VW animozitet all about
Moderators: _BataZiv_0809, anex
- DoradO
- Posts: 4611
- Joined: 27/04/2008 00:39
- Location: facebook.com/dorado.images
#451 Re: VW animozitet all about
jel se vi tako smijete i dedama starim na ulicama koji su u godinama koje cete vi samo moci sanjati sram i stid da vas bude
ev ja sam svoju tihu patnju smirio... bar na neki nacin
smijte se sada sitne duse
ev ja sam svoju tihu patnju smirio... bar na neki nacin
smijte se sada sitne duse
-
- Posts: 1085
- Joined: 16/02/2010 09:21
#452 Re: VW animozitet all about
Jel to Phaeton igracka ?
- SadaMeHuseine
- Posts: 281
- Joined: 15/12/2010 10:14
- Location: Rajvosa
#453 Re: VW animozitet all about
edin_r1 wrote:Neki dan lik dosao na poso, kupio 4-ku. (prije ovog imo 2-ku). Izlazi iz auta, i ono svi oko njeg, čestitam, ovo-ono... i sad ga jedan pita šta je, dizel- benzin, a on izrazito ponosan i potpuno ozbiljan " TDI, crveno I, 100 konja". Ostali zinuli u njega ko da je upravo ukrotio antimateriju jbte. Eh, to ne mogu da shvatim, to crveno slovo, isto ko da je na nuklearni pogon, a ne klasični turbo dizel... Znači generalno nemam ništa protiv VW grupe, ali me pojedini vlasnici stvarno nerviraju tim veličanjem, i pomalo mi gade tu marku. Isto kad vidim ološ u starijem BMW-u 3 ili 5 sa zatamnjenim staklima, cigara, piva, sinan, stoja... Fuj... Al crveno I mi je najžešće... pozdrav...
E kod mene nista crveno nema,a 120 konjica ispod haube....jos diesel....al nije vw (namjerno malim slovima)....
- DoradO
- Posts: 4611
- Joined: 27/04/2008 00:39
- Location: facebook.com/dorado.images
#454 Re: VW animozitet all about
husko, reci ti nama jesi li oprao rukeSadaMeHuseine wrote:edin_r1 wrote:Neki dan lik dosao na poso, kupio 4-ku. (prije ovog imo 2-ku). Izlazi iz auta, i ono svi oko njeg, čestitam, ovo-ono... i sad ga jedan pita šta je, dizel- benzin, a on izrazito ponosan i potpuno ozbiljan " TDI, crveno I, 100 konja". Ostali zinuli u njega ko da je upravo ukrotio antimateriju jbte. Eh, to ne mogu da shvatim, to crveno slovo, isto ko da je na nuklearni pogon, a ne klasični turbo dizel... Znači generalno nemam ništa protiv VW grupe, ali me pojedini vlasnici stvarno nerviraju tim veličanjem, i pomalo mi gade tu marku. Isto kad vidim ološ u starijem BMW-u 3 ili 5 sa zatamnjenim staklima, cigara, piva, sinan, stoja... Fuj... Al crveno I mi je najžešće... pozdrav...
E kod mene nista crveno nema,a 120 konjica ispod haube....jos diesel....al nije vw (namjerno malim slovima)....
- corolla02
- Posts: 10351
- Joined: 18/02/2009 22:12
- Location: Light travels faster than sound; that is why some people appear bright, until you hear them speak!
- Horoskop: Gemini
#455 Re: VW animozitet all about
TDI technology
-
- Posts: 964
- Joined: 09/12/2003 00:00
#456 Re: VW animozitet all about
Dakle snažna, nepoderiva ... not for pussiescorolla02 wrote:TDI technology
-
- Posts: 462
- Joined: 11/11/2010 16:12
#457 Re: VW animozitet all about
wow jbt da nisam vidio da piše tdi pomislio bi da je HEMI 5.7Gost1515 wrote:Dakle snažna, nepoderiva ... not for pussiescorolla02 wrote:TDI technology
- shlauf
- Posts: 2505
- Joined: 27/07/2008 23:34
- Location: Made in Sarajevo
#458 Re: VW animozitet all about
Aleeeeeee aleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
- sheikh
- Posts: 764
- Joined: 17/10/2010 18:21
- Location: Tamni vilajet
#459 Re: VW animozitet all about
pa isto ti ga dodje
TDI olitiga Hemi
TDI olitiga Hemi
-
- Posts: 462
- Joined: 11/11/2010 16:12
#460 Re: VW animozitet all about
how yes no, možda je tdi čak i boljisheikh wrote:pa isto ti ga dodje
TDI olitiga Hemi
- kaubojstina
- Posts: 364
- Joined: 30/03/2007 07:12
- Location: Pitaj Bobija :)
#461 Re: VW animozitet all about
Kad Hemi izdrzi Le Mans, onda ga mozda mozemo nekako stavit' u istu kategoriju
- johntra
- Posts: 11800
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#462 Re: VW animozitet all about
ovaj Phateon je baš patnja...kada ga kupiš, vjenčao si se sa njim...DoradO wrote:jel se vi tako smijete i dedama starim na ulicama koji su u godinama koje cete vi samo moci sanjati sram i stid da vas bude
ev ja sam svoju tihu patnju smirio... bar na neki nacin
smijte se sada sitne duse
-
- Posts: 462
- Joined: 11/11/2010 16:12
#463 Re: VW animozitet all about
how yes no, s ovim si sve reko tješi se onda sa la mancheomkaubojstina wrote:Kad Hemi izdrzi Le Mans, onda ga mozda mozemo nekako stavit' u istu kategoriju
- kaubojstina
- Posts: 364
- Joined: 30/03/2007 07:12
- Location: Pitaj Bobija :)
#464 Re: VW animozitet all about
Ti stvarno vjerujes da je Hemi bolji motor od, za ovaj primjer cemo uzeti V8 TDI...da bude fer prema Hemijuherbert mekfjuger wrote: how yes no, s ovim si sve reko tješi se onda sa la mancheom
I ako je diselaz i ima manju zapreminu, radi 0-100 za 5.8 sekundi (Hemi 4.9), 590tq/800nm ore asfalt...zato je dobar za oranja, manje trosi...koliko jos treba jedan dizel pravdati americkom benzincu? Pa ga ti nastavljaj odbacivati kao prijetnju.
-
- Posts: 506
- Joined: 24/06/2009 00:32
#465 Re: VW animozitet all about
ti nastavi upoređivat dizelaše i benzinjare da budemo sigurni da si totalni idiot normala da su amerikanci kurac sa dizelima, jer ih uopšte i ne rade... a za benzinjare (pogotovo moćne) su nenadjebivi iz razloga što samo to usavršavaju milion godina...
- citroen
- Posts: 5863
- Joined: 19/05/2009 18:08
- Location: Sarajevo,memli strana
#466 Re: VW animozitet all about
Mislim da nisi upoznat sa Detroit i cummins diesel motorima.Imam iskustva sa tim motorima ali u kamionima,i nevjerovatna je snaga tih motora kao i njihova izdrzljivost u poredjenju sa mercedesovim i volvo motorima koje takodjer imamomišmaš wrote:ti nastavi upoređivat dizelaše i benzinjare da budemo sigurni da si totalni idiot normala da su amerikanci kurac sa dizelima, jer ih uopšte i ne rade... a za benzinjare (pogotovo moćne) su nenadjebivi iz razloga što samo to usavršavaju milion godina...
-
- Posts: 462
- Joined: 11/11/2010 16:12
#467 Re: VW animozitet all about
ima 6.7 cummins i koji tdi mu može šta
Last edited by herbert mekfjuger on 27/12/2010 02:00, edited 1 time in total.
- kreso_atac
- Posts: 832
- Joined: 27/09/2010 19:26
#468 Re: VW animozitet all about
mogu se sloziti da je potpuno bezveze uporedjivati ta dva motora. i neki ovdje lupaju o hemiju, ne znajuci o cemu se uopste radi. hemi je chryslerov "izum", sam naziv se veze sa zaobljenim oblikom cilindra. zbog takvog oblika u cilindar je moguce smjestiti vece ventilei svjecice pribliziti centru cilindra. veci ventili pridonose boljem usisu, dok bolja pozicija svjecice omogucava bolje izgaranje. kombinacijom ta dva detalja dobije se osjetno veca snaga nego kod "obicnih" v8 motora. porijeklo vodi iz 60ih godina kada je dodge daytona na nascaru postao superioran par sezona, kad je baniran hemi (ima na internetu clanaka o tome na temu nascar - hemi ban itd). kada su po par krugova ostavljali konkurente na utrkama. ali nebitno. kod hemi motora, usisni i ispusni kanali (tamo gdje idu ventili) postavljeni su jedan nasuprot drugog. takav nacin postavljanja kanala zove se hemisfericnim. postoje razne izvedbe istih modela motora koji se razlikuju samo po obujmu. i taj hemi je uvijek i bio poznat po prepoznatljivom zvuku kakvog nijedan drugi motor nema (zvuk radi kojeg mnogo ljudi i uzima te motore), koji nastaje zbog karakteristicnog usisa, nikakav "injection"... znam dobro kako se deru te zvijeri i iako neki imaju tek po 200 konja, poteze bolje od recimo GTI-a s 200 konja dobivenih turbom zato jer HEMI-ji imaju opako bolesni okretni moment koji razvijaju od najnizih okretaja (btw guglajuci nadjoh primjer: 526 HEMI sa 610 konja i oko 650 Nm koje oslobadja pri smijesnih 2000 okretaja) a sve to dolazi ti od obujma ili ti zapremine. zato nije ni cudno ona da protiv zapremine ne mozes pa makar imao turbo. a sad samo zamisli kako se cuje nabrijani HEMI sa 7 litara i nekim bolesnim kompresorom na sebi.
problem sa hemi motorima koje sam imao priliku raditi, je uglavnom podmazivanje (barem na evropskom trzistu, i onima koji se odrzavaju u evropi). recimo grand cherokee prve generacije (ZJ) ima 5.9 hemi. ima problem sa podmazivanjem ventila i glave. preporuka je stavljati samo supersonicna ulja (vrhunske kvalitete) a opet nije dobro staviti full sintetiku radi gumica (ne podnose u motorima 90tih). znaci ulja visoke kvalitete tipa "sinthetic blend" i mijenjati na 7-7500km. sto se tice potrosnj3, u gradu se nece spustiti ispod 21-23 litra prosjecno na 100 km, ali nadjite mi motor priblizne zapremine da drasticno manje trosi.
da se osvrnem i na ovaj v12 dizel, koji je po meni bezveze. ne mislim da je bezveze u smislu kvaliteta, daleko od toga, nego iz razloga upotrebe. trenutno najveci dizel kod amerikanaca je 6.7 Cummins I6 u Dodge Ram. GM koristi 6.6L duramax V8, a ford 6.4L PowerStroke V8. oni su dostupni u najvecim pickup vozilima koja se koriste gdje vuca i snaga igra kljucnu ulogu. i nekako mi je tesko povjerovati da bi touareg TDI V12, q7 ili porsche sa istim motorom zavrsili kao "radna masina", tj u uslovima teske eksploatacije. prije svega sasije i konstrukcije im ne bi izdrzale, a i taj v12 tdi nema mogucnosti kakve ima duramax, cummins i powerstroke i kad bi ih neko odlucio koristiti za vucu i slicno, ali i jednostavno ne pristaju tu gdje idu cumminsi itd. iz tog razloga ne razumijem, ako im treba mocan motor za brzu i laganu voznju, to bi benzinci odradili mnogo bolje i isplativije od dizela. ali eto. naravno samo neko moje vidjenje toga.
problem sa hemi motorima koje sam imao priliku raditi, je uglavnom podmazivanje (barem na evropskom trzistu, i onima koji se odrzavaju u evropi). recimo grand cherokee prve generacije (ZJ) ima 5.9 hemi. ima problem sa podmazivanjem ventila i glave. preporuka je stavljati samo supersonicna ulja (vrhunske kvalitete) a opet nije dobro staviti full sintetiku radi gumica (ne podnose u motorima 90tih). znaci ulja visoke kvalitete tipa "sinthetic blend" i mijenjati na 7-7500km. sto se tice potrosnj3, u gradu se nece spustiti ispod 21-23 litra prosjecno na 100 km, ali nadjite mi motor priblizne zapremine da drasticno manje trosi.
da se osvrnem i na ovaj v12 dizel, koji je po meni bezveze. ne mislim da je bezveze u smislu kvaliteta, daleko od toga, nego iz razloga upotrebe. trenutno najveci dizel kod amerikanaca je 6.7 Cummins I6 u Dodge Ram. GM koristi 6.6L duramax V8, a ford 6.4L PowerStroke V8. oni su dostupni u najvecim pickup vozilima koja se koriste gdje vuca i snaga igra kljucnu ulogu. i nekako mi je tesko povjerovati da bi touareg TDI V12, q7 ili porsche sa istim motorom zavrsili kao "radna masina", tj u uslovima teske eksploatacije. prije svega sasije i konstrukcije im ne bi izdrzale, a i taj v12 tdi nema mogucnosti kakve ima duramax, cummins i powerstroke i kad bi ih neko odlucio koristiti za vucu i slicno, ali i jednostavno ne pristaju tu gdje idu cumminsi itd. iz tog razloga ne razumijem, ako im treba mocan motor za brzu i laganu voznju, to bi benzinci odradili mnogo bolje i isplativije od dizela. ali eto. naravno samo neko moje vidjenje toga.
Last edited by kreso_atac on 27/12/2010 01:35, edited 1 time in total.
-
- Posts: 506
- Joined: 24/06/2009 00:32
#469 Re: VW animozitet all about
@ citroen: upoznat sam naravno cummins i duramax deru guzove ali mislio sam ne razvijaju male dizel motore kojima je cilj da budu mlitavi i ekonomicni
-
- Posts: 1164
- Joined: 04/10/2009 23:42
- Location: tribina sjever
#470 Re: VW animozitet all about
kreso_atac wrote: da se osvrnem i na ovaj v12 dizel, koji je po meni bezveze. ne mislim da je bezveze u smislu kvaliteta, daleko od toga, nego iz razloga upotrebe. trenutno najveci dizel kod amerikanaca je 6.7 Cummins I6 u Dodge Ram. GM koristi 6.6L duramax V8, a ford 6.4L PowerStroke V8. oni su dostupni u najvecim pickup vozilima koja se koriste gdje vuca i snaga igra kljucnu ulogu. i nekako mi je tesko povjerovati da bi touareg TDI V12, q7 ili porsche sa istim motorom zavrsili kao "radna masina", tj u uslovima teske eksploatacije. prije svega sasije i konstrukcije im ne bi izdrzale, a i taj v12 tdi nema mogucnosti kakve ima duramax, cummins i powerstroke i kad bi ih neko odlucio koristiti za vucu i slicno, ali i jednostavno ne pristaju tu gdje idu cumminsi itd. iz tog razloga ne razumijem, ako im treba mocan motor za brzu i laganu voznju, to bi benzinci odradili mnogo bolje i isplativije od dizela. ali eto. naravno samo neko moje vidjenje toga.
Ovo je nazalost tacno. Na kraju krajeva zato njihova prodaja i nije bas uspjela. Preskupi (skoro $70k) , previse trose (touareg v10 dizel trosi svega 15% manje nego porsche cayenne benzinac!), za vucu i off-road su tanki (citaj: ima boljih za manje para) tako da jednostavno ova vozilica nema svoju svrhu. Par puta su ga povlacili i vracali na trziste a ovaj model v12 tdi mislim nikad nije ni dosao na americko trziste.
S druge strane, sa motorom tdi v6 3.0 su puno bolje prosli. Kako u Touaregu tako i u Audi Q7.
-
- Posts: 1048
- Joined: 25/09/2008 22:55
#471 Re: VW animozitet all about
Ma tih V12 motora u terencima uopšte nema toliko, ranije su se prema naruđbama ugrađivali samo u Q7, a evo vidim da su i sa novim Touaregom krenuli.
- SadaMeHuseine
- Posts: 281
- Joined: 15/12/2010 10:14
- Location: Rajvosa
#472 Re: VW animozitet all about
OF kors!!!DoradO wrote:husko, reci ti nama jesi li oprao rukeSadaMeHuseine wrote:edin_r1 wrote:Neki dan lik dosao na poso, kupio 4-ku. (prije ovog imo 2-ku). Izlazi iz auta, i ono svi oko njeg, čestitam, ovo-ono... i sad ga jedan pita šta je, dizel- benzin, a on izrazito ponosan i potpuno ozbiljan " TDI, crveno I, 100 konja". Ostali zinuli u njega ko da je upravo ukrotio antimateriju jbte. Eh, to ne mogu da shvatim, to crveno slovo, isto ko da je na nuklearni pogon, a ne klasični turbo dizel... Znači generalno nemam ništa protiv VW grupe, ali me pojedini vlasnici stvarno nerviraju tim veličanjem, i pomalo mi gade tu marku. Isto kad vidim ološ u starijem BMW-u 3 ili 5 sa zatamnjenim staklima, cigara, piva, sinan, stoja... Fuj... Al crveno I mi je najžešće... pozdrav...
E kod mene nista crveno nema,a 120 konjica ispod haube....jos diesel....al nije vw (namjerno malim slovima)....
- sheikh
- Posts: 764
- Joined: 17/10/2010 18:21
- Location: Tamni vilajet
#473 Re: VW animozitet all about
kreso_atac wrote:mogu se sloziti da je potpuno bezveze uporedjivati ta dva motora. i neki ovdje lupaju o hemiju, ne znajuci o cemu se uopste radi. hemi je chryslerov "izum", sam naziv se veze sa zaobljenim oblikom cilindra. zbog takvog oblika u cilindar je moguce smjestiti vece ventilei svjecice pribliziti centru cilindra. veci ventili pridonose boljem usisu, dok bolja pozicija svjecice omogucava bolje izgaranje. kombinacijom ta dva detalja dobije se osjetno veca snaga nego kod "obicnih" v8 motora. porijeklo vodi iz 60ih godina kada je dodge daytona na nascaru postao superioran par sezona, kad je baniran hemi (ima na internetu clanaka o tome na temu nascar - hemi ban itd). kada su po par krugova ostavljali konkurente na utrkama. ali nebitno. kod hemi motora, usisni i ispusni kanali (tamo gdje idu ventili) postavljeni su jedan nasuprot drugog. takav nacin postavljanja kanala zove se hemisfericnim. postoje razne izvedbe istih modela motora koji se razlikuju samo po obujmu. i taj hemi je uvijek i bio poznat po prepoznatljivom zvuku kakvog nijedan drugi motor nema (zvuk radi kojeg mnogo ljudi i uzima te motore), koji nastaje zbog karakteristicnog usisa, nikakav "injection"... znam dobro kako se deru te zvijeri i iako neki imaju tek po 200 konja, poteze bolje od recimo GTI-a s 200 konja dobivenih turbom zato jer HEMI-ji imaju opako bolesni okretni moment koji razvijaju od najnizih okretaja (btw guglajuci nadjoh primjer: 526 HEMI sa 610 konja i oko 650 Nm koje oslobadja pri smijesnih 2000 okretaja) a sve to dolazi ti od obujma ili ti zapremine. zato nije ni cudno ona da protiv zapremine ne mozes pa makar imao turbo. a sad samo zamisli kako se cuje nabrijani HEMI sa 7 litara i nekim bolesnim kompresorom na sebi.
problem sa hemi motorima koje sam imao priliku raditi, je uglavnom podmazivanje (barem na evropskom trzistu, i onima koji se odrzavaju u evropi). recimo grand cherokee prve generacije (ZJ) ima 5.9 hemi. ima problem sa podmazivanjem ventila i glave. preporuka je stavljati samo supersonicna ulja (vrhunske kvalitete) a opet nije dobro staviti full sintetiku radi gumica (ne podnose u motorima 90tih). znaci ulja visoke kvalitete tipa "sinthetic blend" i mijenjati na 7-7500km. sto se tice potrosnj3, u gradu se nece spustiti ispod 21-23 litra prosjecno na 100 km, ali nadjite mi motor priblizne zapremine da drasticno manje trosi.
da se osvrnem i na ovaj v12 dizel, koji je po meni bezveze. ne mislim da je bezveze u smislu kvaliteta, daleko od toga, nego iz razloga upotrebe. trenutno najveci dizel kod amerikanaca je 6.7 Cummins I6 u Dodge Ram. GM koristi 6.6L duramax V8, a ford 6.4L PowerStroke V8. oni su dostupni u najvecim pickup vozilima koja se koriste gdje vuca i snaga igra kljucnu ulogu. i nekako mi je tesko povjerovati da bi touareg TDI V12, q7 ili porsche sa istim motorom zavrsili kao "radna masina", tj u uslovima teske eksploatacije. prije svega sasije i konstrukcije im ne bi izdrzale, a i taj v12 tdi nema mogucnosti kakve ima duramax, cummins i powerstroke i kad bi ih neko odlucio koristiti za vucu i slicno, ali i jednostavno ne pristaju tu gdje idu cumminsi itd. iz tog razloga ne razumijem, ako im treba mocan motor za brzu i laganu voznju, to bi benzinci odradili mnogo bolje i isplativije od dizela. ali eto. naravno samo neko moje vidjenje toga.
Alaj ti nama sve lijepo objasni oko Hemi motora
-
- Posts: 462
- Joined: 11/11/2010 16:12
#474 Re: VW animozitet all about
^ jesi vidio inžinjeru čojk nije inžinjer, a zna
- madner
- Posts: 56753
- Joined: 09/08/2004 16:35
#475 Re: VW animozitet all about
Zasto bi benzinci to bolje uradili? Bili bi jeftiniji za izradu i nesto laksi, ali to nije problem kod tako teskih vozila.kreso_atac wrote:da se osvrnem i na ovaj v12 dizel, koji je po meni bezveze. ne mislim da je bezveze u smislu kvaliteta, daleko od toga, nego iz razloga upotrebe. trenutno najveci dizel kod amerikanaca je 6.7 Cummins I6 u Dodge Ram. GM koristi 6.6L duramax V8, a ford 6.4L PowerStroke V8. oni su dostupni u najvecim pickup vozilima koja se koriste gdje vuca i snaga igra kljucnu ulogu. i nekako mi je tesko povjerovati da bi touareg TDI V12, q7 ili porsche sa istim motorom zavrsili kao "radna masina", tj u uslovima teske eksploatacije. prije svega sasije i konstrukcije im ne bi izdrzale, a i taj v12 tdi nema mogucnosti kakve ima duramax, cummins i powerstroke i kad bi ih neko odlucio koristiti za vucu i slicno, ali i jednostavno ne pristaju tu gdje idu cumminsi itd. iz tog razloga ne razumijem, ako im treba mocan motor za brzu i laganu voznju, to bi benzinci odradili mnogo bolje i isplativije od dizela. ali eto. naravno samo neko moje vidjenje toga.
Prendnost dizela je sto mu treba manje obrtaja da dostigne maksimalnu snagu, dakle sa tim v12 bi trebao imati bolji osjecaj ubrzanja.