Škoda all about

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#526 Re: Škoda all about

Post by 530i »

zLatk0 wrote:Ove nove fabie sto idu sa projektorima na farovima su sve bixenoni ili imaju halogene h4?
Nemaju sve xenon....dođu projektori i sa halogenim sijalicama...
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#527 Re: Škoda all about

Post by 530i »

goran16v wrote:
Zbog tih sitnica kvaka i sl je propala, a ti nastavi sa brojanjem tegova sa unutrasnje strane felge i pazi da ti ne pregori dugo dok vozis 200...
Ko je propao? Osim tebe koji si propao u školi možda :lol: Dalje, opet nastavljaš sa izvrtanjem riječi...ja bih prije rekao da će tebi pregoriti jedan od dvadeset pet sijalica na bmw-u...nezgodno je ako pregore dok voziš reli.
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#528 Re: Škoda all about

Post by goran16v »

530i wrote:
goran16v wrote:
Zbog tih sitnica kvaka i sl je propala, a ti nastavi sa brojanjem tegova sa unutrasnje strane felge i pazi da ti ne pregori dugo dok vozis 200...
Ko je propao? Osim tebe koji si propao u školi možda :lol: Dalje, opet nastavljaš sa izvrtanjem riječi...ja bih prije rekao da će tebi pregoriti jedan od dvadeset pet sijalica na bmw-u...nezgodno je ako pregore dok voziš reli.
Prebroj aktuelne modele pa ce ti se samo kazati... U pravu si, nezgodno je kad na BMW-u crkne sijalica ali za to je potreban registrovan BMW koji sluzi za zabavu.
Inace, ranije sam se suzdrzavao posto je vazano za imovinsko stanje, ali posto pokusavas biti kao saljiv i drzak nemam vise razloga pa cu ti odgovoriti na glupost oko balansiranja. Svacija preporuka je da se tockovi balansiraju jednom u sezoni, uglavnom na pocetku i svako ko iole drzi do sigurnosti i svog auta ce to uraditi, a samo ce bosnjo koji se proteze preko jorgana, pa mu je sve trosak, balansirati gume kad mu otpadne teg sa felge i ispadne volan iz ruku od vibracija.
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#529 Re: Škoda all about

Post by 530i »

Opet izvrćeš ono što ja nisam napisao.

Balansiraj svaki mjesec, zašto čekaš nekoliko mjeseci za nešto, ako ti se desi neka nepravilnost??

Vozio sam i po pet godina točak koji nije vidio balans mašine, montirana nova guma, ispravna felga i gas...uz provjeravanje pritiska samo. Primjetio sam, konkretno, na dva auta nedostatak tegova, onih klasičnih za čelične felge što se kače na rub i otišao i riješio to novim balansiranjem...prije toga u vožnji nisam primjetio nedostatke. Jesam li trebao čekati početak ili kraj sezone ili šta? Pametnjakoviću internetski.

Moraš čovječe priznati da nisi uvijek u pravu, da griješiš, da tvoj izbor tri oktavije je solidan, prosječan, okej, ali da ima i bolje, i jeftinije, i skuplje i lošije....ta politika "ja iznad svih" ti ne prolazi...žao mi je.
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#530 Re: Škoda all about

Post by goran16v »

530i wrote:
Vozio sam i po pet godina točak koji nije vidio balans mašine, montirana nova guma, ispravna felga i gas...

Moraš čovječe priznati da nisi uvijek u pravu, da griješiš, da tvoj izbor tri oktavije je solidan, prosječan, okej, ali da ima i bolje, i jeftinije, i skuplje i lošije....ta politika "ja iznad svih" ti ne prolazi...žao mi je.
Mogao si ti voziti i 15,5 godina ali ovo samo dokazuje koliki si strucnjak i sve ono sto sam napisao...

Izbor Octavie prosjecan kazes? E sad tu da ti objasnim koliko lupetas napamet. Za manje, nekad i znacajno manje, novaca nego sto je bila cijena jadne skode koji upravo vozim kad je kupljena, da ne pominjem konkretne cifre, se mimo VW-a i premium brendova, mogao kupiti skoro bilo koji auto te klase (da ne budem previse hrabar i ne napisem svaki auto) sa ekvivalentnim motorom i opremom, a ponekad i top model tih razvikanih inovativnih proizvodjaca, pa ti sad gledaj koliko je to prosjecno.
Takodjer, logika i praksa u automobilizmu ne poznaju kombijaciju jeftinije a bolje...
gaius
Posts: 1017
Joined: 17/09/2004 10:33

#531 Re: Škoda all about

Post by gaius »

iskreno da kažem nisam neki poznavalac automobila pa neću previše pametovati o tehnici, historiji, folovima, golovima.. međutim jesam vlasnik škode i to baš oktavije (l&k 1.8 tsi dsg) i nakon 3 godine i 90 hiljada (bez kvara) mogu reći da je riječ o odličnom automobilu koji je sa ovim motorom još i izrazito brz na cesti (7,8 do 100, potrošnja 7,6 kombinovano)...

za te novce (nešto ispod 50K) ja brate ne bih uzeo nikakvog fiata ali opet ne kažem da je fiat loš jer nemam pojma (istina vozio sam nekad tempru).. prijatelj mi vozi superba koji je u 3-4 godine pregazio 130 hiljada bez kvara.. čovjek prezadovoljan.. kaže kupiće identičnog..

prema tome manite se svađe.. to je kao sa ženama.. neko voli plave, a neko crne :) ljudi kupuju šta žele i baš me briga šta misle o tome šta ja kupujem.. bilo bi korisno da ljudi razmjene iskustva i pomognu jedni drugima...

ah da.. stari preuzima oktaviju (nakon 7 godina passata - opet bez kvara) a ja čekam novog cc-a :)
User avatar
vukojebina
Posts: 1609
Joined: 11/08/2009 20:02

#532 Re: Škoda all about

Post by vukojebina »

Nista se ti ne sikeraj, sad ce doci strucnjaci da i kazu da ti ustvari nisi zadovoljan, tj da ne mozes nikako bit zaovoljan...to je potpuno nebitno kakva ti imas iskustva, naravno postavice ti 5-6 linkova sa kakvih foruma kao potvrdu njihove price...onda ce te napomenuti kako ti svako jutro proklinjes sudbinu dok sjedas u svoju skodu, a pored tebe komsija lagano sveze leptir masnu, utegne gutu, i sjeda u svoju alfu, sa laganim osmjehom i cackalicom medju zubima, osmjeh je naravno upucen tebi, koji sa napacenim izrazom lica moras gledat i trpit tu vanplanetarnu nepravdu...

posle ce te naravno ubijedit da u trenutku kad si kupovo skodu, nije postojala mogucnost da ti se ona svidi, nego su mracne sile uticale da u tom periodu djelujes kao zombi, i samo si bez ikakvog objasnjenja otiso u auto salon i pazario auto..kad si se probudio iz tog besvjesnog stanja, skonto si sta si uradio, ali je vec bilo kasno, osudjen si na par godina patnje u skodi i naravno ostao je veliki zal....
530i
Posts: 9169
Joined: 08/12/2009 17:31

#533 Re: Škoda all about

Post by 530i »

goran16v wrote:
530i wrote:
Vozio sam i po pet godina točak koji nije vidio balans mašine, montirana nova guma, ispravna felga i gas...

Moraš čovječe priznati da nisi uvijek u pravu, da griješiš, da tvoj izbor tri oktavije je solidan, prosječan, okej, ali da ima i bolje, i jeftinije, i skuplje i lošije....ta politika "ja iznad svih" ti ne prolazi...žao mi je.
Mogao si ti voziti i 15,5 godina ali ovo samo dokazuje koliki si strucnjak i sve ono sto sam napisao...

Izbor Octavie prosjecan kazes? E sad tu da ti objasnim koliko lupetas napamet. Za manje, nekad i znacajno manje, novaca nego sto je bila cijena jadne skode koji upravo vozim kad je kupljena, da ne pominjem konkretne cifre, se mimo VW-a i premium brendova, mogao kupiti skoro bilo koji auto te klase (da ne budem previse hrabar i ne napisem svaki auto) sa ekvivalentnim motorom i opremom, a ponekad i top model tih razvikanih inovativnih proizvodjaca, pa ti sad gledaj koliko je to prosjecno.
Takodjer, logika i praksa u automobilizmu ne poznaju kombijaciju jeftinije a bolje...
Onda to nije prosječno kao što sam već napisao - nego skupo. Ali, opet, to je tvoj problem. Vidim da na na jedan pomalo suptila način pokušavaš prozvati se magistrom automobilizma, ali ti to baš ne ide. Palamudiš o prosječnim automobilima koje si ti nekad za nekog kupio i vozio...to je tvoj maksimalni domet ;-)
zLatk0
Posts: 1283
Joined: 05/07/2009 01:21

#534 Re: Škoda all about

Post by zLatk0 »

530i wrote:
zLatk0 wrote:Ove nove fabie sto idu sa projektorima na farovima su sve bixenoni ili imaju halogene h4?
Nemaju sve xenon....dođu projektori i sa halogenim sijalicama...
Ok, hvala. Dalje cu sam saznati koje, trazim neke na bijelo sto vuku halogenke sa duzim vijekom trajanja nego NB

SRT8 DHD
-------
Prodajem:
SKENER CANON CANOSCAN LIDE 100 (3x koristen)
VALJKASTU LED SIJALICU SA 16 DIODA 42MM (x2, nove)
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#535 Re: Škoda all about

Post by goran16v »

530i wrote:
Onda to nije prosječno kao što sam već napisao - nego skupo. Ali, opet, to je tvoj problem. Vidim da na na jedan pomalo suptila način pokušavaš prozvati se magistrom automobilizma, ali ti to baš ne ide. Palamudiš o prosječnim automobilima koje si ti nekad za nekog kupio i vozio...to je tvoj maksimalni domet ;-)
Upravo tako, to nije prosjecan nego skup auto, a skup auto je uvijek bolji od jeftinijeg auta, sto i jeste poenta cijele price i ja tu ne vidim nikakav problem.
Naravno, palamudim o svakom autu koji sam kupio za sebe ili druge i/ili vozio, a tu je bilo i jos uvijek ima svega od 2 do 12 cilindara, jer imam o cemu, a o cemu ti palamudis? O autima koje nikad nisi vozio i koje nikad ni za kog, a ponajmanje za sebe nisi kupio, nego balio na njih po forumima? Pokusao si nesto pametno napisati ali ti nije islo... to je tvoj max domet.
citroen xm
Posts: 18128
Joined: 17/04/2012 22:57

#536 Re: Škoda all about

Post by citroen xm »

goran16v wrote:
Kani se vise supljiranja o "boli me briga koliko cu izgubiti"... Svaku raspravu kontra VW-a pocnes sa pravdanje zasto si kupio jeftini talijanski auto i to recenicom sa kako je VW precjenjen i preskup auto i kako si ti za manje para dobio bolji i opremljeniji auto (osim sto jeftinje ne moze biti bolje, znaci pare su itekako bitne) da bi zavrsio da ti nije bitno koliko ces izgubiti na autu (sad odjednom pare nisu bitne). Ma bitne su tebi pare samo nazalost dobar auto je skup, a para se nema...
Vidis, kad nemas o cemu onda raspredas unutar korporacijske odnose i ko upravlja Skodom, a "blago" zaboavljas da uprkos svemu tome i nevezano za sve to Skoda pravi automobile kakve Fiat nije u stanju napraviti zadnjih 25 god. Od Ritma naovamo traze adekvatan model u kompakt klasi, novi model novo ime (Tipo, Brava/o, Stilo,pa se vrati na manje zlo Bravo) a usput sa Stilom iskopiraju njemacki recept i to nisu bili u stanju uraditi kako valja. Nema tu nista od price da je nova generacija - novo ime strategija, jer avaj Punto evo 3 generacija ne mjenja ime, Panda i komercijala takodjer. Da ne spominjem plejadu "uspjesnica" tipa Argenta, Regata kojih se niko mladji od 84. godista ne sjeca, pa Tempra, Croma, Marea... Kad danas pogledas ta imena k'o da nikad nisu postojala ukljucujuci i posljednji pokusaj ozivljavanja Crome...

Pa ja ne bi kupio poluproizvod zvani Škoda taman da će posle 10 godina držati istu cijenu kao kada je bila nova. Samo ti to ne možeš da shvatiš, u tvojoj glavi je tako nešto nezamislivo.

A što se tiče Crome, mislim na onaj model iz 90-ih ne na ovaj novi, to auto sjećao ga se neko ili ne je voznije, udobnije i gospodskije nego Pasat koji će izaći 2020-e. Eto to ti kaže čovjek iz prošlog vremena kako si me nazvao koji se nekim slučajem u ovom vremenu dokopao VAG automobila iz epohe 2000+ i koji se navozao svih VW-ova kao i većine konkurencije i koji trenutno posjeduje dva VAG-a. A dok je Fiat pravio Regatu, Argentu i ostala auta sa kojima seti sprdaš, VW je i dalje proizvodio prastaru bubu i usput plaćao odštetu Tatri jer su zamisli i koncept bube maznuli od njih. Pa čovječe taj proizvođač ne bi ni postojao da nisu stalno krali od ostalih, a ti ovde još hvališ njihov isprdak zvani Škoda.

OK vozi brate šta hoćeš, niko ovde nema ništa protiv. Ali dizati Škodu i cjelokupan VAG u nebesa, a ostale ponižavati je smiješno i žalosno.

Jonta druže, nisi u pravu. Ni taj kišobran u vratima nije njihov patent već ga odavno ima RR. ;-)
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#537 Re: Škoda all about

Post by goran16v »

citroen xm wrote: Pa ja ne bi kupio poluproizvod zvani Škoda taman da će posle 10 godina držati istu cijenu kao kada je bila nova. Samo ti to ne možeš da shvatiš, u tvojoj glavi je tako nešto nezamislivo.

A što se tiče Crome, mislim na onaj model iz 90-ih ne na ovaj novi, to auto sjećao ga se neko ili ne je voznije, udobnije i gospodskije nego Pasat koji će izaći 2020-e. Eto to ti kaže čovjek iz prošlog vremena kako si me nazvao koji se nekim slučajem u ovom vremenu dokopao VAG automobila iz epohe 2000+ i koji se navozao svih VW-ova kao i većine konkurencije i koji trenutno posjeduje dva VAG-a. A dok je Fiat pravio Regatu, Argentu i ostala auta sa kojima seti sprdaš, VW je i dalje proizvodio prastaru bubu i usput plaćao odštetu Tatri jer su zamisli i koncept bube maznuli od njih. Pa čovječe taj proizvođač ne bi ni postojao da nisu stalno krali od ostalih, a ti ovde još hvališ njihov isprdak zvani Škoda.

OK vozi brate šta hoćeš, niko ovde nema ništa protiv. Ali dizati Škodu i cjelokupan VAG u nebesa, a ostale ponižavati je smiješno i žalosno.

Jonta druže, nisi u pravu. Ni taj kišobran u vratima nije njihov patent već ga odavno ima RR. ;-)
Da li primjecujes da nekog interesuje sta bi ti kupio ili sta ne bi i da nema nikakve potrebe da shvatam jer to nimalo ne mjenja cinjenice, koje eto i sam potvrdjujes, a koje najbolje govore sta bi mogao biti poluproizvod.
Kad vec zivis u proslosti i hvalis udobnost propalog modela onda bi trebao znati da je taj auto kao i svi oostali propali Fiati koje sam pomenuo nastao poslije Pola, Golfa, Jette, Passata i svega onoga sto je doslo iza Bube i upravo zato sam ih pomenuo. Da slikovitije prikazem kakve ti gluposti lupetas napamet napomenucu te da je Fiat poceo proizvoditi Ritma 4 god poslije pocetka proizvodnje Golfa 1, Argentu, rekordno propao model, godinu prije Golfa 2, Regatu iste godine kad i Golfa 2, a Cromu 2 god poslije i ti sad skontaj gdje je tu Buba i kakvu si glupost odvalio.
Niko ovdje Skodu ne kuje u nebesa, samo kostatuje da je bolja od jeftinijih automobila, sto je apsolutna logika i istina, a upravo zato uz skodu vezete epitete tipa jadna, bijedna, jeftina, isprdak, poluproizvod itd jer ne mozete da progutate da je jedan isprdak postao skuplji odnosno bolji od onoga na sta vi imate vlazne snove i cejfite dok vozite. Kad smo vec kod epiteta, ukljucujuci i tvojih sofisticiran 2 x isprdak iz zadnjeg posta, to najbolje govori ko ovdje ponizava...
Gost1515
Posts: 964
Joined: 09/12/2003 00:00

#538 Re: Škoda all about

Post by Gost1515 »

vukojebina wrote:Nista se ti ne sikeraj, sad ce doci strucnjaci da i kazu da ti ustvari nisi zadovoljan, tj da ne mozes nikako bit zaovoljan...to je potpuno nebitno kakva ti imas iskustva, naravno postavice ti 5-6 linkova sa kakvih foruma kao potvrdu njihove price...onda ce te napomenuti kako ti svako jutro proklinjes sudbinu dok sjedas u svoju skodu, a pored tebe komsija lagano sveze leptir masnu, utegne gutu, i sjeda u svoju alfu, sa laganim osmjehom i cackalicom medju zubima, osmjeh je naravno upucen tebi, koji sa napacenim izrazom lica moras gledat i trpit tu vanplanetarnu nepravdu...

posle ce te naravno ubijedit da u trenutku kad si kupovo skodu, nije postojala mogucnost da ti se ona svidi, nego su mracne sile uticale da u tom periodu djelujes kao zombi, i samo si bez ikakvog objasnjenja otiso u auto salon i pazario auto..kad si se probudio iz tog besvjesnog stanja, skonto si sta si uradio, ali je vec bilo kasno, osudjen si na par godina patnje u skodi i naravno ostao je veliki zal....
To je to, odavno bolji post nisam pročitao :thumbup:
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#539 Re: Škoda all about

Post by johntra »

dobro je ovo vukojebina opisao, nema šta, ali ja ne vidjeh u nijednom postu da neko Škodu proglašava smećem...čitava priča je vezana oko toga što se Škoda diže u nebesa i što je neki, haman, porede sa RR...
ovaj drugi dio posta je pretjeran, a sad ako ste se vi prozvali zombijima, to je do vas...nego, kako opisati čovjeka koji kupuje auto i kojem je jedina misao u glavi kako će to auto kasnije prodati i koliko će držati cijenu...meni je to blizu sa ograničenim razmišljanjem (ko zombi)....
Gost1515
Posts: 964
Joined: 09/12/2003 00:00

#540 Re: Škoda all about

Post by Gost1515 »

johntra wrote:dobro je ovo vukojebina opisao, nema šta, ali ja ne vidjeh u nijednom postu da neko Škodu proglašava smećem...čitava priča je vezana oko toga što se Škoda diže u nebesa i što je neki, haman, porede sa RR...
ovaj drugi dio posta je pretjeran, a sad ako ste se vi prozvali zombijima, to je do vas...nego, kako opisati čovjeka koji kupuje auto i kojem je jedina misao u glavi kako će to auto kasnije prodati i koliko će držati cijenu...meni je to blizu sa ograničenim razmišljanjem (ko zombi)....
Iskreno ja još takvog čovjeka nisam vidio, neko je već napisao da to više dođe kao poželjan dodatni benefit, a nikako prvi i jedini razlog. Možda ima i takvih ali sigurno su u manjini. Ipak nije auto nekretnina da možeš predvidjeti držanje cijene, jedan malo žešći udes i zaboravi na držanje cijene ...

A za ovo priču "nema škoda ništa svoje", ne znam šta su trebali pored odlične tehnologije VAG koncerna reći, ma hajdemo mi razvijati svoje motore, mjenjače, ... potrošićemo bruku para, neće biti tako kvalitetno, ali ćemo na forumima moći napisati "imamo svoje!" ... :D

Gdje ste vi tako vodili firme do sada? :D
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#541 Re: Škoda all about

Post by goran16v »

johntra wrote:nije to pravdanje, nego jednostavno objašnjenje i poređenje situacije, koje ti očito, NE ŽELIŠ, razumjeti, jer, pobogu, kako će razlika između jedne kante od FIAT-a i super, ekstra Golfa u opadanju cijene biti samo 10 posto...postaješ više patetičan u, lafo, objektivnom branjenju VW koncerna...
da, sve su to modeli koje je FIAT razvijao SAM, a i koji, sve i da jesu tako neuspješni kao što ti tvrdiš, plod nečega što je FIAT zamislio i prebacio na papir, pa kasnije u fabriku, može li Škoda tako sama?..prema tebi, FIAT propada 30 godina, a nikako da propadne, majku mu, što li?
Nego, nisi mi odgovorio na pitanje, šta to Škoda danas ima svoje, osim imena brenda i marke automobila? Da, ima Superb kišobran u stražnjim vratima, i to sam zaboravio...još malo pa ćemo doći do tri autorske stavke Škode, napredujemo...
Naravno da je pravdanje jer u istoj recenici tvrdis kako ti pare i jesu i nisu bitne i tu nema sta da se razumije... Dogovori se jesu li ili nisu, pa da nastavimo...
Cifra neuspjesnih modela najbolje govori koliko je Fiat vremenom postao (ne)sposoban da razvije uspjesan auto kompakt klase pa nanavise i da to nije pozitivna cinjenica nego negativna...
Sta Skoda danas ima svoje? Ima rast prodaje od 3%, a Fiat pad od nekih 20-ak. Treba li da poredim u kojoj je mjeri npr Fiat Freemont, pardon Chrysler tj Dodge Journey djelo Fiatovih inzenjera u odnosu na modele Skode... Sta bi, tu sitnicu smo zaboravili? To ce biti dovoljno...
Last edited by goran16v on 13/09/2012 10:01, edited 2 times in total.
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#542 Re: Škoda all about

Post by goran16v »

johntra wrote:dobro je ovo vukojebina opisao, nema šta, ali ja ne vidjeh u nijednom postu da neko Škodu proglašava smećem...čitava priča je vezana oko toga što se Škoda diže u nebesa i što je neki, haman, porede sa RR...
ovaj drugi dio posta je pretjeran, a sad ako ste se vi prozvali zombijima, to je do vas...nego, kako opisati čovjeka koji kupuje auto i kojem je jedina misao u glavi kako će to auto kasnije prodati i koliko će držati cijenu...meni je to blizu sa ograničenim razmišljanjem (ko zombi)....
Ni ni ujednom postu nisi vidio da neko Skodu proglasava smecem, a samo par postova iznad jos jedan priznati ekspert i analiticar se koristio izrazom isprdak, da ne napominjem tvoju kolekciju epiteta...?
U opisu covjeka koji kupuje auto i kojem je jedina misao u glavi kako će to auto kasnije prodati i koliko će držati cijenu si strucno zanemario najbitniju stvar da taj isti covjek kupuje prije svega auto koji je skuplji tj bolji od auta kojima cijena brze pada, a manji pad cijene prije svega odraz kvalitete kroz godine ekspoatacije a svakako i dodatna pogodnost.
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#543 Re: Škoda all about

Post by johntra »

ovaj zadnji odgovor je totalna šuplja priča i pokušaj vađenja...ništa više, ali to sam i očekivao nakon jučerašnje provale...opet vadiš stvari iz konteksta i opet pokušavaš biti pametan, ali ti to nikako ne ide...lijepo ti napišem zbog čega sam ti neke stvari objašnjavao, odnosno, crtao, a ti se opet držiš svojih šupljikata...
bolje me nemoj više citirati kad nemaš odgovore na moja konkretna pitanja, a to o rastu prodaje ću se samo nasmijati i to slatko...da rezimiramo, FIAT je ultra loša marka sa identitetom, koji je prošlu godinu završio u plusu (kad se toliko hvataš prodajnih rezultata), a Škoda jeste uspješna, ali i dalje je u percepciji jeftini brend Volkswagena, koji, skoro, nema ništa svoje i koji nikada neće ni imati..jesi se sjetio treće stvari koju je Škoda patentirala otkad je pod VW kapom? naravno da nisi...
Škodu jesam nazvao bijednom i to zato što i jeste bijedno da se neka kvalitetna marka ne može više izdignuti, zato što im VW ne da...meni to jeste bijedno i žalosno, ali sam isto tako u nekoliko postova napisao da se radi o kvalietnom autu....samo ja sam realan, a ti i dalje sanjaš da će Škoda nekad biti RR...
to za Freemont i ostale modele ću se samo nasmijati isto...kad je to FIAT počeo raditi, prije godinu ili dvije? Otkad Škoda nema ništa svoje?..hmmm, dvije decenije...nego, gdje je Škodi neki tehnički izum, kad će Škoda sama napraviti svoj motor, kad će Škoda patentirati neku tehnologiju, kad će Škoda nekome moći prodavati tu tehnologiju? daj ba, hvataš se za slamku i to ofirno...

@gost...eno sad nisi vidio, a svaki drugi post o tome što je kupljen VW, Škoda ili SEAT, se odnosi na to što dobro drže cijenu...nemoj ni ti pretjerivati, molim te...priča o Škodi nije bit korištenje tehnologije, nego manjak identiteta, ali vama to vjerovatno ništa ne znači...zamisli, ima kupaca kojima je do toga stalo...
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#544 Re: Škoda all about

Post by goran16v »

johntra wrote:ovaj zadnji odgovor je totalna šuplja priča i pokušaj vađenja...ništa više, ali to sam i očekivao nakon jučerašnje provale...opet vadiš stvari iz konteksta i opet pokušavaš biti pametan, ali ti to nikako ne ide...lijepo ti napišem zbog čega sam ti neke stvari objašnjavao, odnosno, crtao, a ti se opet držiš svojih šupljikata...
bolje me nemoj više citirati kad nemaš odgovore na moja konkretna pitanja, a to o rastu prodaje ću se samo nasmijati i to slatko...da rezimiramo, FIAT je ultra loša marka sa identitetom, koji je prošlu godinu završio u plusu (kad se toliko hvataš prodajnih rezultata), a Škoda jeste uspješna, ali i dalje je u percepciji jeftini brend Volkswagena, koji, skoro, nema ništa svoje i koji nikada neće ni imati..jesi se sjetio treće stvari koju je Škoda patentirala otkad je pod VW kapom? naravno da nisi...
Škodu jesam nazvao bijednom i to zato što i jeste bijedno da se neka kvalitetna marka ne može više izdignuti, zato što im VW ne da...meni to jeste bijedno i žalosno, ali sam isto tako u nekoliko postova napisao da se radi o kvalietnom autu....samo ja sam realan, a ti i dalje sanjaš da će Škoda nekad biti RR...

@gost...eno sad nisi vidio, a svaki drugi post o tome što je kupljen VW, Škoda ili SEAT, se odnosi na to što dobro drže cijenu...nemoj ni ti pretjerivati, molim te...priča o Škodi nije bit korištenje tehnologije, nego manjak identiteta, ali vama to vjerovatno ništa ne znači...zamisli, ima kupaca kojima je do toga stalo...
Ne pokusavam se ja vaditi nego si ti strucnjak koji pati od amnezije i sam sebi skace u usta.
Prvo, ti pokusavas objasniti, ali nemas objasnjenja za paradoks u kojem ti pare prilikom kupovine jesu itekako bitne, a onda supljiras kako ti gubitak pri prodaji nije bitan.
Dalje, glumis kulturnog diskutanta, eto kao niko ne vrijedja Skodu, vi fini, tolerantni, mislis da ovdje ljudi imaju memoriju zlatne ribice, a upravo si ti taj koji cijelo vrijeme svu svoju zavist sto je Fiat pao *urcu za usi lijecis epitetima, i to ne samo kad se radi o Skodi nego o svemu sto je za Fiata postalo pojam, da ne pominjem drugog strucnjaka sa isprdcima, a sad se vadis na eto Skoda je jadna zato sto joj VW sprecava razvitak.
Sljedece, tupis od tome kako Skoda nema nista svoje, tvrdis Fiat je eto sav od svog dizajna i inzenjeringa, a slucajno zaboravljas na Sedicia, pardon Suzukia, Fiata Freemonta, pardnon Dodge/Chrysler Journey i ostale koje je Fiat "samostalno" razvio... Koliko god da je pordjenjena i nesamostalna Skoda jos uvijek nije prodala model koji je 1/1 kopija drugog branda sa Skodinim znakom. Ja ne sanjam da ce Skoda biti RR, nece nikad biti ni VW, ali nema pitrebe da sanjam da je u tom podredjenom polozaju u dosta segmenata pretekla razne "tate", ukljucujuci i Fiata u svemu sto nije gradski auto ili mali auto, a i tu ga stize...
User avatar
johntra
Posts: 11800
Joined: 11/04/2004 02:17
Location: Palma de Hrasno

#545 Re: Škoda all about

Post by johntra »

bla, bla, bla...ništa nisi konkretno rekao i opet vadiš stvari iz konteksta...mene boli briga za cijenu auta, zaista, ali sam uzeo svoj primjer, jer nisam htio lupati ni izmišljati toplu vodu...zato je i ono poređenje napisano...ali vidim da se na to želiš vraćati, jer ti je to jedini preostali argument (po tvom mišljenju)...
osim bijednog, ja nisam upotrebljavao druge epitete...ali, vrlo brzo zaboravljaš spomenuti i ovo gdje Škodu proglašavam kvalitetnom...
dalje, kad FIAT padne nekoj stvari za uši da ga neko mora kupiti, kao što je to bio slučaj sa Škodom, onda ću se poklopiti..a dokle god ta kompanija proizvodi auta i posluje uspješno, dotle ne možeš ništa dokazati osim bacanja šuplje...
što se tiče Sedicija, Freemonta i ostalih, nešto me baš interesuje koji su motori i mjenjači u tim modelima..naravno da su dizelaši FIAT-ovi, a šta je sa Škodinim motorima, postoji li išta takvo? Kom je Škoda prodala neko rješenje, motor, mjenjač, pogon, bilo šta? na kraju krajeva, Sedici će sad biti samostalno razvijen, dok je Freemont, Voyager i Thema samo prelazno rješenje, kao i izgled tih modela...čuj Škoda nije prodala nijedan model koji je kopija ostalih, Citigo se baš onako razlikuje od ostalih, razlika ko nebo i zemlja...Toledo i Rapid će isto biti pravo različiti, ludnica...
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#546 Re: Škoda all about

Post by goran16v »

Posto je tema jos uvijek Skoda all about evo jedan interesantan podatak, a direktno je vezan za prodaju tudjih modela pod svojom znackom. Jedini put kad je Skoda imala model identican drugom brendu je slucaj sa Skodom Pickup i VW Caddyem i to je slucaj kad je VW na auto koji je Skoda razvila montirao svoj motor, znak i svoje ime.
Skoda je prije ulaska VW-a u vlasnistvo samostalno razvila Favorita, a 91. godine njegov derivat Skoda Pickup, dostavno vozilo sa varijabilnom nadogradnjom dok je njegova nasljednica 95 god Felicia Pickup bila zapravo usninkani Favorit Pickup sa VW 19,d i 1,6 benz motorima kojeg VW je pod imenom VW Caddy prodaje na nekim trzistima.
Gost1515
Posts: 964
Joined: 09/12/2003 00:00

#547 Re: Škoda all about

Post by Gost1515 »

johntra wrote: @gost...eno sad nisi vidio, a svaki drugi post o tome što je kupljen VW, Škoda ili SEAT, se odnosi na to što dobro drže cijenu...nemoj ni ti pretjerivati, molim te...priča o Škodi nije bit korištenje tehnologije, nego manjak identiteta, ali vama to vjerovatno ništa ne znači...zamisli, ima kupaca kojima je do toga stalo...
johntra wrote:Otkad Škoda nema ništa svoje?..hmmm, dvije decenije...nego, gdje je Škodi neki tehnički izum, kad će Škoda sama napraviti svoj motor, kad će Škoda patentirati neku tehnologiju, kad će Škoda nekome moći prodavati tu tehnologiju? daj ba, hvataš se za slamku i to ofirno...
Hm dođe mi da se zapitam koliko imaš godina ... Daj mi jedan brand iz bloka nekadašnjeg Varšavskog pakta koji se može pohvaliti svojim motorima, patentima i sl u zadnje dvije decenije? Identitetom? Ako je i preživio koji brand kupljen je od strane nekog koncerna koji ga sada koristi kao jeftinu marku. I opet je tu škoda još najbolje prošla, i po pitanju tehnologije i identiteta.
Bobi
Forum administrator
Posts: 32180
Joined: 30/10/2002 00:00
Location: http://www.klix.ba
Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
Vozim: TDI sve crveno
Contact:

#548 Re: Škoda all about

Post by Bobi »

Jedno majstorsko pitanje :D, kako se ona plastika unutrasnjeg svijetla "remove" :D. fabia MK1 :D?
Gost1515
Posts: 964
Joined: 09/12/2003 00:00

#549 Re: Škoda all about

Post by Gost1515 »

Bobi wrote:Jedno majstorsko pitanje :D, kako se ona plastika unutrasnjeg svijetla "remove" :D. fabia MK1 :D?
Nije ti ovo mjesto za takva pitanja :D ovdje je palamuđenje. Probaj na kraju hodnika pa desno :D
Bobi
Forum administrator
Posts: 32180
Joined: 30/10/2002 00:00
Location: http://www.klix.ba
Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
Vozim: TDI sve crveno
Contact:

#550 Re: Škoda all about

Post by Bobi »

Gost1515 wrote:
Bobi wrote:Jedno majstorsko pitanje :D, kako se ona plastika unutrasnjeg svijetla "remove" :D. fabia MK1 :D?
Nije ti ovo mjesto za takva pitanja :D ovdje je palamuđenje. Probaj na kraju hodnika pa desno :D
:lol: ma ja bih to sarafcigerom, ako zna neko precizno da ne razvalim ... :D
Post Reply