Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
amar1994 wrote: ↑05/05/2020 10:39
kakva je to topla,meni ta ista gura 3cu godinu
A evo ova yebo yoy ti mater.
Gurala od 2014 do jucer
Da ima sad bi je Jopet uzeo, mislim stvarno, 2014 ejj.
Pa to ne moz' nac vise pretpostavljam.
No zanimaju me Ah kao sto sam gore pitao.
Original akumulator zamjenjen odmah pri prevodu i bacen (nisam bio prisutan) , a ubacen TOPLA od 66 Ah.
Topla je crka jucer.
Da li da ubacim isti od 66Ah ili par vise? 70 npr.
Ovo pitam jer ne znam od koliko je bio originalni akumulator, a auto je kupljen u servisu u Njemackoj.
Nemam DE papire, a i znam za google, ali mi se ne da guglati, jerbo zasto bi ako postoji ova tema
Pitam ovdje samo strucnjake, a vjerujem da ih ima.
P.S.
Savjetovali su mi neki par Ah vise.
Pa da pitan i ovdi.
These diesel engines should work with batteries of dimensions 276x175x190 mm or 278x175x190 mm, which capacity is minimum 71 Ah. The most basic battery of this set is Bosch S4 S40 08 of a capacity 74Ah and 680A Cold Cranking Amps, the battery with the biggest capacity is Varta Silver Dynamic E44 of a capacity 77 Ah, having 780A Cold Cranking Amps. All of the above motors have a base hold-down B13.
These diesel engines should work with batteries of dimensions 276x175x190 mm or 278x175x190 mm, which capacity is minimum 71 Ah. The most basic battery of this set is Bosch S4 S40 08 of a capacity 74Ah and 680A Cold Cranking Amps, the battery with the biggest capacity is Varta Silver Dynamic E44 of a capacity 77 Ah, having 780A Cold Cranking Amps. All of the above motors have a base hold-down B13.
Revolucionar ★ wrote: ↑05/05/2020 18:45
Koliko autu treba da se ohladi u potpunosti, tacnije motor i crijeva? Jel moguce da i poslije sat vremena budu topla?
Revolucionar ★ wrote: ↑05/05/2020 18:45
Koliko autu treba da se ohladi u potpunosti, tacnije motor i crijeva? Jel moguce da i poslije sat vremena budu topla?
ljeti treba 2-3h
Valja mi opet otici provjeriti poslije. Imam u garazi ono sto mjeri temperaturu, u njoj je 27 stepeni temperatura, vani je manja. Sta moze drzat crijeva toplim duze vremena i poklopac onaj od motora, kad mi nešto šuhvu ubaci, cirkus
Revolucionar ★ wrote: ↑05/05/2020 18:56
Valja mi opet otici provjeriti poslije. Imam u garazi ono sto mjeri temperaturu, u njoj je 27 stepeni temperatura, vani je manja. Sta moze drzat crijeva toplim duze vremena i poklopac onaj od motora, kad mi nešto šuhvu ubaci, cirkus
pa gus i aluminijum kad se ugriju na 90 stepeni,ne ohlade se bas brzo kad je vani 20 stepeni...
Revolucionar ★ wrote: ↑05/05/2020 18:56
Valja mi opet otici provjeriti poslije. Imam u garazi ono sto mjeri temperaturu, u njoj je 27 stepeni temperatura, vani je manja. Sta moze drzat crijeva toplim duze vremena i poklopac onaj od motora, kad mi nešto šuhvu ubaci, cirkus
pa gus i aluminijum kad se ugriju na 90 stepeni,ne ohlade se bas brzo kad je vani 20 stepeni...
I to sto kazes. Ma jarane, bilo mi cudno, obzirom da sam laik i ne petljam se previse u majstorovo, kontam sta to radi dok je auto ugaseno Vakat mijenjat
I to sto kazes. Ma jarane, bilo mi cudno, obzirom da sam laik i ne petljam se previse u majstorovo, kontam sta to radi dok je auto ugaseno Vakat mijenjat
Original akumulator zamjenjen odmah pri prevodu i bacen (nisam bio prisutan) , a ubacen TOPLA od 66 Ah.
Topla je crka jucer.
Da li da ubacim isti od 66Ah ili par vise? 70 npr.
Ovo pitam jer ne znam od koliko je bio originalni akumulator, a auto je kupljen u servisu u Njemackoj.
Nemam DE papire, a i znam za google, ali mi se ne da guglati, jerbo zasto bi ako postoji ova tema
Pitam ovdje samo strucnjake, a vjerujem da ih ima.
P.S.
Savjetovali su mi neki par Ah vise.
Pa da pitan i ovdi.
Ja bih to prodao, ne treba se igrati sa vrućim motorom..
Tacno sam poceo umisljat probleme na autu Imam ptsp od nekih kvarova hahaha. Ma ici ce poslije korona partija, neka odlezi ljeto, tek servis uradjen, da provozam vlastite pare
Lijevu i desnu stranu plocice sam poturpijao i vodilice su namazane, plocice klizu kao lude...
Nova tecnost, repariranje celjusti, promijenjeno crijevo, i opet se grije... Kontam je li moguce da ovaj gornji limic lagano nabija plocicu na disk i da to uzrokuje zagrijavanje...
Skinucu ja njega sutra i probati krug, pa ako je do njega, malo ga pokriviti na nacin da ga poravnam i da ne stisce plocice toliko odozgo... Jos jedino to vidim kao nesto sto bi potencijalno moglo praviti problem...