Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
STARx wrote: ↑29/04/2021 18:30
Diskove tesko, a plocice vise manje. Zavisi koliko si lezo na kocnici. Koliko si kilometara prelazio od prilike za jedan start, jesi li osjetio da se kocnice pregrijavaju? Moguce da su cijelo vrijeme strugale, pod izgovorom "dok nalegnu"
Nisu nikad ni strugale od pocetka tj kad su stavljene prije 2 god.
Pocele prije 15 dana sa tim zvukom, i nije klasicno struganje vec kao drobljenje i krckanje.
Haj plocice i nekako ali diskovi...cudno.
Helem, zamjenjeno i sve okey sad.
Sto se stila voznje tice, ne stedim ga, puno startova dnevno sto ti kazes.Imam cak i dosta nizbrdice u mahali gdje ugl idem drugom pa doziram kocnicom malo jace, ako idem prvom onda mi preglasno haha pa me nervira.
NediM17 wrote: ↑29/04/2021 18:52
Ventilirani disk, debljine 22 mm fabricki, kad sidje na 20 mm preporuka za zamjenu, moji sisli na 18 mm.
Ma eto, uglavnom pise na pozadini ili na gornjem ventilirajucem dijelu. Najbolje je izmjeriti mikrometrom na tri dijela. Ja sam diskove stavio na 180tak milja, sad ima 300. Jos su u pragu dozvoljenog, a tesko je auto. Jednu garnituru plocica sam zamijenio. Sto neko napisa to je najlaksi orijentir.. 2 para plocica na jedan disk.
Nisu nikad ni strugale od pocetka tj kad su stavljene prije 2 god.
Pocele prije 15 dana sa tim zvukom, i nije klasicno struganje vec kao drobljenje i krckanje.
Haj plocice i nekako ali diskovi...cudno.
Helem, zamjenjeno i sve okey sad.
Sto se stila voznje tice, ne stedim ga, puno startova dnevno sto ti kazes.Imam cak i dosta nizbrdice u mahali gdje ugl idem drugom pa doziram kocnicom malo jace, ako idem prvom onda mi preglasno haha pa me nervira.
E ako nisu strugale onda je bas cudno da diskovi odu na toj kilometrazi. Osim ako nisu neki bas bas jeftini ili si ti lezao na kocnici A mozda diskovi nisu ni zamijenjeni, na kraju krajeva. Mozda da promijenis stil voznje..
tarikjususpovic wrote: ↑10/01/2021 14:54
Pozdrav raja,
Imam auto Seat Leon 1.9 77kw sa DPF filterom. Prije nekoliko mjeseci počelo mi se dešavat da kada je hladan motor u prvih 15 minuta vožnje, jednostavno se desi da auto uopšte ne reaguje na gas. To traje nekoliko sekundi do pola minute i onda sve normalno. Zna se desiti da nekoliko puta u toku prvih 15 minuta vožnje imam taj problem. Na internetu sam pronasao da je neko imao sličan problem i da je vjerovatno problem u senzoru DPF filtera, jednostavno treba isključiti đek od senzora i ako se to nebude dešavalo onda je senzor DPF filtera. Isto sam uradio i neko vrijeme je senzor bio isključen, nije gubio kontrolu nad gasom. Poslije kad sam priključio senzor i kompjuterski poništio grešku to se ne dešava več nekoliko mjeseci. Zadnjih nekoliko dana isti problem. Da li je neko imao isti ili sličan problem i da li se neko bolje razumije u ovakvu vrstu problema.
Pa mora li svaki put nova tema, vec si isto pitao.
Moj ti je savjet, mani se dizel grobova, prije ovoga si najebo sa meganeom dci, kupi beMzinca.
NediM17 wrote: ↑29/04/2021 18:59
Satro si ti njih silazeci sa tabije.
A to je tacno, prvom sporo, u drugu gurnes odeee...
To je to...i ja picim drugom i kocim.
@STARx
Gledao sam dok su mjenjani prije 2 godine.Nije to 100%.
Skripali nisu nikad do skoro isto 100%.
Brembo komad bio 80 KM.
Eh, tri su mogucnosti.
Stil voznje, los kvalitet diskova (neka felericna serija ili nesto) ili da nesto sa autom nije ok pa ih je tako potrosio brzo (napominjem, plocice su bile jednako potrosene sve).
Ja se nadam da je mix prvog i drugog, a da nije trece.
To je baš malo za diskove, ali znalo je biti svakakvih Brembo diskova i pločica, od dobrih do zavale. Izgleda da si ti nabasao na ovo drugo. Iz toga razloga recimo ne bih nikad stavio Brembo na svoj auto, iako je jedno od najpoznatijih imena kada govorimo o kočnicama.
@STARx
Gledao sam dok su mjenjani prije 2 godine.Nije to 100%.
Skripali nisu nikad do skoro isto 100%.
Brembo komad bio 80 KM.
Eh, tri su mogucnosti.
Stil voznje, los kvalitet diskova (neka felericna serija ili nesto) ili da nesto sa autom nije ok pa ih je tako potrosio brzo (napominjem, plocice su bile jednako potrosene sve).
Ja se nadam da je mix prvog i drugog, a da nije trece.
Ako su plocice istrosene s obje strane jednako, nije onda do auta. Ili tvoj stil voznje ili sto @530i napisa losa serija. Al da je malo, premalo brate..
Ooo dobro me napomenuste, i ja sam oko 100k presao nisam diskove zamjenio, a plocice prije jedno pola godine mjenjao. Sve je uredno, i odlicno koci ali odo ovih dana provjeriti
EasyMan wrote: ↑30/04/2021 00:12
Kakav je motor 2.0hdi 150ks, u pitanju je ds5 2016. godina? Nisam nikad cuo za taj motor, obicno su u ds5 oni sa 163ks.
malwarebyte wrote: ↑02/05/2021 08:45
Prvo da napišem kratki uvod:
Citroen C4 B7 (II) 2012 1.6 eHDI 84kWh
Prije sedmicu dana vozim se kad iz čista mira upali se SERVICE i kaže Engine Fault: Repair Needed
Odvučem u Berlijetu kažu DPF začepljen 100% i aditiva ima nekih 150ml (prije nekih 20ak hiljada rađeno čišćenje i dopuna aditiva) i trebalo bi uraditi veliki servis, upalili smo prisilnu regeneraciju, idi na autoput... Na autoputu Sarajevo - Zenica 60km/h, 2500-3000 RPM, ne pali se nikakva lampica da pokaže da se radi regen.
Uradim veliki servis sutra, sve greške poništene.. Nekih 500m pred dolazak kući ponovo se pali servis.
Odvučem ponovo u Berlijetu kažu otišla dpf pumpa, ubrizgava malo više nego što treba, može se ovako voziti jer ta pumpa košta 500-600 KM.
Međutim sada se upalila lampica, ponekad se ponovo upali SERVICE, nakon nekog vremena ugasi, auto dosta slabije vuče, kao "safe" mode.
Sada pitanje:
Gdje rade u Sarajevu čišćenje DPF-a (izvaditi, komora/očistiti, vratiti, dijagnostika) najbolje ?
Ponovo nasuti aditiv.
Međutim ako ta pumpa ne radi kako treba odnosno prema riječima iz servisa "ubrizgava malo više nego što treba", da li postoji još neki razlog zbog čega bi se ovo moglo desiti ? Jer ne ubrizgava "malo" više nego izgleda puno više... Također da li je do pumpe da li ima neki senzor koji signalizira možda da treba ubaciti više nego što treba tj. da li je možda taj senzor faulty?
Ocistit ga neces u najboljem slucaju ciscenjem ces bit miran mjesec.
Raspituj se gdje da ga probuse i softverski ugase imas tu opciju ili kupovina novog
Poštvani,
23.4.2021.godine, ujutro, upalim svoje auto i SAMO na displey navigacije mi ispiše gore navedenu poruku, popraćenu sa 2x pip,pip.Poruka je stajala samo nekoliko sec i nisam je mogao stici pročati jer se odmah ugasila. Niti jedna lampica upozorenja kasnije nije bila upaljena. Auto je vozilo normalno. Vozio sam tako 3 dana i četvrti dan, opet ujutro, ista priča. Uspio sam zapamtiti pola teksta poruke i, cijela se priča ponavlja...
Kada je ponovo prošlo 3 dana (30.4.o.g.)uzmem telefon i uključim video snimanje i uspijem snimti cijelu porku, na kojoj se vdi i crveni kvadrat STOP i tekst kao u naslovu.
Gledao sam internu dijagnostiku i nijedna greška nije zabilježena-piše CHEK OK, a isto sam to gledao i na navigaciji, gdje piše "no fault"
Svaki put kada dam kontakt ispiše mi poruku OIL OK.
Auto sam od 2017.godine, kada sam ga i kupio, redovno servisirao u ovlašenom servisu, a prošle godine mi je jedan momak, privatno, zamijenio samo ulje (Total quwarz 5w30 Ineo i filter ulja Bosch-24.9.2020.god). Ulja imam na max nivou. Da kažem i to da godišnje prelazim od 8-10.000 km. Dakle, veoma malo koristim vozilo.
Molio bih znalce i one koji su imali slično iskustvo da me upute u postupak šta činiti???
Svaki odgovror je dobro došao i za svakivam zahvaljujem.
LP
Last edited by siman on 02/05/2021 14:07, edited 1 time in total.
Akumulator u jutro:
-prije paljenja motora: 12,4 V
-upaljen motor: 14,4V
-upaljena kratka svjetla, ventilacija i klima: 14,1 V
A filter ulja Boshov mijenjan 24.9.prošle godine, a nivo ulja na max.