Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
dzeko1 wrote: ↑29/03/2021 08:30
Ta velicina je fabricki preporucena, ali su i ove dvije 15 i 17-ke navedene kao alternativa od strane fabrike.
Onda mozes vidjeti preko dijagnostike koja je u kompijuteru odabrana velicina samo sto je tu veliko odstupanje ako je eventualno to razlog
A druga solucija je da vidis je li neki dio otisao pa ne pokazuje sat kako treba
Uglavnom preko gps-a je tacnija brzina i preko nje se trebas ravnati
dzeko1 wrote: ↑29/03/2021 00:05
Pozdrav. Imam jedno pitanje, pa bih molio nekog da mi odgovori ako moze i zna. Naime, na brzinomjeru mi pokazuje brzinu od 50km/h, dok na gps-u mobitela 56-57, na 100km/h otprilike 108-110, kako bih i gdje mogao provjeriti ispravnost brzinomjera i sta bi moglo biti u pitanju? Rijec je o peugeotu 307, fabricke gume su 205/55 r16, trenutno su na njemu 205/50 r17, a isto je pokazivao i na 195/65 r15-kama zimskim. Zahvaljujem.
Svima prikazuje to odstupanje
Brzinomjer u autu obično pokazuje 6-10% veću vrijednost od stvarne, ovdje manje.
Al'din wrote: ↑29/03/2021 00:33
Ja ne bih koristio rijec zamjena, ulja su extra kvalitete, mogu se naci certifikati na njihovoj stranici. Nisu neka ž ulja. To "sestrinsko" prvi put cujem. Comma je Comma.
Ja trazio Total a on mi predlozi ovo i smrsi nesto kao ''isto je samo pod drugim imenom ili sto oni kazu sestrinska firma''.
Ok, hvala. Znaci da je dobro sto mi je bitno.
Po onome što piše na njihovj stranici Comma je bila dio Exxon Mobila.
drug_profi wrote: ↑29/03/2021 00:27
Evo ja sam sad na putu bas preko navigacije pratio ocitanja. Tempomat na 68, GPS kaze 64.
Brzinomjer je vjerovatno podesen na najvecu gumu koju je fabricki moguce montirati.
Imas kod novih auta da mijenjas velicinu guma preko dijagnostike tako da on vjerovatno brzinomjer prilagodjava tome sta je odabrano
Bar je tako u pezou 308
Za starije ne znam i za ostale proizvodjace
dzeko1 wrote: ↑29/03/2021 08:30
Ta velicina je fabricki preporucena, ali su i ove dvije 15 i 17-ke navedene kao alternativa od strane fabrike.
Onda mozes vidjeti preko dijagnostike koja je u kompijuteru odabrana velicina samo sto je tu veliko odstupanje ako je eventualno to razlog
A druga solucija je da vidis je li neki dio otisao pa ne pokazuje sat kako treba
Uglavnom preko gps-a je tacnija brzina i preko nje se trebas ravnati
Na Peugeotu zna praviti problem senzor brzine. Meni je jednom na P206 na autoputu samo počeo da pokazuje brzinu 0 km/h (a vozio sam oko 120). Na displeju je upalio (žutu) lampicu airbaga (valjda zbog kretanja automobila iako on očitava brzinu nula). Zamijenio sam senzor brzine par dana kasnije (čim mi je pokazivač brzine pao na nulu, prvom prilikom sam parkirao i zvao BIHAMK, a kasnije i svog majstora, obojica su mi rekli da vozim ako nije upaljena crvena lampica, a kako mi je svijetlila ona na 555 nm nastavio sam da vozim) i problem je bio riješen.
Možda je i kod njega senzor brzine iz nekog razloga poremećen.
Juce skinem prvi put poklopac motora kad vidim ima malo ulja na jednom mjesto. U pitanju je Kia Sportage 1.7crdi, kilometraza 140.000km. Zna li neko sta je ovaj dio gdje je masno i jel zurba da odmah vozim majstoru ili moze sacekati koji mjesec kad budem radio mali servis pa sve skupa da odradim?
Pozdrav,
Treba mi preporuka za dobrog majstora za trap. U, pitanju je A klasa 2005g.Stavio move amortizere Sachs. Aksijalne gledali kazu ok, opruge dobre. Kugle, lafete i stabilizatore menjano sta je trebalo. Kocna kljesta dobra nema lufta, balans stangla isto dobra bez lufta. Menjao homo kineticki zglob, volan u mjesto kad vrtim nema lufta da bi bila letva. Jedino selen blokove ili Aksijalne menjat.Cuje se tup zvuk kad predjem preko lezec ili sitni tupi zvukovi na nersvnoj cesti Ko da amortizer nema nikakvu zastitu. Gledala mi 2 majstora po njima ok. Dajem pare a i dalje mi lupka. Pomoc?
Erva40 wrote: ↑03/04/2021 18:45
Pozdrav,
Treba mi preporuka za dobrog majstora za trap. U, pitanju je A klasa 2005g.Stavio move amortizere Sachs. Aksijalne gledali kazu ok, opruge dobre. Kugle, lafete i stabilizatore menjano sta je trebalo. Kocna kljesta dobra nema lufta, balans stangla isto dobra bez lufta. Menjao homo kineticki zglob, volan u mjesto kad vrtim nema lufta da bi bila letva. Jedino selen blokove ili Aksijalne menjat.Cuje se tup zvuk kad predjem preko lezec ili sitni tupi zvukovi na nersvnoj cesti Ko da amortizer nema nikakvu zastitu. Gledala mi 2 majstora po njima ok. Dajem pare a i dalje mi lupka. Pomoc?
Provjeri disk plocice, kod mene su one pravile tup udarac na neravnoj cesti, zvuk slican kao da je otisao stabilizator.