Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
IstinitaPoruka wrote: ↑08/06/2022 14:39
Evo kontam koje uzeti
135KM na unitrade (Sava) 94Y INTENSA UHP 2 XL TL225/45R17 ili
Na ekupi
117KM Sava 225/45R17 91Y INTENSA UHP 2 FP
Sad ima li ovo ikakve razlike 91Y i 94Y kao i 2 XL i 2FP?
Koje auto je u pitanju?
91 i 94 su indeksi nosivosti, 615 i 670kg u ovom slučaju. XL je skraćenica za Extra Load, i obično je imaju sve gume sa indeksom nosivosti iznad 93.
FP je neka interna oznaka u Savi.
UHP 2 je model gume, UltraHighPerformance generacija 2
Y je indeks brzine (maksimum za koji je ta guma konstruisana), u ovom slučaju Y=300km/h, to je vjerovatno zbog dimenzije, pretjerano je to za "normalno" auto.
Audi a3 1.6 dizel je u pitanju
Hvala na detaljnom objašnjenju. Sad ne znam ima li potrebe za tim xl obzirom da auto ima 1300-1500kg ?
IstinitaPoruka wrote: ↑08/06/2022 14:39
Evo kontam koje uzeti
135KM na unitrade (Sava) 94Y INTENSA UHP 2 XL TL225/45R17 ili
Na ekupi
117KM Sava 225/45R17 91Y INTENSA UHP 2 FP
Sad ima li ovo ikakve razlike 91Y i 94Y kao i 2 XL i 2FP?
....
FP je neka interna oznaka u Savi.
....
FP = Fringe Protector, oznaka da na zidu gume postoji neka zaštita za rub felge.
Različiti proizvođači koriste različite oznake za ovu zaštitu, ako je ima na gumi:
Joj glupog naziva brzina strijele
Evo od mene prijedlog na naziv gume, safespeed.
A što se tiče fp, i tih Rim protection, ma gluposti Samo napišu to. I jedan detalj, recimo nisu sve gume iste širine, imao u dimenziji 225 Nankang, onda conitental I konti je širi, tj da kažem da bolje štiti felgu nego taj Nankang koji je Fol imao neku Rim zaštitu.
hopi wrote: ↑09/06/2022 10:17
Joj glupog naziva brzina strijele
Evo od mene prijedlog na naziv gume, safespeed.
A što se tiče fp, i tih Rim protection, ma gluposti Samo napišu to. I jedan detalj, recimo nisu sve gume iste širine, imao u dimenziji 225 Nankang, onda conitental I konti je širi, tj da kažem da bolje štiti felgu nego taj Nankang koji je Fol imao neku Rim zaštitu.
Tačno tako, sve zavisi i od felge i njenog ruba. Meni je GY na Volvu imao ko fol taj rim protector, i opet je felga bila "starija" (a sve u originalnim dimenzijama).
A evo isti taj GY na Mondeu i felga je zaštićena.
A ovo gore što je Optimist napisao jer 100% istina.
Šta sam vidio ovih polovnih premiJum limuzina sa Tigrovima i nekim nikad viđenim gumama.
To je ono što smo nedavno ovdje i govorili, najlakše je kupiti auto. Treba ga priuštiti, a to znači održavati kako spada, a ne stavljati hamelj od guma i filtera itd.
Kod mene je ljetni set Fulda sportcontrol 2, 235 40 18, i imaju odličnu zaštitu felge (8J). Mada sve zavisi i od dizajna i širine felge, ništa nije univerzalno.
hopi wrote: ↑09/06/2022 10:17
Joj glupog naziva brzina strijele
Evo od mene prijedlog na naziv gume, safespeed.
A što se tiče fp, i tih Rim protection, ma gluposti Samo napišu to. I jedan detalj, recimo nisu sve gume iste širine, imao u dimenziji 225 Nankang, onda conitental I konti je širi, tj da kažem da bolje štiti felgu nego taj Nankang koji je Fol imao neku Rim zaštitu.
Tačno tako, sve zavisi i od felge i njenog ruba. Meni je GY na Volvu imao ko fol taj rim protector, i opet je felga bila "starija" (a sve u originalnim dimenzijama).
A evo isti taj GY na Mondeu i felga je zaštićena.
A ovo gore što je Optimist napisao jer 100% istina.
Šta sam vidio ovih polovnih premiJum limuzina sa Tigrovima i nekim nikad viđenim gumama.
To je ono što smo nedavno ovdje i govorili, najlakše je kupiti auto. Treba ga priuštiti, a to znači održavati kako spada, a ne stavljati hamelj od guma i filtera itd.
To da
Nego hoću reći da sam imao Nankang 225, I onda na istu felgu tj felge stavio kontija 225, I on je dosta širi bio, odmah sam primjetio. Tako da nisu sve gume baš iste širine.
U petak naručio 2 nove, u subotu stigle. Prednja desna mi se poderala sa bočne strane, nemam pojma ni sam kako, a stare oko 3 ipol godine, bridgestone i imale su još uvijek dobru šaru i mehkoću Al' džaba, ne smijem na dalek put sa njima, a ne želim da krpim bočnu stranu....
Valja li ova SAVA šta ? Izleti mi jeftino po 110 KM komad i odma pazarim
U petak naručio 2 nove, u subotu stigle. Prednja desna mi se poderala sa bočne strane, nemam pojma ni sam kako, a stare oko 3 ipol godine, bridgestone i imale su još uvijek dobru šaru i mehkoću Al' džaba, ne smijem na dalek put sa njima, a ne želim da krpim bočnu stranu....
Valja li ova SAVA šta ? Izleti mi jeftino po 110 KM komad i odma pazarim
Dobra guma, za te novce predobra. Drug je dere na E39 530d već godinama, on je prezadovoljan.
To je garant probio gumu ili je nekako ispuhala pa vozio na slabom pritisku cca 1bar ili ispod te poderao gumu.. Isto se i meni to desilo sa bukvalno novom gumom...
Ma ljudi su generalno glupi ili su strogo ograniceni na struku od koje zive.
Ja sam morao jednom građevinskom inzenjeru objasnajvati da u autu ima vise tipova ulja i da ono motorno koje se sipa, ne odlazi istovremeno u kocnice, i ne podmazuje mjenjac.
Da radna (nozna) kocnica nije samo za prednje tockove, vec za sva cetiri, a da rucna jeste samo za zadnje.
Također da tekucina kojom hladi motor nije ista ona koja pere sajbu....
kaze nikad on to nije ni otvarao niti ga zanima.
E sad da se njemu upali na autoputu lampica za pad pritiska u gumi. Nit zna sta je, nit zna sta uraditi, gumu promijeniti.
Zadnja guma, ide auto sasvim ok, gari ga burazeru pa ces nekad kad stignes do servisa da pogledaju sta to svijetli.
Dok nije pocelo da lupa, pa onda i duduk stane da vidi sta je.
I kaze vidi govana i proizvodjaca....
I pogledas ove slike vidis da je gazni sloj izdrotan po rubu kao da ga je smirglom trljao. Od cega li..