Pitamo Mehanicare ?

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

User avatar
Laplace
Posts: 10258
Joined: 19/11/2012 18:37

#45601 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Laplace »

dr_Evil wrote: 16/03/2023 15:36
vjeshalica wrote: 16/03/2023 15:28

Ako napisem torzija onda ce neko pomsliti na nesto drugo. Mada ako je ujebana bili bi problemi sa paljenjem ili ne bi mogao da upali. Pa dijagnostikom bi se vidjelo koliko je stepeni trenutno ugao,a pogledati koliki je bio prije velikog servica.
Slabo se ja kontam u te stvari(iskreno), nego eto pomislih da mora biti neki dobar prevod na nasem posto mi torsion value ne znaci nista.

Mislim znam da pricas o podesvanju zupcastog, ali mora biti neki nas fini naziv. Moment paljenja vjerujem da nije(prosipam se)
Uvrnuta vrijednost?
User avatar
vjeshalica
Posts: 17012
Joined: 31/03/2019 14:56

#45602 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by vjeshalica »

Camshaft angle, ugao bregaste pozicija. Mozda jednostavno lik nije radio sa alatom za uzupcavanje. Pa je skonto da ce se to kasnije smiriti
User avatar
mk ultra
Posts: 19241
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#45603 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by mk ultra »



Taj rad :izet:
User avatar
skrbavi-admin
Posts: 4189
Joined: 31/12/2021 17:16
Location: Pakšobistanski Dikitaturistan

#45604 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by skrbavi-admin »

rijesio sam blokiranje tockova....

Image
zigson
Posts: 2897
Joined: 04/04/2015 22:17

#45605 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by zigson »

Mjenjao motor, ubacen isti sa 180k predjenih navodno, dizne, bregasta, hidropod iz mog motora prebaceni ovo ostalo se sasulo i to je razlog zamjene motora jel :D
Ima 1 problem naime, majstor kaze da provozam dan dva da vidim hoce li se popraviti samo od sebe ako ne, da dodjem, pa da vidi sta bi moglo biti, da li crijevo neko, ventil neki na turbini, itd.
A problem je da ne vuce uopste kao prije, motor radi kao sat, odlicno ubrzava ali nije to to, primjetio sam da je prije kad npr u 2. brzini stisnem pun gas negdje oko 1800 obrtaja odmah skace a sad ide istim tempom do nekih 2800 obrtaja i tek onda "primi taj pun gas".
Takodjer prije 4. Brzina 60 na sat, nekih 1800 obrtaja kada stisnem pun gas odmah ima odziv i pojacava brzinu bilo brdo ili ravnica, sad kad stisnem pun gas prvo se bori nekih 5 sekundi i onda polahko ubrzava, znaci nekih 20x manje nego prije.
Uz sve to ima neki zvuk zujanja/pistanja na vrhu motora (bas gdje je turbina) kad je auto u leru, kao one zujalice za cuke sto se stavljaju protiv buha :lol:
Slusao sam turbinu, normalan zvuk ima, motor normalan zvuk ima, jel moguce da nesto nije programirano kako treba ili je bas neko crijevo..
A motor je BLS 1.9 sa 4x4 pogonom (koji valjda nema veze sa motorom)
User avatar
skrbavi-admin
Posts: 4189
Joined: 31/12/2021 17:16
Location: Pakšobistanski Dikitaturistan

#45606 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by skrbavi-admin »

zigson wrote: 17/03/2023 11:07 Mjenjao motor, ubacen isti sa 180k predjenih navodno, dizne, bregasta, hidropod iz mog motora prebaceni ovo ostalo se sasulo i to je razlog zamjene motora jel :D
Ima 1 problem naime, majstor kaze da provozam dan dva da vidim hoce li se popraviti samo od sebe ako ne, da dodjem, pa da vidi sta bi moglo biti, da li crijevo neko, ventil neki na turbini, itd.
A problem je da ne vuce uopste kao prije, motor radi kao sat, odlicno ubrzava ali nije to to, primjetio sam da je prije kad npr u 2. brzini stisnem pun gas negdje oko 1800 obrtaja odmah skace a sad ide istim tempom do nekih 2800 obrtaja i tek onda "primi taj pun gas".
Takodjer prije 4. Brzina 60 na sat, nekih 1800 obrtaja kada stisnem pun gas odmah ima odziv i pojacava brzinu bilo brdo ili ravnica, sad kad stisnem pun gas prvo se bori nekih 5 sekundi i onda polahko ubrzava, znaci nekih 20x manje nego prije.
Uz sve to ima neki zvuk zujanja/pistanja na vrhu motora (bas gdje je turbina) kad je auto u leru, kao one zujalice za cuke sto se stavljaju protiv buha :lol:
Slusao sam turbinu, normalan zvuk ima, motor normalan zvuk ima, jel moguce da nesto nije programirano kako treba ili je bas neko crijevo..
A motor je BLS 1.9 sa 4x4 pogonom (koji valjda nema veze sa motorom)
provjeri Pierburg ventil kontrole aktuatora turbine, pa provjeri sam aktuator, da li se mrda uopste ili ne (ako ne mrda moze biti da je otisao aktuator sam), a moze biti da je turbina ostala posljedicno zaglavljena u jednoj poziciji.

je li i turbina prepakovana na "novi" motor ili je na tom motoru bila njegova?

ponekad moze biti napunjen i zaprljan eger.

uglavnom ja bih na tvom mjestu prepakovo sa starog motora Pirburg ventil, EGR, Turbinu ako je "prije" radio kako treba..... pogledaj crijeva aktuatora i usisa.
zigson
Posts: 2897
Joined: 04/04/2015 22:17

#45607 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by zigson »

skrbavi-admin wrote: 17/03/2023 11:39
zigson wrote: 17/03/2023 11:07 Mjenjao motor, ubacen isti sa 180k predjenih navodno, dizne, bregasta, hidropod iz mog motora prebaceni ovo ostalo se sasulo i to je razlog zamjene motora jel :D
Ima 1 problem naime, majstor kaze da provozam dan dva da vidim hoce li se popraviti samo od sebe ako ne, da dodjem, pa da vidi sta bi moglo biti, da li crijevo neko, ventil neki na turbini, itd.
A problem je da ne vuce uopste kao prije, motor radi kao sat, odlicno ubrzava ali nije to to, primjetio sam da je prije kad npr u 2. brzini stisnem pun gas negdje oko 1800 obrtaja odmah skace a sad ide istim tempom do nekih 2800 obrtaja i tek onda "primi taj pun gas".
Takodjer prije 4. Brzina 60 na sat, nekih 1800 obrtaja kada stisnem pun gas odmah ima odziv i pojacava brzinu bilo brdo ili ravnica, sad kad stisnem pun gas prvo se bori nekih 5 sekundi i onda polahko ubrzava, znaci nekih 20x manje nego prije.
Uz sve to ima neki zvuk zujanja/pistanja na vrhu motora (bas gdje je turbina) kad je auto u leru, kao one zujalice za cuke sto se stavljaju protiv buha :lol:
Slusao sam turbinu, normalan zvuk ima, motor normalan zvuk ima, jel moguce da nesto nije programirano kako treba ili je bas neko crijevo..
A motor je BLS 1.9 sa 4x4 pogonom (koji valjda nema veze sa motorom)
provjeri Pierburg ventil kontrole aktuatora turbine, pa provjeri sam aktuator, da li se mrda uopste ili ne (ako ne mrda moze biti da je otisao aktuator sam), a moze biti da je turbina ostala posljedicno zaglavljena u jednoj poziciji.

je li i turbina prepakovana na "novi" motor ili je na tom motoru bila njegova?

ponekad moze biti napunjen i zaprljan eger.

uglavnom ja bih na tvom mjestu prepakovo sa starog motora Pirburg ventil, EGR, Turbinu ako je "prije" radio kako treba..... pogledaj crijeva aktuatora i usisa.
Moja turbina prepakovana, moj egr, prije "radilo" kako sam opisao, od 1800 obrtaja "upali" i potegli kao da je 4.0 tfsi :lol: a sad kad pritisnem pun gas obrtaji idu konstantnom brzinom do nekih 2800 i onda se tek dobije taj osjecaj ubrzanja kao prije i idu odmah u 4500-5000.

Prenijet cu mu, hvala :thumbup:
User avatar
skrbavi-admin
Posts: 4189
Joined: 31/12/2021 17:16
Location: Pakšobistanski Dikitaturistan

#45608 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by skrbavi-admin »

zigson wrote: 17/03/2023 11:44
skrbavi-admin wrote: 17/03/2023 11:39

provjeri Pierburg ventil kontrole aktuatora turbine, pa provjeri sam aktuator, da li se mrda uopste ili ne (ako ne mrda moze biti da je otisao aktuator sam), a moze biti da je turbina ostala posljedicno zaglavljena u jednoj poziciji.

je li i turbina prepakovana na "novi" motor ili je na tom motoru bila njegova?

ponekad moze biti napunjen i zaprljan eger.

uglavnom ja bih na tvom mjestu prepakovo sa starog motora Pirburg ventil, EGR, Turbinu ako je "prije" radio kako treba..... pogledaj crijeva aktuatora i usisa.
Moja turbina prepakovana, moj egr, prije "radilo" kako sam opisao, od 1800 obrtaja "upali" i potegli kao da je 4.0 tfsi :lol: a sad kad pritisnem pun gas obrtaji idu konstantnom brzinom do nekih 2800 i onda se tek dobije taj osjecaj ubrzanja kao prije.

Prenijet cu mu, hvala :thumbup:
zaboravio sam i na MAF senzor - zao mi je al sve to gore navedeno moze bit razlog.....
prvo vidi "dzabne" uzroke - dakle vizuelno crijeva, cijevi, stanje zracnog filtera, stanje MAF senzora.....
zigson
Posts: 2897
Joined: 04/04/2015 22:17

#45609 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by zigson »

skrbavi-admin wrote: 17/03/2023 11:47
zigson wrote: 17/03/2023 11:44

Moja turbina prepakovana, moj egr, prije "radilo" kako sam opisao, od 1800 obrtaja "upali" i potegli kao da je 4.0 tfsi :lol: a sad kad pritisnem pun gas obrtaji idu konstantnom brzinom do nekih 2800 i onda se tek dobije taj osjecaj ubrzanja kao prije.

Prenijet cu mu, hvala :thumbup:
zaboravio sam i na MAF senzor - zao mi je al sve to gore navedeno moze bit razlog.....
prvo vidi "dzabne" uzroke - dakle vizuelno crijeva, cijevi, stanje zracnog filtera, stanje MAF senzora.....
Da negdje sam procitao isto da maf senzor moze da zajebaje.
Moguce da je neke od tih stvari ostavio od "novog" motora a da nije prepakovao sa mog.

Hvala puno
kravamuzara
Posts: 3179
Joined: 15/03/2022 11:18

#45610 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by kravamuzara »

zigson wrote: 17/03/2023 11:07 Mjenjao motor, ubacen isti sa 180k predjenih navodno, dizne, bregasta, hidropod iz mog motora prebaceni ovo ostalo se sasulo i to je razlog zamjene motora jel :D
Ima 1 problem naime, majstor kaze da provozam dan dva da vidim hoce li se popraviti samo od sebe ako ne, da dodjem, pa da vidi sta bi moglo biti, da li crijevo neko, ventil neki na turbini, itd.
A problem je da ne vuce uopste kao prije, motor radi kao sat, odlicno ubrzava ali nije to to, primjetio sam da je prije kad npr u 2. brzini stisnem pun gas negdje oko 1800 obrtaja odmah skace a sad ide istim tempom do nekih 2800 obrtaja i tek onda "primi taj pun gas".
Takodjer prije 4. Brzina 60 na sat, nekih 1800 obrtaja kada stisnem pun gas odmah ima odziv i pojacava brzinu bilo brdo ili ravnica, sad kad stisnem pun gas prvo se bori nekih 5 sekundi i onda polahko ubrzava, znaci nekih 20x manje nego prije.
Uz sve to ima neki zvuk zujanja/pistanja na vrhu motora (bas gdje je turbina) kad je auto u leru, kao one zujalice za cuke sto se stavljaju protiv buha :lol:
Slusao sam turbinu, normalan zvuk ima, motor normalan zvuk ima, jel moguce da nesto nije programirano kako treba ili je bas neko crijevo..
A motor je BLS 1.9 sa 4x4 pogonom (koji valjda nema veze sa motorom)
Tvoj bio ćuniran a ovaj nije :lol:
zigson
Posts: 2897
Joined: 04/04/2015 22:17

#45611 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by zigson »

kravamuzara wrote: 17/03/2023 11:50
zigson wrote: 17/03/2023 11:07 Mjenjao motor, ubacen isti sa 180k predjenih navodno, dizne, bregasta, hidropod iz mog motora prebaceni ovo ostalo se sasulo i to je razlog zamjene motora jel :D
Ima 1 problem naime, majstor kaze da provozam dan dva da vidim hoce li se popraviti samo od sebe ako ne, da dodjem, pa da vidi sta bi moglo biti, da li crijevo neko, ventil neki na turbini, itd.
A problem je da ne vuce uopste kao prije, motor radi kao sat, odlicno ubrzava ali nije to to, primjetio sam da je prije kad npr u 2. brzini stisnem pun gas negdje oko 1800 obrtaja odmah skace a sad ide istim tempom do nekih 2800 obrtaja i tek onda "primi taj pun gas".
Takodjer prije 4. Brzina 60 na sat, nekih 1800 obrtaja kada stisnem pun gas odmah ima odziv i pojacava brzinu bilo brdo ili ravnica, sad kad stisnem pun gas prvo se bori nekih 5 sekundi i onda polahko ubrzava, znaci nekih 20x manje nego prije.
Uz sve to ima neki zvuk zujanja/pistanja na vrhu motora (bas gdje je turbina) kad je auto u leru, kao one zujalice za cuke sto se stavljaju protiv buha :lol:
Slusao sam turbinu, normalan zvuk ima, motor normalan zvuk ima, jel moguce da nesto nije programirano kako treba ili je bas neko crijevo..
A motor je BLS 1.9 sa 4x4 pogonom (koji valjda nema veze sa motorom)
Tvoj bio ćuniran a ovaj nije :lol:
Ne znam ja ga cuniro nisam :lol:
Samo znam da ovako nemerem vozit :lol:
kravamuzara
Posts: 3179
Joined: 15/03/2022 11:18

#45612 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by kravamuzara »

Bez zajebancije ali moguce je, ako su izvadili tvoj ECU a stavili od drugog.
1.9 ide fabricki dobro ali ne toliko kao sto ti opisujes :lol:
Mada prije da je neki kvar.
User avatar
Evolution_IV
Posts: 12811
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#45613 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Evolution_IV »

to je jedini dizelas koji daje dojam trenutnog ubrzanja i ljepljenja ali ne ide uopste toliko brzo, cr dizeli mozda i bolje idu ali ne osjeti se jer su linearni u ubrzanju i nema naglog oslobadjanja snage, sto im je jebavalo mjenjace i zamajce :izet:
User avatar
skrbavi-admin
Posts: 4189
Joined: 31/12/2021 17:16
Location: Pakšobistanski Dikitaturistan

#45614 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by skrbavi-admin »

Evolution_IV wrote: 17/03/2023 17:45 to je jedini dizelas koji daje dojam trenutnog ubrzanja i ljepljenja ali ne ide uopste toliko brzo, cr dizeli mozda i bolje idu ali ne osjeti se jer su linearni u ubrzanju i nema naglog oslobadjanja snage, sto im je jebavalo mjenjace i zamajce :izet:
to je tacno, samo za trenutak da osjecaj udarca u ledja a 180 je patnjava,,,,,, nije dzaba Falšgownen
Throttle
Posts: 12880
Joined: 10/06/2016 12:35

#45615 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Throttle »

MoRe 200 komforno :D
zigson
Posts: 2897
Joined: 04/04/2015 22:17

#45616 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by zigson »

Evolution_IV wrote: 17/03/2023 17:45 to je jedini dizelas koji daje dojam trenutnog ubrzanja i ljepljenja ali ne ide uopste toliko brzo, cr dizeli mozda i bolje idu ali ne osjeti se jer su linearni u ubrzanju i nema naglog oslobadjanja snage, sto im je jebavalo mjenjace i zamajce :izet:
Sad mi nema ni tog laznog osjecaja sto znaci da nesto nije u redu :lol: odnosno imam ga tek od nekih 3k obrtaja i odmah vakat saltati
Me_again
Posts: 2396
Joined: 08/02/2016 20:34

#45617 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Me_again »

bitanga_sa_otesa wrote: 16/03/2023 15:09 Sto ti je suha ta druga kockica odozdo??? Ko da imas neki zracni cep u karteru :?
Čini mi se da mu je ulje karanana kvalitete, ne "lijepi" se za metal uopšte, vidiš i ove dvije kockice da su polusuhe. Idealno za "pucanje" uljnog filma i deranje metal o metal....
User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 37278
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Grijem se na: drva
Vozim: pezejca
Horoskop: ne vjerujem
Contact:

#45618 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by bitanga_sa_otesa »

Me_again wrote: 17/03/2023 18:38
bitanga_sa_otesa wrote: 16/03/2023 15:09 Sto ti je suha ta druga kockica odozdo??? Ko da imas neki zracni cep u karteru :?
Čini mi se da mu je ulje karanana kvalitete, ne "lijepi" se za metal uopšte, vidiš i ove dvije kockice da su polusuhe. Idealno za "pucanje" uljnog filma i deranje metal o metal....
bice to sve dobro,treba na autoput malo proćepit :thumbup:
Me_again
Posts: 2396
Joined: 08/02/2016 20:34

#45619 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Me_again »

bitanga_sa_otesa wrote: 17/03/2023 19:11
Me_again wrote: 17/03/2023 18:38

Čini mi se da mu je ulje karanana kvalitete, ne "lijepi" se za metal uopšte, vidiš i ove dvije kockice da su polusuhe. Idealno za "pucanje" uljnog filma i deranje metal o metal....
bice to sve dobro,treba na autoput malo proćepit :thumbup:
ništa ispod 3000 obrtaja :D
User avatar
kabal1337
Posts: 7807
Joined: 11/02/2012 21:08
Location: DIY
Vozim: Destroy it yourself

#45620 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by kabal1337 »

zigson wrote: 17/03/2023 11:07 Mjenjao motor, ubacen isti sa 180k predjenih navodno, dizne, bregasta, hidropod iz mog motora prebaceni ovo ostalo se sasulo i to je razlog zamjene motora jel :D
Ima 1 problem naime, majstor kaze da provozam dan dva da vidim hoce li se popraviti samo od sebe ako ne, da dodjem, pa da vidi sta bi moglo biti, da li crijevo neko, ventil neki na turbini, itd.
A problem je da ne vuce uopste kao prije, motor radi kao sat, odlicno ubrzava ali nije to to, primjetio sam da je prije kad npr u 2. brzini stisnem pun gas negdje oko 1800 obrtaja odmah skace a sad ide istim tempom do nekih 2800 obrtaja i tek onda "primi taj pun gas".
Takodjer prije 4. Brzina 60 na sat, nekih 1800 obrtaja kada stisnem pun gas odmah ima odziv i pojacava brzinu bilo brdo ili ravnica, sad kad stisnem pun gas prvo se bori nekih 5 sekundi i onda polahko ubrzava, znaci nekih 20x manje nego prije.
Uz sve to ima neki zvuk zujanja/pistanja na vrhu motora (bas gdje je turbina) kad je auto u leru, kao one zujalice za cuke sto se stavljaju protiv buha :lol:
Slusao sam turbinu, normalan zvuk ima, motor normalan zvuk ima, jel moguce da nesto nije programirano kako treba ili je bas neko crijevo..
A motor je BLS 1.9 sa 4x4 pogonom (koji valjda nema veze sa motorom)
provjeri ti je li turbina zasarafljenja na izduvnu granu. Nadam se da si stavio nove dihtunge.
zigson
Posts: 2897
Joined: 04/04/2015 22:17

#45621 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by zigson »

kabal1337 wrote: 17/03/2023 19:45
zigson wrote: 17/03/2023 11:07 Mjenjao motor, ubacen isti sa 180k predjenih navodno, dizne, bregasta, hidropod iz mog motora prebaceni ovo ostalo se sasulo i to je razlog zamjene motora jel :D
Ima 1 problem naime, majstor kaze da provozam dan dva da vidim hoce li se popraviti samo od sebe ako ne, da dodjem, pa da vidi sta bi moglo biti, da li crijevo neko, ventil neki na turbini, itd.
A problem je da ne vuce uopste kao prije, motor radi kao sat, odlicno ubrzava ali nije to to, primjetio sam da je prije kad npr u 2. brzini stisnem pun gas negdje oko 1800 obrtaja odmah skace a sad ide istim tempom do nekih 2800 obrtaja i tek onda "primi taj pun gas".
Takodjer prije 4. Brzina 60 na sat, nekih 1800 obrtaja kada stisnem pun gas odmah ima odziv i pojacava brzinu bilo brdo ili ravnica, sad kad stisnem pun gas prvo se bori nekih 5 sekundi i onda polahko ubrzava, znaci nekih 20x manje nego prije.
Uz sve to ima neki zvuk zujanja/pistanja na vrhu motora (bas gdje je turbina) kad je auto u leru, kao one zujalice za cuke sto se stavljaju protiv buha :lol:
Slusao sam turbinu, normalan zvuk ima, motor normalan zvuk ima, jel moguce da nesto nije programirano kako treba ili je bas neko crijevo..
A motor je BLS 1.9 sa 4x4 pogonom (koji valjda nema veze sa motorom)
provjeri ti je li turbina zasarafljenja na izduvnu granu. Nadam se da si stavio nove dihtunge.
Stavljeni svi novi dihtunzi
Provjerim hvala :thumbup:
User avatar
drug_profi
Posts: 50218
Joined: 16/07/2012 16:00

#45622 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by drug_profi »

Da se pofalim, imam nove kocnice. Kociono ulje, prednje diskove i plocice.
I imam prazan novčanik...
zigson
Posts: 2897
Joined: 04/04/2015 22:17

#45623 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by zigson »

kabal1337 wrote: 17/03/2023 19:45
zigson wrote: 17/03/2023 11:07 Mjenjao motor, ubacen isti sa 180k predjenih navodno, dizne, bregasta, hidropod iz mog motora prebaceni ovo ostalo se sasulo i to je razlog zamjene motora jel :D
Ima 1 problem naime, majstor kaze da provozam dan dva da vidim hoce li se popraviti samo od sebe ako ne, da dodjem, pa da vidi sta bi moglo biti, da li crijevo neko, ventil neki na turbini, itd.
A problem je da ne vuce uopste kao prije, motor radi kao sat, odlicno ubrzava ali nije to to, primjetio sam da je prije kad npr u 2. brzini stisnem pun gas negdje oko 1800 obrtaja odmah skace a sad ide istim tempom do nekih 2800 obrtaja i tek onda "primi taj pun gas".
Takodjer prije 4. Brzina 60 na sat, nekih 1800 obrtaja kada stisnem pun gas odmah ima odziv i pojacava brzinu bilo brdo ili ravnica, sad kad stisnem pun gas prvo se bori nekih 5 sekundi i onda polahko ubrzava, znaci nekih 20x manje nego prije.
Uz sve to ima neki zvuk zujanja/pistanja na vrhu motora (bas gdje je turbina) kad je auto u leru, kao one zujalice za cuke sto se stavljaju protiv buha :lol:
Slusao sam turbinu, normalan zvuk ima, motor normalan zvuk ima, jel moguce da nesto nije programirano kako treba ili je bas neko crijevo..
A motor je BLS 1.9 sa 4x4 pogonom (koji valjda nema veze sa motorom)
provjeri ti je li turbina zasarafljenja na izduvnu granu. Nadam se da si stavio nove dihtunge.
Evo izbaci mi u voznji engine fault workshop i onaj zuti grijac blinka na tabli (12. Diesel Engine Pre-Glow — Solid light: the diesel engine pre-glow is activated; Blinking light: potential diesel engine malfunction.) stisnem gas nece nikako, nema turba, nema vuce nista, kao safe mode, stanem, ugasim upalim, nema greske vuce ok (sa ovim originalnim problemom).
Sutra ide majstoru svakako nego da prijavim :lol:

Edit: evo nakon 10 min voznje opet isto. Opet ugasim upalim nema greske. Koji mu je
User avatar
skrbavi-admin
Posts: 4189
Joined: 31/12/2021 17:16
Location: Pakšobistanski Dikitaturistan

#45624 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by skrbavi-admin »

zigson wrote: 18/03/2023 01:38
kabal1337 wrote: 17/03/2023 19:45

provjeri ti je li turbina zasarafljenja na izduvnu granu. Nadam se da si stavio nove dihtunge.
Evo izbaci mi u voznji engine fault workshop i onaj zuti grijac blinka na tabli (12. Diesel Engine Pre-Glow — Solid light: the diesel engine pre-glow is activated; Blinking light: potential diesel engine malfunction.) stisnem gas nece nikako, nema turba, nema vuce nista, kao safe mode, stanem, ugasim upalim, nema greske vuce ok (sa ovim originalnim problemom).
Sutra ide majstoru svakako nego da prijavim :lol:

Edit: evo nakon 10 min voznje opet isto. Opet ugasim upalim nema greske. Koji mu je
imas li od koga posudit barem MAF senzor - od nekog slicnog auta - da probas
ili iskopcaj MAF senzor samo radi kratkorocnog testa da vidis je l on jebe stvar.....

EDIT sad sam se jos neceg sjetio :lol:
je l ti taj majstor pogledo medjuhladnjak zraka je l i njega zamijenio sa starog motora - zna se nafilovat smeca od ulja u njemu bude ko katran.....

uglavnom sto kae bitanga - jebo ti naftarice - kad te pocnu jebavat - nemos nadoc na problem :zzzz:
User avatar
kabal1337
Posts: 7807
Joined: 11/02/2012 21:08
Location: DIY
Vozim: Destroy it yourself

#45625 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by kabal1337 »

zigson wrote: 18/03/2023 01:38
kabal1337 wrote: 17/03/2023 19:45

provjeri ti je li turbina zasarafljenja na izduvnu granu. Nadam se da si stavio nove dihtunge.
Evo izbaci mi u voznji engine fault workshop i onaj zuti grijac blinka na tabli (12. Diesel Engine Pre-Glow — Solid light: the diesel engine pre-glow is activated; Blinking light: potential diesel engine malfunction.) stisnem gas nece nikako, nema turba, nema vuce nista, kao safe mode, stanem, ugasim upalim, nema greske vuce ok (sa ovim originalnim problemom).
Sutra ide majstoru svakako nego da prijavim :lol:

Edit: evo nakon 10 min voznje opet isto. Opet ugasim upalim nema greske. Koji mu je
moras na dijagnostiku, neki od senzora vjerovatno, map, maf, n75, dozer
Post Reply