Eko test pokazuje da nešto nije u redu sa sagorijevanjem.Naslovnica wrote: ↑03/03/2021 13:01Hvala na opširnom i konkretnom odgovoru.nikeze wrote: ↑03/03/2021 12:50MAF senzor ( mass airflow sensor) i katalizator. Treba provjeriti.Naslovnica wrote: ↑03/03/2021 11:47 Jutros tehnički jedva prođoh, Lambda 1.02, jedva je nekako uštimali da bude na gornjoj granici (i to smo upalili plin), na benzinu nema šanse.
Sve ostalo OK, CO, CO2, O2.
Koji su najčešći razlozi lošem rezultatu, pored lambda sonde?
Kod auta na plin, je temperature izduvnih plinova 300 stepeni Celzija više nago kod benzinaca.
Monteri autoplin instalacije tvrde da auto traje duže na plin. Međutim....
Imam poznanika koji je imao isti problem nakon tri godine voženja na plin, a nakon 5 godina sve je bilo kao u tvom slučaju.
Imao je i udes pa je moguće da je keramički katalizator napukao usljed udarca koji je bio vrlo jak jer je auto od udarca skočilo i palo sa pola metra visine. Navodno, ako nesagoreni benzin završi u katalizatoru onda tu gori i istopi se keramičko saće.
Naravno, to se nije odrazilo na vozne karakteristike, ali jeste na EKO test.
Zamjena katalizatora je skupa.
Zato se u EU radi homologacija plina nakon ugradnje po standardu UN ECE 115.
Odstupanja sagorijevnanja, potrošnje goriva, snage i obrtnog momenta nakon testiranja ugrađene instalacije trebaju biti u vrlo uskim granicama u odnosu na podatke za rad mašine na benzinu.
Kaže mi lik da čađavi dizeli uglavnom prolaze bez problema, a evo ja jedva na plin.
Kako se testira katalizator?!
Nadam se da su ti svjećice dobre.
Senzor zraka mora biti dobar (MAF).
Katalizator možda ima rupu na kućištu od hrđe ili negdje izlazi dim ili ulazi zrak pa remeti ispušen plinove, možda unutra zvecka keramika koja se osula kad se kucne rukom. Katalizator je užasno skup i to svi izbjegavaju mijenjati.
Lambda sondu provjeri mjernim instrumentom i to je lako. Mjere se otpori na izlazima. Obično imaju 4 žice.
Ako je lambda sonda neispravna auto troši nenormalno.
Ako auto puši na auspuhu i izlazi crni dim, onda nije dobro. Ako ima rupa na prednjem ili zadnjem auspuhu ili cijevima ulazi zrak i remeti sastav izduvnih plinova.