Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
o jebo mu pas mater, pa jarane ja imam skulu od pola miliona km sve se raspada tek sad egr zajebava
ganjaj garanciju to je motor
Ma non stop neke zajebancije oko ad bluea... Do sada mu 4x radili reprogramiranje ECUa.
Već 4 mjeseca haman svaki put kad se vrati iz inostranstva pravac na servis. Jedno 6x bio u servisu zbog paljenja check engine lampice. Prva 4x reprogramiranje ECUa , drugi put intercooler i treći put dizna.
Zna li neko kakva su moja prava tu obzirom da mi garancija još traje? Neću ga po servisu šetati svako 20 dana...
Update za Astru, možda nekom pomogne: iznenadna i neočekivana gašenja usred dobrog rada motora sa paljenjem chcck engine lampice su (bar se nadam) riješena. Džambo je našao da nekoliko sistema za koje javlja grešku ima zajednički dovod struje preko dvije linije na kojima je zamijenio releje. Releji, izgleda, znali prekinuti (ili oslabiti) kontakt i ECU ostane bez napona => auto se ugasi. Kad se vrati i ponovo da kontakt, ECU dobije napon i auto se normalno upali i vozi. Sad, nekad releji znaju samo jednom zatajiti a nekad više puta, nekad zaredom mnogo puta. Nekad po gašenju (vraćanju ključa u položaj 0) još drže napon pa se auto dugo gasi - po svemu sudeći oni su to sve uzrokovali.
Jedino ostaje da vidim hoće li mi se i dalje događati missfire na cilindru 1, time se majstor nije bavio (fokus je bio na misterioznim i neobjašjnivim gašenjima motora usred mirnog i dobrog rada). Vjerovatno ću zamijeniti dizne na prvom i nekom od ostala tri cilindra da vidim da li će mi javiti grešku na prvom ili novom cilindru.
Btw, poslije zamjene releja Astra je vožena nekih 400-tinjak kilometara u svim uslovima, bez problema i bez naznaka da bi problema moglo i biti pa se nadam da je Džambo pogodio problem.
Ma ne brini se, rijesio ti je.
Obicno budu glupi kvarovi kad se desava nesto kao tebi al malo ko se hoce posvetit problemu. Trebao si mu reci nek ti i dizne pregleda odmah i da si miran.
Throttle wrote: ↑10/09/2022 10:55
Ma ne brini se, rijesio ti je.
Obicno budu glupi kvarovi kad se desava nesto kao tebi al malo ko se hoce posvetit problemu. Trebao si mu reci nek ti i dizne pregleda odmah i da si miran.
Čovjek je uzeo shemu motora i na njoj tražio šta je zajedničko za sve greške koje su se na dijagnostici pojavile kad mu se auto ugasio. Prije toga je pogasio greške sa kojima je auto došao (manje-više iste greške).
I ja sam očekivao neki glup kvar. I cijena je, obzirom da se sa ovime naganjam sa raznoraznim majstorima, smiješno mala: 200 KM + grivo (za poređenje: samo senzor/ventil visokog pritiska je bi 300 KM a sve mi se više čini da nije bilo do njega).
Diznu ću provjeriti sa lokalnim majstorom. Koliko sam shvatio, ono što mi izbacuje grešku ne može voditi kagašenju auta, samo neravnomjeran rad u leru (čak mi nikad nije ni zatrokirao). Može biti više stvari pa ću vidjeti šta je i da li se isplati praviti ob babe djevojku.
Uglavnom, zahvaljujem koleZi koji mi je poslao kontakt (ne sjećam se, jesi li to bio ti?).
Ostavljao sam ja broj ovdje ko je pitao za opelcinu nije neka cifra obzirom da je rijesio problem koji drugi nisu. Pregledaj i dzek na dizni jel ok, kod druga je to zezalo, doduse na wagenu al princip je isti
Throttle wrote: ↑10/09/2022 14:12
Ostavljao sam ja broj ovdje ko je pitao za opelcinu nije neka cifra obzirom da je rijesio problem koji drugi nisu. Pregledaj i dzek na dizni jel ok, kod druga je to zezalo, doduse na wagenu al princip je isti
Provjeravao je još ranije majstor koji mi radi na autu jer je i on sumnjao na džek. Uglavnom, džek je u redu, dobro drži kontakt i nema korozije. Provjerio ga preda mnom, sve OK. Bio polomljen konektor na ECU ali je on to dobro učvrstio (Džambo kaže da je to OK i da tu nema problema).
Hvala za kontakt broj. Nije mu komplikovano ni naći servis (prvi put mi je izgledalo komplikovano jer je šlep služba išla okolo pa milion kružnih, juče sam sa kolegom brzo došao do njih).
Dešava mi se da auto jedva upalim nakon što ga parkiram "nagnutog" na lijevu stranu. Ne radi se dakle o nekoj velikoj nizbrdici ili uzbrdici. Čak i nagnutog na trotoaru i sč. Dugo vergla i jedva sastavi. Dakle, samo kada je rezervoar pri kraju. Škoda Octavia I. Je li moguće da ne može da povuče gorivo a ostala je još jedna "crta" u rezervoaru prije rezerve!?
suad-sarajevo wrote: ↑12/09/2022 11:22
Dešava mi se da auto jedva upalim nakon što ga parkiram "nagnutog" na lijevu stranu. Ne radi se dakle o nekoj velikoj nizbrdici ili uzbrdici. Čak i nagnutog na trotoaru i sč. Dugo vergla i jedva sastavi. Dakle, samo kada je rezervoar pri kraju. Škoda Octavia I. Je li moguće da ne može da povuče gorivo a ostala je još jedna "crta" u rezervoaru prije rezerve!?
Imam prijatelja koji ima slican problem na kia seed. Vec vise od godinu dana auto maaalo duze vergla kad gorivo dodje na oko prve crtice. Cim dospe goriva tog problema nema. Nema sta nije radio od senzora, dizne, pumpe, pa cak i lanac. Jos uvijek ima isto ponasanje.
Najjeftinija opcija ti je da imas uvijek najmanje 25 litara goriva u rezervoaru.
suad-sarajevo wrote: ↑12/09/2022 11:22
Dešava mi se da auto jedva upalim nakon što ga parkiram "nagnutog" na lijevu stranu. Ne radi se dakle o nekoj velikoj nizbrdici ili uzbrdici. Čak i nagnutog na trotoaru i sč. Dugo vergla i jedva sastavi. Dakle, samo kada je rezervoar pri kraju. Škoda Octavia I. Je li moguće da ne može da povuče gorivo a ostala je još jedna "crta" u rezervoaru prije rezerve!?
Imam prijatelja koji ima slican problem na kia seed. Vec vise od godinu dana auto maaalo duze vergla kad gorivo dodje na oko prve crtice. Cim dospe goriva tog problema nema. Nema sta nije radio od senzora, dizne, pumpe, pa cak i lanac. Jos uvijek ima isto ponasanje.
Najjeftinija opcija ti je da imas uvijek najmanje 25 litara goriva u rezervoaru.
A nije to baš više najjeftinija opcija po ovim cijenama goriva
Nano22 wrote: ↑14/08/2022 11:31
Iz desnog prednjeg točka čuje mi se zvuk (tup, tup, tup) i tako osjetim i na papučici gasa.
Išo brzo i sporije osjeti se to...Ali to dođe pa kroz 1-2min se pojavi opet i tako dalje.
Provjerio sam šarafe zavrnuti su.
Kinetički nije jer sam ga zamjeno prije 2 mjeseca.
Passat 5 plus auto
Slican zvuk sam imao kad mi je u tocku bio zabijen ekser.
Da javim rezultat.
Riješeno.
Provjerio je majstor sve je uredno, zategnuto oko trapa.
I reko odo da probam da ponove balansiram gume kad ono ova desna guma (od koje dolazi zvuk) baca malo i proizvodi tup,tup, tup...
I zamjenim prednju sa zadnjom i prestalo je tup,tup, ali bacam ove gume u smece kad završi ljeto.
Ps. I nisam napomenuo da mi se to desilo kada sam balansirao gume...
suad-sarajevo wrote: ↑12/09/2022 11:22
Dešava mi se da auto jedva upalim nakon što ga parkiram "nagnutog" na lijevu stranu. Ne radi se dakle o nekoj velikoj nizbrdici ili uzbrdici. Čak i nagnutog na trotoaru i sč. Dugo vergla i jedva sastavi. Dakle, samo kada je rezervoar pri kraju. Škoda Octavia I. Je li moguće da ne može da povuče gorivo a ostala je još jedna "crta" u rezervoaru prije rezerve!?
Imam prijatelja koji ima slican problem na kia seed. Vec vise od godinu dana auto maaalo duze vergla kad gorivo dodje na oko prve crtice. Cim dospe goriva tog problema nema. Nema sta nije radio od senzora, dizne, pumpe, pa cak i lanac. Jos uvijek ima isto ponasanje.
Najjeftinija opcija ti je da imas uvijek najmanje 25 litara goriva u rezervoaru.
Iskreno, nije mi problem uvijek imati napunjen rezervoar ali sve nešto kontam da ću nadoći šta mu je.
Fabia 1.2., u posljednje vrijeme kada upalim u leru radi na oko 1200-1300 obrtaja, to traje nekolike minute dok se ne zagrije i onda se spusti na normalnih 800-900... Kad tek upalim kao da neko to vrijeme stalno drži nogu na gasu....