Pitamo Mehanicare ?
Moderators: _BataZiv_0809, anex
-
- Posts: 12880
- Joined: 10/06/2016 12:35
#42126 Re: Pitamo Mehanicare ?
Il u sestoj tik prije gasenja
P.S. ja ne smijem nisko vozit, da mi ne bi opalio LSPI u motoru pa da ne oplacem. A nije bas da je rijetko na ovoj mojoj skuli
P.S. ja ne smijem nisko vozit, da mi ne bi opalio LSPI u motoru pa da ne oplacem. A nije bas da je rijetko na ovoj mojoj skuli
-
- Posts: 12880
- Joined: 10/06/2016 12:35
#42128 Re: Pitamo Mehanicare ?
To to zato ga treba zavrtat momacki u obrtaje pa ako crkne nek crkne slavno
-
- Posts: 312
- Joined: 19/07/2020 12:27
#42129 Re: Pitamo Mehanicare ?
Raja, u zadnje vrijeme cujem cudan zvuk prilikom stiskanja kvacila, tesko mi je opisati ali kao "hroptanje" na svaki pritisak.
Bio sam kod ovlastenog servisa i kazu mi da je u pitanju set kvacila. Otisao sam i kod lokalnog majstora i istu mi stvar vele.
Zamjena seta kvacila koju mi nudi ovaj lokalac je LUK, cijena mu izadje oko 920KM pa me interesuje da li je to pljacka i kakav je LUK, ima li kakva bolja opcija pa neka je i vise para ako je kvalitetnija?
Bio sam kod ovlastenog servisa i kazu mi da je u pitanju set kvacila. Otisao sam i kod lokalnog majstora i istu mi stvar vele.
Zamjena seta kvacila koju mi nudi ovaj lokalac je LUK, cijena mu izadje oko 920KM pa me interesuje da li je to pljacka i kakav je LUK, ima li kakva bolja opcija pa neka je i vise para ako je kvalitetnija?
-
- Posts: 3048
- Joined: 14/04/2011 15:03
#42130 Re: Pitamo Mehanicare ?
LUK, Sachs i Valeo su prva ugradnja, tebi je bitno da je orginal a ne "kinez" u kutiji vec navedenih firmi.sahbazzz wrote: ↑20/07/2022 13:41 Raja, u zadnje vrijeme cujem cudan zvuk prilikom stiskanja kvacila, tesko mi je opisati ali kao "hroptanje" na svaki pritisak.
Bio sam kod ovlastenog servisa i kazu mi da je u pitanju set kvacila. Otisao sam i kod lokalnog majstora i istu mi stvar vele.
Zamjena seta kvacila koju mi nudi ovaj lokalac je LUK, cijena mu izadje oko 920KM pa me interesuje da li je to pljacka i kakav je LUK, ima li kakva bolja opcija pa neka je i vise para ako je kvalitetnija?
- Evolution_IV
- Posts: 12809
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#42131 Re: Pitamo Mehanicare ?
stavi exedy ako nadjes
-
- Posts: 1155
- Joined: 11/12/2012 22:27
#42132 Re: Pitamo Mehanicare ?
Malo citam zadnjih par stranica i vidim dosta nebuloza o plinu pa da probam ljudima objasniti neke stvari poslje svog 5ogodisnjeg iskustva sa autima na plin.
Postoje 2 vrste ubrizgavanja MPI i direktno ubrizgavanje (DI) i to je krucijalno kod plina, a ne je li auto turbo ili atmosferac.
Danas postoje sistemi plina i za direktno i za MPI ubrizgavanje i oba auta ce raditi bez vecih problema na plinu.
Plin za MPI-a je jeftiniji, za 4 cilindra najbolji plin ne prelazi 1200-1300 KM, dok je za DI motore to duplo skuplje.
MPI auto ne smije trositi benzin uporedo sa plinom.Trosi ga samo dok se ne ugrije motor tj dok ne predje na plin.
Auta sa DI trose 15-25% benzina uz plin.Tu je usteda manja ali se isplati ko prelazi vise kilometara.
Auta ne idu slabije na plin, bar ispravno auto sa pravilno podesenom plinskom mapom ne bi smjelo.Smjesa se podesi tako da kompenzuje manju kaloricnost plina u odnosu na benzin.Zato auto na plin trosi nesto vise nego auto na benzin, sto je opet isplativo s obzirom na cijenu.
Je li auto 1.0, 1.2, 1.4 ili 1.6 je takodjer manje vazno.Ako je trom na benzin, bice i na plin.Tu plin nece skratiti vijek motora vise na 1.2 nego sto ce na 1.6.
Tako da ona prica plin se ugradjuje samo na vece motore ne pije vode.
Neki manji motori su veci potrosaci nego veci.Moja fabija sa 1.4 MPI motorom od 50kw je srkala 12-13 po gradu i plin joj je sjedao ko budali samar.
Takodjer, totalno je nebitna, kod traznje auta pogodnog za plin, cinjencia da li postoji fabricka verzija tog auta sa plinom.
Dosta proizvodjaca ne nudi tu opciju, a motori su odlicni za plin.
Moje misljenje je da ce svako auto kratkorocno raditi na plin bez problema.Bilo DI ili MPI. Ne smije biti stucanja, trzanja, gubitka snage isl.
Dugorocno je malo drugacije, objasnjenje ide ispod.
Plin kao plin je cisci i bolji je za vecinu dijelova motora od benzina (ulje moze duze trajati, izduvni sistem, lambda sonde isl).
Problem moze biti samo sa ventilima i to je sto treba gledati.
Neka auta imaju meksa sjedista ventila i brze ce izgoriti na plinu nego na benzinu.
Neka auta nemaju hidropodizace i potrebno je stelovanje ventila, koje se mora cesce raditi na plinu nego na benzinu.
Ali ako je auto ispravno prije ugradnje LPG-a i ako je olinska mapa dobra (niposto presiromasna) proci ce jako puno vremena prije problema sa ventilima, pogotovo ako ne tjerate auto na plin u visoke obrtaje.Ovde vam kolega @Nedim17 moze dati jos bolje iskustvo iz prve ruke.
Postoje 2 vrste ubrizgavanja MPI i direktno ubrizgavanje (DI) i to je krucijalno kod plina, a ne je li auto turbo ili atmosferac.
Danas postoje sistemi plina i za direktno i za MPI ubrizgavanje i oba auta ce raditi bez vecih problema na plinu.
Plin za MPI-a je jeftiniji, za 4 cilindra najbolji plin ne prelazi 1200-1300 KM, dok je za DI motore to duplo skuplje.
MPI auto ne smije trositi benzin uporedo sa plinom.Trosi ga samo dok se ne ugrije motor tj dok ne predje na plin.
Auta sa DI trose 15-25% benzina uz plin.Tu je usteda manja ali se isplati ko prelazi vise kilometara.
Auta ne idu slabije na plin, bar ispravno auto sa pravilno podesenom plinskom mapom ne bi smjelo.Smjesa se podesi tako da kompenzuje manju kaloricnost plina u odnosu na benzin.Zato auto na plin trosi nesto vise nego auto na benzin, sto je opet isplativo s obzirom na cijenu.
Je li auto 1.0, 1.2, 1.4 ili 1.6 je takodjer manje vazno.Ako je trom na benzin, bice i na plin.Tu plin nece skratiti vijek motora vise na 1.2 nego sto ce na 1.6.
Tako da ona prica plin se ugradjuje samo na vece motore ne pije vode.
Neki manji motori su veci potrosaci nego veci.Moja fabija sa 1.4 MPI motorom od 50kw je srkala 12-13 po gradu i plin joj je sjedao ko budali samar.
Takodjer, totalno je nebitna, kod traznje auta pogodnog za plin, cinjencia da li postoji fabricka verzija tog auta sa plinom.
Dosta proizvodjaca ne nudi tu opciju, a motori su odlicni za plin.
Moje misljenje je da ce svako auto kratkorocno raditi na plin bez problema.Bilo DI ili MPI. Ne smije biti stucanja, trzanja, gubitka snage isl.
Dugorocno je malo drugacije, objasnjenje ide ispod.
Plin kao plin je cisci i bolji je za vecinu dijelova motora od benzina (ulje moze duze trajati, izduvni sistem, lambda sonde isl).
Problem moze biti samo sa ventilima i to je sto treba gledati.
Neka auta imaju meksa sjedista ventila i brze ce izgoriti na plinu nego na benzinu.
Neka auta nemaju hidropodizace i potrebno je stelovanje ventila, koje se mora cesce raditi na plinu nego na benzinu.
Ali ako je auto ispravno prije ugradnje LPG-a i ako je olinska mapa dobra (niposto presiromasna) proci ce jako puno vremena prije problema sa ventilima, pogotovo ako ne tjerate auto na plin u visoke obrtaje.Ovde vam kolega @Nedim17 moze dati jos bolje iskustvo iz prve ruke.
- Evolution_IV
- Posts: 12809
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#42133 Re: Pitamo Mehanicare ?
Di benzinca ne bi sa plinom da mi plate, pogotovo azijskog
plinska mapa ako je dobra nece nikad otic ventili, licno znam frajera koji je pregulio skoro 200 hiljada sa mazdom 6 2.3b (zamisli japanac na plin, a nije poderao glavu), ukupno 350 i nikad problema sa glavom, al zna podesit mapu i od toga zaradjuje
plinska mapa ako je dobra nece nikad otic ventili, licno znam frajera koji je pregulio skoro 200 hiljada sa mazdom 6 2.3b (zamisli japanac na plin, a nije poderao glavu), ukupno 350 i nikad problema sa glavom, al zna podesit mapu i od toga zaradjuje
-
- Posts: 1155
- Joined: 11/12/2012 22:27
#42134 Re: Pitamo Mehanicare ?
Ja znam par ljudi sa DI i plinom, rade ok vec 60+ hiljada km.Evolution_IV wrote: ↑20/07/2022 21:42 Di benzinca ne bi sa plinom da mi plate, pogotovo azijskog
plinska mapa ako je dobra nece nikad otic ventili, licno znam frajera koji je pregulio skoro 200 hiljada sa mazdom 6 2.3b (zamisli japanac na plin, a nije poderao glavu), ukupno 350 i nikad problema sa glavom, al zna podesit mapu i od toga zaradjuje
Doduse nije azijat.
- Ommadawn
- Posts: 8370
- Joined: 20/02/2014 21:15
- Location: ...uvijek na pogresnom mjestu u pravo vrijeme!
#42135 Re: Pitamo Mehanicare ?
Jebeš auto ako ne ide na ulje iz trafo-stanice.
- Ommadawn
- Posts: 8370
- Joined: 20/02/2014 21:15
- Location: ...uvijek na pogresnom mjestu u pravo vrijeme!
#42136 Re: Pitamo Mehanicare ?
Hmm, hroptanje…sahbazzz wrote: ↑20/07/2022 13:41 Raja, u zadnje vrijeme cujem cudan zvuk prilikom stiskanja kvacila, tesko mi je opisati ali kao "hroptanje" na svaki pritisak.
Bio sam kod ovlastenog servisa i kazu mi da je u pitanju set kvacila. Otisao sam i kod lokalnog majstora i istu mi stvar vele.
Zamjena seta kvacila koju mi nudi ovaj lokalac je LUK, cijena mu izadje oko 920KM pa me interesuje da li je to pljacka i kakav je LUK, ima li kakva bolja opcija pa neka je i vise para ako je kvalitetnija?
Zvuči kao potisni ležaj, druk-lager.
- hare_1989
- Posts: 337
- Joined: 14/06/2022 13:38
#42137 Re: Pitamo Mehanicare ?
Ima li neka opcija plina za dizelaše?
- EFD22
- Posts: 9892
- Joined: 10/03/2022 22:16
#42138 Re: Pitamo Mehanicare ?
Ima, pisali smo unazad par stranica o tome.
Dodaje se dizelu prilikom ubrizgavanja. Smanjuje se potrošnja nekih 20ak posto. Uz to, povećava se okretni moment na nižim obrtajima pogotovo, i samim tim manje stišćeš gas, te se potrošnja još snižava.
Mana je preskupa instalacija, nekih 3x skuplja od ekvivalentne na benzinu. A ušteda nije tolika, te je isplativost vrlo daleko. Troši se uporedo i dizel i plin.
Dodaje se dizelu prilikom ubrizgavanja. Smanjuje se potrošnja nekih 20ak posto. Uz to, povećava se okretni moment na nižim obrtajima pogotovo, i samim tim manje stišćeš gas, te se potrošnja još snižava.
Mana je preskupa instalacija, nekih 3x skuplja od ekvivalentne na benzinu. A ušteda nije tolika, te je isplativost vrlo daleko. Troši se uporedo i dizel i plin.
- drug_profi
- Posts: 50217
- Joined: 16/07/2012 16:00
- kabal1337
- Posts: 7807
- Joined: 11/02/2012 21:08
- Location: DIY
- Vozim: Destroy it yourself
#42140 Re: Pitamo Mehanicare ?
radi se i kod povecavanja snage
- mk ultra
- Posts: 19239
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#42141 Re: Pitamo Mehanicare ?
Ne vidim smisao ako opet trosi bencin, ne za potpalu, vec stalno...tabija wrote: ↑20/07/2022 21:50Ja znam par ljudi sa DI i plinom, rade ok vec 60+ hiljada km.Evolution_IV wrote: ↑20/07/2022 21:42 Di benzinca ne bi sa plinom da mi plate, pogotovo azijskog
plinska mapa ako je dobra nece nikad otic ventili, licno znam frajera koji je pregulio skoro 200 hiljada sa mazdom 6 2.3b (zamisli japanac na plin, a nije poderao glavu), ukupno 350 i nikad problema sa glavom, al zna podesit mapu i od toga zaradjuje
Doduse nije azijat.
Sad kako sam se navikao na ovu potrosnju dizela, mogao bih hladno kakvog pa najmanje R6 benzinca voziti
-
- Posts: 12880
- Joined: 10/06/2016 12:35
#42142 Re: Pitamo Mehanicare ?
Opet pises bez iskustva s bilo kakvim plinom a pogotovo sa DI
- Evolution_IV
- Posts: 12809
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#42143 Re: Pitamo Mehanicare ?
Buraz, ne bi se jebavao i placao i ulagao u to, kad auti trose nikad manje, a prelazim malo, kontas
nisam to imao nikad, niti cu jer mi ne treba...probaj eto na skyactive sa kompresijom 13:1
Last edited by Evolution_IV on 20/07/2022 23:00, edited 1 time in total.
-
- Posts: 12880
- Joined: 10/06/2016 12:35
#42144 Re: Pitamo Mehanicare ?
Kako prelazis malo, neki dan se hvalio da si preso 100 hiljada s mazdom il koliko vec
- Evolution_IV
- Posts: 12809
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#42145 Re: Pitamo Mehanicare ?
nedovoljno da bi se jebavao sa tim, oko 15000km godisnje...
ono sto ja gledam ne bi rizikovao, kompresija 13:1 jbga a i trosi ko ovaj dizel otprilike..
ono sto ja gledam ne bi rizikovao, kompresija 13:1 jbga a i trosi ko ovaj dizel otprilike..
- Romeo 80
- Posts: 4343
- Joined: 11/12/2006 16:55
- Location: Seljajevo, al Centar brale
- Grijem se na: Džemper
- Vozim: Azijsku nakazu
#42146 Re: Pitamo Mehanicare ?
LPG ima oktanski broj od 102 do 108, zavisno od odnosa propana i butana u smjesi. U stvari je zbog toga pogodniji za motore sa visokim kompresionim odnosom.
-
- Posts: 1155
- Joined: 11/12/2012 22:27
#42147 Re: Pitamo Mehanicare ?
Baci na olovku.
Neko ko prelazi 20-30 hiljada godisnje...za godinu je isplatio instalaciju, poslje stedis
- drug_profi
- Posts: 50217
- Joined: 16/07/2012 16:00
#42148 Re: Pitamo Mehanicare ?
Plin je odlicno gorivo. Dalje je bitno samo kakva je instalacija i mapa.
- Evolution_IV
- Posts: 12809
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
-
- Posts: 5570
- Joined: 07/03/2012 00:09
#42150 Re: Pitamo Mehanicare ?
Kako ne vidis smisao? Trosi benzina 15% a plina 85%. Racunica je jasna i jos uvijek prilicno povoljna.