Pitamo Mehanicare ?
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- holowey
- Posts: 8431
- Joined: 10/11/2008 10:53
- Location: Дишем ти за вратом...
#376 Re: Pitamo Mehanicare ?
fabia mk2 - ukljucim hladno puhanje u kabini, a ono puse toplo...prebacim na grijanje pa onda opet vratim na hladno puhanje da bi stvarno pocelo da puse hladno... do cega bi ovo moglo biti? neka klapna ne radi kako treba?
-
- Posts: 21656
- Joined: 05/11/2009 11:49
#377 Re: Pitamo Mehanicare ?
Vjerovatno steka elektroventil koji otvara/zatvara put vodi u mali hladnjak u kabini.holowey wrote:fabia mk2 - ukljucim hladno puhanje u kabini, a ono puse toplo...prebacim na grijanje pa onda opet vratim na hladno puhanje da bi stvarno pocelo da puse hladno... do cega bi ovo moglo biti? neka klapna ne radi kako treba?
-
- Posts: 379
- Joined: 12/07/2006 00:29
#378 Re: Pitamo Mehanicare ?
Jel moguce da zbog servo dobosa koce tockovi i kocnica postane tvrda, tj nece da se vrati u normalu, valjda zbog nekog zraka...ima li to logike? Jer je valjda na dobosu glavni kocioni cilindar i negdje taj zrak zapinje...
Imam taj problem na Fiat Punto 2...
Imam taj problem na Fiat Punto 2...
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#379 Re: Pitamo Mehanicare ?
ako ti ne radi servo ,kocnica ce biti jako tvrda ,kao mehanicka na starim autima..
-
- Posts: 379
- Joined: 12/07/2006 00:29
#380 Re: Pitamo Mehanicare ?
Cini mi se da servo radi...ali taj zrak ide kroz dobos valjda i tu neku membranu pa sumnjaju na taj problem...
Ja ga danas probao, nesto lafo radili na glavnom kocionom i pocelo da se dimi, valjda lamela zato sto je zakocio a vozio se malo tako...srecom pa nije otislo i to...
Pa sumnjaju sada na taj dobos jer sam zamjenio u glavni kocioni i kociona crijeva, i ABS pumpu...i opet problem sa kocnicama...postane tvrda i blokiraju tockovi...
Sumnaju isto tako da negdje pusta zrak ili tako nekako, pojma nemam vise
Ja ga danas probao, nesto lafo radili na glavnom kocionom i pocelo da se dimi, valjda lamela zato sto je zakocio a vozio se malo tako...srecom pa nije otislo i to...
Pa sumnjaju sada na taj dobos jer sam zamjenio u glavni kocioni i kociona crijeva, i ABS pumpu...i opet problem sa kocnicama...postane tvrda i blokiraju tockovi...
Sumnaju isto tako da negdje pusta zrak ili tako nekako, pojma nemam vise
-
- Posts: 1667
- Joined: 29/10/2005 16:20
- Location: U 'Namu
#381 Re: Pitamo Mehanicare ?
Ja bi ti preporucio da se obratis upravo bitangi_sa_otesa. Covjek je inace mehanicar a Fiat mu je specijalnost. Pusti se tih "masovna proizvodnja" servisa
-
- Posts: 1
- Joined: 30/09/2014 19:51
#382 Re: Pitamo Mehanicare ?
veliki pozdrav.u pitanju je bora 85kv 115 konja 6 brzina,stavljena nova korpa i lamel aod saksa,poslije tog popravka cuje se grujanje samo u cetvrtoj brzini na na brzini od 70 do 80 km na sat,cuje se blaga vibracija ni u jednoj brzini vise,ako znate sta molim vas javite,ni majstori ne znaju sta je.pozz
-
- Posts: 12249
- Joined: 06/04/2011 17:44
- Location: Na svom mocnom racunaru
#383 Re: Pitamo Mehanicare ?
Pitanje, odkad imam auto a to je od 2006, cesto mi se pali lampica motora ili lampica za elektriku nisam siguran
Uglavnom vecinu vremena ne desava se nista oko 70% vremena. A u ostalih 30% problem se manifestira na dva nacina. Ako je auto na niskim obrtajima ili su obrtaji preniski to jeste auto kao da se gusi kao da ce se ugasiti i vrlo su neregularni obrtaji, ili auto ima kao normalne obrtaje ali vrlo neregularni kao idu gore dole i auto se mnogo mnogo trese, rucica mjenjaca vibrira kao vibrator za zenske . Problem rijesim tako sto auto ugasim na 10 tak sekundi i upalim ga opet, lampica ce se pojaviti opet kad tad ali nema vise problema s obrtajima.
Inace to se vecinom pali/desi ili kad se spustam nizbrdo pa kocim motorom, ili kad malo napregnem auto s vecim obrtajima i brzinom kretanja.
Pitao sam majstora iskreno nije bio previse zainteresovan rekao je ne zna sta je treba veci pregled....
Radi se o Opel Combo 2001 godina (ali stari model ne novi), 1.4 benzin.
Uglavnom vecinu vremena ne desava se nista oko 70% vremena. A u ostalih 30% problem se manifestira na dva nacina. Ako je auto na niskim obrtajima ili su obrtaji preniski to jeste auto kao da se gusi kao da ce se ugasiti i vrlo su neregularni obrtaji, ili auto ima kao normalne obrtaje ali vrlo neregularni kao idu gore dole i auto se mnogo mnogo trese, rucica mjenjaca vibrira kao vibrator za zenske . Problem rijesim tako sto auto ugasim na 10 tak sekundi i upalim ga opet, lampica ce se pojaviti opet kad tad ali nema vise problema s obrtajima.
Inace to se vecinom pali/desi ili kad se spustam nizbrdo pa kocim motorom, ili kad malo napregnem auto s vecim obrtajima i brzinom kretanja.
Pitao sam majstora iskreno nije bio previse zainteresovan rekao je ne zna sta je treba veci pregled....
Radi se o Opel Combo 2001 godina (ali stari model ne novi), 1.4 benzin.
- Qler
- Posts: 23598
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#384 Re: Pitamo Mehanicare ?
Ako to vuces od 2006, nemoras ni sad praviti
poslano sa moje fax masine koristeci sekretaricu
poslano sa moje fax masine koristeci sekretaricu
-
- Posts: 1667
- Joined: 29/10/2005 16:20
- Location: U 'Namu
#385 Re: Pitamo Mehanicare ?
Eeee tacno sam znao da je opel i prije nego sam dosao do kraja posta gdje pise opellajkujMe wrote:Pitanje, odkad imam auto a to je od 2006, cesto mi se pali lampica motora ili lampica za elektriku nisam siguran
Uglavnom vecinu vremena ne desava se nista oko 70% vremena. A u ostalih 30% problem se manifestira na dva nacina. Ako je auto na niskim obrtajima ili su obrtaji preniski to jeste auto kao da se gusi kao da ce se ugasiti i vrlo su neregularni obrtaji, ili auto ima kao normalne obrtaje ali vrlo neregularni kao idu gore dole i auto se mnogo mnogo trese, rucica mjenjaca vibrira kao vibrator za zenske . Problem rijesim tako sto auto ugasim na 10 tak sekundi i upalim ga opet, lampica ce se pojaviti opet kad tad ali nema vise problema s obrtajima.
Inace to se vecinom pali/desi ili kad se spustam nizbrdo pa kocim motorom, ili kad malo napregnem auto s vecim obrtajima i brzinom kretanja.
Pitao sam majstora iskreno nije bio previse zainteresovan rekao je ne zna sta je treba veci pregled....
Radi se o Opel Combo 2001 godina (ali stari model ne novi), 1.4 benzin.
Zeza te EGR ventil. Vidio sam isti problem a uzrok je bio komadic garezi zaglavljen u egr ventilu, nije mogao da se skroz zatvori. U pitanju je bila Astra 1.4i a problem se javljao bas kad kocis motorom, tada otvara ventil i reciklira gasove i tad se pocnu javljati te greske. Ne znam da li je konkretno i tvoj motor isti ali amo jeste, pocni od egr ventila
-
- Posts: 1584
- Joined: 09/04/2013 18:11
#386 Re: Pitamo Mehanicare ?
vozim 3 ili 4-tom izmedu 1500 i 2000 obrtaja i drzim gas ravnomjerno( niti pustam, niti dodajem) i trzne jednom ili dva puta.
nije mi se desilo dovoljno puta da bih mogao reci da li se desava u brdu ili ravnici.
sta bi to moglo biti. fekalija od 1000 hp
nije mi se desilo dovoljno puta da bih mogao reci da li se desava u brdu ili ravnici.
sta bi to moglo biti. fekalija od 1000 hp
- Qler
- Posts: 23598
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#387 Re: Pitamo Mehanicare ?
Meni se isto desava na mom mondeu, ali posto sam bio i na dijagnostici, i na pregledima auta, i realno, nema kvarova, pripisao sam to losem gorivu....
poslano sa moje fax masine koristeci sekretaricu
poslano sa moje fax masine koristeci sekretaricu
-
- Posts: 3
- Joined: 29/08/2014 08:20
#388 Re: Pitamo Mehanicare ?
POzdrav,imam Ford Focus 1.8 tdci 85 kw,2004 god.
Kazaljka od obrtaja na leru radi kad dodajem gas,dok u voznji jednostavno se ne pomijera. Rekose mi da je vjerovatno neki regler na alternatoru,pa me interesuje je li neko imao slicna iskustva s tim?
I ako neko zna koje ulje koristiti za ovaj auto,koliko kosta veliki servis,i amortizeri? pozdrav
Kazaljka od obrtaja na leru radi kad dodajem gas,dok u voznji jednostavno se ne pomijera. Rekose mi da je vjerovatno neki regler na alternatoru,pa me interesuje je li neko imao slicna iskustva s tim?
I ako neko zna koje ulje koristiti za ovaj auto,koliko kosta veliki servis,i amortizeri? pozdrav
-
- Posts: 286
- Joined: 13/08/2014 23:00
#389 Re: Pitamo Mehanicare ?
obrtomjer kada se auto "zagasa" na vecim obrtajima i vozi tako 10-15min radi normalno jedno 2-3 sata.. i opet ona normalna voznja do 2500 obrtaja kazaljka padne na jednu stranu i ne reaugje nikako..
benzinac 98god
sta moze bit
benzinac 98god
sta moze bit
- Ned071
- Posts: 6435
- Joined: 27/01/2014 15:32
#390 Re: Pitamo Mehanicare ?
esso_sa wrote:Eeee tacno sam znao da je opel i prije nego sam dosao do kraja posta gdje pise opellajkujMe wrote:Pitanje, odkad imam auto a to je od 2006, cesto mi se pali lampica motora ili lampica za elektriku nisam siguran
Uglavnom vecinu vremena ne desava se nista oko 70% vremena. A u ostalih 30% problem se manifestira na dva nacina. Ako je auto na niskim obrtajima ili su obrtaji preniski to jeste auto kao da se gusi kao da ce se ugasiti i vrlo su neregularni obrtaji, ili auto ima kao normalne obrtaje ali vrlo neregularni kao idu gore dole i auto se mnogo mnogo trese, rucica mjenjaca vibrira kao vibrator za zenske . Problem rijesim tako sto auto ugasim na 10 tak sekundi i upalim ga opet, lampica ce se pojaviti opet kad tad ali nema vise problema s obrtajima.
Inace to se vecinom pali/desi ili kad se spustam nizbrdo pa kocim motorom, ili kad malo napregnem auto s vecim obrtajima i brzinom kretanja.
Pitao sam majstora iskreno nije bio previse zainteresovan rekao je ne zna sta je treba veci pregled....
Radi se o Opel Combo 2001 godina (ali stari model ne novi), 1.4 benzin.
Zeza te EGR ventil. Vidio sam isti problem a uzrok je bio komadic garezi zaglavljen u egr ventilu, nije mogao da se skroz zatvori. U pitanju je bila Astra 1.4i a problem se javljao bas kad kocis motorom, tada otvara ventil i reciklira gasove i tad se pocnu javljati te greske. Ne znam da li je konkretno i tvoj motor isti ali amo jeste, pocni od egr ventila
meni je slicnu stvar radio senzor meshčini bregaste...
-
- Posts: 5209
- Joined: 16/08/2009 00:27
#391 Re: Pitamo Mehanicare ?
Reci cu ti moje iskustvo sa slicnim problemom.autoskolee wrote:obrtomjer kada se auto "zagasa" na vecim obrtajima i vozi tako 10-15min radi normalno jedno 2-3 sata.. i opet ona normalna voznja do 2500 obrtaja kazaljka padne na jednu stranu i ne reaugje nikako..
benzinac 98god
sta moze bit
Meni je tako radila kad upalim auto par sekundi pa se onda ugasi pa kad joj naumpadne opet se upali i tako.
Nasao sam slucajno video kako se vraca kilometraza na novijim autima. Uzmu grafitnu olovku i "pospajaju" neke vodove na stampanoj ploci od sata i obrtomjera. Nakon prckanja i vracanja skinu taj grafit i to je to. E sad grafit je provodnik pa ako ga ostane ......bude spojeva.
Skinuo, raskopcao, alkohol i izbrisao stampanu dooobro. Ta daaaaaaa. Proradilooooo
Probaj mozda i upali.
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2
- Qler
- Posts: 23598
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#392 Re: Pitamo Mehanicare ?
Nego konkretno pitanje, sto mi cadi auto. Najvise kad tek krenem pa prvi onaj gas, a onda kad je na niskim obrtajima i dam mu gas. Ociscen egr, novo crijevo,od egr-a, izduvna,grana isto cista, sve ispavno i bez greski... Tdci 96kW motor, 200k km presao...
poslano sa moje fax masine koristeci sekretaricu
poslano sa moje fax masine koristeci sekretaricu
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#393 Re: Pitamo Mehanicare ?
fali ti zraka ili imas viska nafte ...da nisi Ćipovo kod krvoloka ?
- Qler
- Posts: 23598
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#394 Re: Pitamo Mehanicare ?
Znam da je negdje problem oko zraka i nafte
a nisam jos ćunirao ništa...
a nisam jos ćunirao ništa...
- bitanga_sa_otesa
- Posts: 37289
- Joined: 27/03/2014 09:56
- Location: štavanj
- Grijem se na: drva
- Vozim: pezejca
- Horoskop: ne vjerujem
- Contact:
#395 Re: Pitamo Mehanicare ?
sta cekas ,pravac gradiska
-
- Posts: 21656
- Joined: 05/11/2009 11:49
#396 Re: Pitamo Mehanicare ?
Qler wrote:Nego konkretno pitanje, sto mi cadi auto. Najvise kad tek krenem pa prvi onaj gas, a onda kad je na niskim obrtajima i dam mu gas. Ociscen egr, novo crijevo,od egr-a, izduvna,grana isto cista, sve ispavno i bez greski... Tdci 96kW motor, 200k km presao...
poslano sa moje fax masine koristeci sekretaricu
Zato sto vozis izlaufanog dizela cije dizne u cilindre bacaju vise nafte nego sto treba. Priznatih 200.000km i koliko jos nepriznatih?
Fino si trebao benzinca kupiti, manje trosi i manje se kvari.
E sada bez ismijavanja onako realno: Moze biti da brljavi MAF, lambda sonde, da je neko crijevo od usisa do motora suplje ukljucujuci i IC pa ne dobija dovoljno zraka, da ne valjaju dizne, itd... Uglavnom najbolja varijanta ti je da to udas dok jos mozes, i kupis nekog benzinca.
- Qler
- Posts: 23598
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#397 Re: Pitamo Mehanicare ?
Htio ga ja mijenjati za 2.5 benzin, ali ovaj moj bio utegnutiji, ocuvaniji jebi ga... Ako Bog da bit ce benzina pa da mogu serbez reci da mi troso 18l i da sam hadzo da me boli briga. A na 4000rpm tek se masina razigra a ne kao dizelcine ne mogu do daha poslije 3500rpm, pa ni cipovane
Samo gledam, nema ni jedan mondeo mk4 benzinac....
poslano sa moje fax masine koristeci sekretaricu
Samo gledam, nema ni jedan mondeo mk4 benzinac....
poslano sa moje fax masine koristeci sekretaricu
- hopi
- Posts: 5692
- Joined: 05/03/2009 23:03
- Location: zemlja moja
#398 Re: Pitamo Mehanicare ?
pa kleru možda je i normlano da začađi na prvom jačem gasu, tako je slično i kod mene na mondeu, vozim normala i kada složim gas izbaci stvarno oblak dima, stim da na tom autu nije ništa čišćeno (ubrzo će) a evo bliži se 90 000km. Inače u normlanoj vožnji niti čađi niti smrdi.
- Qler
- Posts: 23598
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#399 Re: Pitamo Mehanicare ?
Ne cadi ni moj u normalnoj voznji. Znaci najvise cadi kad krene hladan, kad je u niskim rpm i dam mu gas, i nekad kad ga ono stisnem, kad povuce izbaci "cep"...
-
- Posts: 21656
- Joined: 05/11/2009 11:49
#400 Re: Pitamo Mehanicare ?
To sto cadi kada je hladan je vrlo vjerovatno jer grijaci ne odrade svoj posao kako treba. A "cep" dima kada se udare po gasu izbaci dobar dio dizela koje sam gledao, ali recimo moja "kosilica" (kako ti kazes, a usput receno oplela bi i tog 2.0 TDCi) od 1.6 CRDi, kako god ga vozio nigdje dima.Qler wrote:Ne cadi ni moj u normalnoj voznji. Znaci najvise cadi kad krene hladan, kad je u niskim rpm i dam mu gas, i nekad kad ga ono stisnem, kad povuce izbaci "cep"...