Je li kod tog pogonskog sklopa starter / alternator / elektromotor integrisan između motora i mjenjača (ISG), ili je povezan remenom (BSG)?
FIAT KONZUMENTI
Moderators: _BataZiv_0809, anex
-
- Posts: 7528
- Joined: 14/06/2012 22:59
#6276 Re: FIAT KONZUMENTI
- ElRe
- Posts: 10664
- Joined: 12/12/2011 11:28
#6277 Re: FIAT KONZUMENTI
https://www.media.stellantis.com/uk-en/ ... press-pack
P2, integrirani električni motor
P2, integrirani električni motor
Last edited by ElRe on 19/11/2022 22:01, edited 2 times in total.
- ElRe
- Posts: 10664
- Joined: 12/12/2011 11:28
#6278 Re: FIAT KONZUMENTI
Od osmog minuta videa
Last edited by ElRe on 21/11/2022 09:11, edited 1 time in total.
- ElRe
- Posts: 10664
- Joined: 12/12/2011 11:28
#6279 Re: FIAT KONZUMENTI
Lično mislim da je 500X definitivno model čiji potencijal nije dovoljno iskorišten van tržišta Mediterana.
Pogodjen FireFly motor 1.0 sa 120 KS. MT6. Prve četiri brzine su kratko proračunate kako bi motor uvijek bio u optimalnom režimu rada.
Pri 130 km/h na auto putu, mjenjač u 6. brzini, broj obrtaja 3300 u minuti
Medju najmasivnijim je modelima u klasi. I pored toga ima bolja međuubrzanja od C3 Aircross 110 KS i Arone 115 KS. Karoserija je kruta i ne uvija se ni na lošim terenima. Ovjes je dobro podešen i 17" gume su dobar kompromis udobnosti i dinamične vožnje.
Potrošnja nakon tačno 100 km uz prosječnu brzina od 60 km/h je 6.8 litara.
Potrošnja u gradu 8l, magistrala 6.3 litra, auto put 8.7 litara.
Farovi su odlično riješeni i jedni su od najboljih u klasi.
-
- Posts: 17928
- Joined: 17/04/2012 22:57
#6280 Re: FIAT KONZUMENTI
Ja bih ga sutra kupio da sam trenutno u situaciji da kupujem nov auto. Uvijek mi se sviđao.
- ElRe
- Posts: 10664
- Joined: 12/12/2011 11:28
#6281 Re: FIAT KONZUMENTI
Novi Ducato
Multijet motor iz Cherokeea, izvorno Fiat motor, nije Iveco.
- ElRe
- Posts: 10664
- Joined: 12/12/2011 11:28
#6282 Re: FIAT KONZUMENTI
Od Fiata u SWE jedino se kako tako prodaje 500 i Ducato. Ostalo nema ništa.
Obzirom na godine i Freemont je solidno zastupljen.
Obzirom na godine i Freemont je solidno zastupljen.
-
- Posts: 32
- Joined: 30/11/2021 11:51
#6284 Re: FIAT KONZUMENTI
Hvala na iskrenom odgovoru i savjetima. Upravo taj fiat sam i gledao, ali navodno se prodao što je na moju sreću izgleda .Koliko koštaju vaše usluge provjere recorda vozila ?FLAR wrote: ↑18/11/2022 09:52Ukoliko gledaš ovaj 500C teget na olx.ba iz Sarajeva a gledaš sigurno jer u opisu oglasa piše dva turba vozilo je u Kalesiji trenutno parkirano i ima problem sa krovom pokušavao je neko da ga popravi i polomio klizače tako da bi to ja zaobišao a i kilometraža prevelika za motor sa dva klipa bez uredne servisne knjižice.NostradamusfromBandH wrote: ↑14/11/2022 23:03 Pozdrav ljubiteljii Fiata ,
Prvi put ikad kupujem vozilo, pa se i ne razumijem plaho, nadam se da ću ovdje dobiti neki kvalitetan savjet i uputu. Naime, odlučio sam uzeti Fiat 500 ili 500c.
Imam 2 opcije za sada Fiat 500 1.3 diesel sport model ili Fiat 500c 0.9 benzin twinturbo s nekakva 2 turba i interkulerom, isto godište 2010.
1.3 diesel je skuplji oko 2000 KM, manje pređenih kilometara (ako nije vraćano) i nema parking senzora.
0.9 benzin je cabrio i ima senzore, više pređenih kilometara za 100000, ostalo s opremom skoro isto.
Možete li mi dati neke smjernice koji je motor kvalitetniji i bolji, jeftiniji za održavati itd.., i općenito šta da gledam prilikom kupovine, isplati li se dati više za dizela u startu i da li parking senzori igraju bitnu ulogu ? Hvala svakako
Ukoliko vas zanima neko vozilo iz uvoza stojim na raspolaganju da provjerim zadnji record ovlaštenih servisa u programu u inostranstvu pa da imate bolji pregled realne kilometraže prilikom kupovine da ne prelazite bezveze neki put i trošite novac na preglede.
- ElRe
- Posts: 10664
- Joined: 12/12/2011 11:28
#6285 Re: FIAT KONZUMENTI
https://m.vecernji.hr/auti/automobilski ... la-1636419
Pritisak na EU da se uvede carina na kineske automobile?
Pritisak na EU da se uvede carina na kineske automobile?
- mk ultra
- Posts: 19224
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#6286 Re: FIAT KONZUMENTI
Mogu oni svi uvesti 100% carine
Opet ce kinezi biti prodavaniji jer ih ubijaju kvalitetom, a ovih pola proizvođača i nemaju rješenja ni plan proizvodnje za El vozila
Pokrenuli pricu mislili da ce trebati godine za to
Kinez ih preskocio 5 koraka
On bi da uvozi iz kine baterije iz kine komponente i da to na kraju djelomicno sastavi i da kaze da je bolja opcija nego kinez, jer on postoji 100 godina
Opet ce kinezi biti prodavaniji jer ih ubijaju kvalitetom, a ovih pola proizvođača i nemaju rješenja ni plan proizvodnje za El vozila
Pokrenuli pricu mislili da ce trebati godine za to
Kinez ih preskocio 5 koraka
On bi da uvozi iz kine baterije iz kine komponente i da to na kraju djelomicno sastavi i da kaze da je bolja opcija nego kinez, jer on postoji 100 godina
- Evolution_IV
- Posts: 12787
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#6287 Re: FIAT KONZUMENTI
tipicno za hipokrite...joj kako ih ne mogu organski...
- konektovan
- Posts: 40056
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#6288 Re: FIAT KONZUMENTI
Kakvom ba kvalitetom, šta se to od kineza dosad pokazalo?? Ne piši gluposti više,..nije napraviti bateriju sav posao.mk ultra wrote: ↑25/11/2022 16:47 Mogu oni svi uvesti 100% carine
Opet ce kinezi biti prodavaniji jer ih ubijaju kvalitetom, a ovih pola proizvođača i nemaju rješenja ni plan proizvodnje za El vozila
Pokrenuli pricu mislili da ce trebati godine za to
Kinez ih preskocio 5 koraka
On bi da uvozi iz kine baterije iz kine komponente i da to na kraju djelomicno sastavi i da kaze da je bolja opcija nego kinez, jer on postoji 100 godina
Evropljani kad su pravili el. auta kinezi nisu znali ni tranzistor sami sastaviti. Previše se potencira ta priča o kinezima i njihovom uspjehu, tehnlogiji,.a sve se i dalje svodi na jeftiniji proizvod, s razlogom.
-
- Posts: 17928
- Joined: 17/04/2012 22:57
#6289 Re: FIAT KONZUMENTI
Polako Konektovani, polako?
Kada su to Evropljani pravili el. auta, a da Kinezi nisu znali ni tranzistor sastaviti? Smijali smo im se prije 15 godina kada su im se auta raspadala na kreš testovima, eno ih sada u samom vrhu i pretekli mnoge evropljane.
Najopasnije je podcjenjivanje, vrati se ko bumerang.
Kada su to Evropljani pravili el. auta, a da Kinezi nisu znali ni tranzistor sastaviti? Smijali smo im se prije 15 godina kada su im se auta raspadala na kreš testovima, eno ih sada u samom vrhu i pretekli mnoge evropljane.
Najopasnije je podcjenjivanje, vrati se ko bumerang.
- mk ultra
- Posts: 19224
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#6290 Re: FIAT KONZUMENTI
Pokusali su razne oni opcijekonektovan wrote: ↑25/11/2022 19:10Kakvom ba kvalitetom, šta se to od kineza dosad pokazalo?? Ne piši gluposti više,..nije napraviti bateriju sav posao.mk ultra wrote: ↑25/11/2022 16:47 Mogu oni svi uvesti 100% carine
Opet ce kinezi biti prodavaniji jer ih ubijaju kvalitetom, a ovih pola proizvođača i nemaju rješenja ni plan proizvodnje za El vozila
Pokrenuli pricu mislili da ce trebati godine za to
Kinez ih preskocio 5 koraka
On bi da uvozi iz kine baterije iz kine komponente i da to na kraju djelomicno sastavi i da kaze da je bolja opcija nego kinez, jer on postoji 100 godina
Evropljani kad su pravili el. auta kinezi nisu znali ni tranzistor sami sastaviti. Previše se potencira ta priča o kinezima i njihovom uspjehu, tehnlogiji,.a sve se i dalje svodi na jeftiniji proizvod, s razlogom.
U zadnje 2 godine, digli cijene prekookeanskog transporta skoro 10x pa im se obilo o glavu. MSC, Maersk, Evergreenline, onaj njemacki Hapag... jedini kineski Cosco
Pa ljetos uveli carine na kineski valjani i ekstrudirani aluminij od 25 do 48%
Nisu dzabe europska vozila otisla gore cijenom
Vratit ce im se mnoge stvari koje su popustili/prepustili kinezima
2 kineske firme CATL i BYD proizvedu 50% svih baterija za EV... bez ostalih kineskih
Mada jesu europljani krenuli agresivnije u proizvodnju baterija
Last edited by mk ultra on 25/11/2022 22:08, edited 1 time in total.
- EFD22
- Posts: 9876
- Joined: 10/03/2022 22:16
#6291 Re: FIAT KONZUMENTI
Ma možemo se mi smijati kinezima koliko hoćemo. Nepobitna činjenica je da je kineski kapital vlasnik Volva, Lotusa, MG brenda, i mnogih drugih koji bi vjerovatno propali da nije bilo kineskog kapitala.
A gdje su jedan SAIC i FAW koji prave sve GM i VW modele za kinesko tržište.
Pa evo sad i ova Renault ICE rokada…
Xiaomi ubi, Huawei unatoč svim sankcijama, a jedne Nokije koja je bila Mercedes među mobitelima nema ni na mapi… Gdje su Siemens i Ericsson u tom segmentu?
Naučili su Kinezi lekciju i znaju vrlo dobro šta hoće i američki i europski kupci. I ako im SUS motori nisu bili jača strana, BEV im je homeground i jebat će oni sve EU proizvođače. Time will tell.
A gdje su jedan SAIC i FAW koji prave sve GM i VW modele za kinesko tržište.
Pa evo sad i ova Renault ICE rokada…
Xiaomi ubi, Huawei unatoč svim sankcijama, a jedne Nokije koja je bila Mercedes među mobitelima nema ni na mapi… Gdje su Siemens i Ericsson u tom segmentu?
Naučili su Kinezi lekciju i znaju vrlo dobro šta hoće i američki i europski kupci. I ako im SUS motori nisu bili jača strana, BEV im je homeground i jebat će oni sve EU proizvođače. Time will tell.
- Evolution_IV
- Posts: 12787
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#6292 Re: FIAT KONZUMENTI
nemoj samo da siemens pravi el.auto jer ako budu kosto dizne prave planut ce svi redom
za njih je bazna stanica i to, u tome su vrhunski
za njih je bazna stanica i to, u tome su vrhunski
sta misle oni, 200god prodavat muda pod bubrege, nece i da hocemk ultra wrote: ↑25/11/2022 21:58Pokusali su razne oni opcijekonektovan wrote: ↑25/11/2022 19:10
Kakvom ba kvalitetom, šta se to od kineza dosad pokazalo?? Ne piši gluposti više,..nije napraviti bateriju sav posao.
Evropljani kad su pravili el. auta kinezi nisu znali ni tranzistor sami sastaviti. Previše se potencira ta priča o kinezima i njihovom uspjehu, tehnlogiji,.a sve se i dalje svodi na jeftiniji proizvod, s razlogom.
U zadnje 2 godine, digli cijene prekookeanskog transporta skoro 10x pa im se obilo o glavu. MSC, Maersk, Evergreenline, onaj njemacki Hapag... jedini kineski Cosco
Pa ljetos uveli carine na kineski valjani i ekstrudirani aluminij od 25 do 48%
Nisu dzabe europska vozila otisla gore cijenom
Vratit ce im se mnoge stvari koje su popustili/prepustili kinezima
2 kineske firme CATL i BYD proizvedu 50% svih baterija za EV... bez ostalih kineskih
Mada jesu europljani krenuli agresivnije u proizvodnju baterija
-
- Posts: 17928
- Joined: 17/04/2012 22:57
#6293 Re: FIAT KONZUMENTI
Evropljane najviše jebe što je prošlo doba kolonizacija i što je nemoguće jednu Kinu kolonizirati i pokrasti im sva bogatstva.
Evropa je najtragičniji kontinent. Stari kontinent koji je imao ogroman potencijal, a uspio ga je glupom politikom totalno sjebati.
Evropa je najtragičniji kontinent. Stari kontinent koji je imao ogroman potencijal, a uspio ga je glupom politikom totalno sjebati.
- ElRe
- Posts: 10664
- Joined: 12/12/2011 11:28
#6294 Re: FIAT KONZUMENTI
Iz iskustva sa kolegama Njemcima, neki od njih (neki od 40+ god) se groze puta kojim ide EU, dok ovi mladji (25-30ak god) uglavnom podržavaju.citroen xm wrote: ↑26/11/2022 00:05 Stari kontinent koji je imao ogroman potencijal, a uspio ga je glupom politikom totalno sjebati.
-
- Posts: 7528
- Joined: 14/06/2012 22:59
#6295 Re: FIAT KONZUMENTI
Sve dok je EU sposobna da samostalno razvije i proizvodi ovakvo vozilo i ovo što je na vozilu, za EU se ne plašim ....ElRe wrote: ↑26/11/2022 07:17Iz iskustva sa kolegama Njemcima, neki od njih (neki od 40+ god) se groze puta kojim ide EU, dok ovi mladji (25-30ak god) uglavnom podržavaju.citroen xm wrote: ↑26/11/2022 00:05 Stari kontinent koji je imao ogroman potencijal, a uspio ga je glupom politikom totalno sjebati.
https://www.rheinmetall-defence.com/en/ ... /index.php
-
- Posts: 7528
- Joined: 14/06/2012 22:59
#6296 Re: FIAT KONZUMENTI
Nije Stellantis jedini konglomerat industrijskih brendova u EU.citroen xm wrote: ↑26/11/2022 00:05 Evropljane najviše jebe što je prošlo doba kolonizacija i što je nemoguće jednu Kinu kolonizirati i pokrasti im sva bogatstva.
Evropa je najtragičniji kontinent. Stari kontinent koji je imao ogroman potencijal, a uspio ga je glupom politikom totalno sjebati.
O.K, tačno, za manje od deset godina, svi brendovi koji su sada dio Stellantisa, doživjet će jednu od slijedećih sudbina:
- Nestat će.
- Razvijat će i proizvoditi električne romobile i aute-igračke.
- Biti kupljeni od Kineza (Jeep).
Ali u EU postoji i dalje veliki broj industrijskih konglomerata koji će svojim proizvodima visoke tehnologije harati bogatim tržištima u svim dijelovima svijeta i u decenijama koje dolaze.
- ElRe
- Posts: 10664
- Joined: 12/12/2011 11:28
#6297 Re: FIAT KONZUMENTI
Jedini brend iz Stelantisa koji će proizvoditi automobile je Peugeot (jer će iza njega stati Francuska a i svi resursi Stelantisa do tada) i eventualno Jeep, mada si u pravu, Jeep i Iveco će prvi biti u rukama kineza jer će Francuzima trebati novci.
Ali će isto tako kao dio bilateralnih sporazuma Kinezi će biti i u VAGu i Daimleru. BMW će se tome opirati koliko bude mogao.
Ali će isto tako kao dio bilateralnih sporazuma Kinezi će biti i u VAGu i Daimleru. BMW će se tome opirati koliko bude mogao.
- ElRe
- Posts: 10664
- Joined: 12/12/2011 11:28
#6298 Re: FIAT KONZUMENTI
Dijelom bih se složio. Npr Kinezi i Rusi nikada neće biti u stanju da razviju turbofan motor za civilni avion.Seawolf wrote: ↑26/11/2022 07:45
Sve dok je EU sposobna da samostalno razvije i proizvodi ovakvo vozilo i ovo što je na vozilu, za EU se ne plašim ....
https://www.rheinmetall-defence.com/en/ ... /index.php
-
- Posts: 7528
- Joined: 14/06/2012 22:59
#6299 Re: FIAT KONZUMENTI
Zar je Iveco dio Stellantisa?ElRe wrote: ↑26/11/2022 08:32 Jedini brend iz Stelantisa koji će proizvoditi automobile je Peugeot (jer će iza njega stati Francuska a i svi resursi Stelantisa do tada) i eventualno Jeep, mada si u pravu, Jeep i Iveco će prvi biti u rukama kineza jer će Francuzima trebati novci.
Ali će isto tako kao dio bilateralnih sporazuma Kinezi će biti i u VAGu i Daimleru. BMW će se tome opirati koliko bude mogao.
- ElRe
- Posts: 10664
- Joined: 12/12/2011 11:28
#6300 Re: FIAT KONZUMENTI
Nije, ali skoro pa jeste. Exor je i u Stelantisu i CNH i Ivecu.
Pitanje je šta će biti i sa CNH. XCMG, Sany i LiuGong uzimaju već sada dobar dio kolača u EU.
Last edited by ElRe on 26/11/2022 14:34, edited 2 times in total.