Pitamo Mehanicare ?

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: _BataZiv_0809, anex

Throttle
Posts: 12880
Joined: 10/06/2016 12:35

#42126 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Throttle »

Il u sestoj tik prije gasenja :D
P.S. ja ne smijem nisko vozit, da mi ne bi opalio LSPI u motoru pa da ne oplacem. A nije bas da je rijetko na ovoj mojoj skuli :lol:
User avatar
EFD22
Posts: 9892
Joined: 10/03/2022 22:16

#42127 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by EFD22 »

I onda dobiješ ovo :mrgreen:
Image
Throttle
Posts: 12880
Joined: 10/06/2016 12:35

#42128 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Throttle »

To to :lol: zato ga treba zavrtat momacki u obrtaje pa ako crkne nek crkne slavno :lol:
sahbazzz
Posts: 312
Joined: 19/07/2020 12:27

#42129 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by sahbazzz »

Raja, u zadnje vrijeme cujem cudan zvuk prilikom stiskanja kvacila, tesko mi je opisati ali kao "hroptanje" na svaki pritisak.
Bio sam kod ovlastenog servisa i kazu mi da je u pitanju set kvacila. Otisao sam i kod lokalnog majstora i istu mi stvar vele.
Zamjena seta kvacila koju mi nudi ovaj lokalac je LUK, cijena mu izadje oko 920KM pa me interesuje da li je to pljacka i kakav je LUK, ima li kakva bolja opcija pa neka je i vise para ako je kvalitetnija?
lavic
Posts: 3048
Joined: 14/04/2011 15:03

#42130 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by lavic »

sahbazzz wrote: 20/07/2022 13:41 Raja, u zadnje vrijeme cujem cudan zvuk prilikom stiskanja kvacila, tesko mi je opisati ali kao "hroptanje" na svaki pritisak.
Bio sam kod ovlastenog servisa i kazu mi da je u pitanju set kvacila. Otisao sam i kod lokalnog majstora i istu mi stvar vele.
Zamjena seta kvacila koju mi nudi ovaj lokalac je LUK, cijena mu izadje oko 920KM pa me interesuje da li je to pljacka i kakav je LUK, ima li kakva bolja opcija pa neka je i vise para ako je kvalitetnija?
LUK, Sachs i Valeo su prva ugradnja, tebi je bitno da je orginal a ne "kinez" u kutiji vec navedenih firmi.
User avatar
Evolution_IV
Posts: 12809
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#42131 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Evolution_IV »

stavi exedy ako nadjes :zzzz:
tabija
Posts: 1155
Joined: 11/12/2012 22:27

#42132 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by tabija »

Malo citam zadnjih par stranica i vidim dosta nebuloza o plinu pa da probam ljudima objasniti neke stvari poslje svog 5ogodisnjeg iskustva sa autima na plin.

Postoje 2 vrste ubrizgavanja MPI i direktno ubrizgavanje (DI) i to je krucijalno kod plina, a ne je li auto turbo ili atmosferac.

Danas postoje sistemi plina i za direktno i za MPI ubrizgavanje i oba auta ce raditi bez vecih problema na plinu.

Plin za MPI-a je jeftiniji, za 4 cilindra najbolji plin ne prelazi 1200-1300 KM, dok je za DI motore to duplo skuplje.

MPI auto ne smije trositi benzin uporedo sa plinom.Trosi ga samo dok se ne ugrije motor tj dok ne predje na plin.
Auta sa DI trose 15-25% benzina uz plin.Tu je usteda manja ali se isplati ko prelazi vise kilometara.

Auta ne idu slabije na plin, bar ispravno auto sa pravilno podesenom plinskom mapom ne bi smjelo.Smjesa se podesi tako da kompenzuje manju kaloricnost plina u odnosu na benzin.Zato auto na plin trosi nesto vise nego auto na benzin, sto je opet isplativo s obzirom na cijenu.

Je li auto 1.0, 1.2, 1.4 ili 1.6 je takodjer manje vazno.Ako je trom na benzin, bice i na plin.Tu plin nece skratiti vijek motora vise na 1.2 nego sto ce na 1.6.
Tako da ona prica plin se ugradjuje samo na vece motore ne pije vode.
Neki manji motori su veci potrosaci nego veci.Moja fabija sa 1.4 MPI motorom od 50kw je srkala 12-13 po gradu i plin joj je sjedao ko budali samar.

Takodjer, totalno je nebitna, kod traznje auta pogodnog za plin, cinjencia da li postoji fabricka verzija tog auta sa plinom.
Dosta proizvodjaca ne nudi tu opciju, a motori su odlicni za plin.

Moje misljenje je da ce svako auto kratkorocno raditi na plin bez problema.Bilo DI ili MPI. Ne smije biti stucanja, trzanja, gubitka snage isl.
Dugorocno je malo drugacije, objasnjenje ide ispod.

Plin kao plin je cisci i bolji je za vecinu dijelova motora od benzina (ulje moze duze trajati, izduvni sistem, lambda sonde isl).
Problem moze biti samo sa ventilima i to je sto treba gledati.
Neka auta imaju meksa sjedista ventila i brze ce izgoriti na plinu nego na benzinu.
Neka auta nemaju hidropodizace i potrebno je stelovanje ventila, koje se mora cesce raditi na plinu nego na benzinu.

Ali ako je auto ispravno prije ugradnje LPG-a i ako je olinska mapa dobra (niposto presiromasna) proci ce jako puno vremena prije problema sa ventilima, pogotovo ako ne tjerate auto na plin u visoke obrtaje.Ovde vam kolega @Nedim17 moze dati jos bolje iskustvo iz prve ruke.
User avatar
Evolution_IV
Posts: 12809
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#42133 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Evolution_IV »

Di benzinca ne bi sa plinom da mi plate, pogotovo azijskog :run:

plinska mapa ako je dobra nece nikad otic ventili, licno znam frajera koji je pregulio skoro 200 hiljada sa mazdom 6 2.3b (zamisli japanac na plin, a nije poderao glavu), ukupno 350 i nikad problema sa glavom, al zna podesit mapu i od toga zaradjuje :)
tabija
Posts: 1155
Joined: 11/12/2012 22:27

#42134 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by tabija »

Evolution_IV wrote: 20/07/2022 21:42 Di benzinca ne bi sa plinom da mi plate, pogotovo azijskog :run:

plinska mapa ako je dobra nece nikad otic ventili, licno znam frajera koji je pregulio skoro 200 hiljada sa mazdom 6 2.3b (zamisli japanac na plin, a nije poderao glavu), ukupno 350 i nikad problema sa glavom, al zna podesit mapu i od toga zaradjuje :)
Ja znam par ljudi sa DI i plinom, rade ok vec 60+ hiljada km.
Doduse nije azijat.
User avatar
Ommadawn
Posts: 8370
Joined: 20/02/2014 21:15
Location: ...uvijek na pogresnom mjestu u pravo vrijeme!

#42135 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Ommadawn »

Jebeš auto ako ne ide na ulje iz trafo-stanice.
User avatar
Ommadawn
Posts: 8370
Joined: 20/02/2014 21:15
Location: ...uvijek na pogresnom mjestu u pravo vrijeme!

#42136 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Ommadawn »

sahbazzz wrote: 20/07/2022 13:41 Raja, u zadnje vrijeme cujem cudan zvuk prilikom stiskanja kvacila, tesko mi je opisati ali kao "hroptanje" na svaki pritisak.
Bio sam kod ovlastenog servisa i kazu mi da je u pitanju set kvacila. Otisao sam i kod lokalnog majstora i istu mi stvar vele.
Zamjena seta kvacila koju mi nudi ovaj lokalac je LUK, cijena mu izadje oko 920KM pa me interesuje da li je to pljacka i kakav je LUK, ima li kakva bolja opcija pa neka je i vise para ako je kvalitetnija?
Hmm, hroptanje…
Zvuči kao potisni ležaj, druk-lager.
User avatar
hare_1989
Posts: 337
Joined: 14/06/2022 13:38

#42137 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by hare_1989 »

Ima li neka opcija plina za dizelaše?
User avatar
EFD22
Posts: 9892
Joined: 10/03/2022 22:16

#42138 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by EFD22 »

Ima, pisali smo unazad par stranica o tome.
Dodaje se dizelu prilikom ubrizgavanja. Smanjuje se potrošnja nekih 20ak posto. Uz to, povećava se okretni moment na nižim obrtajima pogotovo, i samim tim manje stišćeš gas, te se potrošnja još snižava.

Mana je preskupa instalacija, nekih 3x skuplja od ekvivalentne na benzinu. A ušteda nije tolika, te je isplativost vrlo daleko. Troši se uporedo i dizel i plin.
User avatar
drug_profi
Posts: 50217
Joined: 16/07/2012 16:00

#42139 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by drug_profi »

hare_1989 wrote: 20/07/2022 22:12 Ima li neka opcija plina za dizelaše?
Ima, ali je instalacija oko 3 milje i smanjuje potrosnju dizela za oko 30%, tj. motor radi na smjesu oba goriva.
Ispalti se samo kod jako visokih kilometraza.
Cuo sam da nije rijetkost na sleperima na zapadu.
User avatar
kabal1337
Posts: 7807
Joined: 11/02/2012 21:08
Location: DIY
Vozim: Destroy it yourself

#42140 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by kabal1337 »

radi se i kod povecavanja snage
User avatar
mk ultra
Posts: 19239
Joined: 31/12/2012 14:05
Location: Bošnjačka verzija države
Grijem se na: Ugalj
Vozim: Bahato
Horoskop: Maćak

#42141 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by mk ultra »

tabija wrote: 20/07/2022 21:50
Evolution_IV wrote: 20/07/2022 21:42 Di benzinca ne bi sa plinom da mi plate, pogotovo azijskog :run:

plinska mapa ako je dobra nece nikad otic ventili, licno znam frajera koji je pregulio skoro 200 hiljada sa mazdom 6 2.3b (zamisli japanac na plin, a nije poderao glavu), ukupno 350 i nikad problema sa glavom, al zna podesit mapu i od toga zaradjuje :)
Ja znam par ljudi sa DI i plinom, rade ok vec 60+ hiljada km.
Doduse nije azijat.
Ne vidim smisao ako opet trosi bencin, ne za potpalu, vec stalno...

Sad kako sam se navikao na ovu potrosnju dizela, mogao bih hladno kakvog pa najmanje R6 benzinca voziti :lol:
Throttle
Posts: 12880
Joined: 10/06/2016 12:35

#42142 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Throttle »

Evolution_IV wrote: 20/07/2022 21:42 Di benzinca ne bi sa plinom da mi plate, pogotovo azijskog :run:
Opet pises bez iskustva s bilo kakvim plinom a pogotovo sa DI
User avatar
Evolution_IV
Posts: 12809
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#42143 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Evolution_IV »

Throttle wrote: 20/07/2022 22:45
Evolution_IV wrote: 20/07/2022 21:42 Di benzinca ne bi sa plinom da mi plate, pogotovo azijskog :run:
Opet pises bez iskustva s bilo kakvim plinom a pogotovo sa DI
Buraz, ne bi se jebavao i placao i ulagao u to, kad auti trose nikad manje, a prelazim malo, kontas :)

nisam to imao nikad, niti cu jer mi ne treba...probaj eto na skyactive sa kompresijom 13:1
Last edited by Evolution_IV on 20/07/2022 23:00, edited 1 time in total.
Throttle
Posts: 12880
Joined: 10/06/2016 12:35

#42144 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Throttle »

Kako prelazis malo, neki dan se hvalio da si preso 100 hiljada s mazdom il koliko vec
User avatar
Evolution_IV
Posts: 12809
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#42145 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Evolution_IV »

nedovoljno da bi se jebavao sa tim, oko 15000km godisnje...

ono sto ja gledam ne bi rizikovao, kompresija 13:1 jbga a i trosi ko ovaj dizel otprilike..
User avatar
Romeo 80
Posts: 4343
Joined: 11/12/2006 16:55
Location: Seljajevo, al Centar brale
Grijem se na: Džemper
Vozim: Azijsku nakazu

#42146 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Romeo 80 »

LPG ima oktanski broj od 102 do 108, zavisno od odnosa propana i butana u smjesi. U stvari je zbog toga pogodniji za motore sa visokim kompresionim odnosom.
tabija
Posts: 1155
Joined: 11/12/2012 22:27

#42147 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by tabija »

mk ultra wrote: 20/07/2022 22:34
tabija wrote: 20/07/2022 21:50

Ja znam par ljudi sa DI i plinom, rade ok vec 60+ hiljada km.
Doduse nije azijat.
Ne vidim smisao ako opet trosi bencin, ne za potpalu, vec stalno...

Sad kako sam se navikao na ovu potrosnju dizela, mogao bih hladno kakvog pa najmanje R6 benzinca voziti :lol:
Baci na olovku.

Neko ko prelazi 20-30 hiljada godisnje...za godinu je isplatio instalaciju, poslje stedis
User avatar
drug_profi
Posts: 50217
Joined: 16/07/2012 16:00

#42148 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by drug_profi »

Plin je odlicno gorivo. Dalje je bitno samo kakva je instalacija i mapa.
User avatar
Evolution_IV
Posts: 12809
Joined: 29/08/2020 22:58
Location: Tahiti

#42149 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Evolution_IV »

Romeo 80 wrote: 20/07/2022 23:14 LPG ima oktanski broj od 102 do 108, zavisno od odnosa propana i butana u smjesi. U stvari je zbog toga pogodniji za motore sa visokim kompresionim odnosom.
:thumbup:
preludezalude
Posts: 5570
Joined: 07/03/2012 00:09

#42150 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by preludezalude »

mk ultra wrote: 20/07/2022 22:34
tabija wrote: 20/07/2022 21:50

Ja znam par ljudi sa DI i plinom, rade ok vec 60+ hiljada km.
Doduse nije azijat.
Ne vidim smisao ako opet trosi bencin, ne za potpalu, vec stalno...

Sad kako sam se navikao na ovu potrosnju dizela, mogao bih hladno kakvog pa najmanje R6 benzinca voziti :lol:
Kako ne vidis smisao? Trosi benzina 15% a plina 85%. Racunica je jasna i jos uvijek prilicno povoljna.
Post Reply