Ne sve je normalno ne prebacuje u safe mode nit gubi snage auto.
Pitamo Mehanicare ?
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- Evolution_IV
- Posts: 13298
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#41627 Re: Pitamo Mehanicare ?
-
- Posts: 66
- Joined: 28/06/2012 13:21
#41628 Re: Pitamo Mehanicare ?
Ako može pitanje za mehaničare.
U pitanju je a4 b8 2010. 2.0 tdi
Promijenio sam kompletno kvačilo sa zamajcem prije 2 godine, i sada se počelo opet čuti brundanje na pritisak papučice kvačila.
Da li je ovo tzv druk ležaj, odnosno da li je moguće da mehaničar tada nije promijenio i njega?!
Da li se uopće na ovom vozilu stavlja sve zajedno, ili druk ležaj ide posebno?
Blagi pritisak na papučicu kvačila i čuje se kako 'melje', a koliko sam primijetio i kada je papučica potisnuta do kraja....
Hvala puno!
U pitanju je a4 b8 2010. 2.0 tdi
Promijenio sam kompletno kvačilo sa zamajcem prije 2 godine, i sada se počelo opet čuti brundanje na pritisak papučice kvačila.
Da li je ovo tzv druk ležaj, odnosno da li je moguće da mehaničar tada nije promijenio i njega?!
Da li se uopće na ovom vozilu stavlja sve zajedno, ili druk ležaj ide posebno?
Blagi pritisak na papučicu kvačila i čuje se kako 'melje', a koliko sam primijetio i kada je papučica potisnuta do kraja....
Hvala puno!
- kabal1337
- Posts: 8112
- Joined: 11/02/2012 21:08
- Location: DIY
- Vozim: Destroy it yourself
#41629 Re: Pitamo Mehanicare ?
Trebam spojiti dva crijeva rashladnog sistema 16 mm. Imaju li spojnice da se kupe da mogu navuci crijevo i staviti selne na krajeve ili ih moram tokariti ili praviti od komada cijevi?
ovako nesto
ovako nesto
- Ommadawn
- Posts: 8370
- Joined: 20/02/2014 21:15
- Location: ...uvijek na pogresnom mjestu u pravo vrijeme!
#41630 Re: Problem sa regeneracijom (DPF)
Čudno.
Je li voziš puno auto na kratkim relacijama?
Znam da je jedan lik ovdje imao sličnih problema sa istim autom zbog kratkih relacija vožnje po gradu.
Je li voziš puno auto na kratkim relacijama?
Znam da je jedan lik ovdje imao sličnih problema sa istim autom zbog kratkih relacija vožnje po gradu.
- black_adrian
- Posts: 4564
- Joined: 15/02/2021 13:32
- Location: Medeno Polje
- Vozim: vjetar
#41631 Re: Problem sa regeneracijom (DPF)
I meni pali cesto, narocito kad imam puno gradske.
Ne vjerujem da ti te regeneracije imaju veze sa uljnom i turbinom, meni se to desava 1.5g. Kad ga cesce po gradu vozim, pali cesce regeneracije, kad se zareda dosta otvorenih onda ne pali toliko cesto.
2.0 TDI CR 103kw je kod mene.
Ne vjerujem da ti te regeneracije imaju veze sa uljnom i turbinom, meni se to desava 1.5g. Kad ga cesce po gradu vozim, pali cesce regeneracije, kad se zareda dosta otvorenih onda ne pali toliko cesto.
2.0 TDI CR 103kw je kod mene.
- Ommadawn
- Posts: 8370
- Joined: 20/02/2014 21:15
- Location: ...uvijek na pogresnom mjestu u pravo vrijeme!
#41632 Re: Problem sa regeneracijom (DPF)
Diesel nije baš najbolji izbor ukoliko se auto ne vozi na relacije od najmanje 20 km.
Probaj izaći na auto put, voziti auto pri 2500
-3000 obrtaja nekih dvadesetak kilometara.
Probaj izaći na auto put, voziti auto pri 2500
-3000 obrtaja nekih dvadesetak kilometara.
-
- Posts: 12
- Joined: 11/06/2022 12:44
#41633 Re: Problem sa regeneracijom (DPF)
Ne razumijem zasto bi izlazio na autoput ako je masinski ociscen DPF prije sam gradske voznje i otvorene malo prelazio 350-450 kilometara.
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 10607
- Joined: 10/03/2022 22:16
#41634 Re: Problem sa regeneracijom (DPF)
Zato što ga gušiš vožnjom ispod 2000 obrtaja.
Ubiše svi auto četvrtom po gradu, šestom na magistrali i to ti je.
Jednom mjesečno proći barem 30km na A1 i to na brzinama 130+ i nikad ti neće trebati ni mehaničko čišćenje ni ništa. Sistem je napravljen da se sam održava, ali uz određen scenarij upotrebe.
Te mašine su za Autobahn i nizanje kilometara.
Za vožnju čisto po gradu tu je Fiatov Fire 1.2 motor.
Ubiše svi auto četvrtom po gradu, šestom na magistrali i to ti je.
Jednom mjesečno proći barem 30km na A1 i to na brzinama 130+ i nikad ti neće trebati ni mehaničko čišćenje ni ništa. Sistem je napravljen da se sam održava, ali uz određen scenarij upotrebe.
Te mašine su za Autobahn i nizanje kilometara.
Za vožnju čisto po gradu tu je Fiatov Fire 1.2 motor.
- Ommadawn
- Posts: 8370
- Joined: 20/02/2014 21:15
- Location: ...uvijek na pogresnom mjestu u pravo vrijeme!
#41635 Re: Problem sa regeneracijom (DPF)
Visokim obrtajima se stvara temperatura od 400 stupnjeva Celzijusa čime spaljuješ čestice.
Imao sam diesel auto, probleme sa DPF-om i znam šta su me mehaničari savjetovali.
I rekli “ako ćeš voziti auto samo po gradu, kratke relacije, stani-kreni-stani - promijeni auto i uzmi benzinca”. Tako sam i uradio.
-
- Posts: 12
- Joined: 11/06/2022 12:44
#41636 Re: Problem sa regeneracijom (DPF)
Nikad ga nisam gušio drug vjeruj da ga gazim kako stignemEFD22 wrote: ↑12/06/2022 10:53 Zato što ga gušiš vožnjom ispod 2000 obrtaja.
Ubiše svi auto četvrtom po gradu, šestom na magistrali i to ti je.
Jednom mjesečno proći barem 30km na A1 i to na brzinama 130+ i nikad ti neće trebati ni mehaničko čišćenje ni ništa. Sistem je napravljen da se sam održava, ali uz određen scenarij upotrebe.
Te mašine su za Autobahn i nizanje kilometara.
Za vožnju čisto po gradu tu je Fiatov Fire 1.2 motor.
Opet nema mi nekako logike da idem to jer spojio sam ga na dijagnostiku drzim gas na 3k obrtaja soot grame povecaje u mjestu za nekih drzanje gasa 3-4min sa 2.5g je skocilo na 4.5g
-
- Posts: 12
- Joined: 11/06/2022 12:44
#41637 Re: Problem sa regeneracijom (DPF)
Razumijem to sve ali da mi pali svaki drugi il treci dan ociscen DPF. Spojio sam dijagnostiku drzao gas na 2.5-3k obrtajaOmmadawn wrote: ↑12/06/2022 11:06Visokim obrtajima se stvara temperatura od 400 stupnjeva Celzijusa čime spaljuješ čestice.
Imao sam diesel auto, probleme sa DPF-om i znam šta su me mehaničari savjetovali.
I rekli “ako ćeš voziti auto samo po gradu, kratke relacije, stani-kreni-stani - promijeni auto i uzmi benzinca”. Tako sam i uradio.
Soot je skocio sa 2.3g na 4.5g za nekih 3-4minute. Prelazio sam i prije ne ociscen DPF po 450KM. Ocistio sam ga nije bio ni zaprljan puno nit palio greske
-
- Posts: 5632
- Joined: 07/03/2012 00:09
#41638 Re: Pitamo Mehanicare ?
Naravno da ima kupiti. Nadji metalne, nemoj plasticne. To ima kod svakog plinasa kupiti.
- kabal1337
- Posts: 8112
- Joined: 11/02/2012 21:08
- Location: DIY
- Vozim: Destroy it yourself
#41639 Re: Pitamo Mehanicare ?
Ma samo metalne, nista plasticno smece. Znaci kod ovih sto lpg ugradjuju?preludezalude wrote: ↑12/06/2022 11:59 Naravno da ima kupiti. Nadji metalne, nemoj plasticne. To ima kod svakog plinasa kupiti.
-
- Posts: 5632
- Joined: 07/03/2012 00:09
#41640 Re: Pitamo Mehanicare ?
Dakabal1337 wrote: ↑12/06/2022 12:36Ma samo metalne, nista plasticno smece. Znaci kod ovih sto lpg ugradjuju?preludezalude wrote: ↑12/06/2022 11:59 Naravno da ima kupiti. Nadji metalne, nemoj plasticne. To ima kod svakog plinasa kupiti.
- Ommadawn
- Posts: 8370
- Joined: 20/02/2014 21:15
- Location: ...uvijek na pogresnom mjestu u pravo vrijeme!
#41641 Re: Problem sa regeneracijom (DPF)
I kod mene se DPF palio svaki mjesec, odem u servis, oni kažu pa nije uopšte začepljen.najl0n wrote: ↑12/06/2022 11:54Razumijem to sve ali da mi pali svaki drugi il treci dan ociscen DPF. Spojio sam dijagnostiku drzao gas na 2.5-3k obrtajaOmmadawn wrote: ↑12/06/2022 11:06
Visokim obrtajima se stvara temperatura od 400 stupnjeva Celzijusa čime spaljuješ čestice.
Imao sam diesel auto, probleme sa DPF-om i znam šta su me mehaničari savjetovali.
I rekli “ako ćeš voziti auto samo po gradu, kratke relacije, stani-kreni-stani - promijeni auto i uzmi benzinca”. Tako sam i uradio.
Soot je skocio sa 2.3g na 4.5g za nekih 3-4minute. Prelazio sam i prije ne ociscen DPF po 450KM. Ocistio sam ga nije bio ni zaprljan puno nit palio greske
Pokvarili se senzori.
Promijenio auto.
- kabal1337
- Posts: 8112
- Joined: 11/02/2012 21:08
- Location: DIY
- Vozim: Destroy it yourself
#41642 Re: Pitamo Mehanicare ?
Vazi provjerim, hvala
- kabal1337
- Posts: 8112
- Joined: 11/02/2012 21:08
- Location: DIY
- Vozim: Destroy it yourself
#41643 Re: Problem sa regeneracijom (DPF)
Koje ti je ocitanje senzora pritiska, ler i kad dodajes gas?
Baci pogled na senzor vidi jesu li sve selne spojene nalazi se obicno blizu filtera goriva i idu crijeva iz njega.
Baci pogled na senzor vidi jesu li sve selne spojene nalazi se obicno blizu filtera goriva i idu crijeva iz njega.
- ZoomZoomKiwi
- Posts: 10607
- Joined: 10/03/2022 22:16
#41644 Re: Pitamo Mehanicare ?
Ako ne nađeš, vjerujem da Zulex to može imati.
-
- Posts: 1283
- Joined: 18/05/2018 12:28
#41645 Re: Pitamo Mehanicare ?
Posto vidim da si vozio ovog 1.6 opela s plinom, imade li neku preporuku, posto planiram ugradjivaticanvra888 wrote: ↑10/06/2022 16:50Imao identičan problem na tadašnjem također Opelovom motoru sa plinskom instalacijom, doduše 1.6 atmosferac A16XER. Isto je tako počeo, a kasnije se to postepeno pogoršavalo i došlo je do te mjere da se svako jutro odnosno uvijek kada je bio potpuno hladan motor - morao ostavljati da odradi po 2-4 minute, a tad bi se i ugasio barem jednom. Trokirao je za vrijeme tog rada, iako je palio bez problema kao i u tvom slučaju.drug_profi wrote: ↑09/06/2022 21:15 Vec neko vrijeme kod paljenja na hladan motor imam neke vibracije kao da na tri cilindra radi.
Upali ko mina, obrtaji oko 1000, ali vibrira nekako i ako pokusam krenuti hoce se i ugasiti, kao da nema snagu.
Traje to nekih 15-20 sekundi i onda sve ok. Nema paljenja CE lampice.
Kad je vreo dan, kao sto je bilo prije par dana, nema toga.
Vuce me na neki senzor temperature necega.
Prijedlog neki?
Ne bih da te zastrašujem, niti uopće znači da je to kod tebe u pitanju (ili barem ne u istoj mjeri, ako jeste), ali u mom slučaju su progoreni ventili bili na prvom i drugom cilindru.
- canvra888
- Posts: 4365
- Joined: 09/07/2021 15:03
#41646 Re: Pitamo Mehanicare ?
Ma onako, slabo da imam neku preporuku iskreno. Ja sam kod Darke ugradio i on zna znanje, ali dobar dio ostalih njegovih radnika nerijetko znaju sfušerit.sale07 wrote: ↑12/06/2022 17:38Posto vidim da si vozio ovog 1.6 opela s plinom, imade li neku preporuku, posto planiram ugradjivaticanvra888 wrote: ↑10/06/2022 16:50
Imao identičan problem na tadašnjem također Opelovom motoru sa plinskom instalacijom, doduše 1.6 atmosferac A16XER. Isto je tako počeo, a kasnije se to postepeno pogoršavalo i došlo je do te mjere da se svako jutro odnosno uvijek kada je bio potpuno hladan motor - morao ostavljati da odradi po 2-4 minute, a tad bi se i ugasio barem jednom. Trokirao je za vrijeme tog rada, iako je palio bez problema kao i u tvom slučaju.
Ne bih da te zastrašujem, niti uopće znači da je to kod tebe u pitanju (ili barem ne u istoj mjeri, ako jeste), ali u mom slučaju su progoreni ventili bili na prvom i drugom cilindru.
I pored ovog gore problema, često sam imao i problema da se mapa remetila (prebogata do te mjere da je CE palio) pa sam često znao ići kod njih na konfigurisanje mape, a bilo je tu često i nekih drugih mušica pa mi je omrzlo to sve. Kod mene je doduše bilo dosta i autoputa pa je moguće da je to doprinijelo da ventili tako brzo izgore (iako su imali podmazivanje i vozilo se ne više od 3.5-3.8k obrtaja u kontinuitetu), ne znam kakva je u tebe situacija s tim. Ne kažem naravno da bi i na tvom Opelu bila takva situacija, mnogo je pozitivnih iskustava što se tiča plina i raznoraznih brendova, ali ovo je moje iskustvo i ne bih više eksperimentisao s plinom - vratio se ovim mainstream gorivima
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#41647 Re: Pitamo Mehanicare ?
onda je bas presiromasna smjesa bila pa da su izgorili ventili ...vidi se da znaju znanje
- canvra888
- Posts: 4365
- Joined: 09/07/2021 15:03
#41648 Re: Pitamo Mehanicare ?
Ma nije siromašna nikad ni bila. Pratio ja lično live trimove u više navrata bio, nikad nije siromašna bila.
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#41649 Re: Pitamo Mehanicare ?
pa ne moze tek tako ventil izgoriti... samo pregrijavanje ...
- canvra888
- Posts: 4365
- Joined: 09/07/2021 15:03
#41650 Re: Pitamo Mehanicare ?
Nisu skroz i nisu svi, ako ti šta znači
Fakat više puta u različitim vremenskim periodima mjerio i to kada je auto postiglo radnu temperaturu, ne kad je relativno hladno kada je svakako bogatija smjesa. Uvijek bila blago bogata.
Fakat više puta u različitim vremenskim periodima mjerio i to kada je auto postiglo radnu temperaturu, ne kad je relativno hladno kada je svakako bogatija smjesa. Uvijek bila blago bogata.