Slozio se ti ili ne ali do Fukushime Toyota je bila br. 1 proizvodjac automobila na svijetu po broju proizvedenih i prodatih. Mozda ne odgovara jako velikom broju kupaca koji od auta traze "ono nesto", mada npr. Land Cruiser ili Hi Lux, pa jedna Celica (dok se proizvodila) imaju to nesto, ali u globalnim okvirima odgovara jako velikom broju kupaca koji od auta traze da bude nista vise nego pouzdan auto oko kojeg se ne moraju brinuti i u koji se mogu pouzdati, a koliki je taj broj najbokje govori prodaja. To sto je za nas xy hiljada Alfa Romeo auto sa dusom ne znaci da je i po jednom parametru bolja od dosadne toyote.direstraits0078 wrote:Hajde, sta se ljutis, zaprljala ti se jedna svjecica, zato 4 ventila manje.goran16v wrote:Nisam 12v nego 16V!![]()
Komentarisem jednostavno, Toyota je daleko od idealnog i savrsenog automobila, ali je u sumiranju svih karakteristika, mana i vrlina, kao i poredjeju svega toga sa konkurencijom u prosjeku mozda globalno i najbolji auto na svijetu, sto dokazuje prosjecan broj kvarova, cijena novog, pad cijene polovnog i broj prodatih (u svijetu).![]()
Ne bih se slozio s konstatacijom da je Toyota najbolja, jer ne odgovara jako velikom broju kupaca koji traze "ono nesto" kod automobila, pa i po cijenu da ce se kvariti. Kao prevozno sredstvo od tacke A do tacke B vjerovatno je jako dobra, ali u eri globalizacije ne mozes ocekivati da ce jedna Toyota ili Honda imati bolje dobavljace od recimo Mercedesa ili Peugeota. Sve se vise industrije ukurpnjavaju, isti sistemi se koriste u vecini automobila. Razvili su ih Bosch, Delphi, Continental itd... dakle, velike firme.
Dalje, sve ove statistike treba uzimati s dozom opreza, jer nije isto kad kazes da su gubici agresora bili 50%, a branitelja 10%, i npr. ovo: agresor onesposobio 100 vojnika od 1000, dok su branitelji onesposobili jednog od moguca dva.
Sto se statistike tice, najmjerodavniji su podaci njemackog TUV-a (krovno tijelo za teh. preglede) koji je apsolutno nepobitan u objektivnosti. Po statistici TUV-a iz 2011 za auta stara 2-3 god u kojoj je prosecan broj kvarova 5,5% npr. Renault Clio je po broju kvarova na 62. mjestu od 132 modela sa procentom kvarova od 5,5%, dok je Toyota Yaris na 15. mjestu sa 3,4%. U prilog tome da ne terba % uzumati zdravo za gotovo evo i cifri: Toyota proda cca 141 000 Yarisa u Europi godisnje a tih 3,4% je otprilike 4800 vozila, dok Renault proda 304.000 kom, a 5,5% je 16.720 kom. Znaci % u ovom slucaju oslikavaju i stvaran broj u kom. Nazalost, godinama Clio pada pa je u grupi 5-6 starosti na 105. mjesto od 120 sa procentom kvarova od 15,7%m u grupi 6-7 god je na 87. od 98 sa 23,7% dok je Yaris na 26. mjestu sa 7,1% odnosno na 11. mjestu sa 10%.