Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
@Tesnjak_91
Morao bi preuzeti sve sa drugog auta koje to ima, komplet unutrasnji mehanizam ukljucujuci obloge tj tapacire zadnjih vrata i prednjih ljevih zbog prekidaca, plus razvesti instalaciju u zadnja, pa dijagnostikom sve to regulisati. Moze se uraditi ali je neisplativo. Na autootpadima ima to pa vidi cijene.
od opreme ima skoro sve, sem električnih podizača za zadnja vrata pa me zanima je li moguće to ugraditi naknadno i da li neko zna neku okvirnu cifru?
Također ima par parnica po limariji, koliko bi došlo farbanje kompletnog auta, boja je metalic siva, ukoliko to igra ulogu, ili se možda može to rješiti čak i poliranjem? Zna li neko možda cijene onih folija što se postavljaju umjesto farbanja i da li je to isplativije od samog farbanja?
Hvala unaprijed svakome ko izdvoji vremena da odgovori.
Ja ne bih dirao ništa oko tih podizača, nek stoji kako je, bezveze ćeš se para nadavati, a zadnji prozori se rijetko i otvaraju.
Šta je reći sa parnicama? Imaš li koju sliku?
Ako je dublja malo ne može se polirati, mora farbanje. Opet, da farbaš komplet auto, ako hoćeš da valja skupo je. A ako ti neko slabo uradi bacio si te pare što si dao na farbanje. Za folije ne znam, nisam to stavljao nikad. Nemam predstavu o kakvim se parnicama radi tako da ti ne mogu dati jasnu informaciju o tom šta bih ja uradio.
Hvala na odgovorima. Iskreno pretpostavio sam to za podizače da je situacija takva, da je u suštini neisplativo, realno upravu ste, rijetko se koriste ali eto, reko da pitam ljude koji znaju više od mene
Ima li neko iskustva sa univerzalnim katalizatorima? Mislim na novo kupljeno u radnji. Radi li to svoj posao? I da li je dovoljno gledati onaj podatak za koju kubikazu je dostatan?
auto ima start stop sistem, koliko vidim akumulatori te vrste su haman skuplji u odnosu na obične, eh sad mene zanima:
Da li se start stop može trajno isključiti pošto mi se ne dopada taj način rada?
Da li se umjesto tog start stop može staviti obični i da li će to uticati na rad start stop sistema, odnosno da li će usčjed toga taj sistem prestati raditi ili će samo taj slabiji akumulator da brže "rikne"?
Nevezano za ovo, kad su u pitanju mali servisi i filteri/ulje vezani za isti, koje marke bi ste vi preporučili da se koriste kao "kvalitetnije" ?
Da li se umjesto tog start stop može staviti obični i da li će to uticati na rad start stop sistema, odnosno da li će usčjed toga taj sistem prestati raditi
Da li se umjesto tog start stop može staviti obični i da li će to uticati na rad start stop sistema, odnosno da li će usčjed toga taj sistem prestati raditi
Tesnjak_91 wrote: ↑27/11/2021 17:16
Još par pitanja
auto ima start stop sistem, koliko vidim akumulatori te vrste su haman skuplji u odnosu na obične, eh sad mene zanima:
Da li se start stop može trajno isključiti pošto mi se ne dopada taj način rada?
Da li se umjesto tog start stop može staviti obični i da li će to uticati na rad start stop sistema, odnosno da li će usčjed toga taj sistem prestati raditi ili će samo taj slabiji akumulator da brže "rikne"?
Nevezano za ovo, kad su u pitanju mali servisi i filteri/ulje vezani za isti, koje marke bi ste vi preporučili da se koriste kao "kvalitetnije" ?
Ja koristim Mobil1 ESP formula ulje i MANN filtere za mog Passata sa CR motorom. U Re Al Company kupim to ulje, imaju certifikat, znači nije dupljak. Filteri isto tako, dosta su dobri. Ja ne bih dalje tražio, možda baš ako hoćeš Castrol ulje al traži sa certifikatom a ne dupljak da ti podvali neko, na Ilidži je taj ovlašteni za Castrol, zaboravio sam kako se zove. Samo redovno mijenjaj.
Start stop možeš ugasiti preko dijagnostike, mislim da naplaćuju 60-70KM. Ja nisam to radio, samo jednostavno stekao refleks da kad upalim auto, pored paljenja svjetala, itd. pritisnem i tipkicu za start stop da se ugasi.
Ne razumijem zašto bi stavljao drugi akumulator ako nemaš problema sa njim? Moj auto je 2010. g. i dalje je fabrički akumulator, pali k'o mina.
Tesnjak_91 wrote: ↑27/11/2021 17:26
Dakle sve ostalo će biti ok, sem tog SS sistema?
ja sam dobio takvu informaciju u ovlastenom za jedan noviji auto 2018. na njemu se ne moze softverski iskljuciti start stop,vec samo svaki put kad ga upalis mozes za tu voznju ugasiti,kad ponovo upalis on se aktivira i mehanicar iz ovlastenog servisa rekao da nema opcije da se to skroz ugasi vec samo da se stavi obicni akumulator i da ce prestati raditi .
Tesnjak_91 wrote: ↑27/11/2021 17:16
Još par pitanja
auto ima start stop sistem, koliko vidim akumulatori te vrste su haman skuplji u odnosu na obične, eh sad mene zanima:
Da li se start stop može trajno isključiti pošto mi se ne dopada taj način rada?
Da li se umjesto tog start stop može staviti obični i da li će to uticati na rad start stop sistema, odnosno da li će usčjed toga taj sistem prestati raditi ili će samo taj slabiji akumulator da brže "rikne"?
Nevezano za ovo, kad su u pitanju mali servisi i filteri/ulje vezani za isti, koje marke bi ste vi preporučili da se koriste kao "kvalitetnije" ?
Taj akumulator će ti trajati mnogo duže od običnog, pa nemoj od njega da praviš problem.
Kod nekih auta ako tri puta uzastopno nakon paljenja ugasiš start stop na dugmetu ubuduće će mu off biti default. A može ti neko i softverski to u servisu ugasiti.
I vidim da bezveze čačkaš mečku oko tog auta, vozi i ne zajebavaj.
Tesnjak_91 wrote: ↑27/11/2021 17:16
Još par pitanja
auto ima start stop sistem, koliko vidim akumulatori te vrste su haman skuplji u odnosu na obične, eh sad mene zanima:
Da li se start stop može trajno isključiti pošto mi se ne dopada taj način rada?
Da li se umjesto tog start stop može staviti obični i da li će to uticati na rad start stop sistema, odnosno da li će usčjed toga taj sistem prestati raditi ili će samo taj slabiji akumulator da brže "rikne"?
Nevezano za ovo, kad su u pitanju mali servisi i filteri/ulje vezani za isti, koje marke bi ste vi preporučili da se koriste kao "kvalitetnije" ?
Ja koristim Mobil1 ESP formula ulje i MANN filtere za mog Passata sa CR motorom. U Re Al Company kupim to ulje, imaju certifikat, znači nije dupljak. Filteri isto tako, dosta su dobri. Ja ne bih dalje tražio, možda baš ako hoćeš Castrol ulje al traži sa certifikatom a ne dupljak da ti podvali neko, na Ilidži je taj ovlašteni za Castrol, zaboravio sam kako se zove. Samo redovno mijenjaj.
Start stop možeš ugasiti preko dijagnostike, mislim da naplaćuju 60-70KM. Ja nisam to radio, samo jednostavno stekao refleks da kad upalim auto, pored paljenja svjetala, itd. pritisnem i tipkicu za start stop da se ugasi.
Ne razumijem zašto bi stavljao drugi akumulator ako nemaš problema sa njim? Moj auto je 2010. g. i dalje je fabrički akumulator, pali k'o mina.
Više je pitanje bilo iz radoznalosti koliko sam ja upućen akumulator je mjenjan nedavno, ovo me samo onako zanimalo. Malo sam googlao prije nego sam pitao, i svašta ljudi pišu..
Jel' ta firma/radnja vrši prodaju preko neta, odnosno jel' se može naručiti da pošalju to sve?
Tesnjak_91 wrote: ↑27/11/2021 17:16
Još par pitanja
auto ima start stop sistem, koliko vidim akumulatori te vrste su haman skuplji u odnosu na obične, eh sad mene zanima:
Da li se start stop može trajno isključiti pošto mi se ne dopada taj način rada?
Da li se umjesto tog start stop može staviti obični i da li će to uticati na rad start stop sistema, odnosno da li će usčjed toga taj sistem prestati raditi ili će samo taj slabiji akumulator da brže "rikne"?
Nevezano za ovo, kad su u pitanju mali servisi i filteri/ulje vezani za isti, koje marke bi ste vi preporučili da se koriste kao "kvalitetnije" ?
Taj akumulator će ti trajati mnogo duže od običnog, pa nemoj od njega da praviš problem.
Kod nekih auta ako tri puta uzastopno nakon paljenja ugasiš start stop na dugmetu ubuduće će mu off biti default. A može ti neko i softverski to u servisu ugasiti.
I vidim da bezveze čačkaš mečku oko tog auta, vozi i ne zajebavaj.
Tesnjak_91 wrote: ↑27/11/2021 17:32
Više je pitanje bilo iz radoznalosti koliko sam ja upućen akumulator je mjenjan nedavno, ovo me samo onako zanimalo. Malo sam googlao prije nego sam pitao, i svašta ljudi pišu..
Jel' ta firma/radnja vrši prodaju preko neta, odnosno jel' se može naručiti da pošalju to sve?
Trebalo bi da ima i dostava, ja sam im napisao poruku na Viber da želim komplet mali servis za taj i taj motor, u mom slučaju 2.0 140KS, nakon dan sam došao u poslovnicu i kesa me čekala kod stola.
zasto auto trosi antifriz na kratkim relacijama ( po gradu) , dok izlazak na otvorenu cestu i autoput (predjenih preko 200km) i nije nista potrosio. Nema nikakve majoneze nigdje, motorno ulje na istoj razini uvijek. Jedino sto je boca od antifriza vlazna uvijek. u pitanju 1.9 jtdm 88kw
mirza2811 wrote: ↑27/11/2021 18:50
zasto auto trosi antifriz na kratkim relacijama ( po gradu) , dok izlazak na otvorenu cestu i autoput (predjenih preko 200km) i nije nista potrosio. Nema nikakve majoneze nigdje, motorno ulje na istoj razini uvijek. Jedino sto je boca od antifriza vlazna uvijek. u pitanju 1.9 jtdm 88kw
Provjeriti bocu, crijeva i spojeve.
Provjeriti tečnost da nije previše razblažena vodom.
AtillaS wrote: ↑27/11/2021 17:31
Taj akumulator će ti trajati mnogo duže od običnog, pa nemoj od njega da praviš problem.
Kod nekih auta ako tri puta uzastopno nakon paljenja ugasiš start stop na dugmetu ubuduće će mu off biti default. A može ti neko i softverski to u servisu ugasiti.
I vidim da bezveze čačkaš mečku oko tog auta, vozi i ne zajebavaj.
Ja koliko znam nije bas isto punjenje obicnog i AGM akumulatora. AGM akumulator ne trpi visok napon punjenja ali zato trpi odlicno visoku jakost punjenja. Ako je u autu prilagodjeno punjenje za AGM akumulator...sta ce se desavati kad se stavi klasicni akumulator i koliko dugo ce trajati??? Sta ako ga elektronika vidi kao npr ispraznjen akumulator i pocne ga puniti sa 50A ili 100A.
Ne znam...mozda sve bude radilo ok ali ne postoje dzabe posebni punjaci za AGM i GEL akumulatore.