Page 1 of 1

#1 Daewoo Tico

Posted: 14/03/2011 16:00
by Nerko81.
Imam problem sa malim Ticom od 800 kubika. Ljeti na otvorenom troši oko 4 l na 100 km. Zimi po gradu ide i do 8l. Zadnji put mi je potrošio 9,5. Ima neki automatski saug. Mogu li ga nekako smanjiti ili još bolje ugasiti.?

#2 Re: Daewoo Tico

Posted: 14/03/2011 17:40
by emko1234
smanjiti mozes al ugasit ne mozes..mislim da nije samo u saugu problem..previse je to za taj autic..

#3 Re: Daewoo Tico

Posted: 14/03/2011 19:14
by vnm
ako taj saug radi ono sto mislim da radi, onda zimi ne bi mogao upaliti motor da ga nema :)

#4 Re: Daewoo Tico

Posted: 14/03/2011 21:32
by AmADin_gospo
ama vjerovatno blokira pa ostane non stop uključen.

elem, ako nemaš svog majstora, probaj u ovlaštenom opelovom salonu, pošto je daewoo za EU tržište preimenovan u Chevrolet, a Opel servisna mjesta servisiraju i Chevrolet-a

#5 Re: Daewoo Tico

Posted: 15/03/2011 12:09
by Nerko81.
Ugasi se on nakon par kilometara. Ali sa svojom kubikažom ne bi trebao prelaziti 6l. Trudim se da ne kočim bez potrebe, ne vozim agresivno, ubacujem i pri manjim brzinama u veći prenos, bespotreban teret ne vozim...

#6 Re: Daewoo Tico

Posted: 15/03/2011 12:29
by drndalo
Da ti nije ostao otvoren termostat, pa sve vrijeme vrti citavu vodu u sistemu hladjenja, pa dok je ugrije...? Kako vuce, isto ili losije nego prije... Ako je losije, moglo bi biti nesto i sa strujom... Ali ako ljeti trosi koliko je trosio i kada se nisi zalio, onda nije to...

#7 Re: Daewoo Tico

Posted: 16/03/2011 00:26
by Nerko81.
Vuče ko lud. Ne osjetim nikakvu razliku kada je trošio manje i sada. Doduše, jesam mu izbacio srednji lonac. Kako sam od '' majstora '' čuo trebao bi manje trošiti bez lonca. Što se ostalog tiče, auto je odličan. Iako je mali, unutra ima dosta prostora. Za parkiranje mu treba k'o za bicikla.

#8 Re: Daewoo Tico

Posted: 16/03/2011 07:23
by drndalo
Vidi kako se sada ponasa kad je otoplilo. Ako je sve kako je bilo ranije, nije nemoguce da je bilo do zime... Hladni startovi, stalno saug, guzva, itd... Provjeri i filter zraka, i on moze malo odmoci, a na prvi osjecaj se na benzinu ne primjeti da je prljav...

#9 Re: Daewoo Tico

Posted: 16/03/2011 09:16
by AmADin_gospo
Nerko81. wrote:Vuče ko lud. Ne osjetim nikakvu razliku kada je trošio manje i sada. Doduše, jesam mu izbacio srednji lonac. Kako sam od '' majstora '' čuo trebao bi manje trošiti bez lonca. Što se ostalog tiče, auto je odličan. Iako je mali, unutra ima dosta prostora. Za parkiranje mu treba k'o za bicikla.
tog "majstora" zaobilazi u ogromnom krugu.

#10 Re: Daewoo Tico

Posted: 26/04/2017 19:37
by hamo22
Raja prijatelj ima problema sa istim auticem, poderala se guma na membrani u karburatoru koja vrsi kontrolu i protok goriva, ona najcesce strada na to autu.
Kada ga hladnog upali i kada je na stangasu izbacem iz brzine sam ide na oko 3.000 obrtaja kao da je stisnuo gas poprilicno. Nakon sto se ugrije (nakon rada otprilike 20-30min) na stangasu hoce da se ugasi kao da ne prima dovoljno goriva i mora mu davati gas da ga odrzi u radu, ugl treba mu da membrana pa zna li neko gdje to ima da se nabavi?

#11 Re: Daewoo Tico

Posted: 26/04/2017 19:49
by amar1994
joj sto je dize iz mrtviJEh :D :D

#12 Re: Daewoo Tico

Posted: 26/04/2017 22:23
by SSemir
Nerko81. wrote:Vuce ko lud.
Nerko81. wrote:Imam problem sa malim Ticom od 800 kubika
:D