Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
konektovan wrote: ↑14/10/2020 09:24
Kod tebe je sejo bas zreo za otpis.....
Ma nije ba, pogrešan si dojam stekao, to su neki minorni problem zbog kojih se auto ne otpisuje.
To su neke sitnice koje mnogi ne bi primijetili, a mene to nervira.
Mnogima godinama gori lampica da im ne radi neko svjetlo, ja odmah kod majstora, jednostavno bode mi oči, taman bila i zadnja maglenka.
Last edited by Naslovnica on 14/10/2020 09:29, edited 1 time in total.
Naslovnica wrote: ↑14/10/2020 08:55
Primijetio sam da mi nešto počne da brlja struja kada pada jača kiša, gradska vožnja.
Isto kao da gubi struju na jednom kablu, šteka na gasu, baš kao da cilindar izgubi iskru.
Desilo mi se to 2 puta u ovih godinu dana, ista situacija, isti intenzitet kiše. Brlja, brlja, brlja, i onda kao da "otčepi".
Znači, samo kada je kiša, ali i tada samo 2 puta. Isključivo po gradu.
Izađem na autoput, ništa se ne dešava, vozio sam po kiši sto puta, ništa.
Kablovi su gore visoko, čisto sumnjam da je voda doprla do njih.
Šta može biti dole bliže tlu, a da brlja ovako.
Eto, za godinu dana mi se to desilo 2 puta. Kablovi i svjećice promjenjeni kada je kupljen auto.
Na jednom sluzbenom vozilu smo imali slican manifest.
Motor benzinac, 1.4.
Kad je jaca kisa, nebitno da li se vozi po gradu ili autoput, u nekom trenutku upali check engine lampicu, pocne gubiti snagu, trzati i raditi nepravilno. To traje od 30sec do 2 min. Cak nekad i ujutro na prvo paljenje, ukoliko je velika vlaga, znao se problem javiti. Poslije sve normalno.
Dijagnostika nije nista pokazivala.
Naslovnica wrote: ↑14/10/2020 08:55
Primijetio sam da mi nešto počne da brlja struja kada pada jača kiša, gradska vožnja.
Isto kao da gubi struju na jednom kablu, šteka na gasu, baš kao da cilindar izgubi iskru.
Desilo mi se to 2 puta u ovih godinu dana, ista situacija, isti intenzitet kiše. Brlja, brlja, brlja, i onda kao da "otčepi".
Znači, samo kada je kiša, ali i tada samo 2 puta. Isključivo po gradu.
Izađem na autoput, ništa se ne dešava, vozio sam po kiši sto puta, ništa.
Kablovi su gore visoko, čisto sumnjam da je voda doprla do njih.
Šta može biti dole bliže tlu, a da brlja ovako.
Eto, za godinu dana mi se to desilo 2 puta. Kablovi i svjećice promjenjeni kada je kupljen auto.
Na jednom sluzbenom vozilu smo imali slican manifest.
Motor benzinac, 1.4.
Kad je jaca kisa, nebitno da li se vozi po gradu ili autoput, u nekom trenutku upali check engine lampicu, pocne gubiti snagu, trzati i raditi nepravilno. To traje od 30sec do 2 min. Cak nekad i ujutro na prvo paljenje, ukoliko je velika vlaga, znao se problem javiti. Poslije sve normalno.
Dijagnostika nije nista pokazivala.
E tako nekako.
S tim da ja nemam problema s paljenjem (još uvijek).
Meni se to desilo 2 puta u ovih godinu dana koliko ga vozim.
Prije kojih 2-3 mjeseca i jučer. Slična kiša, ono, samo sam čekao da počne da trza - i počeo je. Minut-dva, i prestane. Prvi put mi se upalio check-engine, upalim OBD2 koji je bio montiran, meščini da je javljao problem s paljenjem na jednom od cilindara. Jučer isti simptomi, ali mi nije palio check engine. U oba slučaja je trzanje prestalo nakon minut-dva.
Umotaj razvodnu kapu u najlon kesu, za stojadina je to bio bir iladz.
Sala mala, nesto od struje najvjerovatnije, boMbina, kablovi, svjecice, vlaga udje negdje.
NediM17 wrote: ↑14/10/2020 10:24
Umotaj razvodnu kapu u najlon kesu, za stojadina je to bio bir iladz.
Sala mala, nesto od struje najvjerovatnije, boMbina, kablovi, svjecice, vlaga udje negdje.
Ma mrsko otvarati haubu, ali ću baciti pogled za vikend (ako mi ne bude mrsko).
Ovaj VW BGU motor je pravo "čudo" njemačkog inženjeringa.
Ne mogu ni nivo ulja provjeriti kako treba, na kraju šipke onaj crni pipak, meni sve isto.
Imam osjećaj da su iskomplikovali šta god su mogli.
Fakat mi često nedostaje ona Elantrina jednostavnost, preglednost i logičnost motora.
NediM17 wrote: ↑14/10/2020 10:24
Umotaj razvodnu kapu u najlon kesu, za stojadina je to bio bir iladz.
Sala mala, nesto od struje najvjerovatnije, boMbina, kablovi, svjecice, vlaga udje negdje.
Ma mrsko otvarati haubu, ali ću baciti pogled za vikend (ako mi ne bude mrsko).
Ovaj VW BGU motor je pravo "čudo" njemačkog inženjeringa.
Ne mogu ni nivo ulja provjeriti kako treba, na kraju šipke onaj crni pipak, meni sve isto.
Imam osjećaj da su iskomplikovali šta god su mogli.
Fakat mi često nedostaje ona Elantrina jednostavnost, preglednost i logičnost motora.
Kupis neki od onih kontakt sprejeva (wurth, conrad i sl.) pa naspricaj ta sumnjiva mjesta, kablovi na bobini, na svjecicama...
NediM17 wrote: ↑14/10/2020 10:24
Umotaj razvodnu kapu u najlon kesu, za stojadina je to bio bir iladz.
Sala mala, nesto od struje najvjerovatnije, boMbina, kablovi, svjecice, vlaga udje negdje.
Ma mrsko otvarati haubu, ali ću baciti pogled za vikend (ako mi ne bude mrsko).
Ovaj VW BGU motor je pravo "čudo" njemačkog inženjeringa.
Ne mogu ni nivo ulja provjeriti kako treba, na kraju šipke onaj crni pipak, meni sve isto.
Imam osjećaj da su iskomplikovali šta god su mogli.
Fakat mi često nedostaje ona Elantrina jednostavnost, preglednost i logičnost motora.
Kupis neki od onih kontakt sprejeva (wurth, conrad i sl.) pa naspricaj ta sumnjiva mjesta, kablovi na bobini, na svjecicama...
Imao slican problem ba 1.4 golfu iako je visoko razvodna kad naletim na veliku lokvu.
Otvorim je obrisem dobro krpicom i nastavim...
Desilo mi se tri cetiri puta u toliko godina....
A dobar je savjet za ove sprejeve...
Na autu mi pozicija jedna slabije svijetli od druge, nove su pozicije stavljene kao i nove osram H7 sijalice za kratka, zapravo se problem tad i pojavio kada su stavljene nove sijalice. Akumulator nov , regler nov , receno mi je da moze biti da je masa losa,auto nema nikakvih drugih problema sa strujom/svjetlima , koliko je to tesko napraviti jer sam dobio savjet da se ne "zavlacim" sa tim i da pustim da ostane tako ali me strasno nervira , pogotovo kad na braniku auta ispred sebe na semaforu vidim da mi je auto ovakvo
el_bake007 wrote: ↑14/10/2020 19:12
Mislis za kratka svijetla? Sve su sijalice H7 Osram obicne 12V 55W
otkud sad kratka svjetla?? zar nije bilo rijeci o poziciji koja slabije svijetli??
Pozicija u desnom faru slabije svijetli od one u ljevom , ljeva normalno svijetli
u augustu na servisu stavljene nove 2 pozicije, ekstra sve, pregorilo kratko svijetlo prije mjesec dana , tada ubacio H7 Osram 12V 55W u kratka i od tad ta pozicija slabije svijetli. Stavio i nove pozicije identicne kao prije ali opet isti problem , desna slabija. Kratka svjetla i duga normalno svijetle
Pozicija u desnom faru slabije svijetli od one u ljevom , ljeva normalno svijetli
u augustu na servisu stavljene nove 2 pozicije, ekstra sve, pregorilo kratko svijetlo prije mjesec dana , tada ubacio H7 Osram 12V 55W u kratka i od tad ta pozicija slabije svijetli. Stavio i nove pozicije identicne kao prije ali opet isti problem , desna slabija. Kratka svjetla i duga normalno svijetle
e onda je taj sto je mijenjao kratko nesto pomjerio na toj poziciji ,sigurno je u pitanju los kontakt
Potraga za misljenjem, nije bas mehanika no dobro,
Auto farban kompletno, pogresna procedura, ok ispalo ali slomili haubu, pokusali uspricati, neide, onda prekokurca ponovno osfarban katastrofaa, šareno auto. Medjutim javlja se veci problem, na krovu pukla boja i potpuhala do orginal boje. Napominjem radi se o troslojnoj boji , tak da je diglo spric, 2 put sivu 2 put crvenu i 2 put bezbojni. Sta je rjesenje za treci puta, guliti masinski do lima, voziti na pjeskarenje ili ofarbat jupolom
RLewis wrote: ↑15/10/2020 10:13
Potraga za misljenjem, nije bas mehanika no dobro,
Auto farban kompletno, pogresna procedura, ok ispalo ali slomili haubu, pokusali uspricati, neide, onda prekokurca ponovno osfarban katastrofaa, šareno auto. Medjutim javlja se veci problem, na krovu pukla boja i potpuhala do orginal boje. Napominjem radi se o troslojnoj boji , tak da je diglo spric, 2 put sivu 2 put crvenu i 2 put bezbojni. Sta je rjesenje za treci puta, guliti masinski do lima, voziti na pjeskarenje ili ofarbat jupolom