Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Da je proizvod sto odgovara pravim i priznatim markama poput VWa,Audija,Skode,Merca ili pak BMWa, bilo bi lako.
Ovako niko ne zeli da se opterecuje bezveznim proizvodima
Da je proizvod sto odgovara pravim i priznatim markama poput VWa,Audija,Skode,Merca ili pak BMWa, bilo bi lako.
Ovako niko ne zeli da se opterecuje bezveznim proizvodima
Jasta bi bilo lako, pogotovo za novija godista...i ovaj je 2016 i nema za lijeka na otpadima...
Audi 3 2.0 tdi
Samo se ugasi u vožnji, najcesce kad izbacim iz brzine, majstor mi je govorio da je problem s pumpom goriva, mada mi apsolutno nikakav kvar ne izbacuje na bordu..
Ima li ko kakav savjet iskustva?
Auto mi trza na plinu kad 80 prednjem, najčešće ujutru na brzoj cesti/autoputu. Odem kod plinara kaže mi da je do termostata i da ne grije dobro rasplinjač pa da zato trza pri većim brzinama. Odem u jedan servis i kažu mi da ovaj laže i da termostat nema veze s tim. Kako pratim temperaturu u autu, rijetko je na 90, najčešće na 60-70. Jel ima sad veze termostat sa tim trzanjem, al baš trzanje, čak i check engine krene da Blica. Na benzinu se nije dešavalo
Vox_liberi wrote: ↑10/01/2023 11:00
Auto mi trza na plinu kad 80 prednjem, najčešće ujutru na brzoj cesti/autoputu. Odem kod plinara kaže mi da je do termostata i da ne grije dobro rasplinjač pa da zato trza pri većim brzinama. Odem u jedan servis i kažu mi da ovaj laže i da termostat nema veze s tim. Kako pratim temperaturu u autu, rijetko je na 90, najčešće na 60-70. Jel ima sad veze termostat sa tim trzanjem, al baš trzanje, čak i check engine krene da Blica. Na benzinu se nije dešavalo
Termostat ima veze s tim što ti auto nije na radnoj temperaturi, a da li to ima veze sa plinom pojma nemam
Vox_liberi wrote: ↑10/01/2023 11:00
Auto mi trza na plinu kad 80 prednjem, najčešće ujutru na brzoj cesti/autoputu. Odem kod plinara kaže mi da je do termostata i da ne grije dobro rasplinjač pa da zato trza pri većim brzinama. Odem u jedan servis i kažu mi da ovaj laže i da termostat nema veze s tim. Kako pratim temperaturu u autu, rijetko je na 90, najčešće na 60-70. Jel ima sad veze termostat sa tim trzanjem, al baš trzanje, čak i check engine krene da Blica. Na benzinu se nije dešavalo
U svakom slučaju, ako ti pokazuje temperature 60-70, onda bi trebalo da zamijeniš termostat.
Pa vidi dalje šta će se dešavati.
Koje je auto u pitanju?
Sa plinskom instalacijom je uvijek jebada sto te majstori vozaju tamo vamo.
A temperatura ne bi smjela da pada ispod radne ako se auto vozi. Termostat sluzi za to. Vjerovatno je on u kvaru i ne zatvara krug.
Termostat nema veze sa plinom, ali ima veze sa temperaturom rashladne tekucine, a ona ima veze sa plinom.
Vox_liberi wrote: ↑10/01/2023 11:00
Auto mi trza na plinu kad 80 prednjem, najčešće ujutru na brzoj cesti/autoputu. Odem kod plinara kaže mi da je do termostata i da ne grije dobro rasplinjač pa da zato trza pri većim brzinama. Odem u jedan servis i kažu mi da ovaj laže i da termostat nema veze s tim. Kako pratim temperaturu u autu, rijetko je na 90, najčešće na 60-70. Jel ima sad veze termostat sa tim trzanjem, al baš trzanje, čak i check engine krene da Blica. Na benzinu se nije dešavalo
Plin radi normalno na 40 stepeni, tako da ta temperatura 60-70 nije uzrok trzanja. Ponovo idi plinasu neka pravi pritiske i mape.
Nek on prvo zamjeni termostat jer je to niska temperatura prije svega.
Pa kad to rjesi, nek ide plinaru jer svaki plinar ce traziti da prvo dovedes motor u ispravno stanje.
I 60-70 stepeni je vise nego dovoljno da plin u isparivacu predje iz tecnog u gasovito stanje.
Pri atmosferskom pritisku to se desava vec na 20 stepeni.
Tako da to trzanje ne bi trebalo da ima veze sa neispravnim termostatom.
Pitanje je na koliko stepeni ti je namjesteno da prebacuje na plin, ako je prerano tj. na niskoj temp. moze doci do trzanja, medjutim, kad se motor zagrije to bi trebalo nestati.
Ako se trzanje nastavi problem trazi negdje drugo, ali u svakom slucaju rijesi taj termostat.
Jedno ozbiljno i konkretno pitanje za one koji znaju,a posebno za @bitanga_sa_otesa
Benzinac motor. Ako se motoru ispusti ulje a zatim u isti naspe odredjena veca kolicina nafte,recimo 10 litara i ostavimo da odstoji tako 1,2 ili 5 dana a zatim opet to ispustimo i naspemo novo ulje. Naravno motor se ne startuje,nego cisto i radi pokusaja ciscenja motora iznutra.
Kakve pojave mogu da ocekujem od iste radnje i teoretski ili prakticno ima li to smisla uopste raditi?
Pa imaju aditivi koji to rade, naspu se prije zamjene ulja, 15-ak minuta radi motor, ispustiš sve i naspeš novo ulje.
I ovo ima smisla ako auto nije redovno održavano, u suprotnom ne treba. Nekad može počistiti čepove od naslaga pa da propiša ulje, ako je neko pohabano auto u pitanju.
Crithagra wrote: ↑11/01/2023 13:58
Pa imaju aditivi koji to rade, naspu se prije zamjene ulja, 15-ak minuta radi motor, ispustiš sve i naspeš novo ulje.
Znam da imaju aditivi. Ja sam nekada ispirao naftom,pustim motor da radi 30tak sek i ispustim.
Sada me zanima kada bih nasuo sta znam,10 litara nafte i ostavio da odstoji u motoru 3 dana.
Zašto bi to radio, postoji tzv "Engine flush" aditiv baš za to.
Ili ako te baš strah da će se nešto sj3bat, kupi neko najeftinije ulje istih specifikacija, provozaj ga malo koji km, ispusti ga i sipaj novo.
A ne bi ti to trebalo ništa sj3bat ako će samo stojati nafta u motoru tj. nećeš ga paliti...
,zavisi o kojem se motoru radi ali ja to nisam nikad cuo niti bi radio, Staro ulje je stvorilo neku vrstu zastite na svim dodirnim tackama i lezajevima i nafta ce to izaprati i razrijediti… i kad ispustis naftu 20% je sigurno nece izaci Naspes novo ulje koje ce ta nafta razrijediti i moze ti motor sjebati, mogu zamisliti pokretanje tog motora struganje cviljenje,