Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
bitanga_sa_otesa wrote: ↑06/09/2022 18:37
iskopcaj konektor sa presostata trebao bi se ugasiti ako je on u kvaru
Nešto je povezano sa klimom 99%.
Maloprije upalim auto, ventilator se ne pali, vozao se povezan na OBD temperatura rashladne 83-85. Međutim sada ne pali ventilator ni kada upalim klimu.
U svakom slučaju hvala na odgovorima
Ako keder ne treba zategnut na mjestu gdje je popustio uzmi neko obicno ljepilo tecno iz tube i zaljepi, drzi nekih 5 min da uhvati i ostavi nekih sat vremena da dobro zaljepi. Ako keder treba nategnuti da bi dosao na svoje mjesto onda zaljepi sa onim ljepilom sto odma ljepi ali pazi sa njim jer ako ga previse stavis otice ti na druga mjesta i ostati fleka, malo ga stavi, pritisni rukom i drzi 5 min.
Ako keder ne treba zategnut na mjestu gdje je popustio uzmi neko obicno ljepilo tecno iz tube i zaljepi, drzi nekih 5 min da uhvati i ostavi nekih sat vremena da dobro zaljepi. Ako keder treba nategnuti da bi dosao na svoje mjesto onda zaljepi sa onim ljepilom sto odma ljepi ali pazi sa njim jer ako ga previse stavis otice ti na druga mjesta i ostati fleka, malo ga stavi, pritisni rukom i drzi 5 min.
Ma nista natezat, nije ispo iz onih zabica...gore po vrhu se podero.
Na teretnom kombiju(Renault Master 2.3 dci) otišla dizna u garanciji. Zamijenimo u Gumi M besplatno i sada iz motora(ne vidi se odakle tačno) izlazi bijeli dim koji ulazi i u kabinu kad radi ventilacija, kiselog mirisa i ujeda za oči te je povećana potrošnja.
Dakle, o čemu bi se moglo raditi? Vozilo u inostranstvu trenutno.
Ide normalno i ne izbacuje grešku.
Zar se dizne ne mijenjaju sve odjednom?
Negdje pročitah kad se ne zamijene sve mogu raditi nesinhrozivano te je moguća povećana potrošnja i isparavanje viška goriva.
xoklix wrote: ↑08/09/2022 00:36
Na teretnom kombiju(Renault Master 2.3 dci) otišla dizna u garanciji. Zamijenimo u Gumi M besplatno i sada iz motora(ne vidi se odakle tačno) izlazi bijeli dim koji ulazi i u kabinu kad radi ventilacija, kiselog mirisa i ujeda za oči te je povećana potrošnja.
Dakle, o čemu bi se moglo raditi? Vozilo u inostranstvu trenutno.
Ide normalno i ne izbacuje grešku.
Zar se dizne ne mijenjaju sve odjednom?
Negdje pročitah kad se ne zamijene sve mogu raditi nesinhrozivano te je moguća povećana potrošnja i isparavanje viška goriva.
ja bi reko jarane da ti ubacis u auto za svaki slucaj PP aparat ako te zanima da sacuvas auto - jer ako je kiselo i stipa za oci - to nije gorivo sigurno nego neki komad gumoplastike koji je poceo da gori ( obavezno provjeriti u servisu kasnije sta je u pitanju jer ako se ne zapali - prijeti mu samozapaljenje nekad).
steta - mene je frapiro taj dci svojom tišinom.... jebeš nekog benzinca kako taj tiho radi....
zasto odlaze podloske i zasto su meni odlazile svako 3god, zato sto niko nikad ne zamijeni cahure/piksne ili ti ga odstojnike na drzacu dizne...meni skoro svi bili unisteni
joj kakvi su majstorluci opasni kod nas, cudi me da ista ispravno ima na cesti...
zasto odlaze podloske i zasto su meni odlazile svako 3god, zato sto niko nikad ne zamijeni cahure/piksne ili ti ga odstojnike na drzacu dizne...meni skoro svi bili unisteni
joj kakvi su majstorluci opasni kod nas, cudi me da ista ispravno ima na cesti...
zasto odlaze podloske i zasto su meni odlazile svako 3god, zato sto niko nikad ne zamijeni cahure/piksne ili ti ga odstojnike na drzacu dizne...meni skoro svi bili unisteni
joj kakvi su majstorluci opasni kod nas, cudi me da ista ispravno ima na cesti...
Poz,imam problem sa senzorima absa
Pali mi povremeno grešku,na dijagnostici prikaže prednji i zadnji lijevi,ali sumnjam da mogu zatajit dva senzora u isto vrijeme
Nekad se desi da sve bude ok 10 dana i onda upali gresku i opet ugasi kroz pola sata
Matrix89 wrote: ↑09/09/2022 13:25
Poz,imam problem sa senzorima absa
Pali mi povremeno grešku,na dijagnostici prikaže prednji i zadnji lijevi,ali sumnjam da mogu zatajit dva senzora u isto vrijeme
Nekad se desi da sve bude ok 10 dana i onda upali gresku i opet ugasi kroz pola sata
xoklix wrote: ↑08/09/2022 00:36
Na teretnom kombiju(Renault Master 2.3 dci) otišla dizna u garanciji. Zamijenimo u Gumi M besplatno i sada iz motora(ne vidi se odakle tačno) izlazi bijeli dim koji ulazi i u kabinu kad radi ventilacija, kiselog mirisa i ujeda za oči te je povećana potrošnja.
Dakle, o čemu bi se moglo raditi? Vozilo u inostranstvu trenutno.
Ide normalno i ne izbacuje grešku.
Zar se dizne ne mijenjaju sve odjednom?
Negdje pročitah kad se ne zamijene sve mogu raditi nesinhrozivano te je moguća povećana potrošnja i isparavanje viška goriva.
ja bi reko jarane da ti ubacis u auto za svaki slucaj PP aparat ako te zanima da sacuvas auto - jer ako je kiselo i stipa za oci - to nije gorivo sigurno nego neki komad gumoplastike koji je poceo da gori ( obavezno provjeriti u servisu kasnije sta je u pitanju jer ako se ne zapali - prijeti mu samozapaljenje nekad).
steta - mene je frapiro taj dci svojom tišinom.... jebeš nekog benzinca kako taj tiho radi....
U servisu čim sam rekao dim u kabini kažu hladnjak EGRa... Što prije zamijeniti da se dpf ne začepi.
ja bi reko jarane da ti ubacis u auto za svaki slucaj PP aparat ako te zanima da sacuvas auto - jer ako je kiselo i stipa za oci - to nije gorivo sigurno nego neki komad gumoplastike koji je poceo da gori ( obavezno provjeriti u servisu kasnije sta je u pitanju jer ako se ne zapali - prijeti mu samozapaljenje nekad).
steta - mene je frapiro taj dci svojom tišinom.... jebeš nekog benzinca kako taj tiho radi....
U servisu čim sam rekao dim u kabini kažu hladnjak EGRa... Što prije zamijeniti da se dpf ne začepi.
pa majku mu koliko km ima ako je u garanciji da ode egr