Uvrnuta vrijednost?dr_Evil wrote: ↑16/03/2023 15:36Slabo se ja kontam u te stvari(iskreno), nego eto pomislih da mora biti neki dobar prevod na nasem posto mi torsion value ne znaci nista.vjeshalica wrote: ↑16/03/2023 15:28
Ako napisem torzija onda ce neko pomsliti na nesto drugo. Mada ako je ujebana bili bi problemi sa paljenjem ili ne bi mogao da upali. Pa dijagnostikom bi se vidjelo koliko je stepeni trenutno ugao,a pogledati koliki je bio prije velikog servica.
Mislim znam da pricas o podesvanju zupcastog, ali mora biti neki nas fini naziv. Moment paljenja vjerujem da nije(prosipam se)
Pitamo Mehanicare ?
Moderators: _BataZiv_0809, anex
- Laplace
- Posts: 10258
- Joined: 19/11/2012 18:37
#45601 Re: Pitamo Mehanicare ?
- vjeshalica
- Posts: 17012
- Joined: 31/03/2019 14:56
#45602 Re: Pitamo Mehanicare ?
Camshaft angle, ugao bregaste pozicija. Mozda jednostavno lik nije radio sa alatom za uzupcavanje. Pa je skonto da ce se to kasnije smiriti
- mk ultra
- Posts: 19241
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#45603 Re: Pitamo Mehanicare ?
Taj rad
- skrbavi-admin
- Posts: 4189
- Joined: 31/12/2021 17:16
- Location: Pakšobistanski Dikitaturistan
#45604 Re: Pitamo Mehanicare ?
rijesio sam blokiranje tockova....
-
- Posts: 2897
- Joined: 04/04/2015 22:17
#45605 Re: Pitamo Mehanicare ?
Mjenjao motor, ubacen isti sa 180k predjenih navodno, dizne, bregasta, hidropod iz mog motora prebaceni ovo ostalo se sasulo i to je razlog zamjene motora jel
Ima 1 problem naime, majstor kaze da provozam dan dva da vidim hoce li se popraviti samo od sebe ako ne, da dodjem, pa da vidi sta bi moglo biti, da li crijevo neko, ventil neki na turbini, itd.
A problem je da ne vuce uopste kao prije, motor radi kao sat, odlicno ubrzava ali nije to to, primjetio sam da je prije kad npr u 2. brzini stisnem pun gas negdje oko 1800 obrtaja odmah skace a sad ide istim tempom do nekih 2800 obrtaja i tek onda "primi taj pun gas".
Takodjer prije 4. Brzina 60 na sat, nekih 1800 obrtaja kada stisnem pun gas odmah ima odziv i pojacava brzinu bilo brdo ili ravnica, sad kad stisnem pun gas prvo se bori nekih 5 sekundi i onda polahko ubrzava, znaci nekih 20x manje nego prije.
Uz sve to ima neki zvuk zujanja/pistanja na vrhu motora (bas gdje je turbina) kad je auto u leru, kao one zujalice za cuke sto se stavljaju protiv buha
Slusao sam turbinu, normalan zvuk ima, motor normalan zvuk ima, jel moguce da nesto nije programirano kako treba ili je bas neko crijevo..
A motor je BLS 1.9 sa 4x4 pogonom (koji valjda nema veze sa motorom)
Ima 1 problem naime, majstor kaze da provozam dan dva da vidim hoce li se popraviti samo od sebe ako ne, da dodjem, pa da vidi sta bi moglo biti, da li crijevo neko, ventil neki na turbini, itd.
A problem je da ne vuce uopste kao prije, motor radi kao sat, odlicno ubrzava ali nije to to, primjetio sam da je prije kad npr u 2. brzini stisnem pun gas negdje oko 1800 obrtaja odmah skace a sad ide istim tempom do nekih 2800 obrtaja i tek onda "primi taj pun gas".
Takodjer prije 4. Brzina 60 na sat, nekih 1800 obrtaja kada stisnem pun gas odmah ima odziv i pojacava brzinu bilo brdo ili ravnica, sad kad stisnem pun gas prvo se bori nekih 5 sekundi i onda polahko ubrzava, znaci nekih 20x manje nego prije.
Uz sve to ima neki zvuk zujanja/pistanja na vrhu motora (bas gdje je turbina) kad je auto u leru, kao one zujalice za cuke sto se stavljaju protiv buha
Slusao sam turbinu, normalan zvuk ima, motor normalan zvuk ima, jel moguce da nesto nije programirano kako treba ili je bas neko crijevo..
A motor je BLS 1.9 sa 4x4 pogonom (koji valjda nema veze sa motorom)
- skrbavi-admin
- Posts: 4189
- Joined: 31/12/2021 17:16
- Location: Pakšobistanski Dikitaturistan
#45606 Re: Pitamo Mehanicare ?
provjeri Pierburg ventil kontrole aktuatora turbine, pa provjeri sam aktuator, da li se mrda uopste ili ne (ako ne mrda moze biti da je otisao aktuator sam), a moze biti da je turbina ostala posljedicno zaglavljena u jednoj poziciji.zigson wrote: ↑17/03/2023 11:07 Mjenjao motor, ubacen isti sa 180k predjenih navodno, dizne, bregasta, hidropod iz mog motora prebaceni ovo ostalo se sasulo i to je razlog zamjene motora jel
Ima 1 problem naime, majstor kaze da provozam dan dva da vidim hoce li se popraviti samo od sebe ako ne, da dodjem, pa da vidi sta bi moglo biti, da li crijevo neko, ventil neki na turbini, itd.
A problem je da ne vuce uopste kao prije, motor radi kao sat, odlicno ubrzava ali nije to to, primjetio sam da je prije kad npr u 2. brzini stisnem pun gas negdje oko 1800 obrtaja odmah skace a sad ide istim tempom do nekih 2800 obrtaja i tek onda "primi taj pun gas".
Takodjer prije 4. Brzina 60 na sat, nekih 1800 obrtaja kada stisnem pun gas odmah ima odziv i pojacava brzinu bilo brdo ili ravnica, sad kad stisnem pun gas prvo se bori nekih 5 sekundi i onda polahko ubrzava, znaci nekih 20x manje nego prije.
Uz sve to ima neki zvuk zujanja/pistanja na vrhu motora (bas gdje je turbina) kad je auto u leru, kao one zujalice za cuke sto se stavljaju protiv buha
Slusao sam turbinu, normalan zvuk ima, motor normalan zvuk ima, jel moguce da nesto nije programirano kako treba ili je bas neko crijevo..
A motor je BLS 1.9 sa 4x4 pogonom (koji valjda nema veze sa motorom)
je li i turbina prepakovana na "novi" motor ili je na tom motoru bila njegova?
ponekad moze biti napunjen i zaprljan eger.
uglavnom ja bih na tvom mjestu prepakovo sa starog motora Pirburg ventil, EGR, Turbinu ako je "prije" radio kako treba..... pogledaj crijeva aktuatora i usisa.
-
- Posts: 2897
- Joined: 04/04/2015 22:17
#45607 Re: Pitamo Mehanicare ?
Moja turbina prepakovana, moj egr, prije "radilo" kako sam opisao, od 1800 obrtaja "upali" i potegli kao da je 4.0 tfsi a sad kad pritisnem pun gas obrtaji idu konstantnom brzinom do nekih 2800 i onda se tek dobije taj osjecaj ubrzanja kao prije i idu odmah u 4500-5000.skrbavi-admin wrote: ↑17/03/2023 11:39provjeri Pierburg ventil kontrole aktuatora turbine, pa provjeri sam aktuator, da li se mrda uopste ili ne (ako ne mrda moze biti da je otisao aktuator sam), a moze biti da je turbina ostala posljedicno zaglavljena u jednoj poziciji.zigson wrote: ↑17/03/2023 11:07 Mjenjao motor, ubacen isti sa 180k predjenih navodno, dizne, bregasta, hidropod iz mog motora prebaceni ovo ostalo se sasulo i to je razlog zamjene motora jel
Ima 1 problem naime, majstor kaze da provozam dan dva da vidim hoce li se popraviti samo od sebe ako ne, da dodjem, pa da vidi sta bi moglo biti, da li crijevo neko, ventil neki na turbini, itd.
A problem je da ne vuce uopste kao prije, motor radi kao sat, odlicno ubrzava ali nije to to, primjetio sam da je prije kad npr u 2. brzini stisnem pun gas negdje oko 1800 obrtaja odmah skace a sad ide istim tempom do nekih 2800 obrtaja i tek onda "primi taj pun gas".
Takodjer prije 4. Brzina 60 na sat, nekih 1800 obrtaja kada stisnem pun gas odmah ima odziv i pojacava brzinu bilo brdo ili ravnica, sad kad stisnem pun gas prvo se bori nekih 5 sekundi i onda polahko ubrzava, znaci nekih 20x manje nego prije.
Uz sve to ima neki zvuk zujanja/pistanja na vrhu motora (bas gdje je turbina) kad je auto u leru, kao one zujalice za cuke sto se stavljaju protiv buha
Slusao sam turbinu, normalan zvuk ima, motor normalan zvuk ima, jel moguce da nesto nije programirano kako treba ili je bas neko crijevo..
A motor je BLS 1.9 sa 4x4 pogonom (koji valjda nema veze sa motorom)
je li i turbina prepakovana na "novi" motor ili je na tom motoru bila njegova?
ponekad moze biti napunjen i zaprljan eger.
uglavnom ja bih na tvom mjestu prepakovo sa starog motora Pirburg ventil, EGR, Turbinu ako je "prije" radio kako treba..... pogledaj crijeva aktuatora i usisa.
Prenijet cu mu, hvala
- skrbavi-admin
- Posts: 4189
- Joined: 31/12/2021 17:16
- Location: Pakšobistanski Dikitaturistan
#45608 Re: Pitamo Mehanicare ?
zaboravio sam i na MAF senzor - zao mi je al sve to gore navedeno moze bit razlog.....zigson wrote: ↑17/03/2023 11:44Moja turbina prepakovana, moj egr, prije "radilo" kako sam opisao, od 1800 obrtaja "upali" i potegli kao da je 4.0 tfsi a sad kad pritisnem pun gas obrtaji idu konstantnom brzinom do nekih 2800 i onda se tek dobije taj osjecaj ubrzanja kao prije.skrbavi-admin wrote: ↑17/03/2023 11:39
provjeri Pierburg ventil kontrole aktuatora turbine, pa provjeri sam aktuator, da li se mrda uopste ili ne (ako ne mrda moze biti da je otisao aktuator sam), a moze biti da je turbina ostala posljedicno zaglavljena u jednoj poziciji.
je li i turbina prepakovana na "novi" motor ili je na tom motoru bila njegova?
ponekad moze biti napunjen i zaprljan eger.
uglavnom ja bih na tvom mjestu prepakovo sa starog motora Pirburg ventil, EGR, Turbinu ako je "prije" radio kako treba..... pogledaj crijeva aktuatora i usisa.
Prenijet cu mu, hvala
prvo vidi "dzabne" uzroke - dakle vizuelno crijeva, cijevi, stanje zracnog filtera, stanje MAF senzora.....
-
- Posts: 2897
- Joined: 04/04/2015 22:17
#45609 Re: Pitamo Mehanicare ?
Da negdje sam procitao isto da maf senzor moze da zajebaje.skrbavi-admin wrote: ↑17/03/2023 11:47zaboravio sam i na MAF senzor - zao mi je al sve to gore navedeno moze bit razlog.....zigson wrote: ↑17/03/2023 11:44
Moja turbina prepakovana, moj egr, prije "radilo" kako sam opisao, od 1800 obrtaja "upali" i potegli kao da je 4.0 tfsi a sad kad pritisnem pun gas obrtaji idu konstantnom brzinom do nekih 2800 i onda se tek dobije taj osjecaj ubrzanja kao prije.
Prenijet cu mu, hvala
prvo vidi "dzabne" uzroke - dakle vizuelno crijeva, cijevi, stanje zracnog filtera, stanje MAF senzora.....
Moguce da je neke od tih stvari ostavio od "novog" motora a da nije prepakovao sa mog.
Hvala puno
-
- Posts: 3179
- Joined: 15/03/2022 11:18
#45610 Re: Pitamo Mehanicare ?
Tvoj bio ćuniran a ovaj nijezigson wrote: ↑17/03/2023 11:07 Mjenjao motor, ubacen isti sa 180k predjenih navodno, dizne, bregasta, hidropod iz mog motora prebaceni ovo ostalo se sasulo i to je razlog zamjene motora jel
Ima 1 problem naime, majstor kaze da provozam dan dva da vidim hoce li se popraviti samo od sebe ako ne, da dodjem, pa da vidi sta bi moglo biti, da li crijevo neko, ventil neki na turbini, itd.
A problem je da ne vuce uopste kao prije, motor radi kao sat, odlicno ubrzava ali nije to to, primjetio sam da je prije kad npr u 2. brzini stisnem pun gas negdje oko 1800 obrtaja odmah skace a sad ide istim tempom do nekih 2800 obrtaja i tek onda "primi taj pun gas".
Takodjer prije 4. Brzina 60 na sat, nekih 1800 obrtaja kada stisnem pun gas odmah ima odziv i pojacava brzinu bilo brdo ili ravnica, sad kad stisnem pun gas prvo se bori nekih 5 sekundi i onda polahko ubrzava, znaci nekih 20x manje nego prije.
Uz sve to ima neki zvuk zujanja/pistanja na vrhu motora (bas gdje je turbina) kad je auto u leru, kao one zujalice za cuke sto se stavljaju protiv buha
Slusao sam turbinu, normalan zvuk ima, motor normalan zvuk ima, jel moguce da nesto nije programirano kako treba ili je bas neko crijevo..
A motor je BLS 1.9 sa 4x4 pogonom (koji valjda nema veze sa motorom)
-
- Posts: 2897
- Joined: 04/04/2015 22:17
#45611 Re: Pitamo Mehanicare ?
Ne znam ja ga cuniro nisamkravamuzara wrote: ↑17/03/2023 11:50Tvoj bio ćuniran a ovaj nijezigson wrote: ↑17/03/2023 11:07 Mjenjao motor, ubacen isti sa 180k predjenih navodno, dizne, bregasta, hidropod iz mog motora prebaceni ovo ostalo se sasulo i to je razlog zamjene motora jel
Ima 1 problem naime, majstor kaze da provozam dan dva da vidim hoce li se popraviti samo od sebe ako ne, da dodjem, pa da vidi sta bi moglo biti, da li crijevo neko, ventil neki na turbini, itd.
A problem je da ne vuce uopste kao prije, motor radi kao sat, odlicno ubrzava ali nije to to, primjetio sam da je prije kad npr u 2. brzini stisnem pun gas negdje oko 1800 obrtaja odmah skace a sad ide istim tempom do nekih 2800 obrtaja i tek onda "primi taj pun gas".
Takodjer prije 4. Brzina 60 na sat, nekih 1800 obrtaja kada stisnem pun gas odmah ima odziv i pojacava brzinu bilo brdo ili ravnica, sad kad stisnem pun gas prvo se bori nekih 5 sekundi i onda polahko ubrzava, znaci nekih 20x manje nego prije.
Uz sve to ima neki zvuk zujanja/pistanja na vrhu motora (bas gdje je turbina) kad je auto u leru, kao one zujalice za cuke sto se stavljaju protiv buha
Slusao sam turbinu, normalan zvuk ima, motor normalan zvuk ima, jel moguce da nesto nije programirano kako treba ili je bas neko crijevo..
A motor je BLS 1.9 sa 4x4 pogonom (koji valjda nema veze sa motorom)
Samo znam da ovako nemerem vozit
-
- Posts: 3179
- Joined: 15/03/2022 11:18
#45612 Re: Pitamo Mehanicare ?
Bez zajebancije ali moguce je, ako su izvadili tvoj ECU a stavili od drugog.
1.9 ide fabricki dobro ali ne toliko kao sto ti opisujes
Mada prije da je neki kvar.
1.9 ide fabricki dobro ali ne toliko kao sto ti opisujes
Mada prije da je neki kvar.
- Evolution_IV
- Posts: 12811
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#45613 Re: Pitamo Mehanicare ?
to je jedini dizelas koji daje dojam trenutnog ubrzanja i ljepljenja ali ne ide uopste toliko brzo, cr dizeli mozda i bolje idu ali ne osjeti se jer su linearni u ubrzanju i nema naglog oslobadjanja snage, sto im je jebavalo mjenjace i zamajce
- skrbavi-admin
- Posts: 4189
- Joined: 31/12/2021 17:16
- Location: Pakšobistanski Dikitaturistan
#45614 Re: Pitamo Mehanicare ?
to je tacno, samo za trenutak da osjecaj udarca u ledja a 180 je patnjava,,,,,, nije dzaba FalšgownenEvolution_IV wrote: ↑17/03/2023 17:45 to je jedini dizelas koji daje dojam trenutnog ubrzanja i ljepljenja ali ne ide uopste toliko brzo, cr dizeli mozda i bolje idu ali ne osjeti se jer su linearni u ubrzanju i nema naglog oslobadjanja snage, sto im je jebavalo mjenjace i zamajce
-
- Posts: 2897
- Joined: 04/04/2015 22:17
#45616 Re: Pitamo Mehanicare ?
Sad mi nema ni tog laznog osjecaja sto znaci da nesto nije u redu odnosno imam ga tek od nekih 3k obrtaja i odmah vakat saltatiEvolution_IV wrote: ↑17/03/2023 17:45 to je jedini dizelas koji daje dojam trenutnog ubrzanja i ljepljenja ali ne ide uopste toliko brzo, cr dizeli mozda i bolje idu ali ne osjeti se jer su linearni u ubrzanju i nema naglog oslobadjanja snage, sto im je jebavalo mjenjace i zamajce
-
- Posts: 2396
- Joined: 08/02/2016 20:34
#45617 Re: Pitamo Mehanicare ?
Čini mi se da mu je ulje karanana kvalitete, ne "lijepi" se za metal uopšte, vidiš i ove dvije kockice da su polusuhe. Idealno za "pucanje" uljnog filma i deranje metal o metal....bitanga_sa_otesa wrote: ↑16/03/2023 15:09 Sto ti je suha ta druga kockica odozdo??? Ko da imas neki zracni cep u karteru
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37278
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#45618 Re: Pitamo Mehanicare ?
bice to sve dobro,treba na autoput malo proćepitMe_again wrote: ↑17/03/2023 18:38Čini mi se da mu je ulje karanana kvalitete, ne "lijepi" se za metal uopšte, vidiš i ove dvije kockice da su polusuhe. Idealno za "pucanje" uljnog filma i deranje metal o metal....bitanga_sa_otesa wrote: ↑16/03/2023 15:09 Sto ti je suha ta druga kockica odozdo??? Ko da imas neki zracni cep u karteru
-
- Posts: 2396
- Joined: 08/02/2016 20:34
#45619 Re: Pitamo Mehanicare ?
ništa ispod 3000 obrtaja
- kabal1337
- Posts: 7807
- Joined: 11/02/2012 21:08
- Location: DIY
- Vozim: Destroy it yourself
#45620 Re: Pitamo Mehanicare ?
provjeri ti je li turbina zasarafljenja na izduvnu granu. Nadam se da si stavio nove dihtunge.zigson wrote: ↑17/03/2023 11:07 Mjenjao motor, ubacen isti sa 180k predjenih navodno, dizne, bregasta, hidropod iz mog motora prebaceni ovo ostalo se sasulo i to je razlog zamjene motora jel
Ima 1 problem naime, majstor kaze da provozam dan dva da vidim hoce li se popraviti samo od sebe ako ne, da dodjem, pa da vidi sta bi moglo biti, da li crijevo neko, ventil neki na turbini, itd.
A problem je da ne vuce uopste kao prije, motor radi kao sat, odlicno ubrzava ali nije to to, primjetio sam da je prije kad npr u 2. brzini stisnem pun gas negdje oko 1800 obrtaja odmah skace a sad ide istim tempom do nekih 2800 obrtaja i tek onda "primi taj pun gas".
Takodjer prije 4. Brzina 60 na sat, nekih 1800 obrtaja kada stisnem pun gas odmah ima odziv i pojacava brzinu bilo brdo ili ravnica, sad kad stisnem pun gas prvo se bori nekih 5 sekundi i onda polahko ubrzava, znaci nekih 20x manje nego prije.
Uz sve to ima neki zvuk zujanja/pistanja na vrhu motora (bas gdje je turbina) kad je auto u leru, kao one zujalice za cuke sto se stavljaju protiv buha
Slusao sam turbinu, normalan zvuk ima, motor normalan zvuk ima, jel moguce da nesto nije programirano kako treba ili je bas neko crijevo..
A motor je BLS 1.9 sa 4x4 pogonom (koji valjda nema veze sa motorom)
-
- Posts: 2897
- Joined: 04/04/2015 22:17
#45621 Re: Pitamo Mehanicare ?
Stavljeni svi novi dihtunzikabal1337 wrote: ↑17/03/2023 19:45provjeri ti je li turbina zasarafljenja na izduvnu granu. Nadam se da si stavio nove dihtunge.zigson wrote: ↑17/03/2023 11:07 Mjenjao motor, ubacen isti sa 180k predjenih navodno, dizne, bregasta, hidropod iz mog motora prebaceni ovo ostalo se sasulo i to je razlog zamjene motora jel
Ima 1 problem naime, majstor kaze da provozam dan dva da vidim hoce li se popraviti samo od sebe ako ne, da dodjem, pa da vidi sta bi moglo biti, da li crijevo neko, ventil neki na turbini, itd.
A problem je da ne vuce uopste kao prije, motor radi kao sat, odlicno ubrzava ali nije to to, primjetio sam da je prije kad npr u 2. brzini stisnem pun gas negdje oko 1800 obrtaja odmah skace a sad ide istim tempom do nekih 2800 obrtaja i tek onda "primi taj pun gas".
Takodjer prije 4. Brzina 60 na sat, nekih 1800 obrtaja kada stisnem pun gas odmah ima odziv i pojacava brzinu bilo brdo ili ravnica, sad kad stisnem pun gas prvo se bori nekih 5 sekundi i onda polahko ubrzava, znaci nekih 20x manje nego prije.
Uz sve to ima neki zvuk zujanja/pistanja na vrhu motora (bas gdje je turbina) kad je auto u leru, kao one zujalice za cuke sto se stavljaju protiv buha
Slusao sam turbinu, normalan zvuk ima, motor normalan zvuk ima, jel moguce da nesto nije programirano kako treba ili je bas neko crijevo..
A motor je BLS 1.9 sa 4x4 pogonom (koji valjda nema veze sa motorom)
Provjerim hvala
- drug_profi
- Posts: 50218
- Joined: 16/07/2012 16:00
#45622 Re: Pitamo Mehanicare ?
Da se pofalim, imam nove kocnice. Kociono ulje, prednje diskove i plocice.
I imam prazan novčanik...
I imam prazan novčanik...
-
- Posts: 2897
- Joined: 04/04/2015 22:17
#45623 Re: Pitamo Mehanicare ?
Evo izbaci mi u voznji engine fault workshop i onaj zuti grijac blinka na tabli (12. Diesel Engine Pre-Glow — Solid light: the diesel engine pre-glow is activated; Blinking light: potential diesel engine malfunction.) stisnem gas nece nikako, nema turba, nema vuce nista, kao safe mode, stanem, ugasim upalim, nema greske vuce ok (sa ovim originalnim problemom).kabal1337 wrote: ↑17/03/2023 19:45provjeri ti je li turbina zasarafljenja na izduvnu granu. Nadam se da si stavio nove dihtunge.zigson wrote: ↑17/03/2023 11:07 Mjenjao motor, ubacen isti sa 180k predjenih navodno, dizne, bregasta, hidropod iz mog motora prebaceni ovo ostalo se sasulo i to je razlog zamjene motora jel
Ima 1 problem naime, majstor kaze da provozam dan dva da vidim hoce li se popraviti samo od sebe ako ne, da dodjem, pa da vidi sta bi moglo biti, da li crijevo neko, ventil neki na turbini, itd.
A problem je da ne vuce uopste kao prije, motor radi kao sat, odlicno ubrzava ali nije to to, primjetio sam da je prije kad npr u 2. brzini stisnem pun gas negdje oko 1800 obrtaja odmah skace a sad ide istim tempom do nekih 2800 obrtaja i tek onda "primi taj pun gas".
Takodjer prije 4. Brzina 60 na sat, nekih 1800 obrtaja kada stisnem pun gas odmah ima odziv i pojacava brzinu bilo brdo ili ravnica, sad kad stisnem pun gas prvo se bori nekih 5 sekundi i onda polahko ubrzava, znaci nekih 20x manje nego prije.
Uz sve to ima neki zvuk zujanja/pistanja na vrhu motora (bas gdje je turbina) kad je auto u leru, kao one zujalice za cuke sto se stavljaju protiv buha
Slusao sam turbinu, normalan zvuk ima, motor normalan zvuk ima, jel moguce da nesto nije programirano kako treba ili je bas neko crijevo..
A motor je BLS 1.9 sa 4x4 pogonom (koji valjda nema veze sa motorom)
Sutra ide majstoru svakako nego da prijavim
Edit: evo nakon 10 min voznje opet isto. Opet ugasim upalim nema greske. Koji mu je
- skrbavi-admin
- Posts: 4189
- Joined: 31/12/2021 17:16
- Location: Pakšobistanski Dikitaturistan
#45624 Re: Pitamo Mehanicare ?
imas li od koga posudit barem MAF senzor - od nekog slicnog auta - da probaszigson wrote: ↑18/03/2023 01:38Evo izbaci mi u voznji engine fault workshop i onaj zuti grijac blinka na tabli (12. Diesel Engine Pre-Glow — Solid light: the diesel engine pre-glow is activated; Blinking light: potential diesel engine malfunction.) stisnem gas nece nikako, nema turba, nema vuce nista, kao safe mode, stanem, ugasim upalim, nema greske vuce ok (sa ovim originalnim problemom).
Sutra ide majstoru svakako nego da prijavim
Edit: evo nakon 10 min voznje opet isto. Opet ugasim upalim nema greske. Koji mu je
ili iskopcaj MAF senzor samo radi kratkorocnog testa da vidis je l on jebe stvar.....
EDIT sad sam se jos neceg sjetio
je l ti taj majstor pogledo medjuhladnjak zraka je l i njega zamijenio sa starog motora - zna se nafilovat smeca od ulja u njemu bude ko katran.....
uglavnom sto kae bitanga - jebo ti naftarice - kad te pocnu jebavat - nemos nadoc na problem
- kabal1337
- Posts: 7807
- Joined: 11/02/2012 21:08
- Location: DIY
- Vozim: Destroy it yourself
#45625 Re: Pitamo Mehanicare ?
moras na dijagnostiku, neki od senzora vjerovatno, map, maf, n75, dozerzigson wrote: ↑18/03/2023 01:38Evo izbaci mi u voznji engine fault workshop i onaj zuti grijac blinka na tabli (12. Diesel Engine Pre-Glow — Solid light: the diesel engine pre-glow is activated; Blinking light: potential diesel engine malfunction.) stisnem gas nece nikako, nema turba, nema vuce nista, kao safe mode, stanem, ugasim upalim, nema greske vuce ok (sa ovim originalnim problemom).
Sutra ide majstoru svakako nego da prijavim
Edit: evo nakon 10 min voznje opet isto. Opet ugasim upalim nema greske. Koji mu je