VW animozitet all about

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

Mrzite li vozila iz VW koncerna, a narocito sam Volkswagen?

Da
33
25%
Ne
87
67%
Suzdrzan/a
10
8%
 
Total votes: 130

User avatar
DoradO
Posts: 4611
Joined: 27/04/2008 00:39
Location: facebook.com/dorado.images

#451 Re: VW animozitet all about

Post by DoradO »

jel se vi tako smijete i dedama starim na ulicama koji su u godinama koje cete vi samo moci sanjati :P sram i stid da vas bude :D

ev ja sam svoju tihu patnju smirio... bar na neki nacin :lol:

Image

Image

Image

Image

smijte se sada sitne duse 8-)
Blobi
Posts: 1085
Joined: 16/02/2010 09:21

#452 Re: VW animozitet all about

Post by Blobi »

Jel to Phaeton igracka :D?
User avatar
SadaMeHuseine
Posts: 281
Joined: 15/12/2010 10:14
Location: Rajvosa

#453 Re: VW animozitet all about

Post by SadaMeHuseine »

edin_r1 wrote:Neki dan lik dosao na poso, kupio 4-ku. (prije ovog imo 2-ku). Izlazi iz auta, i ono svi oko njeg, čestitam, ovo-ono... i sad ga jedan pita šta je, dizel- benzin, a on izrazito ponosan i potpuno ozbiljan " TDI, crveno I, 100 konja". Ostali zinuli u njega ko da je upravo ukrotio antimateriju jbte. Eh, to ne mogu da shvatim, to crveno slovo, isto ko da je na nuklearni pogon, a ne klasični turbo dizel... Znači generalno nemam ništa protiv VW grupe, ali me pojedini vlasnici stvarno nerviraju tim veličanjem, i pomalo mi gade tu marku. Isto kad vidim ološ u starijem BMW-u 3 ili 5 sa zatamnjenim staklima, cigara, piva, sinan, stoja... Fuj... Al crveno I mi je najžešće... pozdrav...

E kod mene nista crveno nema,a 120 konjica ispod haube....jos diesel....al nije vw (namjerno malim slovima).... :dance:
User avatar
DoradO
Posts: 4611
Joined: 27/04/2008 00:39
Location: facebook.com/dorado.images

#454 Re: VW animozitet all about

Post by DoradO »

SadaMeHuseine wrote:
edin_r1 wrote:Neki dan lik dosao na poso, kupio 4-ku. (prije ovog imo 2-ku). Izlazi iz auta, i ono svi oko njeg, čestitam, ovo-ono... i sad ga jedan pita šta je, dizel- benzin, a on izrazito ponosan i potpuno ozbiljan " TDI, crveno I, 100 konja". Ostali zinuli u njega ko da je upravo ukrotio antimateriju jbte. Eh, to ne mogu da shvatim, to crveno slovo, isto ko da je na nuklearni pogon, a ne klasični turbo dizel... Znači generalno nemam ništa protiv VW grupe, ali me pojedini vlasnici stvarno nerviraju tim veličanjem, i pomalo mi gade tu marku. Isto kad vidim ološ u starijem BMW-u 3 ili 5 sa zatamnjenim staklima, cigara, piva, sinan, stoja... Fuj... Al crveno I mi je najžešće... pozdrav...

E kod mene nista crveno nema,a 120 konjica ispod haube....jos diesel....al nije vw (namjerno malim slovima).... :dance:
husko, reci ti nama jesi li oprao ruke :lol: :lol:
User avatar
corolla02
Posts: 10351
Joined: 18/02/2009 22:12
Location: Light travels faster than sound; that is why some people appear bright, until you hear them speak!
Horoskop: Gemini

#455 Re: VW animozitet all about

Post by corolla02 »

TDI technology :D

Image
Gost1515
Posts: 964
Joined: 09/12/2003 00:00

#456 Re: VW animozitet all about

Post by Gost1515 »

corolla02 wrote:TDI technology :D

Image
Dakle snažna, nepoderiva ... not for pussies :thumbup:
herbert mekfjuger
Posts: 462
Joined: 11/11/2010 16:12

#457 Re: VW animozitet all about

Post by herbert mekfjuger »

Gost1515 wrote:
corolla02 wrote:TDI technology :D

Image
Dakle snažna, nepoderiva ... not for pussies :thumbup:
wow :lol: jbt da nisam vidio da piše tdi pomislio bi da je HEMI 5.7
User avatar
shlauf
Posts: 2505
Joined: 27/07/2008 23:34
Location: Made in Sarajevo

#458 Re: VW animozitet all about

Post by shlauf »

:lol:

Aleeeeeee aleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :dance:

:sax:
User avatar
sheikh
Posts: 764
Joined: 17/10/2010 18:21
Location: Tamni vilajet

#459 Re: VW animozitet all about

Post by sheikh »

pa isto ti ga dodje :D
TDI olitiga Hemi :D 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :dance:
herbert mekfjuger
Posts: 462
Joined: 11/11/2010 16:12

#460 Re: VW animozitet all about

Post by herbert mekfjuger »

sheikh wrote:pa isto ti ga dodje :D
TDI olitiga Hemi :D 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :dance:
how yes no, možda je tdi čak i bolji :-) :roll:
User avatar
kaubojstina
Posts: 364
Joined: 30/03/2007 07:12
Location: Pitaj Bobija :)

#461 Re: VW animozitet all about

Post by kaubojstina »

Kad Hemi izdrzi Le Mans, onda ga mozda mozemo nekako stavit' u istu kategoriju :razz:

User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#462 Re: VW animozitet all about

Post by johntra »

DoradO wrote:jel se vi tako smijete i dedama starim na ulicama koji su u godinama koje cete vi samo moci sanjati :P sram i stid da vas bude :D

ev ja sam svoju tihu patnju smirio... bar na neki nacin :lol:

Image

Image

Image

Image

smijte se sada sitne duse 8-)
ovaj Phateon je baš patnja...kada ga kupiš, vjenčao si se sa njim... :lol:
herbert mekfjuger
Posts: 462
Joined: 11/11/2010 16:12

#463 Re: VW animozitet all about

Post by herbert mekfjuger »

kaubojstina wrote:Kad Hemi izdrzi Le Mans, onda ga mozda mozemo nekako stavit' u istu kategoriju :razz:

how yes no, s ovim si sve reko :lol: tješi se onda sa la mancheom :D
User avatar
kaubojstina
Posts: 364
Joined: 30/03/2007 07:12
Location: Pitaj Bobija :)

#464 Re: VW animozitet all about

Post by kaubojstina »

herbert mekfjuger wrote: how yes no, s ovim si sve reko :lol: tješi se onda sa la mancheom :D
Ti stvarno vjerujes da je Hemi bolji motor od, za ovaj primjer cemo uzeti V8 TDI...da bude fer prema Hemiju :D
Image
Image

I ako je diselaz i ima manju zapreminu, radi 0-100 za 5.8 sekundi (Hemi 4.9), 590tq/800nm ore asfalt...zato je dobar za oranja, manje trosi...koliko jos treba jedan dizel pravdati americkom benzincu? Pa ga ti nastavljaj odbacivati kao prijetnju. 8-)
mišmaš
Posts: 506
Joined: 24/06/2009 00:32

#465 Re: VW animozitet all about

Post by mišmaš »

ti nastavi upoređivat dizelaše i benzinjare da budemo sigurni da si totalni idiot :-D normala da su amerikanci kurac sa dizelima, jer ih uopšte i ne rade... a za benzinjare (pogotovo moćne) su nenadjebivi iz razloga što samo to usavršavaju milion godina...
User avatar
citroen
Posts: 5863
Joined: 19/05/2009 18:08
Location: Sarajevo,memli strana

#466 Re: VW animozitet all about

Post by citroen »

mišmaš wrote:ti nastavi upoređivat dizelaše i benzinjare da budemo sigurni da si totalni idiot :-D normala da su amerikanci kurac sa dizelima, jer ih uopšte i ne rade... a za benzinjare (pogotovo moćne) su nenadjebivi iz razloga što samo to usavršavaju milion godina...
Mislim da nisi upoznat sa Detroit i cummins diesel motorima.Imam iskustva sa tim motorima ali u kamionima,i nevjerovatna je snaga tih motora kao i njihova izdrzljivost u poredjenju sa mercedesovim i volvo motorima koje takodjer imamo :sax:
herbert mekfjuger
Posts: 462
Joined: 11/11/2010 16:12

#467 Re: VW animozitet all about

Post by herbert mekfjuger »

ima 6.7 cummins :D i koji tdi mu može šta :D
Last edited by herbert mekfjuger on 27/12/2010 02:00, edited 1 time in total.
User avatar
kreso_atac
Posts: 832
Joined: 27/09/2010 19:26

#468 Re: VW animozitet all about

Post by kreso_atac »

mogu se sloziti da je potpuno bezveze uporedjivati ta dva motora. i neki ovdje lupaju o hemiju, ne znajuci o cemu se uopste radi. hemi je chryslerov "izum", sam naziv se veze sa zaobljenim oblikom cilindra. zbog takvog oblika u cilindar je moguce smjestiti vece ventilei svjecice pribliziti centru cilindra. veci ventili pridonose boljem usisu, dok bolja pozicija svjecice omogucava bolje izgaranje. kombinacijom ta dva detalja dobije se osjetno veca snaga nego kod "obicnih" v8 motora. porijeklo vodi iz 60ih godina kada je dodge daytona na nascaru postao superioran par sezona, kad je baniran hemi (ima na internetu clanaka o tome na temu nascar - hemi ban itd). kada su po par krugova ostavljali konkurente na utrkama. ali nebitno. kod hemi motora, usisni i ispusni kanali (tamo gdje idu ventili) postavljeni su jedan nasuprot drugog. takav nacin postavljanja kanala zove se hemisfericnim. postoje razne izvedbe istih modela motora koji se razlikuju samo po obujmu. i taj hemi je uvijek i bio poznat po prepoznatljivom zvuku kakvog nijedan drugi motor nema (zvuk radi kojeg mnogo ljudi i uzima te motore), koji nastaje zbog karakteristicnog usisa, nikakav "injection"... znam dobro kako se deru te zvijeri i iako neki imaju tek po 200 konja, poteze bolje od recimo GTI-a s 200 konja dobivenih turbom zato jer HEMI-ji imaju opako bolesni okretni moment koji razvijaju od najnizih okretaja (btw guglajuci nadjoh primjer: 526 HEMI sa 610 konja i oko 650 Nm koje oslobadja pri smijesnih 2000 okretaja) a sve to dolazi ti od obujma ili ti zapremine. zato nije ni cudno ona da protiv zapremine ne mozes pa makar imao turbo. a sad samo zamisli kako se cuje nabrijani HEMI sa 7 litara i nekim bolesnim kompresorom na sebi.

problem sa hemi motorima koje sam imao priliku raditi, je uglavnom podmazivanje (barem na evropskom trzistu, i onima koji se odrzavaju u evropi). recimo grand cherokee prve generacije (ZJ) ima 5.9 hemi. ima problem sa podmazivanjem ventila i glave. preporuka je stavljati samo supersonicna ulja (vrhunske kvalitete) a opet nije dobro staviti full sintetiku radi gumica (ne podnose u motorima 90tih). znaci ulja visoke kvalitete tipa "sinthetic blend" i mijenjati na 7-7500km. sto se tice potrosnj3, u gradu se nece spustiti ispod 21-23 litra prosjecno na 100 km, ali nadjite mi motor priblizne zapremine da drasticno manje trosi.

da se osvrnem i na ovaj v12 dizel, koji je po meni bezveze. ne mislim da je bezveze u smislu kvaliteta, daleko od toga, nego iz razloga upotrebe. trenutno najveci dizel kod amerikanaca je 6.7 Cummins I6 u Dodge Ram. GM koristi 6.6L duramax V8, a ford 6.4L PowerStroke V8. oni su dostupni u najvecim pickup vozilima koja se koriste gdje vuca i snaga igra kljucnu ulogu. i nekako mi je tesko povjerovati da bi touareg TDI V12, q7 ili porsche sa istim motorom zavrsili kao "radna masina", tj u uslovima teske eksploatacije. prije svega sasije i konstrukcije im ne bi izdrzale, a i taj v12 tdi nema mogucnosti kakve ima duramax, cummins i powerstroke i kad bi ih neko odlucio koristiti za vucu i slicno, ali i jednostavno ne pristaju tu gdje idu cumminsi itd. iz tog razloga ne razumijem, ako im treba mocan motor za brzu i laganu voznju, to bi benzinci odradili mnogo bolje i isplativije od dizela. ali eto. naravno samo neko moje vidjenje toga.
Last edited by kreso_atac on 27/12/2010 01:35, edited 1 time in total.
mišmaš
Posts: 506
Joined: 24/06/2009 00:32

#469 Re: VW animozitet all about

Post by mišmaš »

@ citroen: upoznat sam naravno cummins i duramax deru guzove :D ali mislio sam ne razvijaju male dizel motore kojima je cilj da budu mlitavi i ekonomicni :-D
Bordolini
Posts: 1164
Joined: 04/10/2009 23:42
Location: tribina sjever

#470 Re: VW animozitet all about

Post by Bordolini »

kreso_atac wrote: da se osvrnem i na ovaj v12 dizel, koji je po meni bezveze. ne mislim da je bezveze u smislu kvaliteta, daleko od toga, nego iz razloga upotrebe. trenutno najveci dizel kod amerikanaca je 6.7 Cummins I6 u Dodge Ram. GM koristi 6.6L duramax V8, a ford 6.4L PowerStroke V8. oni su dostupni u najvecim pickup vozilima koja se koriste gdje vuca i snaga igra kljucnu ulogu. i nekako mi je tesko povjerovati da bi touareg TDI V12, q7 ili porsche sa istim motorom zavrsili kao "radna masina", tj u uslovima teske eksploatacije. prije svega sasije i konstrukcije im ne bi izdrzale, a i taj v12 tdi nema mogucnosti kakve ima duramax, cummins i powerstroke i kad bi ih neko odlucio koristiti za vucu i slicno, ali i jednostavno ne pristaju tu gdje idu cumminsi itd. iz tog razloga ne razumijem, ako im treba mocan motor za brzu i laganu voznju, to bi benzinci odradili mnogo bolje i isplativije od dizela. ali eto. naravno samo neko moje vidjenje toga.

Ovo je nazalost tacno. Na kraju krajeva zato njihova prodaja i nije bas uspjela. Preskupi (skoro $70k) , previse trose (touareg v10 dizel trosi svega 15% manje nego porsche cayenne benzinac!), za vucu i off-road su tanki (citaj: ima boljih za manje para) tako da jednostavno ova vozilica nema svoju svrhu. Par puta su ga povlacili i vracali na trziste a ovaj model v12 tdi mislim nikad nije ni dosao na americko trziste.
S druge strane, sa motorom tdi v6 3.0 su puno bolje prosli. Kako u Touaregu tako i u Audi Q7.
Cafe Camargue
Posts: 1048
Joined: 25/09/2008 22:55

#471 Re: VW animozitet all about

Post by Cafe Camargue »

Ma tih V12 motora u terencima uopšte nema toliko, ranije su se prema naruđbama ugrađivali samo u Q7, a evo vidim da su i sa novim Touaregom krenuli.
User avatar
SadaMeHuseine
Posts: 281
Joined: 15/12/2010 10:14
Location: Rajvosa

#472 Re: VW animozitet all about

Post by SadaMeHuseine »

DoradO wrote:
SadaMeHuseine wrote:
edin_r1 wrote:Neki dan lik dosao na poso, kupio 4-ku. (prije ovog imo 2-ku). Izlazi iz auta, i ono svi oko njeg, čestitam, ovo-ono... i sad ga jedan pita šta je, dizel- benzin, a on izrazito ponosan i potpuno ozbiljan " TDI, crveno I, 100 konja". Ostali zinuli u njega ko da je upravo ukrotio antimateriju jbte. Eh, to ne mogu da shvatim, to crveno slovo, isto ko da je na nuklearni pogon, a ne klasični turbo dizel... Znači generalno nemam ništa protiv VW grupe, ali me pojedini vlasnici stvarno nerviraju tim veličanjem, i pomalo mi gade tu marku. Isto kad vidim ološ u starijem BMW-u 3 ili 5 sa zatamnjenim staklima, cigara, piva, sinan, stoja... Fuj... Al crveno I mi je najžešće... pozdrav...

E kod mene nista crveno nema,a 120 konjica ispod haube....jos diesel....al nije vw (namjerno malim slovima).... :dance:
husko, reci ti nama jesi li oprao ruke :lol: :lol:
OF kors!!! :lol:
User avatar
sheikh
Posts: 764
Joined: 17/10/2010 18:21
Location: Tamni vilajet

#473 Re: VW animozitet all about

Post by sheikh »

kreso_atac wrote:mogu se sloziti da je potpuno bezveze uporedjivati ta dva motora. i neki ovdje lupaju o hemiju, ne znajuci o cemu se uopste radi. hemi je chryslerov "izum", sam naziv se veze sa zaobljenim oblikom cilindra. zbog takvog oblika u cilindar je moguce smjestiti vece ventilei svjecice pribliziti centru cilindra. veci ventili pridonose boljem usisu, dok bolja pozicija svjecice omogucava bolje izgaranje. kombinacijom ta dva detalja dobije se osjetno veca snaga nego kod "obicnih" v8 motora. porijeklo vodi iz 60ih godina kada je dodge daytona na nascaru postao superioran par sezona, kad je baniran hemi (ima na internetu clanaka o tome na temu nascar - hemi ban itd). kada su po par krugova ostavljali konkurente na utrkama. ali nebitno. kod hemi motora, usisni i ispusni kanali (tamo gdje idu ventili) postavljeni su jedan nasuprot drugog. takav nacin postavljanja kanala zove se hemisfericnim. postoje razne izvedbe istih modela motora koji se razlikuju samo po obujmu. i taj hemi je uvijek i bio poznat po prepoznatljivom zvuku kakvog nijedan drugi motor nema (zvuk radi kojeg mnogo ljudi i uzima te motore), koji nastaje zbog karakteristicnog usisa, nikakav "injection"... znam dobro kako se deru te zvijeri i iako neki imaju tek po 200 konja, poteze bolje od recimo GTI-a s 200 konja dobivenih turbom zato jer HEMI-ji imaju opako bolesni okretni moment koji razvijaju od najnizih okretaja (btw guglajuci nadjoh primjer: 526 HEMI sa 610 konja i oko 650 Nm koje oslobadja pri smijesnih 2000 okretaja) a sve to dolazi ti od obujma ili ti zapremine. zato nije ni cudno ona da protiv zapremine ne mozes pa makar imao turbo. a sad samo zamisli kako se cuje nabrijani HEMI sa 7 litara i nekim bolesnim kompresorom na sebi.

problem sa hemi motorima koje sam imao priliku raditi, je uglavnom podmazivanje (barem na evropskom trzistu, i onima koji se odrzavaju u evropi). recimo grand cherokee prve generacije (ZJ) ima 5.9 hemi. ima problem sa podmazivanjem ventila i glave. preporuka je stavljati samo supersonicna ulja (vrhunske kvalitete) a opet nije dobro staviti full sintetiku radi gumica (ne podnose u motorima 90tih). znaci ulja visoke kvalitete tipa "sinthetic blend" i mijenjati na 7-7500km. sto se tice potrosnj3, u gradu se nece spustiti ispod 21-23 litra prosjecno na 100 km, ali nadjite mi motor priblizne zapremine da drasticno manje trosi.

da se osvrnem i na ovaj v12 dizel, koji je po meni bezveze. ne mislim da je bezveze u smislu kvaliteta, daleko od toga, nego iz razloga upotrebe. trenutno najveci dizel kod amerikanaca je 6.7 Cummins I6 u Dodge Ram. GM koristi 6.6L duramax V8, a ford 6.4L PowerStroke V8. oni su dostupni u najvecim pickup vozilima koja se koriste gdje vuca i snaga igra kljucnu ulogu. i nekako mi je tesko povjerovati da bi touareg TDI V12, q7 ili porsche sa istim motorom zavrsili kao "radna masina", tj u uslovima teske eksploatacije. prije svega sasije i konstrukcije im ne bi izdrzale, a i taj v12 tdi nema mogucnosti kakve ima duramax, cummins i powerstroke i kad bi ih neko odlucio koristiti za vucu i slicno, ali i jednostavno ne pristaju tu gdje idu cumminsi itd. iz tog razloga ne razumijem, ako im treba mocan motor za brzu i laganu voznju, to bi benzinci odradili mnogo bolje i isplativije od dizela. ali eto. naravno samo neko moje vidjenje toga.

Alaj ti nama sve lijepo objasni oko Hemi motora :)
herbert mekfjuger
Posts: 462
Joined: 11/11/2010 16:12

#474 Re: VW animozitet all about

Post by herbert mekfjuger »

^ jesi vidio inžinjeru :D čojk nije inžinjer, a zna :D
User avatar
madner
Posts: 56753
Joined: 09/08/2004 16:35

#475 Re: VW animozitet all about

Post by madner »

kreso_atac wrote:da se osvrnem i na ovaj v12 dizel, koji je po meni bezveze. ne mislim da je bezveze u smislu kvaliteta, daleko od toga, nego iz razloga upotrebe. trenutno najveci dizel kod amerikanaca je 6.7 Cummins I6 u Dodge Ram. GM koristi 6.6L duramax V8, a ford 6.4L PowerStroke V8. oni su dostupni u najvecim pickup vozilima koja se koriste gdje vuca i snaga igra kljucnu ulogu. i nekako mi je tesko povjerovati da bi touareg TDI V12, q7 ili porsche sa istim motorom zavrsili kao "radna masina", tj u uslovima teske eksploatacije. prije svega sasije i konstrukcije im ne bi izdrzale, a i taj v12 tdi nema mogucnosti kakve ima duramax, cummins i powerstroke i kad bi ih neko odlucio koristiti za vucu i slicno, ali i jednostavno ne pristaju tu gdje idu cumminsi itd. iz tog razloga ne razumijem, ako im treba mocan motor za brzu i laganu voznju, to bi benzinci odradili mnogo bolje i isplativije od dizela. ali eto. naravno samo neko moje vidjenje toga.
Zasto bi benzinci to bolje uradili? Bili bi jeftiniji za izradu i nesto laksi, ali to nije problem kod tako teskih vozila.

Prendnost dizela je sto mu treba manje obrtaja da dostigne maksimalnu snagu, dakle sa tim v12 bi trebao imati bolji osjecaj ubrzanja.
Post Reply