Pitamo Mehanicare ?
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- Optimist
- Posts: 13649
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#35301 Re: Pitamo Mehanicare ?
Curi antifriz a ti si zakljucio da je otisao dihtung glave?
- drug_profi
- Posts: 50604
- Joined: 16/07/2012 16:00
#35302 Re: Pitamo Mehanicare ?
Pa bilo bi ti ulja u antifrizu i majoneze u ulju.Soldier0209 wrote: ↑04/06/2021 15:50 Poz svima, golf 4 prije, 3 dana kada sam se vratio sa posla vidim ispod da ima lokvica antifriza( vidim po boji tj da je G12), otvorim haubu u boci normalno stoji kao sto je i bilo, temperatura uvijek na 90C kao sto je i bila, danas malo manje curi ali vidim u boci nakon krace voznje da fali antifriza mozda dec-dva, pregledao sam i ne mogu tacno vidjeti ali curi kao sa desne bocne strane ili mozda iza motora i tece preko mjenjača i pada na zastitu dolje.
Znaci najvise sumnjam da je otisla glava, tj dihtung glave, kod mehaničara trenutno ne mogu jer su guzve katastrofa, pa sam se narucio za nekih 7-8 dana, i da li ja npr smijem voziti ako je otisao dihtung glave a da ne zajebem nesto, znaci max nekih 400-500km dok ne odem kod mehaničara.
Motor je 1.9 TDI 74KW AXR oznaka hvala.
To je neki spoj crijeva, ili je neka plastika ciknula. Rijesice majstor, samo mu nemoj ti davati hintove.
Pogledaj ulje, ako nema majoneze obilato na šipki i čepu, vozi slobodno. Samo doljevaj.
-
- Posts: 132
- Joined: 19/01/2020 19:34
-
- Posts: 132
- Joined: 19/01/2020 19:34
#35304 Re: Pitamo Mehanicare ?
Nisam vidio da ima nesto za sada, uglavnom javim sta je bilo mozda nekome pomogne, ako ima isti problem.drug_profi wrote: ↑04/06/2021 21:29Pa bilo bi ti ulja u antifrizu i majoneze u ulju.Soldier0209 wrote: ↑04/06/2021 15:50 Poz svima, golf 4 prije, 3 dana kada sam se vratio sa posla vidim ispod da ima lokvica antifriza( vidim po boji tj da je G12), otvorim haubu u boci normalno stoji kao sto je i bilo, temperatura uvijek na 90C kao sto je i bila, danas malo manje curi ali vidim u boci nakon krace voznje da fali antifriza mozda dec-dva, pregledao sam i ne mogu tacno vidjeti ali curi kao sa desne bocne strane ili mozda iza motora i tece preko mjenjača i pada na zastitu dolje.
Znaci najvise sumnjam da je otisla glava, tj dihtung glave, kod mehaničara trenutno ne mogu jer su guzve katastrofa, pa sam se narucio za nekih 7-8 dana, i da li ja npr smijem voziti ako je otisao dihtung glave a da ne zajebem nesto, znaci max nekih 400-500km dok ne odem kod mehaničara.
Motor je 1.9 TDI 74KW AXR oznaka hvala.
To je neki spoj crijeva, ili je neka plastika ciknula. Rijesice majstor, samo mu nemoj ti davati hintove.
Pogledaj ulje, ako nema majoneze obilato na šipki i čepu, vozi slobodno. Samo doljevaj.
- drug_profi
- Posts: 50604
- Joined: 16/07/2012 16:00
#35305 Re: Pitamo Mehanicare ?
Lokvica ne bi bila da je otisao dihtung.
Lociraj lokvicu i poziciju iznad nje sa koje je moguce da kaplje. Najcesce je to crijevo koje ima mikrorupicu uz šelnu. Kad je povecan pritisak u sistemu curi pomalo.
Lociraj lokvicu i poziciju iznad nje sa koje je moguce da kaplje. Najcesce je to crijevo koje ima mikrorupicu uz šelnu. Kad je povecan pritisak u sistemu curi pomalo.
- mk ultra
- Posts: 19511
- Joined: 31/12/2012 14:05
- Location: Bošnjačka verzija države
- Grijem se na: Ugalj
- Vozim: Bahato
- Horoskop: Maćak
#35306 Re: Pitamo Mehanicare ?
Prije ce biti da je racva pukla nego diktung glave
- drug_profi
- Posts: 50604
- Joined: 16/07/2012 16:00
#35307 Re: Pitamo Mehanicare ?
Ma na racvi bi pišalo i dizala bi se para. Ne bi bilo neprimjetno. Lokvice su od mikrorupica na koje nista ne curi kad je sistem hladan.
- topcam
- Posts: 5080
- Joined: 08/07/2007 12:49
#35308 Re: Pitamo Mehanicare ?
Bobina.S4mpion wrote: ↑29/05/2021 18:00 Već mjesec dana se čuje neko sitno metalno zveckanje visoke frekvencije, na prvom paljenju, kad je auto hladan, koje u potpunosti nestane kad se motor zagrije. Majstor reče da je u pitanju remenica kompresora klime, kao ništa ozbiljno i preporučuje da ne diram ništa, jer klima uredno radi, samo me nervira taj zvuk, jer nisam navik'o da mi išta zvecka.
Dal' ostavit' to kako jeste, da mi ne ode kasnije i kompresor zajedno s tim?
Kod mene se cuo zvuk poput smotam puni, ono kad servo "radi".
Edit:
Negdje krajem aprila sam mjenjao zupcasti na +150.000. Nakon sto sam platio u usao u auto.
Upalim i cujem zvuk poput onog kad se smota puni pa servo zvrnda.
Izadjem i kazem majstoru da cujem cudan zvuk, on skoci kao da sam ga vrelom agdom zalio.
Kakav zvuk? Kazem mu nije se pojavio sad (nakon tvog rada, sto ga "smiri",
vec par sedmica sporadicno cujem, tj. pojavi se.
Mehanicar dobacuje to kao ja klimu cujem, kazem mu, palim je po potrebi.
Eto prati, ako sta bude navrati.
Eto i bi. Bobina. Postala potrosni materijal. 153000 izdrzala. U srijedu poslije posla upalim auto, motor
hoce da iskoci ispod haube. I ranije sam imao slican problem, rad na tri cilindra, puk´o kabal,
pa ovlasteni "prikalemio" kablove. Tada nije bio tako nestabilan rad motora.
Prvo su na 57.000 zamjenili bobinu, cijena sitnica. Ispali iznimno posteni. Pa vratili staru i zaletovali dva kabla.
Naravno ovlasteni u biti 2 godine koliko je garancija, ja sam ostao kod njih skoro 5.
Majstor od povjerenja, jest da je sfuserio kad je mjenjao zupcasti, ali i njegov mehanicar je precizniju diagnozu
kvara dao nego opel, s´time sto me je savjetovao auto je pod garancijom idi kod ovlastenog, al, to je bilo
2016/17.
Sreca moja pa je jedan od vozaca firme imao za mene povoljnu turu i kupio novu bobinu vec u cetvrtak.
Zamjenim u cetvrtak, vratim u petak auto od firme koje sam dobio dok se ne snadjem. Sutra cu
znati bolje.
Na drugoj slici se vide goli kablovi treceg cilindra, koje je ovlasteni zalemio, a elektricar iz firme spojio klemama.
S´tim da je lem ovlastenog drzao par mjeseci.
Ja sam samo skinuo izolirband, da vidim da nije opet tu kvar.
Po tvom opisu i slicnom odgovoru majstora nam, ne bih da te "obradujem" rjesenjem.
Nista ne diraj i prati ti to
Vozim benzinca i nakon zamjene zupcastog manje trosi, ali vito kombi, dizel sta je ono, dobio ga 3/4 punog i
moze jos 570 km preci, dobro ih gaze ovi nasi vozaci, vratim auto nakon dva dana i predjenih 140 km. Pise
839km jos mogu preci. Fakat ludilo. Normalno vozim, startno, nisam sporac.
- S4mpion
- Posts: 19317
- Joined: 24/11/2011 21:16
#35309 Re: Pitamo Mehanicare ?
Dizelaš je kod mene, a baš se čuje na remenici, ja sam mislio da je u pitanju remenica alternatora, ali reče majstor da je remenica kompresora klime sa kvačilom i, po njegovim riječima, taj zvuk je bez veze, nije kvar i najbolje ništa ne dirat' kad sve radi super, al' teško mi je trpit' zveckanje, iako ga možda neko drugi ne primjeti, ali mene pojede.topcam wrote: ↑06/06/2021 16:21Bobina.S4mpion wrote: ↑29/05/2021 18:00 Već mjesec dana se čuje neko sitno metalno zveckanje visoke frekvencije, na prvom paljenju, kad je auto hladan, koje u potpunosti nestane kad se motor zagrije. Majstor reče da je u pitanju remenica kompresora klime, kao ništa ozbiljno i preporučuje da ne diram ništa, jer klima uredno radi, samo me nervira taj zvuk, jer nisam navik'o da mi išta zvecka.
Dal' ostavit' to kako jeste, da mi ne ode kasnije i kompresor zajedno s tim?
Kod mene se cuo zvuk poput smotam puni, ono kad servo "radi".
Edit:
Negdje krajem aprila sam mjenjao zupcasti na +150.000. Nakon sto sam platio u usao u auto.
Upalim i cujem zvuk poput onog kad se smota puni pa servo zvrnda.
Izadjem i kazem majstoru da cujem cudan zvuk, on skoci kao da sam ga vrelom agdom zalio.
Kakav zvuk? Kazem mu nije se pojavio sad (nakon tvog rada, sto ga "smiri",
vec par sedmica sporadicno cujem, tj. pojavi se.
Mehanicar dobacuje to kao ja klimu cujem, kazem mu, palim je po potrebi.
Eto prati, ako sta bude navrati.
Eto i bi. Bobina. Postala potrosni materijal. 153000 izdrzala. U srijedu poslije posla upalim auto, motor
hoce da iskoci ispod haube. I ranije sam imao slican problem, rad na tri cilindra, puk´o kabal,
pa ovlasteni "prikalemio" kablove. Tada nije bio tako nestabilan rad motora.
Prvo su na 57.000 zamjenili bobinu, cijena sitnica. Ispali iznimno posteni. Pa vratili staru i zaletovali dva kabla.
Naravno ovlasteni u biti 2 godine koliko je garancija, ja sam ostao kod njih skoro 5.
Majstor od povjerenja, jest da je sfuserio kad je mjenjao zupcasti, ali i njegov mehanicar je precizniju diagnozu
kvara dao nego opel, s´time sto me je savjetovao auto je pod garancijom idi kod ovlastenog, al, to je bilo
2016/17.
Sreca moja pa je jedan od vozaca firme imao za mene povoljnu turu i kupio novu bobinu vec u cetvrtak.
Zamjenim u cetvrtak, vratim u petak auto od firme koje sam dobio dok se ne snadjem. Sutra cu
znati bolje.
Na drugoj slici se vide goli kablovi treceg cilindra, koje je ovlasteni zalemio, a elektricar iz firme spojio klemama.
S´tim da je lem ovlastenog drzao par mjeseci.
Ja sam samo skinuo izolirband, da vidim da nije opet tu kvar.
Po tvom opisu i slicnom odgovoru majstora nam, ne bih da te "obradujem" rjesenjem.
Nista ne diraj i prati ti to
Vozim benzinca i nakon zamjene zupcastog manje trosi, ali vito kombi, dizel sta je ono, dobio ga 3/4 punog i
moze jos 570 km preci, dobro ih gaze ovi nasi vozaci, vratim auto nakon dva dana i predjenih 140 km. Pise
839km jos mogu preci. Fakat ludilo. Normalno vozim, startno, nisam sporac.
-
- Posts: 1766
- Joined: 09/08/2018 08:13
#35310 Re: Pitamo Mehanicare ?
Postovanje, pezo 3008, automatik, 2.0 motor dizel, 163 KS, prava kilometraza 130 000. god 2011, allure oprema, auto se vozi u malom gradu godisnje prelazi po 7000 max...kad bi trebalo veliki servis, okvirna cijena, kad uraditi servis mijenjaca ? auto je tip top, probao ga 200 km puta, a imam ponudu da ga kupim...HVALA
-
- Posts: 742
- Joined: 27/05/2021 09:57
#35311 Re: Pitamo Mehanicare ?
Servis mjenjaca je jednom vec trebo bit radjenmilejovic1971 wrote: Postovanje, pezo 3008, automatik, 2.0 motor dizel, 163 KS, prava kilometraza 130 000. god 2011, allure oprema, auto se vozi u malom gradu godisnje prelazi po 7000 max...kad bi trebalo veliki servis, okvirna cijena, kad uraditi servis mijenjaca ? auto je tip top, probao ga 200 km puta, a imam ponudu da ga kupim...HVALA
-
- Posts: 11393
- Joined: 12/09/2012 09:57
#35312 Re: Pitamo Mehanicare ?
A sta ocekuju...pa kupujes polovnjaka jbga sve je za ocekivat.....ili kad ovi hostapleri sto prodaju auta daju neke garancije.....ma bjaaaazi....jedino ako kupujes polovnjaka od autokuce pa oni mogu garantovat jer imaju komplet istoriju.....ovo ostalo je pedimahovina...foxlife wrote: ↑04/06/2021 10:21 Sad sam upoznao klasicni bh par koji hoce dobro auto a jeftino i po mogucnosti da plate ispod 100 servis bilo koji
Auto je p307 kupljen za 3500 vjerovatno udaren kako kaze sam vlasnik i stalno neki problemi s njim
Pljuju pezo kako ne valja elektronika i kako je skup za odrzavanje
- Optimist
- Posts: 13649
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#35313 Re: Pitamo Mehanicare ?
Veliki servis ide na 180k km ili 10 godina, sta prije nastupi.milejovic1971 wrote: ↑07/06/2021 07:26 Postovanje, pezo 3008, automatik, 2.0 motor dizel, 163 KS, prava kilometraza 130 000. god 2011, allure oprema, auto se vozi u malom gradu godisnje prelazi po 7000 max...kad bi trebalo veliki servis, okvirna cijena, kad uraditi servis mijenjaca ? auto je tip top, probao ga 200 km puta, a imam ponudu da ga kupim...HVALA
Za mjenjac tvrde da je lifetime ulje, mada bih ja uradio izmjenu zbog licne sigurnosti.
-
- Posts: 2033
- Joined: 30/11/2020 16:31
#35314 Re: Pitamo Mehanicare ?
Gdje mogu kupiti zadnju maglenku za peugeot 3008? Ima li u Sarajevu prodavnica karoserijskih dijelova?
- Evolution_IV
- Posts: 13254
- Joined: 29/08/2020 22:58
- Location: Tahiti
#35315 Re: Pitamo Mehanicare ?
probaj ovde: https://alfashoop.olx.ba/
inace imas na OLX-u toga,kad ima za madzu ima i za pezo sigurno,ako ne na OLX imas silux.ba ili autobox.ba
-
- Posts: 2033
- Joined: 30/11/2020 16:31
#35316 Re: Pitamo Mehanicare ?
Sutra cu ih zvati, sad sam vidio da ima i autodom. Radi li jos uvijek Velas?Evolution_IV wrote: ↑07/06/2021 15:03probaj ovde: https://alfashoop.olx.ba/
inace imas na OLX-u toga,kad ima za madzu ima i za pezo sigurno,ako ne na OLX imas silux.ba ili autobox.ba
- kabal1337
- Posts: 8099
- Joined: 11/02/2012 21:08
- Location: DIY
- Vozim: Destroy it yourself
- Optimist
- Posts: 13649
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#35318 Re: Pitamo Mehanicare ?
Mislim da ti je bolje traziti polovnu.
Cijena je tu negdje ali je daleko kvalitetnija.
Ja sam prednju mijenjao jer je staklo razbio kamen i kupio sam novu zamjensku. Ali kvalitet nije bio ni blizu originalu.
-
- Posts: 1766
- Joined: 09/08/2018 08:13
#35319 Re: Pitamo Mehanicare ?
je li se bas razumijes ??? nema nesto kao kod npr Ford Kuge da se radi servis mjenjaca svako 50 000 km >??Optimist wrote: ↑07/06/2021 10:02Veliki servis ide na 180k km ili 10 godina, sta prije nastupi.milejovic1971 wrote: ↑07/06/2021 07:26 Postovanje, pezo 3008, automatik, 2.0 motor dizel, 163 KS, prava kilometraza 130 000. god 2011, allure oprema, auto se vozi u malom gradu godisnje prelazi po 7000 max...kad bi trebalo veliki servis, okvirna cijena, kad uraditi servis mijenjaca ? auto je tip top, probao ga 200 km puta, a imam ponudu da ga kupim...HVALA
Za mjenjac tvrde da je lifetime ulje, mada bih ja uradio izmjenu zbog licne sigurnosti.
- Optimist
- Posts: 13649
- Joined: 08/02/2010 19:01
- Location: Sarajevo
#35320 Re: Pitamo Mehanicare ?
Bio sam zagrijan da kupim jedno auto sa istim motorom i mjenjacem pa sam ih malo istrazivao i to su podaci do kojih sam dosao.
- konektovan
- Posts: 40589
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#35322 Re: Pitamo Mehanicare ?
Kod kuge je duplo kvačilo (kao dsg), a peugeot koristi klasični automatikmilejovic1971 wrote: ↑07/06/2021 17:22je li se bas razumijes ??? nema nesto kao kod npr Ford Kuge da se radi servis mjenjaca svako 50 000 km >??Optimist wrote: ↑07/06/2021 10:02Veliki servis ide na 180k km ili 10 godina, sta prije nastupi.milejovic1971 wrote: ↑07/06/2021 07:26 Postovanje, pezo 3008, automatik, 2.0 motor dizel, 163 KS, prava kilometraza 130 000. god 2011, allure oprema, auto se vozi u malom gradu godisnje prelazi po 7000 max...kad bi trebalo veliki servis, okvirna cijena, kad uraditi servis mijenjaca ? auto je tip top, probao ga 200 km puta, a imam ponudu da ga kupim...HVALA
Za mjenjac tvrde da je lifetime ulje, mada bih ja uradio izmjenu zbog licne sigurnosti.
-
- Posts: 1766
- Joined: 09/08/2018 08:13
#35323 Re: Pitamo Mehanicare ?
a to znaci lifetime ulje i nista ne dirati ?? meni je sasvim ok mijenjac, fini salta brzine
-
- Posts: 1756
- Joined: 15/04/2021 11:24
- Location: Prdimahovljani
#35324 Re: Pitamo Mehanicare ?
pa lajftajm po mjerilu zapadnjaka 7-10g i poslije toga auto nije vise auto nego kotrljalo sa dosta istrosenih dijelova....
u bh mjerilima lajftajm jal ti longlife znaci da se ne treba nikad zamijenit da bi prosjecan bh cigoš ustedio na odrzavanju tjeseci se kako masinsko ulje koje je izlozeno nebrojenim strukturalnim hemijskim i fizickim promjenama,ne treba mijenjat nikad
u bh mjerilima lajftajm jal ti longlife znaci da se ne treba nikad zamijenit da bi prosjecan bh cigoš ustedio na odrzavanju tjeseci se kako masinsko ulje koje je izlozeno nebrojenim strukturalnim hemijskim i fizickim promjenama,ne treba mijenjat nikad
-
- Posts: 4437
- Joined: 29/05/2010 21:46
#35325 Re: Pitamo Mehanicare ?
Pisao sam ranije pa evo ponovo... ovlasteni servis ti nece raditi zamjenu ulja ako je proizvodjac naznacio da je lifetimeoruzana_pobuna wrote: ↑08/06/2021 07:23 pa lajftajm po mjerilu zapadnjaka 7-10g i poslije toga auto nije vise auto nego kotrljalo sa dosta istrosenih dijelova....
u bh mjerilima lajftajm jal ti longlife znaci da se ne treba nikad zamijenit da bi prosjecan bh cigoš ustedio na odrzavanju tjeseci se kako masinsko ulje koje je izlozeno nebrojenim strukturalnim hemijskim i fizickim promjenama,ne treba mijenjat nikad