Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vozio Tipa/Egeu sedan 1.3 Mjet 3 dana u Istanbulu, prešao cca 700 km. Neki dibidus Easy paket opreme ali sa klimom. U poredjenju sa prethodnim Tipom 1.6 DCT kojeg sam takodje vozio na rentacaru prije 2 god, ovaj je dibidus low cost. Motor mrtav ispod 2500 obrtaja, dovuče se nekako do 110 km/h. Preko nisam probao, ali je mrtva konj. Mjenjač je srećom kratak i precizan pa 3-4-5 fino idu. Sjedišta tvrda kao kamen. Volan, mada je električni, daje dobar osjećaj u vožnji. Preglednost je dobra, mjesta naprijed i pozadi ima sasvim dovoljno za C segment. U gepeku je bila neka tečnost i pitam radnika iz rentacara šta je, kaže urea, to je normalno. A tečnosti je bilo bar par mm u kad za rezervnu gumu.
Ukratko:
Svjetla su napredak u odnosu na dosadšnje sisteme koji su korišteni na Alfama
Sjedišta sa odličnom bočnom potporom, položaj za volanom odličan, velike mogućnosti podešavanja volana
Felge od 20" nisu za pohvaliti, smatra da su 18" i 19" bolje jer auto osjetno poskakuje sa 20" felgama
DNA i DCT mjenjač lijepo rade, ali mjenjač nije najbolji u klasi po kulturi rada.
XDS blokada diferencijala ne radi uglađeno kao kod VW, ali ima prolaznu ocjenu
zadnja vrata se ne otvaraju pod dovoljno velikim uglom, mjesta pozadi ima ponajviše u klasi
materijali su uglavnom dobri, nasloni za ruke na vratima su mekani i naprijed i pozadi
prosjek potrošnje 8 litara
Zaključak: Ne može se reći da je Tonale baby Stelvio jer nema izražene i najbolje vozne osobine, pristuna su ograničenja Compass platforme ali se može reći da je odličan paradni automobil.
Ono što mi se svidja su Pilkington stakla, a ne neka kineska ili turska kao kod BMW, Volvo i Audi modela.
Rekao je da auto nema premium feeling. Zamjerka na materijale na vratima, završnu obradu komandi na volanu, osjećaj pri podešavanju volana, naslon za ruku i centralnu konzolu.
Ono što je bitno za eventulane nove kupce je da je multimedija vrlo dobra, dobre rezolucije i odaziva,ambijentalno osvjetljenje zanimljivo. Auto je naprijed praktičan, ali ne baš pregledan. Mjesta ima dovoljno. Ovjest poskakuje (ni adaptivni ovjes nije baš najbolji), preporuka da se izaberu 18" felge umjesto 20". Osjeti se platforma Compassa ali se Tonale vozi i ponaša sportskije. Motor fino ubrzava.
Ne rezumije odluku da će Tonale hibrid i ICE prodavati samo 5 godina, da bi od 2027. prešli samo na EV.
Mislim da je rekao, ako bi se islo na 20" felge da se obavezno uzme adaptivni ovjes, ukoliko nema adaptivnog ovjesa da se ide na manje felge. Tako sam ja razumio.
Kvalitet unutrašnjosti, hm, meni nije jasno kako naslon za ruku nikako da rijese i to se vuce jos od Giulije. Kvalitet plastika je cini mi se tu negdje sa ostalima u toj klasi.
Pohvalio je hybridni sklop, koji nije ni MHEV kao kod većine, niti je full hybrid kao Toyota, nego nesto izmedju.
Sve u svemu ispao je jedan prosječni model koji se ne izdvaja iz konkurencije osim po elementima dizajna (na osnovu recenzija koje sam ja od gledao) . To možda nije ni loše, pokazat će vrijeme.
Ni X1 nema sportsko ponašanje niti BMW DNK ali se odlično prodaje.
Neka Tonale prodaju u 50000 komada godišnje u peaku, za Alfu će to biti odlično.
@sime_cipol da bolje je ponašanje u odnosu na standardni ovjes,ali (od oko 30 min) je rekao da adaptivni ovjes ne donosi puno razlike od standardno, te dalje da je bolje uštedjeti pare bez doplaćivanja adaptivnog ovjesa.
Zanimljiva izvedba komandi mjenjača.
Lik kaže, multimedija je ok, ali ne zna koliko toliko opcija podešavanja i izbora znače prosječnom vozaču... Njegov kolega tako nešto ne kaže kada testira npr novu S klasu
Ukratko:
Svjetla su napredak u odnosu na dosadšnje sisteme koji su korišteni na Alfama
Sjedišta sa odličnom bočnom potporom, položaj za volanom odličan, velike mogućnosti podešavanja volana
Felge od 20" nisu za pohvaliti, smatra da su 18" i 19" bolje jer auto osjetno poskakuje sa 20" felgama
DNA i DCT mjenjač lijepo rade, ali mjenjač nije najbolji u klasi po kulturi rada.
XDS blokada diferencijala ne radi uglađeno kao kod VW, ali ima prolaznu ocjenu
zadnja vrata se ne otvaraju pod dovoljno velikim uglom, mjesta pozadi ima ponajviše u klasi
materijali su uglavnom dobri, nasloni za ruke na vratima su mekani i naprijed i pozadi
prosjek potrošnje 8 litara
Zaključak: Ne može se reći da je Tonale baby Stelvio jer nema izražene i najbolje vozne osobine, pristuna su ograničenja Compass platforme ali se može reći da je odličan paradni automobil.
Ono što mi se svidja su Pilkington stakla, a ne neka kineska ili turska kao kod BMW, Volvo i Audi modela.
XDS je super samo sto jede plocice i nekada ogranicava snagu pri izlazu iz krivine.
Ja vjerujem da su oni stavili na max podesenost kako bi ovi auto novinari imali osjecaj da se auto pravo dobro ponasa u krivini.
Sigurno kao i na VW postoje nivo agresivnosti, brzo se to podesi.
Na kraju dana to je lahko popraviti jer ne zahtjeva nikakve fizicke prepravke.
Imam isti problem na Mondeu. Nevjerovatno velik mrtvi ugao zbog A nosača. Ali navikne se čovjek, pa isto golub mrdaš glavom i istežeš vrat dok ne pregledaš situaciju