Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
iceman ze wrote: ↑26/08/2022 15:13
Cemu sluzi glavni i pomocni cilindar kvacila? Thx
master cyl ili glavni je na pedali
slave cyl ili pomocni je na mjenjacu (na nekim autima u sklopu sa druk lezajem)
ovaj primjer od emotivca ne moze skontati ni taj sto je to napisao....
Yeti od prijatelja
Propalo kvacilo do poda i kasnije nije mogao u brzine ubaciti, nekako se kuci vratio, uglavnom u ovlastenom zamjenili set plivajuceg i on trazio ta oba cilindra kvacila jer ne dolazi s ovim setom, nije auto nikakve simptome pokazivao ranije
master cyl ili glavni je na pedali
slave cyl ili pomocni je na mjenjacu (na nekim autima u sklopu sa druk lezajem)
ovaj primjer od emotivca ne moze skontati ni taj sto je to napisao....
Yeti od prijatelja
Propalo kvacilo do poda i kasnije nije mogao u brzine ubaciti, nekako se kuci vratio, uglavnom u ovlastenom zamjenili set plivajuceg i on trazio ta oba cilindra kvacila jer ne dolazi s ovim setom, nije auto nikakve simptome pokazivao ranije
I meni simptomi idu na DPF. Još ako je očišćen a nije dobro osušen...
Skinut je dpf ociscen masinski.
skrbavi-admin wrote: ↑22/08/2022 21:20
ono sto nije skupo je provjeri ulje u motoru - ako je previse ulja izvuci spricom ili nekom pumpicom ulje iz motora toliko da ostane na sredini.... kreteni znaju bacit više ulja od dozvoljenog nivoa pa ode sve kroz oduske u DPF i katalizator..... sta mogu jos preporucit je oprat DPF..... ili ga nepopularno skinut i ukinut.....
Ulja ima 75 % tako barem na sipci pokazuje, sto se tice skidanja doce i kod nas zakon da mora ispunjavati eko norme inace nece proci tehnicki.
Seat Leon 1.9 tdi, 81 kw, 2001 god
Auto ne moze preko 3500 obrtaja, vjerovatno je nesto oko turbine. Kojem majstoru odvuci u Sarajevu da pogleda?
Hvala