Pitamo Mehanicare ?
Moderators: _BataZiv_0809, anex
- BarbaDue
- Posts: 63329
- Joined: 03/02/2008 22:28
- Location: pogledaj iza sebe
#35826 Re: Pitamo Mehanicare ?
Koliko mogu biti zayebani problemi sa DPF filterom?
Škoda Oktavia 1.6 2010.g
Škoda Oktavia 1.6 2010.g
- kabal1337
- Posts: 7798
- Joined: 11/02/2012 21:08
- Location: DIY
- Vozim: Destroy it yourself
-
- Posts: 5570
- Joined: 07/03/2012 00:09
- black_adrian
- Posts: 4564
- Joined: 15/02/2021 13:32
- Location: Medeno Polje
- Vozim: vjetar
#35829 Re: Pitamo Mehanicare ?
Zavisi koliko je začepljen. Ako je na 50-ak %, il ga deri jedno 500km otvorene kad naspeš sredstvo u rezervoar ili plati cca. 200 KM čišćenje DPF-a. Drugs opcija i nije loša s obzirom da imaš 2g garancije. Kad ga konačno očistiš, nemoj davit auto i nema problema sa filterom.
Jedino sam čuo da ako je previše ili skroz začepljen da mu je tu kraj, da ne vrijedi čistiti jer se brzo začepi. Ma da nemoj me uzimati za riječ, nije 100% provjerena informacija. Možda ima neko od mehaničara da kaže nešto o tom, ja do sad nisam imao skroz začepljen DPF niti na jednom autu.
-
- Posts: 20
- Joined: 17/07/2021 21:50
#35830 Re: Pitamo Mehanicare ?
Pozdrav, imam dva pitanja, pocetnik sam u voznji, kada vozim nikada ne izbacujem u ler nego kocim brzinama po skolski npr vidim na semaforu crveno u 3 sam lagano kocim da usporim stiskam kvacilo ubacujem u 2 kvacilo lagano otpustam i tako se zaustavim a nekada kad nemam vremena brzinama samo kocim i i kvacilo, ubiti stalno motorno kocim, neki kazu da tako unistavam kvavilo da ga bacim u ler i kocim samo kocnicom, a meni ko pocetniku je sigurnije kako sam u as naucio, da li se tim stilom voznje unistava kvacilo i ako da koliko?? Naravno na semaforu dok stojim je u leru pod rucnom...
-
- Posts: 685
- Joined: 27/05/2021 09:57
#35831 Re: Pitamo Mehanicare ?
To je ok.Marinkica wrote: ↑18/07/2021 06:02 Pozdrav, imam dva pitanja, pocetnik sam u voznji, kada vozim nikada ne izbacujem u ler nego kocim brzinama po skolski npr vidim na semaforu crveno u 3 sam lagano kocim da usporim stiskam kvacilo ubacujem u 2 kvacilo lagano otpustam i tako se zaustavim a nekada kad nemam vremena brzinama samo kocim i i kvacilo, ubiti stalno motorno kocim, neki kazu da tako unistavam kvavilo da ga bacim u ler i kocim samo kocnicom, a meni ko pocetniku je sigurnije kako sam u as naucio, da li se tim stilom voznje unistava kvacilo i ako da koliko?? Naravno na semaforu dok stojim je u leru pod rucnom...
Ja poslje 7 god voznje isto radim.
Skolsko smanjivanje brzina sve do druge i onda u tek ler.
U voznji ni milimetra u leru i to je to.
Za kvacilo - ne bih rekao ali moguce svasta.
-
- Posts: 1756
- Joined: 15/04/2021 11:24
- Location: Prdimahovljani
#35832 Re: Pitamo Mehanicare ?
Marinkica wrote: ↑18/07/2021 06:02 Pozdrav, imam dva pitanja, pocetnik sam u voznji, kada vozim nikada ne izbacujem u ler nego kocim brzinama po skolski npr vidim na semaforu crveno u 3 sam lagano kocim da usporim stiskam kvacilo ubacujem u 2 kvacilo lagano otpustam i tako se zaustavim a nekada kad nemam vremena brzinama samo kocim i i kvacilo, ubiti stalno motorno kocim, neki kazu da tako unistavam kvavilo da ga bacim u ler i kocim samo kocnicom, a meni ko pocetniku je sigurnije kako sam u as naucio, da li se tim stilom voznje unistava kvacilo i ako da koliko?? Naravno na semaforu dok stojim je u leru pod rucnom...
Samo tako nastavi a pogotovo u velikim padinskim nagibima sa vecim brzinama gdje "strucnjaci" "stede" kvacilo tako sto koce kocnicama pa ostanu bez njih jer su ih spalili ili zakovali klipove zbog usijanja....a onda kvacilo bude jis skuplje jer ode glava
-
- Posts: 20
- Joined: 17/07/2021 21:50
#35833 Re: Pitamo Mehanicare ?
I jos jedno pitanje sto se zavoja tice, vozim po gradu stalno, prije ulaza u zavoj iz 3 vracam u 2 kocim motorom prema potrebi dodatno kocim do nekih cca 15 km kad moram pritisnut kvacilo jel ce mi se auto ugasit, volim sto sporije uc u zavoj jel sam sigurniji to je nekad i ispod 15 km/h kad vidim da nema nikog otpustam kocnicu i otpustam kvacilo nastavljam dalje, da li pri tako malim brzinama steti prolaz zavojem sa stisnutom spojkom?? Naravno da ne stiskam kvacilo pri vecim brzinama u preglednim zavojima jer sam svjestan mogucih posljedica ali me zanima pri tako malim brzinama ima li razloga za brigu po mene i auto??
- kabal1337
- Posts: 7798
- Joined: 11/02/2012 21:08
- Location: DIY
- Vozim: Destroy it yourself
#35834 Re: Pitamo Mehanicare ?
Za normalnu voznju nema.
Po izuzetno klizavim uslovima ne valja to sto radis.
Po izuzetno klizavim uslovima ne valja to sto radis.
- spreca
- Posts: 66518
- Joined: 07/11/2006 19:31
- Location: Na Spreci fatam ribe....... za guzicu
#35835 Re: Pitamo Mehanicare ?
Zato pri kocenju stiskas kvacilo?to ti je suvisna radnja,zato ako si prebrz koristi manju brzinuMarinkica wrote: ↑18/07/2021 07:12 I jos jedno pitanje sto se zavoja tice, vozim po gradu stalno, prije ulaza u zavoj iz 3 vracam u 2 kocim motorom prema potrebi dodatno kocim do nekih cca 15 km kad moram pritisnut kvacilo jel ce mi se auto ugasit, volim sto sporije uc u zavoj jel sam sigurniji to je nekad i ispod 15 km/h kad vidim da nema nikog otpustam kocnicu i otpustam kvacilo nastavljam dalje, da li pri tako malim brzinama steti prolaz zavojem sa stisnutom spojkom?? Naravno da ne stiskam kvacilo pri vecim brzinama u preglednim zavojima jer sam svjestan mogucih posljedica ali me zanima pri tako malim brzinama ima li razloga za brigu po mene i auto??
- Laplace
- Posts: 10249
- Joined: 19/11/2012 18:37
#35836 Re: Pitamo Mehanicare ?
Ja sam kod Astre sa 69% stesao na 25%. Dosta dionica autoputem na višem broju obrtaja uz vožnju lokalnim putevima na višim obrtajima (nižem stepenu prenosa) kad god je to bilo moguče.black_adrian wrote: ↑17/07/2021 23:50Zavisi koliko je začepljen. Ako je na 50-ak %, il ga deri jedno 500km otvorene kad naspeš sredstvo u rezervoar ili plati cca. 200 KM čišćenje DPF-a. Drugs opcija i nije loša s obzirom da imaš 2g garancije. Kad ga konačno očistiš, nemoj davit auto i nema problema sa filterom.
Jedino sam čuo da ako je previše ili skroz začepljen da mu je tu kraj, da ne vrijedi čistiti jer se brzo začepi. Ma da nemoj me uzimati za riječ, nije 100% provjerena informacija. Možda ima neko od mehaničara da kaže nešto o tom, ja do sad nisam imao skroz začepljen DPF niti na jednom autu.
Koliko i ja znam, i kako su mi majstori govorili, kad se DPF zaprlja blizu 100% nema mu pomoći, on je za zamjenu.
- drug_profi
- Posts: 50198
- Joined: 16/07/2012 16:00
#35837 Re: Pitamo Mehanicare ?
Vozim tako 34 godine i jos nikad ni na jednom autu nisam mjenjao kvacilo.Marinkica wrote: ↑18/07/2021 06:02 Pozdrav, imam dva pitanja, pocetnik sam u voznji, kada vozim nikada ne izbacujem u ler nego kocim brzinama po skolski npr vidim na semaforu crveno u 3 sam lagano kocim da usporim stiskam kvacilo ubacujem u 2 kvacilo lagano otpustam i tako se zaustavim a nekada kad nemam vremena brzinama samo kocim i i kvacilo, ubiti stalno motorno kocim, neki kazu da tako unistavam kvavilo da ga bacim u ler i kocim samo kocnicom, a meni ko pocetniku je sigurnije kako sam u as naucio, da li se tim stilom voznje unistava kvacilo i ako da koliko?? Naravno na semaforu dok stojim je u leru pod rucnom...
Kvacilo jebes drzanjem pedale i presporim otpustanjem. Normalnim saltanjem - ne.
-
- Posts: 31
- Joined: 23/07/2014 16:25
#35838 Re: Pitamo Mehanicare ?
Koja je cijena velikog servisa za Citroen C4, 2014. godiste, 1.6 HDI, 60 kw?
Hvala
Hvala
-
- Posts: 295
- Joined: 23/01/2020 11:12
#35839 Re: Pitamo Mehanicare ?
Ja kad dolazim na semafor usporavam kocnicom, kad vidim da je presporo vec za brzinu u kojoj prilazim onda ga prebacim u ler. Kolko to steti autu i na koji nacin? Meni rekose da ovako treba al nemam pojma
U krivinama kocim kocnicom pa prebacim u nizu brzinu kad vidim da treba, prodje bez gasa kroz krivinu, jel to ok??
U krivinama kocim kocnicom pa prebacim u nizu brzinu kad vidim da treba, prodje bez gasa kroz krivinu, jel to ok??
- konektovan
- Posts: 40054
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#35840 Re: Pitamo Mehanicare ?
68 kw...forumasica3 wrote: ↑18/07/2021 12:10 Koja je cijena velikog servisa za Citroen C4, 2014. godiste, 1.6 HDI, 60 kw?
Hvala
U neovlaštenim oko 400 KM,...mozda da provjeriš i unitrade, imali su neku akciju za veliki servis, a dobiješ garanciju..
- black_adrian
- Posts: 4564
- Joined: 15/02/2021 13:32
- Location: Medeno Polje
- Vozim: vjetar
#35841 Re: Pitamo Mehanicare ?
Eee da, ti si meni rekao za DPF sredstvo i obrtaje. Išao sam do Sutomora trećom, eventualno četvrtom kroz one pustinje od Stoca do Trebinja gdje nema žive duše osim zmija. Sve 3000-3800 obrtaja, bio mi je DPF na 50%, eto pored te otvorene imao sam još par kraćih u krugu od 200km. Bio sam na dijagnostici i kaže da više nije začepljen kao prije, u priču nešto i ne pitah koliko tačno % je sad.Laplace wrote: ↑18/07/2021 10:17
Ja sam kod Astre sa 69% stesao na 25%. Dosta dionica autoputem na višem broju obrtaja uz vožnju lokalnim putevima na višim obrtajima (nižem stepenu prenosa) kad god je to bilo moguče.
Koliko i ja znam, i kako su mi majstori govorili, kad se DPF zaprlja blizu 100% nema mu pomoći, on je za zamjenu.
Al to je to, pomogne dosta ta taktika, a usput sve. Cca. 20KM više goriva potrošiš al vrijedi.
-
- Posts: 11273
- Joined: 12/09/2012 09:57
#35842 Re: Pitamo Mehanicare ?
Auto dok je u pokretu ne bi smio prebaciti u ler, mislim da to ima i u zakonu.....kocis motorm da bi stedio diskove i plocice...a zimi da ne bi proklizao, medjutim moze se opet proklizati zavisi od uslova na cesti....TLOP wrote: ↑18/07/2021 12:13 Ja kad dolazim na semafor usporavam kocnicom, kad vidim da je presporo vec za brzinu u kojoj prilazim onda ga prebacim u ler. Kolko to steti autu i na koji nacin? Meni rekose da ovako treba al nemam pojma
U krivinama kocim kocnicom pa prebacim u nizu brzinu kad vidim da treba, prodje bez gasa kroz krivinu, jel to ok??
Ako neces da kocis motorom onda kocnicama sve dok moze onda kvacilo i stajes tek kad stanes auto moze u ler ili u prvu i cekas zeleno...kako ko...
Za krivine zavisi kako vozis ako ako brze vozus onda pred krivinom prikocis ubacis u nizi bez gasa i onda na pola krivine gas ili negdje u jos nizu brzinu.....sve zvisi kako vozis....
Nema nekoh pisanog pravila samo lagano i vozi da ne ometas druge i dovodis u opsanost sebe i druge a da sa osjecas komotno i sigurno
- drug_profi
- Posts: 50198
- Joined: 16/07/2012 16:00
#35843 Re: Pitamo Mehanicare ?
Samo sto manje kocnice, a sto vise motorom.
Vozis cetvrtom, ide ostrija krivina, pustis gas malo pocne usporavati, saltas nize, to te dodatno usporava, ides trecom dok ne ugledas izlaz iz krivine, to je obicno na sredini. Dodajes gas da ubrzas i na samom izlazu opet saltas gore.
Nikom ne smetas, siguran si sto se tice fizike i inercije, najmanje raubujes auto.
Vozis cetvrtom, ide ostrija krivina, pustis gas malo pocne usporavati, saltas nize, to te dodatno usporava, ides trecom dok ne ugledas izlaz iz krivine, to je obicno na sredini. Dodajes gas da ubrzas i na samom izlazu opet saltas gore.
Nikom ne smetas, siguran si sto se tice fizike i inercije, najmanje raubujes auto.
- vjeshalica
- Posts: 16990
- Joined: 31/03/2019 14:56
#35844 Re: Pitamo Mehanicare ?
U kojem zakonu?mali_balon wrote: ↑18/07/2021 12:33
Auto dok je u pokretu ne bi smio prebaciti u ler, mislim da to ima i u zakonu..... brzinu.....sve zvisi kako vozis....
- mk ultra
- Posts: 19222
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
-
- Posts: 11273
- Joined: 12/09/2012 09:57
#35846 Re: Pitamo Mehanicare ?
Jbga ja sam polago po sfrj zakonima jos 1995 tad nismo imali svoj zobs, mislim da je to tad bilo.....nisam siguran ali ko da sam to negdje procito, jer ako ti ja auto u brzini brze se zaustavlja nego kad je u leru ako dodje do kakve zajebancije..ono ko kad je u brzini a je pritisnes kvacilo..........bilo je i nesta tipa ako ne povuces rucnu mora bit u brzini ili obrnuto kad je parkirano.....ili mora biti rucna vazda povucena...kako rekoh davno je bilo....ili je to bilo samo za c kategoriju....jer sam ja odma c polagi i automatski dobio b....prije ce bit da ovo vazi samo za c kat.....logicnije zbog tereta..vjeshalica wrote: ↑18/07/2021 14:16U kojem zakonu?mali_balon wrote: ↑18/07/2021 12:33
Auto dok je u pokretu ne bi smio prebaciti u ler, mislim da to ima i u zakonu..... brzinu.....sve zvisi kako vozis....
Last edited by mali_balon on 18/07/2021 14:34, edited 1 time in total.
-
- Posts: 2033
- Joined: 30/11/2020 16:31
-
- Posts: 2094
- Joined: 24/11/2020 19:21
#35848 Re: Pitamo Mehanicare ?
Bice da sam ipak ja bioblack_adrian wrote: ↑18/07/2021 12:22Eee da, ti si meni rekao za DPF sredstvo i obrtaje. Išao sam do Sutomora trećom, eventualno četvrtom kroz one pustinje od Stoca do Trebinja gdje nema žive duše osim zmija. Sve 3000-3800 obrtaja, bio mi je DPF na 50%, eto pored te otvorene imao sam još par kraćih u krugu od 200km. Bio sam na dijagnostici i kaže da više nije začepljen kao prije, u priču nešto i ne pitah koliko tačno % je sad.Laplace wrote: ↑18/07/2021 10:17
Ja sam kod Astre sa 69% stesao na 25%. Dosta dionica autoputem na višem broju obrtaja uz vožnju lokalnim putevima na višim obrtajima (nižem stepenu prenosa) kad god je to bilo moguče.
Koliko i ja znam, i kako su mi majstori govorili, kad se DPF zaprlja blizu 100% nema mu pomoći, on je za zamjenu.
Al to je to, pomogne dosta ta taktika, a usput sve. Cca. 20KM više goriva potrošiš al vrijedi.
- black_adrian
- Posts: 4564
- Joined: 15/02/2021 13:32
- Location: Medeno Polje
- Vozim: vjetar
-
- Posts: 21489
- Joined: 05/11/2009 11:49
#35850 Re: Pitamo Mehanicare ?
Stara izreka kaze "ko ima para ide na more, ko nema u Sutomore".
Al' eto godilo je DPF-u, bar neka korist.
Al' eto godilo je DPF-u, bar neka korist.