Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
EFD22 wrote: ↑06/03/2023 21:56
Ja vam kažem Rayex u Zenici ima te šarafe. Jebo vas šaraf.
Ma sve super, ali Zenica nije Sarajevo. Skuplje te put izadje nego par komada sarafa, onda se kupuje kutija. A nekome ko se ne bavi profi autima ne treba kutija sarafa vec desetak kom.
Neki dan u El.centar da kupim cupavu traku nema tesa, nema coroplast ima neka no.name kineska, hajde reko ok moze za prvu pomoc ono ni 50% nije ljepljiva kao Tesina.
Trazis tipa Bosch/ Tyco/ Amp terminale/ konektore nemaju a bave se time i autima. / Komel
Stvarno mi je van pameti da moras traziti neke dobavljace da bi kupio 10x takvih konektora. Ali nema veze Hamo izbusi konektore i pruzi zicu kroz.
Evolution_IV wrote: ↑04/03/2023 15:36
Jos jedna pohvala za Aldina/kliniku
po knjizi covjek odradio zamjenu diskova kako i treba, sve ocistio i podmazao, bas extra radi covjek
PS.sto se tice plastike, zavukao sam se dole, pokidane rupe na onim sa strane(narucene), a pokidana i ova ispod branika, tako da i nju trazim
kupio sam set zabica, 600kom raznih, imaju siroke sto se uvrce plasticni saraf u njih i mislim da ce biti 2x bolje od ovih obicnih...raspitao se i nasao covjeka koji vari plastike, jos samo onaj filc/izolaciju da nadjem i sarafe koje niko u gradu nema, jedino jos unis da pitam, nisu radili danas
Evolution_IV wrote: ↑04/03/2023 15:36
Jos jedna pohvala za Aldina/kliniku
po knjizi covjek odradio zamjenu diskova kako i treba, sve ocistio i podmazao, bas extra radi covjek
PS.sto se tice plastike, zavukao sam se dole, pokidane rupe na onim sa strane(narucene), a pokidana i ova ispod branika, tako da i nju trazim
kupio sam set zabica, 600kom raznih, imaju siroke sto se uvrce plasticni saraf u njih i mislim da ce biti 2x bolje od ovih obicnih...raspitao se i nasao covjeka koji vari plastike, jos samo onaj filc/izolaciju da nadjem i sarafe koje niko u gradu nema, jedino jos unis da pitam, nisu radili danas
NediM17 wrote: ↑11/03/2023 09:28
Koji "pirburg ventil"?
regulator aktuatora turbine
izjebo me je posteno da mu skidam kapu.... iako sam posljedicno sve pocistio kao moguce uzroke (maf, crijeva, hladnjak zraka, egr - ocistio, usisnu ocistio) i dalje me jebavalo nekad sporadicno a u zadnje vrijeme stalno, nadodjoh svecano da je 100% ovo govno izazvalo i zakivanje geometrije turba koja je ostala pozicionirana u jednoj te istoj poziciji, pa sam i nju moro skidat, otvarat da je otkujem ocistim geometriju....
jebi ga - znam da ga necu valjda mijenjat na mjesecnoj bazi al ima od 30 eura ima od 80 eura.... ima'l neke drasticne razlike pa zato i pitam, radije bi popio 50 eura
evo gledam jednog opcije FEBI skuplji 50 posto SWAG skuplji 120%
Da se i ja pozalim na jedan "ozbiljniji" kvar na avdiji.
Otisao dihtung na povratu ulja od turbine.Malo bali na tom dihtungu.Dva su majstora rekla da ne diram jer moze jos kolko hoces...ali ne bi ja bio ja da to ne uradim odma.
Qwerty1234 wrote: ↑11/03/2023 14:58
Da se i ja pozalim na jedan "ozbiljniji" kvar na avdiji.
Otisao dihtung na povratu ulja od turbine.Malo bali na tom dihtungu.Dva su majstora rekla da ne diram jer moze jos kolko hoces...ali ne bi ja bio ja da to ne uradim odma.
Kad se vec skida zamjenit cemo i 21 i 23 (jos jedan dihtung i saraf).
Dijelovi 50, ruke 200
Neko te je slagao, dijelovi nisu 50 KM.
Moras zamijeniti 2x oringa na dnu veliki saraf
Srednji o-ring ( koji ti pusta) i metalni dihtung.
+34 +35 ti treba jos
Ne mozes skinuti povratno sto neces do kraja skinuti cijev. Jer ako ga istegnes moze pocet da curi ( kraci dio)
Skine se poluosovina i par produzetaka da se skine povratno. Ako ce ti skidat turbo onda + dvije podloske za dovod i dihtung izduvne grane.
Ja sam kupovao podloske, matice, dihtung izduvne, te gumice, sarafe za most, brezone, taj metalni dihtung i sarafcice.
Sve je bilo oko 120 KM
Last edited by kabal1337 on 11/03/2023 15:24, edited 1 time in total.
Qwerty1234 wrote: ↑11/03/2023 14:58
Da se i ja pozalim na jedan "ozbiljniji" kvar na avdiji.
Otisao dihtung na povratu ulja od turbine.Malo bali na tom dihtungu.Dva su majstora rekla da ne diram jer moze jos kolko hoces...ali ne bi ja bio ja da to ne uradim odma.
Kad se vec skida zamjenit cemo i 21 i 23 (jos jedan dihtung i saraf).
Dijelovi 50, ruke 200
Neko te je slagao, dijelovi nisu 50 KM.
Moras zamijeniti 2x oringa na dnu veliki saraf
Srednji o-ring ( koji ti pusta) i metalni dihtung.
Ne mozes skinuti povratno sto neces do kraja skinuti cijevi. Jer ako ga istegnes moze pocet da curi ( kraci dio)
Skine se poluosovina i par produzetaka da se skine povratno. Ako ce ti skidat turbo onda + dvije podloske za dovod i dihtung izduvne grane.
Ne znam hocel skidat turbo, znam da ce se skidat most i reduktor...
Svi dijelovi su na stanju, reko sam im da zamjene sve sto treba, pa cak i cijevi sa brojem 20 i 30 ako bude trebalo (a one su 400 KM) ali majstor koji je doktorirao audija tvrdi da ne treba
Qwerty1234 wrote: ↑11/03/2023 14:58
Da se i ja pozalim na jedan "ozbiljniji" kvar na avdiji.
Otisao dihtung na povratu ulja od turbine.Malo bali na tom dihtungu.Dva su majstora rekla da ne diram jer moze jos kolko hoces...ali ne bi ja bio ja da to ne uradim odma.
Qwerty1234 wrote: ↑11/03/2023 14:58
Da se i ja pozalim na jedan "ozbiljniji" kvar na avdiji.
Otisao dihtung na povratu ulja od turbine.Malo bali na tom dihtungu.Dva su majstora rekla da ne diram jer moze jos kolko hoces...ali ne bi ja bio ja da to ne uradim odma.
Moras zamijeniti 2x oringa na dnu veliki saraf
Srednji o-ring ( koji ti pusta) i metalni dihtung.
Ne mozes skinuti povratno sto neces do kraja skinuti cijevi. Jer ako ga istegnes moze pocet da curi ( kraci dio)
Skine se poluosovina i par produzetaka da se skine povratno. Ako ce ti skidat turbo onda + dvije podloske za dovod i dihtung izduvne grane.
Ne znam hocel skidat turbo, znam da ce se skidat most i reduktor...
Svi dijelovi su na stanju, reko sam im da zamjene sve sto treba, pa cak i cijevi sa brojem 20 i 30 ako bude trebalo (a one su 400 KM) ali majstor koji je doktorirao audija tvrdi da ne treba
onda kupi nove sarafe za most, jer po fabrickom idu svaki put novi.
To sto si ti nabrojao je cca 30 KM u porsche-u. Znam jer sam kupovao prosle godine.
Sarafi za most budu do nekih 70 KM
Ne znam hocel skidat turbo, znam da ce se skidat most i reduktor...
Svi dijelovi su na stanju, reko sam im da zamjene sve sto treba, pa cak i cijevi sa brojem 20 i 30 ako bude trebalo (a one su 400 KM) ali majstor koji je doktorirao audija tvrdi da ne treba
onda kupi nove sarafe za most, jer po fabrickom idu svaki put novi.
To sto si ti nabrojao je cca 30 KM u porsche-u. Znam jer sam kupovao prosle godine.
Ma sve ce biti odradjeno kako treba.
Reko sam pare su nebitne, hocu sve da je po PSU i novo.
Od majstora pravo kod Aldina na spuru i to je to.
onda kupi nove sarafe za most, jer po fabrickom idu svaki put novi.
To sto si ti nabrojao je cca 30 KM u porsche-u. Znam jer sam kupovao prosle godine.
Ma sve ce biti odradjeno kako treba.
Reko sam pare su nebitne, hocu sve da je po PSU i novo.
Od majstora pravo kod Aldina na spuru i to je to.
kabal1337 wrote: ↑11/03/2023 15:27
30 KM je ta cijev polovna i odg. sa 1.2 TDI CFWA. Ako budes morao novo, donji dio ne moras kupovat jer je neprobojan
Nasao sam ih u Ilmi obije, ali ako bude trebalo vjrv cemo na novo.Premium auto, premium odrzavanje jel
@kabal1337 hvala tebi druze na svajetima
Last edited by Qwerty1234 on 11/03/2023 15:35, edited 1 time in total.
kabal1337 wrote: ↑11/03/2023 15:27
30 KM je ta cijev polovna i odg. sa 1.2 TDI CFWA. Ako budes morao novo, donji dio ne moras kupovat jer je neprobojan
Nasao sam ih u Ilmi obije, ali ako bude trebalo vjrv cemo na novo.Premium auto, premium odrzavanje jel
Ma kakva Ilma, prokurcili se lupaju cijene. Radije kupi U Porscheu nego kod njih.