Ma desavaju se razne gluposti ...stotine glupih problema sam rijesio ,nekad vrlo lako,nekad potrosis par sati...jbga
Pitamo Mehanicare ?
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
-
- Posts: 5626
- Joined: 07/03/2012 00:09
#41602 Re: Pitamo Mehanicare ?
Mozda plin iscuri u usisnu granu kad dugo stoji i to zagusi motor u startu. Probaj dva dana voziti samo na benzinu da vidis sta ce se desiti.drug_profi wrote: ↑09/06/2022 21:15 Vec neko vrijeme kod paljenja na hladan motor imam neke vibracije kao da na tri cilindra radi.
Upali ko mina, obrtaji oko 1000, ali vibrira nekako i ako pokusam krenuti hoce se i ugasiti, kao da nema snagu.
Traje to nekih 15-20 sekundi i onda sve ok. Nema paljenja CE lampice.
Kad je vreo dan, kao sto je bilo prije par dana, nema toga.
Vuce me na neki senzor temperature necega.
Prijedlog neki?
- drug_profi
- Posts: 50610
- Joined: 16/07/2012 16:00
#41603 Re: Pitamo Mehanicare ?
eeee skup ti taj eksperiment...preludezalude wrote: ↑10/06/2022 13:35Mozda plin iscuri u usisnu granu kad dugo stoji i to zagusi motor u startu. Probaj dva dana voziti samo na benzinu da vidis sta ce se desiti.drug_profi wrote: ↑09/06/2022 21:15 Vec neko vrijeme kod paljenja na hladan motor imam neke vibracije kao da na tri cilindra radi.
Upali ko mina, obrtaji oko 1000, ali vibrira nekako i ako pokusam krenuti hoce se i ugasiti, kao da nema snagu.
Traje to nekih 15-20 sekundi i onda sve ok. Nema paljenja CE lampice.
Kad je vreo dan, kao sto je bilo prije par dana, nema toga.
Vuce me na neki senzor temperature necega.
Prijedlog neki?
- canvra888
- Posts: 4353
- Joined: 09/07/2021 15:03
#41604 Re: Pitamo Mehanicare ?
Imao identičan problem na tadašnjem također Opelovom motoru sa plinskom instalacijom, doduše 1.6 atmosferac A16XER. Isto je tako počeo, a kasnije se to postepeno pogoršavalo i došlo je do te mjere da se svako jutro odnosno uvijek kada je bio potpuno hladan motor - morao ostavljati da odradi po 2-4 minute, a tad bi se i ugasio barem jednom. Trokirao je za vrijeme tog rada, iako je palio bez problema kao i u tvom slučaju.drug_profi wrote: ↑09/06/2022 21:15 Vec neko vrijeme kod paljenja na hladan motor imam neke vibracije kao da na tri cilindra radi.
Upali ko mina, obrtaji oko 1000, ali vibrira nekako i ako pokusam krenuti hoce se i ugasiti, kao da nema snagu.
Traje to nekih 15-20 sekundi i onda sve ok. Nema paljenja CE lampice.
Kad je vreo dan, kao sto je bilo prije par dana, nema toga.
Vuce me na neki senzor temperature necega.
Prijedlog neki?
Ne bih da te zastrašujem, niti uopće znači da je to kod tebe u pitanju (ili barem ne u istoj mjeri, ako jeste), ali u mom slučaju su progoreni ventili bili na prvom i drugom cilindru.
- drug_profi
- Posts: 50610
- Joined: 16/07/2012 16:00
#41605 Re: Pitamo Mehanicare ?
Pa dobro i to je moguce, ko ce ga znat. Vidjecu i to sa svojim majstorom kad budem mali servis radio, da li se moze kako utvrditi.
-
- Posts: 21686
- Joined: 05/11/2009 11:49
#41606 Re: Pitamo Mehanicare ?
Naopako da su na turbaku izgorili ventili na 50.000 km.
Izmjeri kompresiju na hladan motor ako hoces da otklonis svaku sumnju.
Ovo sto je prelude rekao ima smisla.
Moguce da usisna bude puna plina zbog ovog ili onog razloga.
Izmjeri kompresiju na hladan motor ako hoces da otklonis svaku sumnju.
Ovo sto je prelude rekao ima smisla.
Moguce da usisna bude puna plina zbog ovog ili onog razloga.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
- kabal1337
- Posts: 8112
- Joined: 11/02/2012 21:08
- Location: DIY
- Vozim: Destroy it yourself
#41608 Re: Pitamo Mehanicare ?
Zato je bitanga izmedjuostalog govorio zasto preferira bogatu smjesu...
- skrbavi-admin
- Posts: 4230
- Joined: 31/12/2021 17:16
- Location: Pakšobistanski Dikitaturistan
#41609 Re: Pitamo Mehanicare ?
pa on je bogatas more on bogatu smjesu
- JavierBosnia
- Posts: 3543
- Joined: 22/11/2015 13:59
- Location: Uradi sam
#41610 Re: Pitamo Mehanicare ?
Meni ne radi rikverc, sijalica uredna nije do nje, ne prijavljuje grešku na tabli, jel ono ima poseban osigurac ili je do nekih zica?bitanga_sa_otesa wrote: ↑10/06/2022 09:52 rade li rikverc svjetla??mozda je rikverc prekidac u kvaru ?
- HB_BHF
- Posts: 1798
- Joined: 11/02/2010 20:18
#41611 Re: Pitamo Mehanicare ?
U rikvercu se čuju kako pucketaju .. Valjda rade svi onda. Na Passatu sam imao taj problem kad jedan nije radio onda cijeli sistem ne radi baš zbog te neke sigurnosti.. Al taj se nije čuo i vidio se kako je oštećen.
Na Škodi rade svi navodno, al nema nikakvog efekta. Fakat ja nemam onu tipku za parking senzore, al kontam da bi se trebali aktivirati kad ubacim u rikverc.
Ma ništa, otići ću negdje dijagnostiku odraditi pa vidjeti..
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#41612 Re: Pitamo Mehanicare ?
nece ti za to prijavljivati gresku,rikverc prekidac ako je otisao neces dobiti plus na stopkama . uzmi brifer 12v pa malo ispitaj dolazi li napon do prekidaca ...JavierBosnia wrote: ↑10/06/2022 22:41Meni ne radi rikverc, sijalica uredna nije do nje, ne prijavljuje grešku na tabli, jel ono ima poseban osigurac ili je do nekih zica?bitanga_sa_otesa wrote: ↑10/06/2022 09:52 rade li rikverc svjetla??mozda je rikverc prekidac u kvaru ?
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#41613 Re: Pitamo Mehanicare ?
ja sam rinaka
- skrbavi-admin
- Posts: 4230
- Joined: 31/12/2021 17:16
- Location: Pakšobistanski Dikitaturistan
#41614 Re: Pitamo Mehanicare ?
kapitalistinaka
-
- Posts: 2986
- Joined: 26/09/2016 14:08
#41615 Re: Pitamo Mehanicare ?
koliko je štetno povremeno kratkotrajno, ali često ulaziti u vrlo visoke obrtaje, na granici crvenog?bitanga_sa_otesa wrote: ↑10/06/2022 20:21pravi majstor ce ih sprzit za 5 km gasanja po autoputu u iberu
Last edited by toska on 11/06/2022 13:05, edited 1 time in total.
-
- Posts: 12
- Joined: 11/06/2022 12:44
#41616 Re: Pitamo Mehanicare ?
Pozdrav svima,
Prije par dana sam mijenjao uljnu pumpu i turbinu na Passat b6 2.0 tdi 2009 125kw common rail motor.
Počelo mi je palit regeneracije na svakih 50-100 pređenih kilometara gradske ili otvorene voznje isto.
I prije nego što sam to sve uradio zamijenio regeneracije su počele pa je prozviždala turbina i onda je uljna pumpa stala to jeste što je problem kod tih uljnih pumpi osovinica zbog koje je najbolje svake 3-4 godine skidat karter pregledat.
I kad sam to već sve skidao odnesem DPF na mašinsko čišćenje izbaci 3mbar začepljenje očisti ga na 0mbar. I da napomenem zamijenjen je difrencijalni pritisak DPF. Vraćen DPF resetovani senzori svi i soot DPF, oil ash. Ali opet pali regeneracije često. Nema gubitka snage nit bilo šta. Da li je se ko susretao sa ovim problemom zbog čega pali često?
Prije par dana sam mijenjao uljnu pumpu i turbinu na Passat b6 2.0 tdi 2009 125kw common rail motor.
Počelo mi je palit regeneracije na svakih 50-100 pređenih kilometara gradske ili otvorene voznje isto.
I prije nego što sam to sve uradio zamijenio regeneracije su počele pa je prozviždala turbina i onda je uljna pumpa stala to jeste što je problem kod tih uljnih pumpi osovinica zbog koje je najbolje svake 3-4 godine skidat karter pregledat.
I kad sam to već sve skidao odnesem DPF na mašinsko čišćenje izbaci 3mbar začepljenje očisti ga na 0mbar. I da napomenem zamijenjen je difrencijalni pritisak DPF. Vraćen DPF resetovani senzori svi i soot DPF, oil ash. Ali opet pali regeneracije često. Nema gubitka snage nit bilo šta. Da li je se ko susretao sa ovim problemom zbog čega pali često?
-
- Posts: 12
- Joined: 11/06/2022 12:44
#41617 Problem sa regeneracijom (DPF)
Pozdrav svima,
Prije par dana sam mijenjao uljnu pumpu i turbinu na Passat b6 2.0 tdi 2009 125kw common rail motor.
Počelo mi je palit regeneracije na svakih 50-100 pređenih kilometara gradske ili otvorene voznje isto.
I prije nego što sam to sve uradio zamijenio regeneracije su počele pa je prozviždala turbina i onda je uljna pumpa stala to jeste što je problem kod tih uljnih pumpi osovinica zbog koje je najbolje svake 3-4 godine skidat karter pregledat.
I kad sam to već sve skidao odnesem DPF na mašinsko čišćenje izbaci 3mbar začepljenje očisti ga na 0mbar. I da napomenem zamijenjen je difrencijalni pritisak DPF. Vraćen DPF resetovani senzori svi i soot DPF, oil ash. Ali opet pali regeneracije često. Nema gubitka snage nit bilo šta. Da li je se ko susretao sa ovim problemom zbog čega pali često?
Prije par dana sam mijenjao uljnu pumpu i turbinu na Passat b6 2.0 tdi 2009 125kw common rail motor.
Počelo mi je palit regeneracije na svakih 50-100 pređenih kilometara gradske ili otvorene voznje isto.
I prije nego što sam to sve uradio zamijenio regeneracije su počele pa je prozviždala turbina i onda je uljna pumpa stala to jeste što je problem kod tih uljnih pumpi osovinica zbog koje je najbolje svake 3-4 godine skidat karter pregledat.
I kad sam to već sve skidao odnesem DPF na mašinsko čišćenje izbaci 3mbar začepljenje očisti ga na 0mbar. I da napomenem zamijenjen je difrencijalni pritisak DPF. Vraćen DPF resetovani senzori svi i soot DPF, oil ash. Ali opet pali regeneracije često. Nema gubitka snage nit bilo šta. Da li je se ko susretao sa ovim problemom zbog čega pali često?
- Evolution_IV
- Posts: 13280
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#41618 Re: Pitamo Mehanicare ?
Prodaj smetlje
Kolko mozes uzmi i kupi passat b7 CR 2.0tdi
Kolko mozes uzmi i kupi passat b7 CR 2.0tdi
- Optimist
- Posts: 13654
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#41619 Re: Pitamo Mehanicare ?
Da nadje dobrog B7 treba dodati duplo.
- kabal1337
- Posts: 8112
- Joined: 11/02/2012 21:08
- Location: DIY
- Vozim: Destroy it yourself
#41620 Re: Problem sa regeneracijom (DPF)
nivo ulja u motoru preko max?
Resetovati dpf nakon masinskog pranja.
Stanje EGR ventila?
Resetovati dpf nakon masinskog pranja.
Stanje EGR ventila?
-
- Posts: 12
- Joined: 11/06/2022 12:44
#41621 Re: Pitamo Mehanicare ?
imam i njega hahaha pozz
- basicm
- Posts: 10479
- Joined: 16/01/2012 21:38
#41622 Re: Problem sa regeneracijom (DPF)
Znaju ljudi bolje ovdje, ali da li je dobro resetovano?
-
- Posts: 12
- Joined: 11/06/2022 12:44
#41623 Re: Problem sa regeneracijom (DPF)
Nivo ulja nije preko max. Resetovano je sve. EGR ventil sam skidao cistio nema ni godinu dana isto i hladnjak pozadi od EGR.
Ali jest mi nivo ulja bio preko max prije nego što sam zamijenio uljnu pumpu i turbinu jučer sam gledao sve normala nije preko max.
- kabal1337
- Posts: 8112
- Joined: 11/02/2012 21:08
- Location: DIY
- Vozim: Destroy it yourself
#41624 Re: Problem sa regeneracijom (DPF)
dobro ti ispitaj taj dpf senzor pritiska sto si mijenjao
- Ommadawn
- Posts: 8370
- Joined: 20/02/2014 21:15
- Location: ...uvijek na pogresnom mjestu u pravo vrijeme!
#41625 Re: Problem sa regeneracijom (DPF)
Ne ide ti auto u “Safe mod” program?