Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
nivla wrote: ↑13/05/2023 20:26
kod vulkanizera idem kad treba krpljenje gume ili montaza i kupovina novih guma, poslije toga fino provjerim mogu li odvrnuti sve sarafe koje su pritegli jer su mi u tsc jednom pretegli saraf pa kad sam im otisao uputili me da mi tokar rijesi problem skidanja sarafa, od tada montiram svaki put sam sebi tockove i obavezno provjerim poslije svakog ko je imao razloga da ih skida mogu li se odvrnuti i je li sta pretegnuto
sto se aldina tice zadnja tri seta mi je on montirao i nije bilo potrebe za naknadnim radovima, tad je bilo 20km sad je valjda 30 i nije mi mrsko otici do hadzica ne zato sto je jeftiniji vec zato sto radi kako treba tj ne fuseri, cini mi se da sam negdje procitao da je uskoro na novoj lokaciji
Svaki ozbiljan Vulkanizer završno pritezanje radi sa moment ključem mada većina sada ima one baterijske pa mogu podesiti i na njima snagu pritezanja. Ali pošto je većini problem sa radnom snagom dosta ih zaposli mlađariju koja gleda samo da to otalja pa ni šaraf ne zavrne rukom par krugova nego ga odmah mašinom na najjače zavrće što zna zajebati navoj.
Zato zadnja tri auta ili zadnjih dvadesetak godina kupujem dva seta felgi i sam zamijenim ispred garaže, ostavim set koji odmara u podrum na mračno i suho mjesto i takom mi set zimskih i ljetnih guma traje po 4-5 godina minimum. Jeste malo skuplja početna investicija ali se isplati. Znam da većina raje nema uslove za takvo nešto ali oni koji imaju garažu i vremena da to sami odrade dva puta godišnje, to im je svakako najbolje, znam da nisam izmislio toplu vodu ali eto...
nivla wrote: ↑13/05/2023 20:26
kod vulkanizera idem kad treba krpljenje gume ili montaza i kupovina novih guma, poslije toga fino provjerim mogu li odvrnuti sve sarafe koje su pritegli jer su mi u tsc jednom pretegli saraf pa kad sam im otisao uputili me da mi tokar rijesi problem skidanja sarafa, od tada montiram svaki put sam sebi tockove i obavezno provjerim poslije svakog ko je imao razloga da ih skida mogu li se odvrnuti i je li sta pretegnuto
sto se aldina tice zadnja tri seta mi je on montirao i nije bilo potrebe za naknadnim radovima, tad je bilo 20km sad je valjda 30 i nije mi mrsko otici do hadzica ne zato sto je jeftiniji vec zato sto radi kako treba tj ne fuseri, cini mi se da sam negdje procitao da je uskoro na novoj lokaciji
Svaki ozbiljan Vulkanizer završno pritezanje radi sa moment ključem mada većina sada ima one baterijske pa mogu podesiti i na njima snagu pritezanja. Ali pošto je većini problem sa radnom snagom dosta ih zaposli mlađariju koja gleda samo da to otalja pa ni šaraf ne zavrne rukom par krugova nego ga odmah mašinom na najjače zavrće što zna zajebati navoj.
Zato zadnja tri auta ili zadnjih dvadesetak godina kupujem dva seta felgi i sam zamijenim ispred garaže, ostavim set koji odmara u podrum na mračno i suho mjesto i takom mi set zimskih i ljetnih guma traje po 4-5 godina minimum. Jeste malo skuplja početna investicija ali se isplati. Znam da većina raje nema uslove za takvo nešto ali oni koji imaju garažu i vremena da to sami odrade dva puta godišnje, to im je svakako najbolje, znam da nisam izmislio toplu vodu ali eto...
Potpisujem i ja tako radim. Dozlogrdili su mi vulkanizeri koji bacaju felge, gdje se treseš hoće li auto spasti sa dizalice jer on to sve radi preko one stvari i slično.
ami8 wrote: ↑14/05/2023 09:31
Svaki ozbiljan Vulkanizer završno pritezanje radi sa moment ključem mada većina sada ima one baterijske pa mogu podesiti i na njima snagu pritezanja. Ali pošto je većini problem sa radnom snagom dosta ih zaposli mlađariju koja gleda samo da to otalja pa ni šaraf ne zavrne rukom par krugova nego ga odmah mašinom na najjače zavrće što zna zajebati navoj.
Zato zadnja tri auta ili zadnjih dvadesetak godina kupujem dva seta felgi i sam zamijenim ispred garaže, ostavim set koji odmara u podrum na mračno i suho mjesto i takom mi set zimskih i ljetnih guma traje po 4-5 godina minimum. Jeste malo skuplja početna investicija ali se isplati. Znam da većina raje nema uslove za takvo nešto ali oni koji imaju garažu i vremena da to sami odrade dva puta godišnje, to im je svakako najbolje, znam da nisam izmislio toplu vodu ali eto...
Upravo se to meni desilo prosle godine. Najgore u svemu sto mi se to presutilo na licu mjesta. Srecom unistene su matice, pa nije nanijeta velika finansijska steta.
Al'din wrote: ↑14/05/2023 10:34
A sta mislite o skarastoj dizalici u sklopu servisa koju npr mozete iznajmiti za 20 KM po satu, uz koristenje pneumatskog pistolja za odvrtanje vijaka
Odlična ideja samo pretpostavljam da bi se većini to šarafanje oteglo na više od sat ako sami rade pa bi bila skuplja pita od tepsije .
Al'din wrote: ↑14/05/2023 10:34
A sta mislite o skarastoj dizalici u sklopu servisa koju npr mozete iznajmiti za 20 KM po satu, uz koristenje pneumatskog pistolja za odvrtanje vijaka
Odlična ideja samo pretpostavljam da bi se većini to šarafanje oteglo na više od sat ako sami rade pa bi bila skuplja pita od tepsije .
To je problem vecine
Ako njih 8 radi po sat, ili jedna musterija svih 8 sati, meni dodje isto
ami8 wrote: ↑14/05/2023 10:48
Odlična ideja samo pretpostavljam da bi se većini to šarafanje oteglo na više od sat ako sami rade pa bi bila skuplja pita od tepsije .
To je problem vecine
Ako njih 8 radi po sat, ili jedna musterija svih 8 sati, meni dodje isto
Nije ti uopste losa ta ideja. Ponudi i alat u cijenu.
ami8 wrote: ↑14/05/2023 09:31
Svaki ozbiljan Vulkanizer završno pritezanje radi sa moment ključem mada većina sada ima one baterijske pa mogu podesiti i na njima snagu pritezanja. Ali pošto je većini problem sa radnom snagom dosta ih zaposli mlađariju koja gleda samo da to otalja pa ni šaraf ne zavrne rukom par krugova nego ga odmah mašinom na najjače zavrće što zna zajebati navoj.
Zato zadnja tri auta ili zadnjih dvadesetak godina kupujem dva seta felgi i sam zamijenim ispred garaže, ostavim set koji odmara u podrum na mračno i suho mjesto i takom mi set zimskih i ljetnih guma traje po 4-5 godina minimum. Jeste malo skuplja početna investicija ali se isplati. Znam da većina raje nema uslove za takvo nešto ali oni koji imaju garažu i vremena da to sami odrade dva puta godišnje, to im je svakako najbolje, znam da nisam izmislio toplu vodu ali eto...
Upravo se to meni desilo prosle godine. Najgore u svemu sto mi se to presutilo na licu mjesta. Srecom unistene su matice, pa nije nanijeta velika finansijska steta.
Ima i starijih "radnika" iskustvo sa celom na vracama autocentar river i onda uze onaj visoki jedva odvrnu i narezuj
laik1981 wrote: ↑14/05/2023 10:40
Upravo se to meni desilo prosle godine. Najgore u svemu sto mi se to presutilo na licu mjesta. Srecom unistene su matice, pa nije nanijeta velika finansijska steta.
Ima i starijih "radnika" iskustvo sa celom na vracama autocentar river i onda uze onaj visoki jedva odvrnu i narezuj
Naravno da ima, kod takvih i idem kada moram montirati nove gume, ventile... a ovo skidanje-stavljanje sam svoj majstor lagano.
Gume ljetne za kombi "C" varijanta. Kakva su iskustva? Imam ponudu za Goodyear efficientgrip Cargo 215/65/16C po cijeni od 317 KM po gumi sa montazom. I koliko sam pretrazivao po internetu ovo je najskuplja guma od svih proizvodjaca u ovoj dimenziji za ljeto. Vrijedi li ovih para? Michelin Agilis 3 je oko 300 KM, Conti isto kao Michelin, Hankook Vantra ra18 oko 250 KM, Barum, Semperit, Uniroyal itd. idu ispod 250 KM sve do Gislaveda koji je oko 190 KM.
Vrijeli li ovaj Goodyear ovih para u odnosu na ostale gume?
Enticer wrote: ↑15/05/2023 14:29
Gume ljetne za kombi "C" varijanta. Kakva su iskustva? Imam ponudu za Goodyear efficientgrip Cargo 215/65/16C po cijeni od 317 KM po gumi sa montazom. I koliko sam pretrazivao po internetu ovo je najskuplja guma od svih proizvodjaca u ovoj dimenziji za ljeto. Vrijedi li ovih para? Michelin Agilis 3 je oko 300 KM, Conti isto kao Michelin, Hankook Vantra ra18 oko 250 KM, Barum, Semperit, Uniroyal itd. idu ispod 250 KM sve do Gislaveda koji je oko 190 KM.
Vrijeli li ovaj Goodyear ovih para u odnosu na ostale gume?
Zavisi koliko namjeravavas vozati kombi u sezoni, GY je poskupio dosta ali fule mu nema
mk ultra wrote: ↑15/05/2023 06:04
+ da se vrati sav halat da ne ostane šta u đepu
Nemoguce
Nista onda sto je sugurno sigurno ti sarafaj a oni neka gledaju, k'o sto je imsir bio izvisio zabranjeno zadrzavanje klijenata u servisu zbog sigurnosti
Ne znam kako je kod drugih poslovnica ali kod Unitrade u Vitezu ti ne daju da budeš u blizini auta dok oni rade na njemu. To mi jako smeta, razumijem kod mehaničara gdje operacije traju malo duže da ne žele da im pušeš za vratom. Međutim vulkanizerski poslovi i slični su uglavnom relativnlo brzi i što je problem da mušterija tih 15/30/45 minuta bude blizu auta ako to želi.
nivla wrote: ↑13/05/2023 20:26
kod vulkanizera idem kad treba krpljenje gume ili montaza i kupovina novih guma, poslije toga fino provjerim mogu li odvrnuti sve sarafe koje su pritegli jer su mi u tsc jednom pretegli saraf pa kad sam im otisao uputili me da mi tokar rijesi problem skidanja sarafa, od tada montiram svaki put sam sebi tockove i obavezno provjerim poslije svakog ko je imao razloga da ih skida mogu li se odvrnuti i je li sta pretegnuto
sto se aldina tice zadnja tri seta mi je on montirao i nije bilo potrebe za naknadnim radovima, tad je bilo 20km sad je valjda 30 i nije mi mrsko otici do hadzica ne zato sto je jeftiniji vec zato sto radi kako treba tj ne fuseri, cini mi se da sam negdje procitao da je uskoro na novoj lokaciji
Hvala tako je, uskoro, a to uskoro bi trebalo biti 1. Aug.
Nadam se
Gdje ces biti, ako nije tajna, da vidim ako mi ne bude daleko da se i ja prebacim?
I hoce li biti prostor za cuvanje guma?