Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Felidae wrote:Auto pali iz prve,samo mu treba minut da bude kako treba. Vvt je mijenjan,bobine takodjer sve negdje na 80 hiljada kao i svjećice. E sad imamo 180 i mislim da bi svjećice trebali mijenjati a Vvt i bobine neznam bas
Svjecice si trebao mijenjati dva puta do sada. Medjutim, ako ti nakon te minute normalno radi u svim uslovima, ne cuka, ne trza i slicno, nije ni do svjecica, ni do kablova, ni do bobina.
@direstraits0078
Hajde, hajde, ne hvataj se za tu slamku. Naravno da sam mislio na motor.
Mislim da ne pomazes covjeku, nagovaras ga na relativno skup popravak necega za sto nisi siguran da je pokvareno.
Na hladnom vremenu je potrebno vise struje za pokretanje, starije svjecice trebaju vise struje, stari kablovi i bobine trebaju vise struje, sve to utjece na los start i trokiranje hladnog motora. Kad ulje procirkulise i kad se cilindri zagriju, onda se smanji i knock u cilindrima i nema trokiranja prikolice. Ocurec automobila. Mislim, motora.
Ide se rjesavati problem od prostijeg ka slozenijem. Provjera baterije pod 1, provjera svjecica i kablova pod 2. Ako se u motoru nalazi 10w40 ulje, onda imas problem sa solenoidom vvt-a koji nije dizajniran za ulje te gradacije pri niskim temperaturama. Ali to se ne moze nauciti za dan, moj @nedim17...
NediM17 wrote:Nikog ja ni na sta ne nagovaram, ja samo iznosim svoje misljenje koje ima puno vise smisla nego li tvoja lupanja.
Struja, hladnoca, starija svjecica treba vise struje pa zato trokira kad je hladan, itd.
Svjecica, bobine i kablovi ili valjaju ili ne valjaju. Ne moze nikako biti da u svim uslovima rade savrseno, osim prvu minutu.
Nemoj zuriti, vrijeme je nezavisno promjenjiva velicina, polahko, doci ces i ti do pameti. Ali sto bi rekao bili kristal onomad u onom smijesnom filmu: it's a process.
NediM17 wrote:Nikog ja ni na sta ne nagovaram, ja samo iznosim svoje misljenje koje ima puno vise smisla nego li tvoja lupanja.
Struja, hladnoca, starija svjecica treba vise struje pa zato trokira kad je hladan, itd.
Svjecica, bobine i kablovi ili valjaju ili ne valjaju. Ne moze nikako biti da u svim uslovima rade savrseno, osim prvu minutu.
Svakako treba krenuti od najjednostavnijeg.
Mogu navesti primjer koji sam ja imao davno na Hondi. Jednostavno kako dodje zima auto nesto pomalo cucka kad se tek upali dok se ne zagrije malo. Ponekad bi se nakon paljenja odmah ugasio. Odem da provjerim svjecice koje i nisu bile nesto stare, kad ono... u njemu svjecice totalno van svake pameti. Vrli majstor ubacio svjecice koje odgovaraju golfu. Kupim prave po katalogu i vise nema problema. Znaci kod mene su pogresne svjecice pravile iste simptome kao kod tebe, ali samo kad je temperatura niska i vanjska i motora. Ne kazem da je to kod tebe, ali makar je jednostavno provjeriti svjecice.
Felidae wrote:5w40 je ulje u autu i uvijek je išlo svih 180 hiljada. Provjerim odnosno kupimo svjećice nisu skupe
Svakako promijeni svjecice, jer je odavno bilo vrijeme. Ali cisto sumnjam da je problem u njima, 99% sam siguran da je problem ili u nekom senzoru temperature ili u benzinskim injektorima koji su postopani.
@direstraits0078
Momak, hajde se malo spusti na zemlju. Puno se kurcis, a nisi pametan kao sto mislis.
Felidae wrote:5w40 je ulje u autu i uvijek je išlo svih 180 hiljada. Provjerim odnosno kupimo svjećice nisu skupe
Svakako promijeni svjecice, jer je odavno bilo vrijeme. Ali cisto sumnjam da je problem u njima, 99% sam siguran da je problem ili u nekom senzoru temperature ili u benzinskim injektorima koji su postopani.
@direstraits0078
Momak, hajde se malo spusti na zemlju. Puno se kurcis, a nisi pametan kao sto mislis.
Misliš da skratim opruge fleksom, da ga spušČam i zatamLJim?
Stići ćeš ti nas, nema sumnje, ali ne žuri, još si zelen.
Kupim ulje u Renault shopu i ostalo i fino promijenim u malom brzom servisu gdje peremo auto. Prije toga u bunji a prije toga u baoticu u zagrebu sve redovno upisano u servisnu knjigu.....
Felidae wrote:5w40 je ulje u autu i uvijek je išlo svih 180 hiljada. Provjerim odnosno kupimo svjećice nisu skupe
Svakako promijeni svjecice, jer je odavno bilo vrijeme. Ali cisto sumnjam da je problem u njima, 99% sam siguran da je problem ili u nekom senzoru temperature ili u benzinskim injektorima koji su postopani.
@direstraits0078
Momak, hajde se malo spusti na zemlju. Puno se kurcis, a nisi pametan kao sto mislis.
Misliš da skratim opruge fleksom, da ga spušČam i zatamLJim?
Stići ćeš ti nas, nema sumnje, ali ne žuri, još si zelen.
Jao. jesi smijesan, kao crtani film.
P.S. Vjerovatno i jesti takava "majstorcina i tjunercina" kojem je vrhunac majstorluka odrezati oprugu fleksom, i koji je negdje cuo za varijator, pa sad sta god na autu da zajebava do varijatora je.
Mala pomoc .. Gdje se moze uzeti ovi prekidaci podizaca za megana 2 samo naprijed su el. podizaci a nazad klasicno rucno spustanje.treba mi sa plavi dzekom na vozacevim vratima , jer ne mogu sad spustit suvozacev prozor a niti dici govori raja da je bas tesko naci sa plavim ... kao sa slike http://www.upslike.net/imgdb/prekidaci-44173a.jpg
the_hooligan_ec wrote:Mala pomoc .. Gdje se moze uzeti ovi prekidaci podizaca za megana 2 samo naprijed su el. podizaci a nazad klasicno rucno spustanje.treba mi sa plavi dzekom na vozacevim vratima , jer ne mogu sad spustit suvozacev prozor a niti dici govori raja da je bas tesko naci sa plavim ... kao sa slike http://www.upslike.net/imgdb/prekidaci-44173a.jpg
Možeš li spustiti staklo sa vazačeve strane/prekidača ??
the_hooligan_ec wrote:Mala pomoc .. Gdje se moze uzeti ovi prekidaci podizaca za megana 2 samo naprijed su el. podizaci a nazad klasicno rucno spustanje.treba mi sa plavi dzekom na vozacevim vratima , jer ne mogu sad spustit suvozacev prozor a niti dici govori raja da je bas tesko naci sa plavim ... kao sa slike http://www.upslike.net/imgdb/prekidaci-44173a.jpg
Možeš li spustiti staklo sa vazačeve strane/prekidača ??
lijevog podizaca nemam nikako pukla mi je sajla to znam i to me ne brine .. nego isao sam nekom " elektricaru" i on je nesto na plavom dzeku radio prije sam mogao na vozacevoj strani prekidaca spsustit prozor suvozaca ali nisam mogao tu dici nego morao sam na suvozacev prekidac desno . Sad kako sam njemu otisao spustim normalno suvozacev prozor ali ne mogu dici nema sanse i on mi rece da trazim taj plavi dzek kao u njemu je problem na glavnoj strani gdje su 2 prekidaca.
Nadam se da si me razumio
the_hooligan_ec wrote:Mala pomoc .. Gdje se moze uzeti ovi prekidaci podizaca za megana 2 samo naprijed su el. podizaci a nazad klasicno rucno spustanje.treba mi sa plavi dzekom na vozacevim vratima , jer ne mogu sad spustit suvozacev prozor a niti dici govori raja da je bas tesko naci sa plavim ... kao sa slike http://www.upslike.net/imgdb/prekidaci-44173a.jpg
Možeš li spustiti staklo sa vazačeve strane/prekidača ??
lijevog podizaca nemam nikako pukla mi je sajla to znam i to me ne brine .. nego isao sam nekom " elektricaru" i on je nesto na plavom dzeku radio prije sam mogao na vozacevoj strani prekidaca spsustit prozor suvozaca ali nisam mogao tu dici nego morao sam na suvozacev prekidac desno . Sad kako sam njemu otisao spustim normalno suvozacev prozor ali ne mogu dici nema sanse i on mi rece da trazim taj plavi dzek kao u njemu je problem na glavnoj strani gdje su 2 prekidaca.
Nadam se da si me razumio
Jesam, razumio sam te. Elektronika na suvozačevoj strani je OK tako da je kvar u prekidaču. Vidi i brojčanu oznaku na prekidaču pa pokušaj u Reno Shopu da potražiš 033/611-000
shlauf wrote:
Jesam, razumio sam te. Elektronika na suvozačevoj strani je OK tako da je kvar u prekidaču. Vidi i brojčanu oznaku na prekidaču pa pokušaj u Reno Shopu da potražiš 033/611-000
Počeo me zezati desni prednji žmigavac, gubi negdje kontakt, pa više ne radi, nego što radi...negdje pročitah da je to, navodno, kao neka boljka...planiram se za vikend zabaviti time, samo da skontam što bolji pristup, pa kontam ima li mu lijeka ili se mora kupovati drugi džek?
johntra wrote:Počeo me zezati desni prednji žmigavac, gubi negdje kontakt, pa više ne radi, nego što radi...negdje pročitah da je to, navodno, kao neka boljka...planiram se za vikend zabaviti time, samo da skontam što bolji pristup, pa kontam ima li mu lijeka ili se mora kupovati drugi džek?
Imao isti problem sa zadnjim...riješeni problemi tako što sam žice premostio tj direktno zalemio za dovod struje