Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ElRe wrote: ↑31/05/2022 15:45
Većini kupaca B i C SUV multilink te AWD ne znače ništa. Kao ni 200+ KS motor.
Samo neka ima Android auto, kameru za parkiranje, ambijentalno osvjetljenje, automatski mjenjač i hibrid. Po mogućnosti određeni stepen autonomne vožnje.
Kao potencijalni kupac SUV-a C-segmenta, kod mene ti je ovakva situacija:
- Dizelaš sa najmanje 140 kW;
- AWD;
- Automatski mjenjač sa što više stepeni prenosa i
- Gume dimenzija 235/55 R18, ili većeg prečnika.
A sto je vazan obim tockova?
Inace taj trend povecanja obima guma ne kontam. Gledam neki dan negdje na netu bmw 850 na 17-kama, ili masa starijih superauta.
Da li je ovo povecanje obima najvise zbog izgleda ili ima jos koju funkciju?
Seawolf wrote: ↑31/05/2022 15:56
Kao potencijalni kupac SUV-a C-segmenta, kod mene ti je ovakva situacija:
- Dizelaš sa najmanje 140 kW;
- AWD;
- Automatski mjenjač sa što više stepeni prenosa i
- Gume dimenzija 235/55 R18, ili većeg prečnika.
A sto je vazan obim tockova?
Inace taj trend povecanja obima guma ne kontam. Gledam neki dan negdje na netu bmw 850 na 17-kama, ili masa starijih superauta.
Da li je ovo povecanje obima najvise zbog izgleda ili ima jos koju funkciju?
Uglavnom izgled i donekle udobnost.
S tim, pazi, referisao sam na ukupan prečnik točka (felga + guma), ne na prečnik felge.
Inace taj trend povecanja obima guma ne kontam. Gledam neki dan negdje na netu bmw 850 na 17-kama, ili masa starijih superauta.
Da li je ovo povecanje obima najvise zbog izgleda ili ima jos koju funkciju?
Uglavnom izgled i donekle udobnost.
S tim, pazi, referisao sam na ukupan prečnik točka (felga + guma), ne na prečnik felge.
Ne znam kakva je udobnost npr na 20' tockovima. Na tom precniku je guma obicno "tanja".
Na otvorenim cestama i nekako ali po gradu, pogotovo kod nas, udara po bubrezima
E sad izgled, jbg to je najvise do novcanika
Kad su mogli raznorazni ferrariji, porschei furati npr na 17-kama onda mi nije jasan taj trend.
Jbt Reno scenic na 20-kama
Seawolf wrote: ↑31/05/2022 21:08
Uglavnom izgled i donekle udobnost.
S tim, pazi, referisao sam na ukupan prečnik točka (felga + guma), ne na prečnik felge.
Ne znam kakva je udobnost npr na 20' tockovima. Na tom precniku je guma obicno "tanja".
Na otvorenim cestama i nekako ali po gradu, pogotovo kod nas, udara po bubrezima
E sad izgled, jbg to je najvise do novcanika
Kad su mogli raznorazni ferrariji, porschei furati npr na 17-kama onda mi nije jasan taj trend.
Jbt Reno scenic na 20-kama
Ponavljam: Veći prečnik točka, a ne veći prečnik felge.
Koji točak ima veći prečnik: Onaj na kojem je guma 235/45 R19, ili onaj na kojem je guma 235/55 R18?
Ja mislim da nema skuplje gume za “obično” auto od te.
Samo zato što je rijetka.
Da izvineš, jedu govna.
Profil gume (ovaj postotak od širine) ti znači komfor. Ali isto tako manje direktnih povratnih informacija. Naravno na svakodnevnim autima, u svakodnevnim uvjetima, ovo prvo je valjda prioritet.
Na mog Mondea stavljaju od 16 do 19”
Kod mene su 18” i trenutno su mi OK što se komfora tiče, a izgled im je super.
Al’ mislim da ne bi ništa lošije izgledao ni sa 17”, a bio bi vjerovatno udobniji, iako možda malo neprecizniji.
Ne znam kakva je udobnost npr na 20' tockovima. Na tom precniku je guma obicno "tanja".
Na otvorenim cestama i nekako ali po gradu, pogotovo kod nas, udara po bubrezima
E sad izgled, jbg to je najvise do novcanika
Kad su mogli raznorazni ferrariji, porschei furati npr na 17-kama onda mi nije jasan taj trend.
Jbt Reno scenic na 20-kama
Ponavljam: Veći prečnik točka, a ne veći prečnik felge.
Koji točak ima veći prečnik: Onaj na kojem je guma 235/45 R19, ili onaj na kojem je guma 235/55 R18?
Kad pricam o tockovima iskljucivo mislim na gume, dakle ono standardno guma 17-ka, 18-ka itd.
O precniku felge nikad nisam razmisljao
EFD22 wrote: ↑31/05/2022 22:01
Pazi dimenzije na tom Scenicu: 195/55 R20
Ja mislim da nema skuplje gume za “obično” auto od te.
Samo zato što je rijetka.
Da izvineš, jedu govna.
Profil gume (ovaj postotak od širine) ti znači komfor. Ali isto tako manje direktnih povratnih informacija. Naravno na svakodnevnim autima, u svakodnevnim uvjetima, ovo prvo je valjda prioritet.
Na mog Mondea stavljaju od 16 do 19”
Kod mene su 18” i trenutno su mi OK što se komfora tiče, a izgled im je super.
Al’ mislim da ne bi ništa lošije izgledao ni sa 17”, a bio bi vjerovatno udobniji, iako možda malo neprecizniji.
O tome i pricam. Onako kokuzno se pitam koja je poenta nabijanja obima. Nisam nikad volio insignie niti citroene c5 zbog rijetkih dimenzija guma. Kad sada pogledas ta auta na parkinzima vecina je, u boljem slucaju na jeftinijim brendovima guma, ili u gorem slucaju na prinudnim slick-ovima
Ne znam kakva je udobnost npr na 20' tockovima. Na tom precniku je guma obicno "tanja".
Na otvorenim cestama i nekako ali po gradu, pogotovo kod nas, udara po bubrezima
E sad izgled, jbg to je najvise do novcanika
Kad su mogli raznorazni ferrariji, porschei furati npr na 17-kama onda mi nije jasan taj trend.
Jbt Reno scenic na 20-kama
Ponavljam: Veći prečnik točka, a ne veći prečnik felge.
Koji točak ima veći prečnik: Onaj na kojem je guma 235/45 R19, ili onaj na kojem je guma 235/55 R18?
Jasno, tebi je ustvari nebitna felga, nego čitav točak.
Jer homologacija auta svakako nalaže da su im sve moguće dimenzije za koje jest homologirano, u određenoj toleranciji jednake po vanjskom obimu točka.
Uzmite bilo koje auto, pogledaj tablicu kad otvoriš vrata. Izračunaj prečnik najmanje i najveće felge sa pripadajućom gumom, mora biti približno ista, ako ništa zbog brzinomjera.
Primjer, Audi A4 2.0 TDI iz 2016. je homologiran za sljedeće dimenzije:
205/60 R16 -> d=16x2.54+20.5*0.6=52.94cm
225/50 R17 -> d=54.43cm
225/45 R18 -> d=55.84cm
245/40 R18 -> d=55.52cm
245/35 R19 -> d=56.83cm (S Line ovjes)
EFD22 wrote: ↑31/05/2022 22:12
....
Primjer, Audi A4 2.0 TDI iz 2016. je homologiran za sljedeće dimenzije:
205/60 R16 -> d=16x2.54+20.5*0.6=52.94cm
225/50 R17 -> d=54.43cm
225/45 R18 -> d=55.84cm
245/40 R18 -> d=55.52cm
245/35 R19 -> d=56.83cm (S Line ovjes)
Tek sada vidjeh da si napravio grešku u ovom računanju prečnika.
Vidim da nešto mali prečnici izađoše za A4.
Trebaš dodati još jednu visinu gume, da bi dobio prečnik točka.
EFD22 wrote: ↑31/05/2022 22:12
....
Primjer, Audi A4 2.0 TDI iz 2016. je homologiran za sljedeće dimenzije:
205/60 R16 -> d=16x2.54+20.5*0.6=52.94cm
225/50 R17 -> d=54.43cm
225/45 R18 -> d=55.84cm
245/40 R18 -> d=55.52cm
245/35 R19 -> d=56.83cm (S Line ovjes)
Tek sada vidjeh da si napravio grešku u ovom računanju prečnika.
Vidim da nešto mali prečnici izađoše za A4.
Trebaš dodati još jednu visinu gume, da bi dobio prečnik točka.
Meni je Barketa bas cool auto. Mehanika od Punta, motor iz Brava/Brave/Maree/Lybre kojem je jedino vazno mijenjati varijator faze na velikom servisu, znaci lagana za odrzavanje, a egzoticno auto koje i dan danas, nakon skoro 30 godina, izgleda svjeze i zaninljvo
Da imam viska para tacno bih jednu uzeo da je vozam ljeti. Mislim imam para da je kupim, ali infrastruktura i odrzavanje bi me zakucali u crveno
_BataZiv_0809 wrote: ↑31/05/2022 23:42
Meni je Barketa bas cool auto. Mehanika od Punta, motor iz Brava/Brave/Maree/Lybre kojem je jedino vazno mijenjati varijator faze na velikom servisu, znaci lagana za odrzavanje, a egzoticno auto koje i dan danas, nakon skoro 30 godina, izgleda svjeze i zaninljvo
Da imam viska para tacno bih jednu uzeo da je vozam ljeti. Mislim imam para da je kupim, ali infrastruktura i odrzavanje bi me zakucali u crveno
Tu smo negdje, ja bih ipak uzeo Mazdu MX-5 NA, i to je to.
sime_cipol wrote: ↑01/06/2022 00:03
Najbolju Barchettu u BiH, a mozda i sire, je imao rh. Gera, vozac na TV BIH. Nevjerovatno nesto kako je taj auto mazen i pazen.