Pitamo Mehanicare ?

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: Bobi, _BataZiv_0809

Al'din
Posts: 535
Joined: 06/03/2011 21:43
Location: https://maps.app.goo.gl/BcPbrA7auEb4z7o27
Contact:

#30326 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Al'din » 06/11/2020 21:29

Karabaja wrote:
06/11/2020 12:29
Pozdrav mehaničarima i onima koji se tako osjećaju.

Kako da znam da li je kod mene u autu originalno ugrađen fiksni ili plivajući zamajac?

Auto je VW Touran (5T1), godište proizvodnje 2016., 1.6TDI, 115 KS, 85kW sa manuelnim mjenjačem od 6 brzina.
Upisi ovdje broj šasije (#VIN) https://www.repxpert.com/en/ pa potrazi svoje dijelove


User avatar
trambusek88
Posts: 4047
Joined: 03/10/2009 23:51

#30327 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by trambusek88 » 07/11/2020 13:31

Audi 80

1.6 benzin plin.

Juče ujutru malo teže upalio. Na benzin.

Tokom dana radio dostavu sa njim, palio normalno, pošto je bio zagrijan palio ga na plin, OK.

Sinoć na kraju smjene trebao zadnju dostavu i kući, neće da upali ni na plin ni na benzin.
Nije htio ni na guranje, a kad sam ga malo izvrerglao, drug je dao struje iz svog jačeg akumulatora, vergla ništa.
Gledali prvu svjećicu suha. Na kraju nastavio verglati uz žestoko pumpanje gasa - upalio, normalan zvuk.

Danas opet neće da upali, ne mogu otići na posao pošto sa njim radim. Ne pomaže ni start sprej ni pumpanje.
Probao sam i zavrnuti plin na boci, ništa.

Možda je moja krivica što sam otišao bez one stvari u svatove. S krntijom u dostavu i nadao se da će izdržati dok ne odvojim fond za kvarove.

Sad će Bitanga reći nije auto za fukaru, znam to, to je donekle i istina, ali dok sam imao prošli posao održavao sam ga koliko je bilo moguće, a potreban mi je.

NediM17
Posts: 11377
Joined: 05/11/2009 11:49

#30328 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by NediM17 » 07/11/2020 13:46

Treba nekad i goriva nasut', nece na havu. :mrgreen:

User avatar
Naslovnica
Posts: 16068
Joined: 20/03/2013 15:38

#30329 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Naslovnica » 07/11/2020 13:52

trambusek88 wrote:
07/11/2020 13:31
Audi 80

1.6 benzin plin.

Juče ujutru malo teže upalio. Na benzin.

Tokom dana radio dostavu sa njim, palio normalno, pošto je bio zagrijan palio ga na plin, OK.

Sinoć na kraju smjene trebao zadnju dostavu i kući, neće da upali ni na plin ni na benzin.
Nije htio ni na guranje, a kad sam ga malo izvrerglao, drug je dao struje iz svog jačeg akumulatora, vergla ništa.
Gledali prvu svjećicu suha. Na kraju nastavio verglati uz žestoko pumpanje gasa - upalio, normalan zvuk.

Danas opet neće da upali, ne mogu otići na posao pošto sa njim radim. Ne pomaže ni start sprej ni pumpanje.
Probao sam i zavrnuti plin na boci, ništa.

Možda je moja krivica što sam otišao bez one stvari u svatove. S krntijom u dostavu i nadao se da će izdržati dok ne odvojim fond za kvarove.

Sad će Bitanga reći nije auto za fukaru, znam to, to je donekle i istina, ali dok sam imao prošli posao održavao sam ga koliko je bilo moguće, a potreban mi je.
Kablovi, svjećice, razvodna...?

User avatar
trambusek88
Posts: 4047
Joined: 03/10/2009 23:51

#30330 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by trambusek88 » 07/11/2020 14:08

Kablovi i svjećice su novi.

E ne znam jedino da nije razvodna. Sinoć sam jedva uspio upaliti, al kad sam ga upalio OK je radio, jutros opet neće.

NediM17
Posts: 11377
Joined: 05/11/2009 11:49

#30331 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by NediM17 » 07/11/2020 14:10

I ja bih jos dodao pumpu goriva, i to je to sto se starinskog benzinca tice. Uredna struja i dobava goriva i nema da nece. :thumbup:

User avatar
Optimist
Posts: 9876
Joined: 08/02/2010 19:01
Location: Sarajevo

#30332 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Optimist » 07/11/2020 18:09

Valjda bi trebao upaliti na plinu ako ne radi pumpa goriva?

NediM17
Posts: 11377
Joined: 05/11/2009 11:49

#30333 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by NediM17 » 07/11/2020 18:34

To direktno paljenje na plin inace ide tesko, kod starijih auta kad je ugrijan motor jos i moze. Plin se u tanku nalazi u tecnom stanju (Liquefied Petroleum Gas) i tek prolaskom kroz isparivac, kako i samo ime kaze, prelazi u gasovito stanje i kao takav ulazi u cilindre. Plinski sistemi su podeseni tako da se pali na benzin i nakon dostizanja odredjene temperature rashladne tecnosti automatski se prebacuje na plin.
Covjek rece i da je izvrtao svjecice i kaze da su suhe, dakle, ne dolazi gorivo.
Zna se sta starom benzincu treba da kresne, ispravna struja i gorivo, nema tu puno nauke. :thumbup:

User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 30214
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Contact:

#30334 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by bitanga_sa_otesa » 07/11/2020 18:40

trambusek88 wrote:
07/11/2020 13:31
Au

Sad će Bitanga reći nije auto za fukaru, znam to, to je donekle i istina, ali dok sam imao prošli posao održavao sam ga koliko je bilo moguće, a potreban mi je.
ma necu reci,svaki auto se moze pokvariti u svako doba,zna se na sta se odnosi kad ja to kazem..
jel taj auto efi ili je karb? pregledaj jel dolazi gorivo,mislim da je to najvjerovatnije problem ,a vidi ima li varnice kad nece da pali.moguce da je i halov davac u razvodniku .

User avatar
Optimist
Posts: 9876
Joined: 08/02/2010 19:01
Location: Sarajevo

#30335 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Optimist » 07/11/2020 19:08

Jedan komsija je davno imao audi 80 i plin, karburator.
I govorio je da ga pali na plin. U detalje nisam zalazio.

User avatar
trambusek88
Posts: 4047
Joined: 03/10/2009 23:51

#30336 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by trambusek88 » 07/11/2020 19:13

NediM17 wrote:
07/11/2020 18:34
To direktno paljenje na plin inace ide tesko, kod starijih auta kad je ugrijan motor jos i moze. Plin se u tanku nalazi u tecnom stanju (Liquefied Petroleum Gas) i tek prolaskom kroz isparivac, kako i samo ime kaze, prelazi u gasovito stanje i kao takav ulazi u cilindre. Plinski sistemi su podeseni tako da se pali na benzin i nakon dostizanja odredjene temperature rashladne tecnosti automatski se prebacuje na plin.
Covjek rece i da je izvrtao svjecice i kaze da su suhe, dakle, ne dolazi gorivo.
Zna se sta starom benzincu treba da kresne, ispravna struja i gorivo, nema tu puno nauke. :thumbup:
Ma ovo je stari sistem koji pali na sve.
Karbaš sa ubušenom diznom za plin u usisnoj grani.

Inače sam palio na benzin, pa pritisnem na onaj srednji položaj dok ne istroši benzin, pa prebacim na plin
Kad gasim prebacim direkt na benzin i složim mu turažu da bi povukao benzina i onda ugasim.

Ugrijanog sam ga palio na plin (nije mi praktično da ponavljam stalno proces) možda sekundu duže zavergla ali nije bilo problema.
Ponekad kad zaboravim prebaciti naveče sa plina na benzin ujutru upalim na plin bez problema (jer ću ga u tom slučaju malo sutra upaliti na benzin)

Lako ću ako je sturja ili pumpa (vakumska na motoru), ali me brine postoji li mogućnost da mi je kompresija naglo opala u par dana jer je bio u pogonu 7-8 sati, i po 10-tak paljenja i gašenja za taj period, još se išlo i tamo gdje koze pasu pod ručnom.
Eh nema ništa neobično u antifrizu niti na čepu ulja, nisam primjećivao nikakav dim osim standardnog kad isparava kondenz.
Nisam ga valjda produvao za par dana špartanja po Pofalićima, Hrasnom brdu, Bistriku, Širokači i drugim naseljima.

User avatar
trambusek88
Posts: 4047
Joined: 03/10/2009 23:51

#30337 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by trambusek88 » 07/11/2020 19:22

bitanga_sa_otesa wrote:
07/11/2020 18:40
trambusek88 wrote:
07/11/2020 13:31
Au

Sad će Bitanga reći nije auto za fukaru, znam to, to je donekle i istina, ali dok sam imao prošli posao održavao sam ga koliko je bilo moguće, a potreban mi je.
ma necu reci,svaki auto se moze pokvariti u svako doba,zna se na sta se odnosi kad ja to kazem..
jel taj auto efi ili je karb? pregledaj jel dolazi gorivo,mislim da je to najvjerovatnije problem ,a vidi ima li varnice kad nece da pali.moguce da je i halov davac u razvodniku .
Karburator. 1.6 55kw
Dizna ubušena u usisnu granu.

User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 30214
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Contact:

#30338 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by bitanga_sa_otesa » 07/11/2020 19:29

trambusek88 wrote:
07/11/2020 19:22


Karburator. 1.6 55kw
Dizna ubušena u usisnu granu.
ako je palio na plin ,onda samo struja moze da zajebava ,provjeri malo razvodnik i bobinu :thumbup:
a lako ti je vidjeti imas li benzina kad skines zracni filter ,posvijetlis u karburator i dodas gas rukom i mora se vidjet kako spricne .

User avatar
JavierBosnia
Posts: 2471
Joined: 22/11/2015 13:59
Location: Uradi sam

#30339 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by JavierBosnia » 08/11/2020 02:02

Image


preludezalude
Posts: 4009
Joined: 07/03/2012 00:09

#30341 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by preludezalude » 09/11/2020 00:08

Zna li neko kakvih brojeva telefona firmi sto rade sa folijama za izloge? Konkretno me interesuju Llumar Enerlogic folije.

User avatar
JavierBosnia
Posts: 2471
Joined: 22/11/2015 13:59
Location: Uradi sam

#30342 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by JavierBosnia » 09/11/2020 09:57

preludezalude wrote:
09/11/2020 00:08
Zna li neko kakvih brojeva telefona firmi sto rade sa folijama za izloge? Konkretno me interesuju Llumar Enerlogic folije.
Blackglass

lavic
Posts: 2273
Joined: 14/04/2011 15:03

#30343 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by lavic » 09/11/2020 12:12

preludezalude wrote:
09/11/2020 00:08
Zna li neko kakvih brojeva telefona firmi sto rade sa folijama za izloge? Konkretno me interesuju Llumar Enerlogic folije.
CAC folija, Haris

User avatar
trambusek88
Posts: 4047
Joined: 03/10/2009 23:51

#30344 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by trambusek88 » 09/11/2020 12:17

trambusek88 wrote:
07/11/2020 19:13
NediM17 wrote:
07/11/2020 18:34
To direktno paljenje na plin inace ide tesko, kod starijih auta kad je ugrijan motor jos i moze. Plin se u tanku nalazi u tecnom stanju (Liquefied Petroleum Gas) i tek prolaskom kroz isparivac, kako i samo ime kaze, prelazi u gasovito stanje i kao takav ulazi u cilindre. Plinski sistemi su podeseni tako da se pali na benzin i nakon dostizanja odredjene temperature rashladne tecnosti automatski se prebacuje na plin.
Covjek rece i da je izvrtao svjecice i kaze da su suhe, dakle, ne dolazi gorivo.
Zna se sta starom benzincu treba da kresne, ispravna struja i gorivo, nema tu puno nauke. :thumbup:
Ma ovo je stari sistem koji pali na sve.
Karbaš sa ubušenom diznom za plin u usisnoj grani.

Inače sam palio na benzin, pa pritisnem na onaj srednji položaj dok ne istroši benzin, pa prebacim na plin
Kad gasim prebacim direkt na benzin i složim mu turažu da bi povukao benzina i onda ugasim.

Ugrijanog sam ga palio na plin (nije mi praktično da ponavljam stalno proces) možda sekundu duže zavergla ali nije bilo problema.
Ponekad kad zaboravim prebaciti naveče sa plina na benzin ujutru upalim na plin bez problema (jer ću ga u tom slučaju malo sutra upaliti na benzin)

Lako ću ako je sturja ili pumpa (vakumska na motoru), ali me brine postoji li mogućnost da mi je kompresija naglo opala u par dana jer je bio u pogonu 7-8 sati, i po 10-tak paljenja i gašenja za taj period, još se išlo i tamo gdje koze pasu pod ručnom.
Eh nema ništa neobično u antifrizu niti na čepu ulja, nisam primjećivao nikakav dim osim standardnog kad isparava kondenz.
Nisam ga valjda produvao za par dana špartanja po Pofalićima, Hrasnom brdu, Bistriku, Širokači i drugim naseljima.
Ovako riješio sam pokušati sam popraviti.

Iskre nema
Kablovi i svjećice su nedavno kupljeni, promijenio sam kapu i finger.

Sad najviše sumnjam na bobinu i sad se postavlja pitanje dali je moguće da mi je ono veče kad sam ga jedva upalio proradila i radila normalno dok sam došao kući i ujutru opet otkazala.

User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 30214
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Contact:

#30345 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by bitanga_sa_otesa » 09/11/2020 12:30

trambusek88 wrote:
09/11/2020 12:17


Sad najviše sumnjam na bobinu i sad se postavlja pitanje dali je moguće da mi je ono veče kad sam ga jedva upalio proradila i radila normalno dok sam došao kući i ujutru opet otkazala.
po meni prije da je halov davac u razvodniku kao sto sam ti i rekao
bobinu lako probas ,imas na njoj 2 sarafica na jednom je plus kad das kontakt ,on ima oznaku 15,na drugi dolazi minus preko razvodnika ,oznaka 1.
skini visokonaponski kabl koji dolazi s bobine na kapi i nasloni ga blizu mase ,daj kontakt i uzmi komad zice ,nasloni negdje na masu i dotakni taj saraf sa brojem 1,ako baci varnicu na visoki napon bobina je ispravna :thumbup:

User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 41213
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...

#30346 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by _BataZiv_0809 » 09/11/2020 12:41

artur morgan wrote:
15/09/2020 12:55
_BataZiv_0809 wrote:
15/09/2020 12:44
Auto teze upali ako je preko noci ostalo parkirano na uzbrdici. Simptomi su blazi ako je na ravnom. Dizel je u pitanju. Sta bi moglo biti :?
Nepovratni ventil ne valja, ako ga uopšte ima ? Vrati nazad gorivo iz motora pa treba duže vremena da navuče gorivo u motor dok verglaš. Koliko sam upućen nepovratni ventil ako ga nema može se se ugradit prije filtera goriva, pa ne dopušta da se gorivo vrati nazad.

Parkiraj nosom nizbrdo. Ako upali iz prve, to bi trebalo biti to.

Iako svako auto je za sebe, pa može biti i nešto drugo.
Ugradjen nepovratni i problem je izgleda rijesen :thumbup:

Medjutim nakon popravke desilo se jos jednom da nije htio upaliti pa zato kazem "izgleda". Postoji doduse velika sansa da je meni ostao radio uplaljen preko noci jer sam drkao po satu da ga pomjerim pa da je izvukao akumulator :run:

Upalio je na guranje i od tada nema vise problema evo treca sedmica.

User avatar
Laplace
Posts: 2651
Joined: 19/11/2012 18:37

#30347 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by Laplace » 09/11/2020 13:27

trambusek88 wrote:
09/11/2020 12:17
trambusek88 wrote:
07/11/2020 19:13
NediM17 wrote:
07/11/2020 18:34
To direktno paljenje na plin inace ide tesko, kod starijih auta kad je ugrijan motor jos i moze. Plin se u tanku nalazi u tecnom stanju (Liquefied Petroleum Gas) i tek prolaskom kroz isparivac, kako i samo ime kaze, prelazi u gasovito stanje i kao takav ulazi u cilindre. Plinski sistemi su podeseni tako da se pali na benzin i nakon dostizanja odredjene temperature rashladne tecnosti automatski se prebacuje na plin.
Covjek rece i da je izvrtao svjecice i kaze da su suhe, dakle, ne dolazi gorivo.
Zna se sta starom benzincu treba da kresne, ispravna struja i gorivo, nema tu puno nauke. :thumbup:
Ma ovo je stari sistem koji pali na sve.
Karbaš sa ubušenom diznom za plin u usisnoj grani.

Inače sam palio na benzin, pa pritisnem na onaj srednji položaj dok ne istroši benzin, pa prebacim na plin
Kad gasim prebacim direkt na benzin i složim mu turažu da bi povukao benzina i onda ugasim.

Ugrijanog sam ga palio na plin (nije mi praktično da ponavljam stalno proces) možda sekundu duže zavergla ali nije bilo problema.
Ponekad kad zaboravim prebaciti naveče sa plina na benzin ujutru upalim na plin bez problema (jer ću ga u tom slučaju malo sutra upaliti na benzin)

Lako ću ako je sturja ili pumpa (vakumska na motoru), ali me brine postoji li mogućnost da mi je kompresija naglo opala u par dana jer je bio u pogonu 7-8 sati, i po 10-tak paljenja i gašenja za taj period, još se išlo i tamo gdje koze pasu pod ručnom.
Eh nema ništa neobično u antifrizu niti na čepu ulja, nisam primjećivao nikakav dim osim standardnog kad isparava kondenz.
Nisam ga valjda produvao za par dana špartanja po Pofalićima, Hrasnom brdu, Bistriku, Širokači i drugim naseljima.
Ovako riješio sam pokušati sam popraviti.

Iskre nema
Kablovi i svjećice su nedavno kupljeni, promijenio sam kapu i finger.

Sad najviše sumnjam na bobinu i sad se postavlja pitanje dali je moguće da mi je ono veče kad sam ga jedva upalio proradila i radila normalno dok sam došao kući i ujutru opet otkazala.
Samo da za koji dan u Avazu ne bude naslov "Prvi Bosanac na Mjesecu.". :D

User avatar
trambusek88
Posts: 4047
Joined: 03/10/2009 23:51

#30348 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by trambusek88 » 09/11/2020 13:29

bitanga_sa_otesa wrote:
09/11/2020 12:30
trambusek88 wrote:
09/11/2020 12:17


Sad najviše sumnjam na bobinu i sad se postavlja pitanje dali je moguće da mi je ono veče kad sam ga jedva upalio proradila i radila normalno dok sam došao kući i ujutru opet otkazala.
po meni prije da je halov davac u razvodniku kao sto sam ti i rekao
bobinu lako probas ,imas na njoj 2 sarafica na jednom je plus kad das kontakt ,on ima oznaku 15,na drugi dolazi minus preko razvodnika ,oznaka 1.
skini visokonaponski kabl koji dolazi s bobine na kapi i nasloni ga blizu mase ,daj kontakt i uzmi komad zice ,nasloni negdje na masu i dotakni taj saraf sa brojem 1,ako baci varnicu na visoki napon bobina je ispravna :thumbup:
Šipak. Sad ću probati još i sa starim kablom.

User avatar
trambusek88
Posts: 4047
Joined: 03/10/2009 23:51

#30349 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by trambusek88 » 09/11/2020 13:39

Laplace wrote:
09/11/2020 13:27
trambusek88 wrote:
09/11/2020 12:17
trambusek88 wrote:
07/11/2020 19:13


Ma ovo je stari sistem koji pali na sve.
Karbaš sa ubušenom diznom za plin u usisnoj grani.

Inače sam palio na benzin, pa pritisnem na onaj srednji položaj dok ne istroši benzin, pa prebacim na plin
Kad gasim prebacim direkt na benzin i složim mu turažu da bi povukao benzina i onda ugasim.

Ugrijanog sam ga palio na plin (nije mi praktično da ponavljam stalno proces) možda sekundu duže zavergla ali nije bilo problema.
Ponekad kad zaboravim prebaciti naveče sa plina na benzin ujutru upalim na plin bez problema (jer ću ga u tom slučaju malo sutra upaliti na benzin)

Lako ću ako je sturja ili pumpa (vakumska na motoru), ali me brine postoji li mogućnost da mi je kompresija naglo opala u par dana jer je bio u pogonu 7-8 sati, i po 10-tak paljenja i gašenja za taj period, još se išlo i tamo gdje koze pasu pod ručnom.
Eh nema ništa neobično u antifrizu niti na čepu ulja, nisam primjećivao nikakav dim osim standardnog kad isparava kondenz.
Nisam ga valjda produvao za par dana špartanja po Pofalićima, Hrasnom brdu, Bistriku, Širokači i drugim naseljima.
Ovako riješio sam pokušati sam popraviti.

Iskre nema
Kablovi i svjećice su nedavno kupljeni, promijenio sam kapu i finger.

Sad najviše sumnjam na bobinu i sad se postavlja pitanje dali je moguće da mi je ono veče kad sam ga jedva upalio proradila i radila normalno dok sam došao kući i ujutru opet otkazala.
Samo da za koji dan u Avazu ne bude naslov "Prvi Bosanac na Mjesecu.". :D

User avatar
trambusek88
Posts: 4047
Joined: 03/10/2009 23:51

#30350 Re: Pitamo Mehanicare ?

Post by trambusek88 » 09/11/2020 13:40

Upaljen kontakt pokušavao sam sve, nema gdje ga nisam prislonio, na kraju rizično ali direktno žicu sa jedinice na visokonaponski kabal.

NIŠTA.
Znači bobina gudbaj?

Post Reply