Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
konektovan wrote: ↑30/11/2021 19:04
Meni se isto desilo kao i tebi,..od snijega pukla plastika, tj. dio unutrasnjeg blatobrana...ja to ćeram tako evo vwc 2 godine. Taman ima prostora i za mačku, da se fino provuče.
Ma kod tebe plastikaner, ne hrdja, ne mere mu so nista.
konektovan wrote: ↑30/11/2021 19:04
Meni se isto desilo kao i tebi,..od snijega pukla plastika, tj. dio unutrasnjeg blatobrana...ja to ćeram tako evo vwc 2 godine. Taman ima prostora i za mačku, da se fino provuče.
Ma kod tebe plastikaner, ne hrdja, ne mere mu so nista.
Uadio sam mali servis i prednje diskove/plocice na audiju.
Evo ispod dijelova i njihovih cijena.
Majstora znam, reko je da je stavio dijelove ko seb ali mi prvi put radi nesto na autu pa đe Interesuje generalno kako sam prosao sa cijenama i kvalitetom dijelova.
Za ruke mi je uzeo30 KM i za mali servis i kocnice sto je ok
Ulje je castrol 5w40 sintetika sa 505.01 VW oznakom.
Buni me sto na netu kaze da je ulje za PD motore a kod mene je 2011 CR.
Pored toga me interesuje kakvi su filteri u pitanju? Mogu de naci na netu po kataloskom broju, neki magneti mareli filteri.
zna li neko kako se podesava smjer prskalice za vodu za sofersajbu na golf 6, da li se moze iglicom usmjeriti, ima i neki kao mali imbus pored one rupice da li se mozda sa tim steluje?
motachjointa wrote: ↑01/12/2021 10:37
zna li neko kako se podesava smjer prskalice za vodu za sofersajbu na golf 6, da li se moze iglicom usmjeriti, ima i neki kao mali imbus pored one rupice da li se mozda sa tim steluje?
Ma iglicom najnormalnije.
Pravo me nerviraju likovi koji voze ispred mene i upale prskalice, više od pola te tečnosti završi na mom staklu. I nije problem kad je i kod mene auto prljavo, ali kad je tek s pranja, dođe mi da popizdim.
motachjointa wrote: ↑01/12/2021 10:37
zna li neko kako se podesava smjer prskalice za vodu za sofersajbu na golf 6, da li se moze iglicom usmjeriti, ima i neki kao mali imbus pored one rupice da li se mozda sa tim steluje?
Ma iglicom najnormalnije.
Pravo me nerviraju likovi koji voze ispred mene i upale prskalice, više od pola te tečnosti završi na mom staklu. I nije problem kad je i kod mene auto prljavo, ali kad je tek s pranja, dođe mi da popizdim.
ima razlog zasto kad auto stoji ili sporo vozi prskalice prscu iznad sofersajbe nego je normalno da prsce na sredinu
kad auto na autoputu ide velikom brzinom onda tecnost savrseno prska po sredini sajbe zbog jer zbog strujanja vazduha mlaz pada na sajbu perfektno dok bi u suprotnom tek malo pri dnu prskalo da je normalno prskanje kad stoji
Da li je normalno da napon pada sa 14v na 12,5v prilikom motanja volana? Elektricna je servo pumpa. Akumulator je nov.
Izgleda da se nesto desava sa alternatorom ili reglerom. Kada se prvi put ujutro upali auto napon bude 14,4v bez ukljucenih potrosaca. Kada se popale jaci potrosaci padne na 14v, dok kada je auto hladno, motanje volana obori napon na 13,5v. Kada se auto ugrije na radnu temperaturu napon padne na 13,8v bez potrosaca, a sa upaljenim potrosacima na 13,5-13,6v, a motanje volana ga obori i na 12,5v.
Slomi se trazeci po netu ali nigdje ne mogu da nadjem koliko je normalna voltaza koju daje alternator prilikom punog opterecenja..
Radi se o astri z14xe za koju sam neki dan pitao u vezi abs lampice.. Ipak nije uspio rijesiti problem. Sad se nekad javi i greska air baga, pored abs-a. Radi sve normalno nakon prvog jutarnjeg paljenja dok se auto ne ugrije, a onda pocne da brljavi..
Ovaj pad na 12,5v se desi u trenutku kada se pocne motati, a zatim se vrati na 13,5-13,6v do sledeceg motanja.
Ma iglicom najnormalnije.
Pravo me nerviraju likovi koji voze ispred mene i upale prskalice, više od pola te tečnosti završi na mom staklu. I nije problem kad je i kod mene auto prljavo, ali kad je tek s pranja, dođe mi da popizdim.
ima razlog zasto kad auto stoji ili sporo vozi prskalice prscu iznad sofersajbe nego je normalno da prsce na sredinu
kad auto na autoputu ide velikom brzinom onda tecnost savrseno prska po sredini sajbe zbog jer zbog strujanja vazduha mlaz pada na sajbu perfektno dok bi u suprotnom tek malo pri dnu prskalo da je normalno prskanje kad stoji
Ma mlaz je toliko jak da teško da brzina na cesti tu može puno uticati. A i brisači uvijek počinju svoj rad odozdo prema gore, tako da tečnost svejedno rasporede po vjetrobranu.
Pored toga, češće se vozi polako, pa bi logičnije bilo da se prskalice postave za češće nego rjeđe slučajeve.
ima razlog zasto kad auto stoji ili sporo vozi prskalice prscu iznad sofersajbe nego je normalno da prsce na sredinu
kad auto na autoputu ide velikom brzinom onda tecnost savrseno prska po sredini sajbe zbog jer zbog strujanja vazduha mlaz pada na sajbu perfektno dok bi u suprotnom tek malo pri dnu prskalo da je normalno prskanje kad stoji
Ma mlaz je toliko jak da teško da brzina na cesti tu može puno uticati. A i brisači uvijek počinju svoj rad odozdo prema gore, tako da tečnost svejedno rasporede po vjetrobranu.
Pored toga, češće se vozi polako, pa bi logičnije bilo da se prskalice postave za češće nego rjeđe slučajeve.
ja ti govorim zasto je tako
da li je opravdano je druga prica
laik1981 wrote: ↑01/12/2021 12:05
Da li je normalno da napon pada sa 14v na 12,5v prilikom motanja volana? Elektricna je servo pumpa. Akumulator je nov.
Izgleda da se nesto desava sa alternatorom ili reglerom. Kada se prvi put ujutro upali auto napon bude 14,4v bez ukljucenih potrosaca. Kada se popale jaci potrosaci padne na 14v, dok kada je auto hladno, motanje volana obori napon na 13,5v. Kada se auto ugrije na radnu temperaturu napon padne na 13,8v bez potrosaca, a sa upaljenim potrosacima na 13,5-13,6v, a motanje volana ga obori i na 12,5v.
Slomi se trazeci po netu ali nigdje ne mogu da nadjem koliko je normalna voltaza koju daje alternator prilikom punog opterecenja..
Radi se o astri z14xe za koju sam neki dan pitao u vezi abs lampice.. Ipak nije uspio rijesiti problem. Sad se nekad javi i greska air baga, pored abs-a. Radi sve normalno nakon prvog jutarnjeg paljenja dok se auto ne ugrije, a onda pocne da brljavi..
Ovaj pad na 12,5v se desi u trenutku kada se pocne motati, a zatim se vrati na 13,5-13,6v do sledeceg motanja.
Koliko vidim fabricki belaj, ti mozes provjerit remen, ocistit minuse
ne razumijem se u to al mi nema logike da samo okretanjem volana napon padne na 12 ili koliko vec
jel kad vratis volan i napon se vrati na 13 ili koliko vec je prije okretanja?
foxlife wrote: ↑01/12/2021 12:35
ne razumijem se u to al mi nema logike da samo okretanjem volana napon padne na 12 ili koliko vec
jel kad vratis volan i napon se vrati na 13 ili koliko vec je prije okretanja?
Kad ne motas nikako napon 13,6. I to je nisko po meni. Kada pocnes motati ima peakove pada cak i na 12,2v. Ja mislim da bi trebao konstantno da drzi sa upaljenim potrosacima oko 14v, al ne mogu nigdje da nadjem neke granicne vrijednosti za ovaj alternator..
Društvo, možda nije tema za to, ako nije halalite.
Zanima me dal' je ko koristio neke prekrivače/cerade ili tako nešto za zaštitu auta tokom zime i snijega? Ove zime će auto nažalost ostajati vani, pa da vidim jel' ima načina da ga zaštitim ikako?
Tesnjak_91 wrote: ↑01/12/2021 18:31
Društvo, možda nije tema za to, ako nije halalite.
Zanima me dal' je ko koristio neke prekrivače/cerade ili tako nešto za zaštitu auta tokom zime i snijega? Ove zime će auto nažalost ostajati vani, pa da vidim jel' ima načina da ga zaštitim ikako?
Mene ovo također interesuje. Inače bi valjala neka tema za generalna pitanja, ne samo ovako za mehaničare.