 19:58
#2 Re: Laguna 2,Focus,Astra
Generalno Laguna II 2001-2003 ima mnogo problema sa elektronikom (od raznoraznih senzora kojima je Laguna opremljena do ozbiljnijih problema tipa ECU i sl) i zato su im cijene takve kakve su. Godista 2004+ a narocito Laguna II Phase 2 nemaju tih problema i moze se reci da su pouzdana vozila. Prvih godina proizvodnje bilo je problema sa turbinama na 1.9 dCi motoru (mada i drugi imaju tih problema), kasnije je to rijeseno.
Ja bih gledao Lagunu 1.9 dCi 2004+ (ako finansije dozvoljavaju) ili Focusa 1.8 TDCI, (ne 1.8 TDDI) koji generalno nema nekih vecih problema.
Astru sa 1.7 DTI (75 KS) motorom bih izbacio i pogledao 2.0 DTI ili 2.2 DTI motore. Ovi Isuzu motori su poznati kao izdrzljivi ali sirovi, vole malo vise ulja da popiju, a 2.0 DTI motor je imao nekih problema sa elektronikom Bosch pumpe.
Ja bih gledao Lagunu 1.9 dCi 2004+ (ako finansije dozvoljavaju) ili Focusa 1.8 TDCI, (ne 1.8 TDDI) koji generalno nema nekih vecih problema.
Astru sa 1.7 DTI (75 KS) motorom bih izbacio i pogledao 2.0 DTI ili 2.2 DTI motore. Ovi Isuzu motori su poznati kao izdrzljivi ali sirovi, vole malo vise ulja da popiju, a 2.0 DTI motor je imao nekih problema sa elektronikom Bosch pumpe.
-
- Posts: 4147
- Joined: 28/04/2011 13:27
#3 Re: Laguna 2,Focus,Astra
I ja sam ovo cuo od covjeka koji radi u opelovoj fabrici u njemackoj...KAze da 1,7 motori ne valjaju i da ako neko hoce da uzme astru,neka trazi 2,0 motor...Zvek wrote:Generalno Laguna II 2001-2003 ima mnogo problema sa elektronikom (od raznoraznih senzora kojima je Laguna opremljena do ozbiljnijih problema tipa ECU i sl) i zato su im cijene takve kakve su. Godista 2004+ a narocito Laguna II Phase 2 nemaju tih problema i moze se reci da su pouzdana vozila. Prvih godina proizvodnje bilo je problema sa turbinama na 1.9 dCi motoru (mada i drugi imaju tih problema), kasnije je to rijeseno.
Ja bih gledao Lagunu 1.9 dCi 2004+ (ako finansije dozvoljavaju) ili Focusa 1.8 TDCI, (ne 1.8 TDDI) koji generalno nema nekih vecih problema.
Astru sa 1.7 DTI (75 KS) motorom bih izbacio i pogledao 2.0 DTI ili 2.2 DTI motore. Ovi Isuzu motori su poznati kao izdrzljivi ali sirovi, vole malo vise ulja da popiju, a 2.0 DTI motor je imao nekih problema sa elektronikom Bosch pumpe.
- bingov buraz
- Posts: 11329
- Joined: 14/04/2009 20:23
#4 Re: Laguna 2,Focus,Astra
Zasto ne TDDI?Zvek wrote: ili Focusa 1.8 TDCI, (ne 1.8 TDDI) koji generalno nema nekih vecih problema.
- drndalo
- Posts: 22716
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#5 Re: Laguna 2,Focus,Astra
Nisi nam rekao koji je to budzet, ali nije ni bitno, najbolje je da nadjes od navedinih onog koji je u najboljem stanju, ali s obzirom da trazis dizela, vjerovatno za "malo" para, onda ne mozes birati polovnjake koji su prva ruka, i sa zaista npr. 120.000 km, a to je kilometraza koju ovdje "svi imaju" na satu, a malo ih ima < 2-3x toliko... Racunaj da dizela iz Njemacke, Holandije, Belgije, Italije, tesko da mozes uvesti za "male" pare, a da je prelazio <30.000-40.000 godisnje... Pa ti racunaj koliko 7-godisnjaci imaju realnih kilometara...Kiki_Musampa wrote:Pozdrav,
neki budžet se skrpio,i sad treba odluka šta uzeti.Golf 4 drži cijenu,tako da tek modeli sa 1,4 benzincima spadaju u vu kategoriju,ali nisam zadovoljan iskustvima vlasnika.Izbor je sužen na navedena 3 vozila iz naslova,i sad me interesuju iskustva sa 1,9 dci (reno),1,7 dti (astra) i 1,9 tdci motorima.Zašto lagune gube rijednost tako brzo,i dali imaju neku fabričku manu pa im je i na zapadu cijena tako niska?Focus je svaki,kao i svako auto doduše,mačak u vreći.Čuo sam odlična iskustva,do proklinjanja osnivača itd.O Astri zapravo ništa nisam ni čuo,pa je zato ušla u izbor.
Dakle vaša iskustva molim:
Dakle, sa srecom, trebace ti...
- chelo
- Posts: 657
- Joined: 13/02/2010 18:47
- Location: Sarajevo
#6 Re: Laguna 2,Focus,Astra
BiH ima dizel groblje do 10.000 BAM. Ni slucajno. Ako neko ima solidnog japanca ili nekog drugog benzinca do ovog iznosa, pp me.drndalo wrote: Nisi nam rekao koji je to budzet, ali nije ni bitno, najbolje je da nadjes od navedinih onog koji je u najboljem stanju, ali s obzirom da trazis dizela, vjerovatno za "malo" para, onda ne mozes birati polovnjake koji su prva ruka, i sa zaista npr. 120.000 km, a to je kilometraza koju ovdje "svi imaju" na satu, a malo ih ima < 2-3x toliko... Racunaj da dizela iz Njemacke, Holandije, Belgije, Italije, tesko da mozes uvesti za "male" pare, a da je prelazio <30.000-40.000 godisnje... Pa ti racunaj koliko 7-godisnjaci imaju realnih kilometara...
Dakle, sa srecom, trebace ti...
- MyCore
- Posts: 979
- Joined: 25/03/2009 14:14
- Location: Vukojebina.com
#7 Re: Laguna 2,Focus,Astra
Dobra preporukacuske wrote:Prijatelju,
Rći ću ti stvari iz vlastitog iskustva.
Golf 4 - Ne kupuj ako hoćes da imaš audo da ti ga ne u kradu i da se ne sekiraš gdje je i šta je, a pogotovo ne njihov 1.4B motor. Tom motoru puca glava zimi troši visš nego 2.5 benzin. Inače VW motori benzinci su puno troškali do FSI izvedbe.
Opel astra - Motor o kojem ti govoriš 1.7DTi je "isuzu motor" kopija mazdinih motora, al nažalost bezuspješna! jako loši motori s puno kvarova. Prijateljski savjet bježi od njeg koliko te noge nose. Što se tiče opela benzinci su mu bili bolja strana Opel nikad nije napravio Dizela da valja! Limarija mu je boljeo dustani od tog auta u svakom pogledu i poizvodžača.
Renault Laguna - Laguna 1.9CDi na izgled lijepo auto udobno i sl. Vjeruj mi iz iskustva mog mukotrpnog da izgled često zna da zavara. Jako osjetljivo auto koje se često kvari pogovo sad kako im je garancija istekla vrijeme im je sve mijenjati. Dijelovi su skupi i lohotni. Na tom autu dok je novo škripuću plastike i sl. Jedina stvar šta valja na tom autu jeste boja koja je kvalitetna. Ostaloje sve plastika i raspada se. Lično sam na tom autu mijenjao Opruge i amortizere jer su popucali, mijenjao sve moguće pumpe, kontrolni sat, dizne, bruku nekakvih senzora, fleksibilnu cijev ma skoro sve. Jedva je se kutarisao. Odprilike za godinu ipol je izgubila 10.000KM vrijednosti. Al šta je tu je to je reno!
Ford Focus - Znamo svi da forda pravi mazda od 98-e godine, čitaj (japanac). Jako kvalitetna auta. Limarija mu nije kao kod mercedesa, al nije ni kao kod fiata i opela! Benzinski motori su mazdini i nemaš sa njima nikakvih problema.
Mlado godište možeš nabaviti za male pare, a kod nas nisu skupi jer nisu dizajnom napucani bog zna što, a u suštini jako dobra auta. Motori 1.9TDDi su VW-ovi motori u tom fordu i isti je kao kod Golf-a 4! Dok je 1.8TDCi Fordov motor s Mazdinim ubrizgavanjem i jako je štedljiv! Ako gledaš TDCi motore gledaj da mu je "Ci" crveno jer ima razlika na zupčastom remenu u odnosu na onog što nije Ci - crveno. Solidan izbor za koji se nećeš pokajati, a održavanje jednostavno i nije skupo.
P.S.
Moj lični savjet i prijedlog jeste Mazda 3 ili 6 sa 2.0 benz motorom koji je jako štedljiv i nemaš kvarova. Općenito s japancem nećeš nikad imati problema. Imaju i predobrih dizela, l ja sam lično ljubitelj benzinaca pa su mi draži i ekonomičniji što za džep što za živce u slučaju da ne prelaziš godišnje više od 15.000kilometara.
Imaj na umu da polovni dizeli koji se prodjau kod nas, a istekla im je garancija tek, da je najgori mogući izbor! Došlo je vrijeme za mijenjanje svih stvari na njemu, a pogotovo pred zimu! S benzincem nećeš imati ništa od tih problema ni hrpe dijelova. Ko je ljubitelj može ugraditi plin pa se vozati za 1.00KM umjesto za 2.40KM po litru!
Nadam se da sam pomogao bar malo. Savjet ganjaj japance, a od ovih gore prvih navedenih aut ai poizvodđaća bježi glavom bez obzira.
Od ova tri Focusa bih izabrao opusteno
Laguna ima strasnih problema sa turbinom, elektronikom i radilicom. Astra sa Bosch pumpom, limarijom i turbinom...
-
- Posts: 3030
- Joined: 14/04/2011 15:03
#8 Re: Laguna 2,Focus,Astra
Ja da kupujem sebi, gledao bih samo benzinca, ako tebi mora biti dizel onda Focus,ali sa TDCI motorom iskljucivo.
-
- Posts: 506
- Joined: 24/06/2009 00:32
#9 Re: Laguna 2,Focus,Astra
Laguna dCI NEMA problema sa turbinom, a pogotovo ne sa radilicom, nemojte valjati gluposti. vozil lagunu 2 (2004) evo četvrta godina, i ništa oko motora nisam mijenjao. silen blokove jesam, i te sitnice, ali sa motorom, elektronikom i tim stvarima nikad ni najmanjeg problema.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#10 Re: Laguna 2,Focus,Astra
cuske wrote:Prijatelju,
Rći ću ti stvari iz vlastitog iskustva.
Golf 4 - Ne kupuj ako hoćes da imaš audo da ti ga ne u kradu i da se ne sekiraš gdje je i šta je, a pogotovo ne njihov 1.4B motor. Tom motoru puca glava zimi troši visš nego 2.5 benzin. Inače VW motori benzinci su puno troškali do FSI izvedbe.
Opel astra - Motor o kojem ti govoriš 1.7DTi je "isuzu motor" kopija mazdinih motora, al nažalost bezuspješna! jako loši motori s puno kvarova. Prijateljski savjet bježi od njeg koliko te noge nose. Što se tiče opela benzinci su mu bili bolja strana Opel nikad nije napravio Dizela da valja! Limarija mu je boljeo dustani od tog auta u svakom pogledu i poizvodžača.
Renault Laguna - Laguna 1.9CDi na izgled lijepo auto udobno i sl. Vjeruj mi iz iskustva mog mukotrpnog da izgled često zna da zavara. Jako osjetljivo auto koje se često kvari pogovo sad kako im je garancija istekla vrijeme im je sve mijenjati. Dijelovi su skupi i lohotni. Na tom autu dok je novo škripuću plastike i sl. Jedina stvar šta valja na tom autu jeste boja koja je kvalitetna. Ostaloje sve plastika i raspada se. Lično sam na tom autu mijenjao Opruge i amortizere jer su popucali, mijenjao sve moguće pumpe, kontrolni sat, dizne, bruku nekakvih senzora, fleksibilnu cijev ma skoro sve. Jedva je se kutarisao. Odprilike za godinu ipol je izgubila 10.000KM vrijednosti. Al šta je tu je to je reno!
Ford Focus - Znamo svi da forda pravi mazda od 98-e godine, čitaj (japanac). Jako kvalitetna auta. Limarija mu nije kao kod mercedesa, al nije ni kao kod fiata i opela! Benzinski motori su mazdini i nemaš sa njima nikakvih problema.
Mlado godište možeš nabaviti za male pare, a kod nas nisu skupi jer nisu dizajnom napucani bog zna što, a u suštini jako dobra auta. Motori 1.9TDDi su VW-ovi motori u tom fordu i isti je kao kod Golf-a 4! Dok je 1.8TDCi Fordov motor s Mazdinim ubrizgavanjem i jako je štedljiv! Ako gledaš TDCi motore gledaj da mu je "Ci" crveno jer ima razlika na zupčastom remenu u odnosu na onog što nije Ci - crveno. Solidan izbor za koji se nećeš pokajati, a održavanje jednostavno i nije skupo.
P.S.
Moj lični savjet i prijedlog jeste Mazda 3 ili 6 sa 2.0 benz motorom koji je jako štedljiv i nemaš kvarova. Općenito s japancem nećeš nikad imati problema. Imaju i predobrih dizela, l ja sam lično ljubitelj benzinaca pa su mi draži i ekonomičniji što za džep što za živce u slučaju da ne prelaziš godišnje više od 15.000kilometara.
Imaj na umu da polovni dizeli koji se prodjau kod nas, a istekla im je garancija tek, da je najgori mogući izbor! Došlo je vrijeme za mijenjanje svih stvari na njemu, a pogotovo pred zimu! S benzincem nećeš imati ništa od tih problema ni hrpe dijelova. Ko je ljubitelj može ugraditi plin pa se vozati za 1.00KM umjesto za 2.40KM po litru!
Nadam se da sam pomogao bar malo. Savjet ganjaj japance, a od ovih gore prvih navedenih aut ai poizvodđaća bježi glavom bez obzira.
Malo fulas jaro moj.
1.Astra tog godista nema nikakvih problema sa limarojim, a 1.6ltr benzinac sa 75ks trosi manje od dizela. Provjereno!
2. Jedini VW motor koji se ugradjivao u Ford je u Galaxy model, jer su VW i Ford radili Sharan/Galaxy u kooperaciji!
3. Mazda nema svoje ubrizgavanje, kao sto nema ni BMW, ni Mercedes ni ostali proizvodjaci. Ubrizgavanje rade firme kao sto su BOSCH, Siemens, Hitachi itd. Ford 1.8TDCi motor je razvoj i djelo Forda!!! Mazda je kupljena od strane Forda, a sve sto danas imas dobro u mazdi je fordovo. Moze zvucati cudno ali je tako. mazda 3 i 6 su nasljedile ovjes od Focusa i mondea, i vjeruj mi, ne leze niti upravljaju kao Ford, iako su i one vrlo upravljive i dobro leze.
4. To ne znaci da je Mazda lose auto, ali nemoj brkat ko je glavni u tom razvoju.
S obzirom koje opcije je zacetnik teme stavio, najbolje mu je da uzme Astru 1.6 sa 75ks, jer su ocito finansije problem.
- bingov buraz
- Posts: 11329
- Joined: 14/04/2009 20:23
#11 Re: Laguna 2,Focus,Astra
Evo jos jednom sta se zamjera TDDI motorima konkretno?lavic wrote:Ja da kupujem sebi, gledao bih samo benzinca, ako tebi mora biti dizel onda Focus,ali sa TDCI motorom iskljucivo.
Ono sto ja znam,Endura motori ugradjivani jos u Eskorte devedesetih godina sa dodatkom intercoolera,glat gaze 500 000 km,za nase lose gorivo savrsen motor,bez plivajuceg zamajca koji imaju TDCI koji kad ode ne mozes proci ispod 1000 km da ga hebes.
TDCI 1.8 115hp TDDI 1.8 90hp
TDCI radi ugladjenije i razlika je u tih 25hp,sve ostale stavke i najvaznija ekonomija je na strani TDDI uzimajuci u obzir da zivimo u BiH.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#12 Re: Laguna 2,Focus,Astra
Ne bi se bas slozio.bingov buraz wrote:Evo jos jednom sta se zamjera TDDI motorima konkretno?lavic wrote:Ja da kupujem sebi, gledao bih samo benzinca, ako tebi mora biti dizel onda Focus,ali sa TDCI motorom iskljucivo.
Ono sto ja znam,Endura motori ugradjivani jos u Eskorte devedesetih godina sa dodatkom intercoolera,glat gaze 500 000 km,za nase lose gorivo savrsen motor,bez plivajuceg zamajca koji imaju TDCI koji kad ode ne mozes proci ispod 1000 km da ga hebes.
TDCI 1.8 115hp TDDI 1.8 90hp
TDCI radi ugladjenije i razlika je u tih 25hp,sve ostale stavke i najvaznija ekonomija je na strani TDDI uzimajuci u obzir da zivimo u BiH.
1. TDDI motori zbog godista su presli vise km. Zna se da su vrlo izdrzljivi, ali su vec prevazidjeni.
2. TDCI motor nema samo prednost u 25ks. To ima veze sa ubrzanjem i krajnjom brzinom. OK. Medjutim, TDCI je postao cijenjen zbog ogromnog obrtnog momenta za to vrijeme koji i dan danas ima sta da pokaze na cesti. 250nm u normalnom modu, i 280nm u vremenskom intervalu od 10sec kada turbina dostize veci broj okretaja tih 10sec da bi se omogucilo vozacu sigurnije preticanje tj. bolja elasticnost.
3. U sustini, srce oba motora je isto, s tim sto TDCI ima dosta boljih finesa. Plivajuci zamajac se moze naci i u ostalim autima, ali s obzirom sta TDCI nudi, ja bi presao preko toga.
- bingov buraz
- Posts: 11329
- Joined: 14/04/2009 20:23
#13 Re: Laguna 2,Focus,Astra
jefferson wrote:Ne bi se bas slozio.bingov buraz wrote:Evo jos jednom sta se zamjera TDDI motorima konkretno?lavic wrote:Ja da kupujem sebi, gledao bih samo benzinca, ako tebi mora biti dizel onda Focus,ali sa TDCI motorom iskljucivo.
Ono sto ja znam,Endura motori ugradjivani jos u Eskorte devedesetih godina sa dodatkom intercoolera,glat gaze 500 000 km,za nase lose gorivo savrsen motor,bez plivajuceg zamajca koji imaju TDCI koji kad ode ne mozes proci ispod 1000 km da ga hebes.
TDCI 1.8 115hp TDDI 1.8 90hp
TDCI radi ugladjenije i razlika je u tih 25hp,sve ostale stavke i najvaznija ekonomija je na strani TDDI uzimajuci u obzir da zivimo u BiH.
1. TDDI motori zbog godista su presli vise km. Zna se da su vrlo izdrzljivi, ali su vec prevazidjeni.
2. TDCI motor nema samo prednost u 25ks. To ima veze sa ubrzanjem i krajnjom brzinom. OK. Medjutim, TDCI je postao cijenjen zbog ogromnog obrtnog momenta za to vrijeme koji i dan danas ima sta da pokaze na cesti. 250nm u normalnom modu, i 280nm u vremenskom intervalu od 10sec kada turbina dostize veci broj okretaja tih 10sec da bi se omogucilo vozacu sigurnije preticanje tj. bolja elasticnost.
3. U sustini, srce oba motora je isto, s tim sto TDCI ima dosta boljih finesa. Plivajuci zamajac se moze naci i u ostalim autima, ali s obzirom sta TDCI nudi, ja bi presao preko toga.
TDDI su se ugradjivali u mk1 focuse uporedo sa TDCI,znam ,imam jednog 2003 god.
Za iste pare sam mogao uzeti i TDCI ali sam isao zbog ovih razloga koje sam nabrojao na TDDI,godine kad sam jurcao su me prosle tako i da ovih 90hp zavrsava pos'o.
Da se razumijemo TDCI su odlicni motori (da ne ispadne da ih kudim) samo sam se osvrnuo na konstataciju dvojice forumasa da u focusu valja samo TDCI sto nije tacno.
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#14 Re: Laguna 2,Focus,Astra
Slazem se da je TDDI odlican motor. Ipak, mislim da je 280nm, pogoto vo u nasoj konfiguraciji cesta bolja opcija. Opet, do onoga je ko kupuje auto.
- dottore
- Posts: 1349
- Joined: 06/02/2008 18:18
- Location: Canton SA
#15 Re: Laguna 2,Focus,Astra
od ova tri sto si nabrojao, Laguna 1.9 DCI...
- Kiki_Musampa
- Posts: 1581
- Joined: 11/06/2011 07:36
#16 Re: Laguna 2,Focus,Astra
Za sada Focus vodi...jedno pitanje:sa li karavan verzija im isto ogibljenje kao hatchback verzija,tj,isti upravljački mehaizam*?
-
- Posts: 14969
- Joined: 28/08/2007 05:31
- Location: U.S.A
#17 Re: Laguna 2,Focus,Astra
Ima isti upravljacki mehanizam. Zadnja osovina je neznatno izmjenjena zbog drugacije namjene vozila, ali ne narusava vozne sposobnosti u zamjetnoj mjeri.Kiki_Musampa wrote:Za sada Focus vodi...jedno pitanje:sa li karavan verzija im isto ogibljenje kao hatchback verzija,tj,isti upravljački mehaizam*?
-
- Posts: 101
- Joined: 12/06/2009 14:39
#18 Re: Laguna 2,Focus,Astra
još jedan glas za lagunu 1.9 dci pogotovo onu od 110 konja.
- Zvek
- Posts: 1430
- Joined: 16/10/2010 19:58
#19 Re: Laguna 2,Focus,Astra
Od 110 KS mislim da nema već 105 i 120 KS i godista 2004+ uglavnom nisu problematicna. Tada je dosao veliki Cralos Ghosn i uveo Nisanov sistem kontrole kvaliteta što se odmah osjetilo na Reno proizvodima.
Ako je dostupan Reno Megan 1.5 dCi 2005 god bi bio dobra kupovina. Vidim da Seat Leoni i Toledo nisu na cijeni a ustvari su C/P Golf IV/Octavia/Bora.
Ako je dostupan Reno Megan 1.5 dCi 2005 god bi bio dobra kupovina. Vidim da Seat Leoni i Toledo nisu na cijeni a ustvari su C/P Golf IV/Octavia/Bora.
-
- Posts: 668
- Joined: 09/06/2008 13:45
#20 Re: Laguna 2,Focus,Astra
I dobili smo preporuke i kudjenja za sva tri auta koja si pitao
-
- Posts: 101
- Joined: 12/06/2009 14:39
#21 Re: Laguna 2,Focus,Astra
da, da 120 HP, izvinjavam se... zvijer, i jako pouzdana
- MyCore
- Posts: 979
- Joined: 25/03/2009 14:14
- Location: Vukojebina.com
#22 Re: Laguna 2,Focus,Astra
Ja sam jedno vrijeme zivio od popravke turbina za ovu Lagunudr. sci wrote:da, da 120 HP, izvinjavam se... zvijer, i jako pouzdana
I dobro se zivjelo
- drndalo
- Posts: 22716
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#23 Re: Laguna 2,Focus,Astra
A onda su ih sami popravili, pa ti uzeli 'ljeb...?
- shlauf
- Posts: 2505
- Joined: 27/07/2008 23:34
- Location: Made in Sarajevo
#24 Re: Laguna 2,Focus,Astra
Laguna 1,9 dCi 88 KW
Aleeeee aleeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Aleeeee aleeeeeeeeeeeeeeeeeeee
- citroen
- Posts: 5863
- Joined: 19/05/2009 18:08
- Location: Sarajevo,memli strana
#25 Re: Laguna 2,Focus,Astra
Od cega danas zivish??? Mislim. od kojih turbina ????MyCore wrote:Ja sam jedno vrijeme zivio od popravke turbina za ovu Lagunudr. sci wrote:da, da 120 HP, izvinjavam se... zvijer, i jako pouzdana
I dobro se zivjelo