Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
foxlife wrote: ↑29/04/2021 08:17
Na tim testovima gledajte i velicinu u kojoj testiraju pa ako je vasa onda je to mjerodavno a ako nije uzeti rezultate sa rezervom jer nekad i najmanja razlika velicine napravi razliku na testu sto se tice prvih mjesta
Kao i masa automobila na kojem je guma testirana.
Naravno al eto bar velicinu treba gledati pa je to ktprilike to i uglavnom se testira neki golf npr i sl auto
Rijetko sam vidio recimo neko malo ili monovolumen
artur morgan wrote: ↑28/04/2021 12:54
Michelin Primacy 3 odnosno sad 4 nisu UHP gume ! Niti jedna green guma nije toliko hvaljena na forumu
Tvrditi da ona ima bolju trakciju od UHP gume je baš neutemeljeno, bez obzira što su navodno te tvrdnje temeljene na iskustvu. Poredit ih sa UHP gumama u pogledu vijeka trajanja isto nema smisla. Mislite da kupci UHP guma gledaju da im traju pet-šest godina...mislite da ih neće spalit za dvije godine vozač Alfe Gulie Quadrifoglio ili Audia RS5 ? Ako ih ne potroši za dvije-tri godine, neka proda auto...Ogier bi ih potrošio za dva-tri mjeseca po Zagrebu
To su dobre ( Primacy i Alpin ) gume i prije svega dugotrajne gume koje su nešto iznad prosjeka kad je u pitanju trakcija gume. Isto je i sa Alpin zimskim gumama.
" Obični " Michelin izuzev njihovih UHP guma koje su otišle u drugu krajnjost, nikad nije bio prepoznatljiv po tome da se " ljepi za cestu ". Kod guma postoje segmenti ili kategorije i zna se gdje koja pripada, i ja se toga držim. Kao da neko kaže Mercedes C klasa je prostranija i ima više prostora od Mercedesa E klase. Ili kaže bolje ide Mercedes 220 cdi od istog 350 cdi ? Jeli moguće da Primacy kao green guma ima smjesu kao UHP guma ?
Imam Michelin zimske i ljetne / Alpin i Primacy /, i meni su odgovarajuće ali mislim da posmatram stvari malo realnije, i kupio sam ih zbog dugotrajnosti jer su u tome najbolje a ne zbog toga što se ljepe za cestu jer od toga nema ništa. Ne kažem da plešu već da ako bi mjerio trakciju od 1 do 5, dao bi im 3+. Ima oznaka " green " na ljetnim i ona nije bez razloga.
Ko hoće gumu da lijepi se za cestu, traži da kupiš UHP gumu. Pilot sport, continental sport contact, hankook ventus s 1, dunlop sport maxx rt....Michelin ima dvije vrhunske, dvije najbolje UHP gume, ali ni jedna od njih nije Primacy.
Ne znam da napisah ista od ovoga sto si naveo (pretpostavljam da je ovaj post upucen meni). Ja kada kazem "lijepi za cestu" ne mislim na voznju u Panameri ili nekom RS-u ili kojekakvim trkalicama s 400+ KS, nego na regularna vozila kakvih je 98% na cesti.
Ako npr. uz Ivan/Bradinu, ili preko Vlasica, mogu i po suhoj i po mokroj cesti ici 100-120, odnosno 70-90 bez da igdje cak i osjetim da cu proklizati - za mene ta guma "lijepi", tj. odlicno drzi cestu.
I sto se mene tice Michelin je tu top. Cak ni famozni "GreenSaver" tu ne zaostaje nista puno za Primacy-jem.
Jbt, ovdje sve nekakvi ober trkaci, przioci guma i sl., a ko da gledam po gasu znaju samo na AP....
Sad iza praznika moram kupovati 4 nove ljetne gume 205/55/16. Pirelli koje sam imao idu u otpad. Dusu sam im uzeo, vozao ih 4 ljeta i presao sigurno 80 000+ km. Ocelavio sam ih bas momacki , e sad posto vidim da je Pirelli ponuda poprilicno potanka razmisljam o drugim varijantama:
- Hankook Ventus Prime 3 K125
- Sava HP2
- Dunlop Sport Bluresponse
Bitno mi je da je guma dugotrajna i da je dobra pri kocenju. Jasno mi je da su Continentalke i Michelinke daleko bolje, al su i poprilicno skuplje. Nabere se tu para na 4 gume.
Enticer wrote: ↑02/05/2021 01:18
Sad iza praznika moram kupovati 4 nove ljetne gume 205/55/16. Pirelli koje sam imao idu u otpad. Dusu sam im uzeo, vozao ih 4 ljeta i presao sigurno 80 000+ km. Ocelavio sam ih bas momacki , e sad posto vidim da je Pirelli ponuda poprilicno potanka razmisljam o drugim varijantama:
- Hankook Ventus Prime 3 K125
- Sava HP2
- Dunlop Sport Bluresponse
Bitno mi je da je guma dugotrajna i da je dobra pri kocenju. Jasno mi je da su Continentalke i Michelinke daleko bolje, al su i poprilicno skuplje. Nabere se tu para na 4 gume.
vozio u toj dimenziji hankooka i savu, sava je bila ok ali prodao auto a nisam presao ni jednu sezonu sa njom pa ti ne mogu reci kakva je bas nakon eksploatacije, kao nova u tih 5 mjeseci i 10ak hiljada bila je dobra, glavna zamjerka je bila nesto duze kocenje na suhom ali opet u prihvatljivim granicama
hankooku je bila treca sezona i nekih 25000, imao nesto iznad 6,5mm sare pa eto da znas sta da ocekujes
konektovan wrote: ↑04/04/2021 10:19
Gislaved nije nikakav podbrend...kao što je recimo, sportiva, best drive...
To je stari proizvodjac iz Švedske, nekad bio samostalan kasnije kupljen od Continentala...
Nije u qrtzu, prave ih u Rumuniji i Portugalu kao Sportivu
Radio malo bekgraund ček prije nego se odlucim sta cu uzet. Za vikend kontam da idemo sa montazom.
konektovan wrote: ↑04/04/2021 10:19
Gislaved nije nikakav podbrend...kao što je recimo, sportiva, best drive...
To je stari proizvodjac iz Švedske, nekad bio samostalan kasnije kupljen od Continentala...
Nije u qrtzu, prave ih u Rumuniji i Portugalu kao Sportivu
Radio malo bekgraund ček prije nego se odlucim sta cu uzet. Za vikend kontam da idemo sa montazom.
Šta ima veze što se prave u Portugalu, pa i Continental se tamo pravi.
konektovan wrote: ↑03/05/2021 22:56
Šta ima veze što se prave u Portugalu, pa i Continental se tamo pravi.
Imaš u maji 99 KM hankook k125 205/55 R16
Ma mogu se praviti i u Monte Carlu, sustina je da jesu podbrend
Da li to meni pravi neku razliku bile podbrend ili ne? Apsolutly fucking not
Mozda se ja nisam dobro izrazio, ali poenta je da gislaved ima svoju istoriju, i to kao samostalan brend, za razliku od sportive, bestdrive....koji su continentalov izum za vrijeme pauze za ručak...