Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Erva40 wrote: ↑03/04/2021 18:45
Pozdrav,
Treba mi preporuka za dobrog majstora za trap. U, pitanju je A klasa 2005g.Stavio move amortizere Sachs. Aksijalne gledali kazu ok, opruge dobre. Kugle, lafete i stabilizatore menjano sta je trebalo. Kocna kljesta dobra nema lufta, balans stangla isto dobra bez lufta. Menjao homo kineticki zglob, volan u mjesto kad vrtim nema lufta da bi bila letva. Jedino selen blokove ili Aksijalne menjat.Cuje se tup zvuk kad predjem preko lezec ili sitni tupi zvukovi na nersvnoj cesti Ko da amortizer nema nikakvu zastitu. Gledala mi 2 majstora po njima ok. Dajem pare a i dalje mi lupka. Pomoc?
Provjeri disk plocice, kod mene su one pravile tup udarac na neravnoj cesti, zvuk slican kao da je otisao stabilizator.
Drugi majstor gledao sve to i po njemu je dobro.
Ostalo ili Aksijalni ili seleni.
Erva40 wrote: ↑03/04/2021 18:45
Pozdrav,
Treba mi preporuka za dobrog majstora za trap. U, pitanju je A klasa 2005g.Stavio move amortizere Sachs. Aksijalne gledali kazu ok, opruge dobre. Kugle, lafete i stabilizatore menjano sta je trebalo. Kocna kljesta dobra nema lufta, balans stangla isto dobra bez lufta. Menjao homo kineticki zglob, volan u mjesto kad vrtim nema lufta da bi bila letva. Jedino selen blokove ili Aksijalne menjat.Cuje se tup zvuk kad predjem preko lezec ili sitni tupi zvukovi na nersvnoj cesti Ko da amortizer nema nikakvu zastitu. Gledala mi 2 majstora po njima ok. Dajem pare a i dalje mi lupka. Pomoc?
Provjeri disk plocice, kod mene su one pravile tup udarac na neravnoj cesti, zvuk slican kao da je otisao stabilizator.
Drugi majstor gledao sve to i po njemu je dobro.
Ostalo ili Aksijalni ili seleni.
Kod mene je isto tako lupkalo, nekoliko majstora nije moglo naći problem (nekad lupka a nekad ne). Jedan je našao da je neki šaraf na loncu auspuha s vremenom (zbog korozije,valjda) djelimično probio lim (vanjski lim na loncu) i to je povremeno lupkalo (nešto tako, ne sjećam se tačno objašnjenja). To je utegnuo (da li šajbe ili veći šaraf ili šta već). Neko vrijeme nijelupškalo ali u zadnje vrijeme opet.
I ja nekako sumnjam da mi neki od majstora nije nešto najbolje namjestio i zategnuo, ali hajde ti to sad pronađi.
iceman ze wrote: ↑04/04/2021 13:23
Gdje metlice za stepwaya potraziti, malo bolje, a da nije gumam
Maja gume
I ja bi preporucio Maja gume, uzeo continental metlice prije zime nisam se pokajao...
Duplo su jeftinije nego u Porsche kad uzimam, a nisam primjetio razliku... Takodjer sam uzimao u motorex ali cijena je bila u par maraka s ovima iz Porsche...
Tek neki dan primjetih da je skinuto vakum crijevo sa egr-a i zatvoreno sarafom. Vratio sam ga nazad i ne osjetim nikakvu razliku prilikom voznje. Da li ostaviti zatvoreno crijevo ili ga ukljuciti gdje je i bilo. Inace u pitanju je Passat 1.9 130ks 2001.
Ima li neko da radi brave za auto?
Sestru na cliu vec duze zeza centralno, 3 dana radi pa dan ne radi i tako ali je problem sto je mehanicka brava skroz neupotrbljiva.Kljuc je orginalni kao i brava na autu, kljuc udje bez problema al se ne moze okrenuti.Zapekla skroz valjda.
U hudiniju traze 70 KM da to napravi.
Znaci samo bravu da imamo bekap ako centralno opet pocne zezato...s tim cemo se poslje peglati.
Imal jos iko da radi to u Sarajevu, ovo se cini preskupo.
Elubrylla wrote: ↑05/04/2021 14:04
Tek neki dan primjetih da je skinuto vakum crijevo sa egr-a i zatvoreno sarafom. Vratio sam ga nazad i ne osjetim nikakvu razliku prilikom voznje. Da li ostaviti zatvoreno crijevo ili ga ukljuciti gdje je i bilo. Inace u pitanju je Passat 1.9 130ks 2001.
tabija wrote: ↑05/04/2021 16:46
Ima li neko da radi brave za auto?
Sestru na cliu vec duze zeza centralno, 3 dana radi pa dan ne radi i tako ali je problem sto je mehanicka brava skroz neupotrbljiva.Kljuc je orginalni kao i brava na autu, kljuc udje bez problema al se ne moze okrenuti.Zapekla skroz valjda.
U hudiniju traze 70 KM da to napravi.
Znaci samo bravu da imamo bekap ako centralno opet pocne zezato...s tim cemo se poslje peglati.
Imal jos iko da radi to u Sarajevu, ovo se cini preskupo.
Ma nije preskupo, ako ti radi bravu to je ta cijena, 50-60KM.
Da li neko ima preporuku za majstora kojemu se da zezati sa K glavom na Mercedesu 190e? Auto radi na nekih 1500 obrtaja u leru dok se ne ugrije, a kada se ugrije hali-gali.. Varira između 500 i 1500 obrtaja. Rekoše mi da je do K glave. A ti isti koji rekoše, također rekoše da su osijedili zbog K glava i da se ne bave tim više...
Elem, ako neko ima preporuku za majstora koji ima iskustva sa K glavom, na području Sarajeva, bio bih zahvalan...
tabija wrote: ↑05/04/2021 16:46
Ima li neko da radi brave za auto?
Sestru na cliu vec duze zeza centralno, 3 dana radi pa dan ne radi i tako ali je problem sto je mehanicka brava skroz neupotrbljiva.Kljuc je orginalni kao i brava na autu, kljuc udje bez problema al se ne moze okrenuti.Zapekla skroz valjda.
U hudiniju traze 70 KM da to napravi.
Znaci samo bravu da imamo bekap ako centralno opet pocne zezato...s tim cemo se poslje peglati.
Imal jos iko da radi to u Sarajevu, ovo se cini preskupo.
Vidi s ovim likom, nemam lična iskustva, ali je radio neke brave, šteke, podizače mojim poznanicima i zadovoljni su odrađenim poslom.
deda_jr wrote: ↑06/04/2021 08:41
Dobro jutro svekolikom forumskom pučanstvu...
Da li neko ima preporuku za majstora kojemu se da zezati sa K glavom na Mercedesu 190e? Auto radi na nekih 1500 obrtaja u leru dok se ne ugrije, a kada se ugrije hali-gali.. Varira između 500 i 1500 obrtaja. Rekoše mi da je do K glave. A ti isti koji rekoše, također rekoše da su osijedili zbog K glava i da se ne bave tim više...
Elem, ako neko ima preporuku za majstora koji ima iskustva sa K glavom, na području Sarajeva, bio bih zahvalan...
deda_jr wrote: ↑06/04/2021 08:41
Dobro jutro svekolikom forumskom pučanstvu...
Da li neko ima preporuku za majstora kojemu se da zezati sa K glavom na Mercedesu 190e? Auto radi na nekih 1500 obrtaja u leru dok se ne ugrije, a kada se ugrije hali-gali.. Varira između 500 i 1500 obrtaja. Rekoše mi da je do K glave. A ti isti koji rekoše, također rekoše da su osijedili zbog K glava i da se ne bave tim više...
Elem, ako neko ima preporuku za majstora koji ima iskustva sa K glavom, na području Sarajeva, bio bih zahvalan...
062-227-212
062-182-000
Hvala! Jesi ovo ti ili preporuka za nekoga? Pitam čisto da znam koga zovem
Hvala! Jesi ovo ti ili preporuka za nekoga? Pitam čisto da znam koga zovem
Preporuka, rade oba samo mercedes vozila. Sarajevo su oba, pa ne znam odakle dolazis. Ima jos jedan iz lukavice ako nadjem br ostavim, nisam dugo u kontaktu s njim. Ne radim ja auta, mesar sam, ovako malo citam po guglu sta ima..
tabija wrote: ↑05/04/2021 16:46
Ima li neko da radi brave za auto?
Sestru na cliu vec duze zeza centralno, 3 dana radi pa dan ne radi i tako ali je problem sto je mehanicka brava skroz neupotrbljiva.Kljuc je orginalni kao i brava na autu, kljuc udje bez problema al se ne moze okrenuti.Zapekla skroz valjda.
U hudiniju traze 70 KM da to napravi.
Znaci samo bravu da imamo bekap ako centralno opet pocne zezato...s tim cemo se poslje peglati.
Imal jos iko da radi to u Sarajevu, ovo se cini preskupo.
Vidi s ovim likom, nemam lična iskustva, ali je radio neke brave, šteke, podizače mojim poznanicima i zadovoljni su odrađenim poslom.
bosch ima manje problema sa diznama,ne mogu reci koji je bolji...cinejnica je da su samo ovi 85KW imali siemens,oni prije i poslije su svi BOSCH
na simensovim diznama ode neka elektronika unutra...
Meni su simensove dizne na autu, 202 ths na autu trenutno, nisam imao problema s njima do sada (da kucnem pd drvo da ne ureknem )
Al sam i ja cuo da su bosch bolje, jer su otpornije na nase kvalitetno gorivo izmedju ostalog..