Radar kod Maršalke - slika na 61km/h!?

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

Post Reply
User avatar
Ateista
Posts: 46504
Joined: 18/01/2009 00:29
Location: rajvosa-x.com

#1526 Re: Radar kod Maršalke - slika na 61km/h!?

Post by Ateista »

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Sta je ovo, prolupao forum, uspio sam citirati post pije nego sto je uopste postan. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hohstapler
Posts: 18
Joined: 08/08/2010 14:02

#1527 Re: Radar kod Maršalke - slika na 61km/h!?

Post by Hohstapler »

Ateista wrote:
Hohstapler wrote:Ljudi ako neko zna bio bih zahvalan da mi kaze na koliko slika kamera na Aerodromskoj cesti ???
Smio bih se zakleti da sinoc nisam vozio preko 60 km/h a bljesnulo je da mi se zacrvenilo pred ocima.
Trebalo bi tek na 71. Mozda je nekom drugom blicnulo, onome u suprotnom smjeru?
Hvala drug, ako je na 71 km/h nema teorije da je mene slikalo ...
User avatar
hrusta
Posts: 485
Joined: 24/11/2006 15:01
Location: Per ardua ad astra....

#1528 Re: Radar kod Maršalke - slika na 61km/h!?

Post by hrusta »

Da je iko od vas izgubio dijete od strane nekog macho vozaca koji se kurci kako brzo vozi, pito bi ja vas da li bi bili isti komentari. ogranicenje je tu sa razlogom, samo sto se nama zuri to je druga prica......kreni ranije pa ces doci na vrijeme...... :x
User avatar
Ateista
Posts: 46504
Joined: 18/01/2009 00:29
Location: rajvosa-x.com

#1529 Re: Radar kod Maršalke - slika na 61km/h!?

Post by Ateista »

hrusta wrote:Da je iko od vas izgubio dijete od strane nekog macho vozaca koji se kurci kako brzo vozi, pito bi ja vas da li bi bili isti komentari. ogranicenje je tu sa razlogom, samo sto se nama zuri to je druga prica......kreni ranije pa ces doci na vrijeme...... :x
Evo jos jednog koji misli da neko vozi brzo da bi prije stigao, i da su svi koji voze brzo macho vozaci, trkaci, potencijalni ubice i slicno...
User avatar
hrusta
Posts: 485
Joined: 24/11/2006 15:01
Location: Per ardua ad astra....

#1530 Re: Radar kod Maršalke - slika na 61km/h!?

Post by hrusta »

Ateista wrote:
hrusta wrote:Da je iko od vas izgubio dijete od strane nekog macho vozaca koji se kurci kako brzo vozi, pito bi ja vas da li bi bili isti komentari. ogranicenje je tu sa razlogom, samo sto se nama zuri to je druga prica......kreni ranije pa ces doci na vrijeme...... :x
Evo jos jednog koji misli da neko vozi brzo da bi prije stigao, i da su svi koji voze brzo macho vozaci, trkaci, potencijalni ubice i slicno...
pa eto hade ti budi ljubazan pa mi obijasni sto to onda se vozi brzo, tj. prekoracenje dozvoljene brzine, ma gdije god to bilo, skola, naselje, itd. pa nekidan usred naselja frajer iz parkings u rikvers u i prvu nagari ko da je F1, a bolan nebio dijece se igra oko njega sutaju loptu, pa majmun je, pa da mu istrci dijete....to ja ne mogu skontati, taj mentalitet..... :x

hoces na auto put, bujrum vozi 200kmh ako ti se gine izvoli, ali nemoj neduznog pokupiti sa sobom, toliko od mene na ovoj temi.
User avatar
Ateista
Posts: 46504
Joined: 18/01/2009 00:29
Location: rajvosa-x.com

#1531 Re: Radar kod Maršalke - slika na 61km/h!?

Post by Ateista »

hrusta wrote:
Ateista wrote:
hrusta wrote:Da je iko od vas izgubio dijete od strane nekog macho vozaca koji se kurci kako brzo vozi, pito bi ja vas da li bi bili isti komentari. ogranicenje je tu sa razlogom, samo sto se nama zuri to je druga prica......kreni ranije pa ces doci na vrijeme...... :x
Evo jos jednog koji misli da neko vozi brzo da bi prije stigao, i da su svi koji voze brzo macho vozaci, trkaci, potencijalni ubice i slicno...
pa eto hade ti budi ljubazan pa mi obijasni sto to onda se vozi brzo, tj. prekoracenje dozvoljene brzine, ma gdije god to bilo, skola, naselje, itd. pa nekidan usred naselja frajer iz parkings u rikvers u i prvu nagari ko da je F1, a bolan nebio dijece se igra oko njega sutaju loptu, pa majmun je, pa da mu istrci dijete....to ja ne mogu skontati, taj mentalitet..... :x

hoces na auto put, bujrum vozi 200kmh ako ti se gine izvoli, ali nemoj neduznog pokupiti sa sobom, toliko od mene na ovoj temi.
To se radi iz cejfa a ne da bi negdje brze stigao.

Naravno, ima budala koji zbog tog cejfa nekog ubiju, ali nisu svi takvi, neki to rade tamo gdje uslovi dozvoljavaju.
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#1532 Re: Radar kod Maršalke - slika na 61km/h!?

Post by goran16v »

Ateista wrote: To se radi iz cejfa a ne da bi negdje brze stigao.

Naravno, ima budala koji zbog tog cejfa nekog ubiju, ali nisu svi takvi, neki to rade tamo gdje uslovi dozvoljavaju.
To kad se radi iz ceifa onda se ima i adekvatan auto, i vozacko znanje,i muda, i zakupljena staza, a bogami i para. Na cesti i u otvorenom saobracaju to rade samo idioti i oni koji nemaju nista od navedenog, al imaju vremena da filozofiraju.
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#1533 Re: Radar kod Maršalke - slika na 61km/h!?

Post by goran16v »

Evo samo nekoliko onih koji su to radili iz ceifa i sve ovo u 5 km ceste.
Ah, da, bez obzira sta mi mislili o njima siguran sam da je svako od njih mislio da mu uslovi dozvoljavaju da radi to sto radi i da mu im nije bila zamjera da se zamotaju oko bandere, a naorcito ovaj zadnji koji je sam sebi proucio dzenazu onaj dan kad je prvo put sjeo u auto.

http://www.info-market.ba/bs/crna-hroni ... noj-nesrei
http://www.bih.net.ba/newsarea_vijest+M5a6f4eb1f14.html
http://www.sarajevo-x.com/bih/crnahroni ... /100524005
http://www.nezavisne.com/novosti/hronik ... 64731.html
http://stara.oslobodjenje.ba/index.php? ... &Itemid=53
http://www.info-market.ba/bs/crna-hroni ... rka-video-
User avatar
Jeff Bingham
Posts: 1272
Joined: 06/09/2011 19:45

#1534 Re: Radar kod Maršalke - slika na 61km/h!?

Post by Jeff Bingham »

Ateista wrote:[
To se radi iz cejfa a ne da bi negdje brze stigao.
dosad sam mislio da si malo naopak, sad vidim da si za jagomira :(
kakaljin
Posts: 11633
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#1535 Re: Radar kod Maršalke - slika na 61km/h!?

Post by kakaljin »

goran16v wrote:Evo samo nekoliko onih koji su to radili iz ceifa i sve ovo u 5 km ceste.
Ah, da, bez obzira sta mi mislili o njima siguran sam da je svako od njih mislio da mu uslovi dozvoljavaju da radi to sto radi i da mu im nije bila zamjera da se zamotaju oko bandere, a naorcito ovaj zadnji koji je sam sebi proucio dzenazu onaj dan kad je prvo put sjeo u auto.

http://www.info-market.ba/bs/crna-hroni ... noj-nesrei
http://www.bih.net.ba/newsarea_vijest+M5a6f4eb1f14.html
http://www.sarajevo-x.com/bih/crnahroni ... /100524005
http://www.nezavisne.com/novosti/hronik ... 64731.html
http://stara.oslobodjenje.ba/index.php? ... &Itemid=53
http://www.info-market.ba/bs/crna-hroni ... rka-video-
Zao mi je samo ljudskih zivota, ali jesi li pogledao koja su auta u pitanju da je svako auto staro preko 10-15 godina ida ta auta nezadovoljavaju imalo brzu voznju , a kamo li jurcanje, jedina dva auta koja su novija su audi-i 8 i to oba su isla extremno brzo sa losim vozacima. i desilo se sta se desilo.

Treba pogledati malo statistike udesa i smrtnih slucajeva koja su auta ucestvovala u udesima, velika vecina auta je stara preko 15 godina, i ti tzv vozaci misle da mogu da voze brze sa takvim autima koja su jedino za otpada.

Autom treba da vlada vozac, a ne da vozacem vlada auto. Treba biti pametan pa znati koja je granica do koje vladas autom i situacijom, a to su rijetki vozaci.

Ima puno vozaca koji voze desetinama godina a i dalje ne znajuda voze, a ima vozaca koji vozacku nemaju pretjerano dugo ( do 10-ak godina ) a voze puno kvalitetnije nego vecina. Tako da neki vozaci neku dionicu ne smiju voziti vise od 50 jer se boje, dok drugi tu istu dionicu bez straha i panike mogu vozoti preko 80 na sat. Ovo nemislim na gradsku voznju vec po magistralnom putu.


Za ona ogranicenja kod skola to stoji da se treba da pazi na djecu dok im traje skola i dok djeca dolaze i odlase iz skole i veliki omor, djeci nije mjesto da se igraju pored ceste kuda prolaze auta, zato su sve skole ogradjene dvoristem i ogradom.

Svako treba da razmislja o sebi, a ne sta bi bilo kad bi bilo, i tade nebi dolazilo da saobracajnih nesreca i udesa sa smrtnim posljedicama i povredama.



PS:

Pitam se da li iko od vas vozaca koji se striktno pridrzavaju propisa,

vrsi redovno kontrolu ulja za kocnice,
redovno kontrolise potrosenost kocnica,
redovno kontrolise amortizere na autu,
redovno mjeri pritisak u gumama,
vodi racuna o potrosenosti guma,
koristi adekvatne gume za zimu i
adekvatne za ljeto i to u set od 4 a ne 2 i 2
vodi racuna o kvalitetu guma,

i da gleda kvalitet i kocnica i guma na ne da kupuje najjeftinije da kaze da ima gume i kocnice


i mnoge druge stvari za sigurnost putnika u autu i ucesnka u saobracaju
Last edited by kakaljin on 12/12/2011 21:35, edited 1 time in total.
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#1536 Re: Radar kod Maršalke - slika na 61km/h!?

Post by goran16v »

Ovi sto vozili vozili stara auta su malo precjenili mogucnosti auta, a ovi sto su vozili novija (kud ces bolje od A8???) su malo procjenili svoju mogucnost. U biti nikakve razlike, zanemarili su zakon i oslonili se na vlastitu procjenu i eto gdje su zavrsili. Da su vozili 60, kako zakon kaze, danas bi svi bili zivi. Onaj mali sto je zijanio kod RTV-a je vjerovatno 100 x provukao "geteia" tom dionicom saq 150 po slobodnoj procjeni, ali eto 101 x bio sudar na sred ceste i cao djaci. Sa 150 ne bi puno bolje prosao ni sa puno boljim autom od G2.
Napisao 100x ateisti (koji to ne zeli da shvati ili prihvati) ali evo napisacu i 101 put:
Istina je da postoje bolji i losiji vozaci, bolji i losiji automobili ali nijedna drzava nijedan zakon nece dozvoliti pojedincu da sam sebe procjenjuje i da sam sebi odredjuje mogucnosti, da sam procjenjuje sta je sigurno itd i sl.
Ateista, ti, ja i nas jos 96 cemo mozda to i pravilno procjeniti, ali sta cemo sa onim 100. koji nece pa ce ubiti i sebe, i tebe i mene i nekog nama bliskog???? E sad ne bi bilo ni tog 100. postoji zakon i ogranicenje, a sve ostalo je filozofiranje i palamudjenje nadrisofera.

Ja se ne prodrzavam striktno propisa ali ne tvrdim da to radim sigurno,. Kad god to uradim svjestan sam da sam povecao rizik da se nesto lose desi i nikad nemam objasnjenje sam sebi zasto to radim.
User avatar
erni3
Posts: 1007
Joined: 19/01/2010 10:27

#1537 Re: Radar kod Maršalke - slika na 61km/h!?

Post by erni3 »

Stvar je u tome da i dobri i losi vozaci "procjenjuju", svi nesto kalkulisu i uzimaju kao aksiom da su u pravu. U tome i jeste problem, sto svako misli da je u pravu. Upravo zbog takvih situacija i postoje propisi. Neko dovoljno kvalifikovan, strucan i objektivan tko je odredio sta se smije, a sta ne smije i u kolikoj mjeri.

Kakva je razlika izmedju dobrog vozaca i loseg vozaca kad pravi procjene? Nikakva!
1. Svako sebe uvrstava u grupu dobrih vozaca, jer bi bilo krajnje glupo i neodgovorno nepostovati pravila a da pri tome mislis da si los vozac
2. Obje grupe su u vecini slucajeva svjesne da krse propise. Al' kad treba odgovarati za posljedice zbog toga sto je uhvacen, obicno bude kukanje: "Jesam, uradio sam, ali ja sam sposoban za to" ili nesto tipa: "Ovo mi je prvi put da me je uhvatila policija, sta oni znaju" i u oba slucaja se zaboravlja da su prekrsili pravila igre
U najgorem slucaju, netko ce nastradati, a tada ce biti kasno za bilo sta.

Cesta je ozbiljna stvar i shvatio sam to tek kad sam presao sa suvozacevog mjesta za volan. Da se razumijemo, volim i ja pritisnuti gas, nabiti mu obrtaje, malo potjerati konje ispod haube. Ali, zna se gdje to mogu raditi i gdje je dozvoljeno. U gradu sigurno necu jer bi bilo krajnje neodgovorno, prvenstveno prema meni jer svojom voznjom najvise ugrozavam sebe, a jos teze bih podnio da zbog moje gluposti i nepromisljenosti neko sasvim nevin nastrada.

Da se razumijemo, voziti 70 km/h tamo gdje je ogranicenje 60 km/h, moze biti razumno (ali ne mora), ali voziti 80-90 tamo gdje je ogranicenje 50 je nerazumno. Nisam ni ja taj koji ce voziti preko 50 km/h iznad ogranicenja, mozda 10-ak km/h, ali ne moram to uvijek raditi jer cu nekad i spustiti brzinu 10 km/h ispod ogranicenja ako osjecam da trebam.
Slijepo se drzati propisa, moze biti dosadno, ali su oni tu s razlogom. Prilagoditi se uslovima na cesti u okviru tih propisa je razumno i preporucljivo (ukljucujuci i tih 10 km/h brze voznje - iako u vecini slucajeva to ne znaci nista jer je svejedno hoces li stici 15 minuta prije ili kasnije - vazno je da ces stici).
Krsenje propisa, samo zato sto mislis da mozes je krajnje bezobrazno. Pravila su tu s razlogom. Prekrsi ih jednom, mozda se nece nista desiti, prekrsi ih drugi put - mozda se opet nece nista desiti. Ali ako si uporan u tome, jednom ce nesto desiti. Najbitnije u toj cijeloj prici je to sto prije svega rizikujes svoj zivot, ali to je OK ako imas neke samoubilacke namjere, mada postoje i bolji nacini da se ubijes. Ukoliko ti svjesno i namjerno krsis propise, ne znaci da ces proci "skoro" nekaznjeno jer postoje mnogo gore stvari od kazne koju napise policajac jer rizikujes, kao sto vec rekoh, svoj zivot i zivote drugih o kojima ti nemas pravo odlucivati.
Na kraju krajeva, razmisli koliko je onih drugih sto su skrivili svoju smrt i smrt drugih, mislili da imaju stvari pod kontrolom? SVAKI OD NJIH! To znaci da se samo priblizavas ovoj skupini.
Iza svakog volana je covjek, koji je otac, muz, sin, prijatelj, rođak, LJUDSKO BIĆE koje dijeli ta 3-4 metra sa tobom na djelic sekunde u kojem sve moze krenuti naopako.
Trosenje rijeci na to je najmanje efikasno, ali ipak na nekog ima nekakvog uticaja.


Lekcija se moze nauciti na nekoliko nacina:
1. Iz price, zdravog razuma i to je najlaksi nacin
2. Iz kazni. Definitivno tezi (skuplji) nacin, ali i efikasniji.
3. Iz nezgoda ili nedaj Boze, najgoreg scenarija.
User avatar
Ateista
Posts: 46504
Joined: 18/01/2009 00:29
Location: rajvosa-x.com

#1538 Re: Radar kod Maršalke - slika na 61km/h!?

Post by Ateista »

goran16v wrote:
Ateista wrote: To se radi iz cejfa a ne da bi negdje brze stigao.

Naravno, ima budala koji zbog tog cejfa nekog ubiju, ali nisu svi takvi, neki to rade tamo gdje uslovi dozvoljavaju.
To kad se radi iz ceifa onda se ima i adekvatan auto, i vozacko znanje,i muda, i zakupljena staza, a bogami i para. Na cesti i u otvorenom saobracaju to rade samo idioti i oni koji nemaju nista od navedenog, al imaju vremena da filozofiraju.
Razlika je izmedju ceifa kada se malo brze vozi tamo gdje se to moze, i onog pravog na stazi, za sta kao prvo treba imati puno para pa onda se o ostalom moze govoriti. Naravno da ne vozim u saobracaju kao da sam na stazi.
User avatar
Ateista
Posts: 46504
Joined: 18/01/2009 00:29
Location: rajvosa-x.com

#1539 Re: Radar kod Maršalke - slika na 61km/h!?

Post by Ateista »

goran16v wrote:Ovi sto vozili vozili stara auta su malo precjenili mogucnosti auta, a ovi sto su vozili novija (kud ces bolje od A8???) su malo procjenili svoju mogucnost. U biti nikakve razlike, zanemarili su zakon i oslonili se na vlastitu procjenu i eto gdje su zavrsili. Da su vozili 60, kako zakon kaze, danas bi svi bili zivi. Onaj mali sto je zijanio kod RTV-a je vjerovatno 100 x provukao "geteia" tom dionicom saq 150 po slobodnoj procjeni, ali eto 101 x bio sudar na sred ceste i cao djaci. Sa 150 ne bi puno bolje prosao ni sa puno boljim autom od G2.
Napisao 100x ateisti (koji to ne zeli da shvati ili prihvati) ali evo napisacu i 101 put:
Istina je da postoje bolji i losiji vozaci, bolji i losiji automobili ali nijedna drzava nijedan zakon nece dozvoliti pojedincu da sam sebe procjenjuje i da sam sebi odredjuje mogucnosti, da sam procjenjuje sta je sigurno itd i sl.
Ateista, ti, ja i nas jos 96 cemo mozda to i pravilno procjeniti, ali sta cemo sa onim 100. koji nece pa ce ubiti i sebe, i tebe i mene i nekog nama bliskog???? E sad ne bi bilo ni tog 100. postoji zakon i ogranicenje, a sve ostalo je filozofiranje i palamudjenje nadrisofera.

Ja se ne prodrzavam striktno propisa ali ne tvrdim da to radim sigurno,. Kad god to uradim svjestan sam da sam povecao rizik da se nesto lose desi i nikad nemam objasnjenje sam sebi zasto to radim.
Slazem se, i to sam vec rekao, da ima puno onih koji misle da imaju kontrolu pa se negdje zakucaju i da su oni mozda govorili isto tako kao sto ja govorim, i da nema nacina trenutno da se vidi ko je stvarno sposoban da procijeni a ko ne. Medjutim, tesko da ce doci do toga da svi postuju propise i toga ce uvijek biti, neko ce uvijek brze voziti, neki od tih sto voze brze su stvarno za to i sposobni dok neki nisu.

Jos jedna napomena, svjestan sam i ja da brza voznja povecava rizik ne samo preko ogranicenja, cak ako je negdje ogranicenje 80 svako ubrzanje sa 40 na 60 je povecavanje rizika makar bilo i u sklopu ogranicenja, s tim sto brza voznja od strane dobrih vozaca sa ispravnim autom moze biti isto ili cak i imanje rizicna od voznje u sklopu ogranicenja ako je los vozac i neispravan auto.
User avatar
muha_sa
Posts: 128602
Joined: 12/11/2004 23:33
Location: rajvosa

#1540 Re: Radar kod Maršalke - slika na 61km/h!?

Post by muha_sa »

ko misli da je dobar vozac nek se uclani u neki od auto moto klubova pa nek tamo pokazuje svoje vještine a ne po gradu i gradskim sokacima.
-ovo što mi imamo i kuda se vozimo su sokaci :D levat se zafura-priljepi se za karambolku pa malo lijevo malo desno i puf semafor :lol:
-šta je uradio :?: zadivio ostale vozace il ispo idiot u njihovim ocima :?:

-što se mene tice-IDIOT.
User avatar
quasar
Posts: 3646
Joined: 14/11/2009 21:02
Location: Samobanovan...

#1541 Re: Radar kod Maršalke - slika na 61km/h!?

Post by quasar »

Citao sam da je praksa u svijetu pokazala da se izgradnjom staza smanjuje broj trkaca na cestama, naravno uz adekvatne kazne.
Jedna solidna staza. Ulaz recimo 5-10 maraka za automobil. Publika besplatno. 1-2 policajca ili redara da regulisu ako sta treba da se regulise i sprijece eventualne tuce. Video nadzor i trkanja. Na kraju termina mozes dobiti CD sa snimkom svoje trke sa svih kamera pa miksaj gdje hoces.
Tu se moze osnovati napredna skola voznje. Policija, SIPA, civili koji hoce adrenalina, da uce kontrolisati auto pri vecim brzinama u zahtjevnom okruzenju, itd.

Mnogo toga bi se moglo uraditi da cak bude i ekonomski isplativo, cak i ako zanemarimo direktnu korist od sigurnijih cesta. Idealna lokacija bi bila recimo potez Sarajevo - Zenica.
User avatar
Jeff Bingham
Posts: 1272
Joined: 06/09/2011 19:45

#1542 Re: Radar kod Maršalke - slika na 61km/h!?

Post by Jeff Bingham »

quasar wrote:Citao sam da je praksa u svijetu pokazala da se izgradnjom staza smanjuje broj trkaca na cestama, naravno uz adekvatne kazne.
Jedna solidna staza. Ulaz recimo 5-10 maraka za automobil. Publika besplatno. 1-2 policajca ili redara da regulisu ako sta treba da se regulise i sprijece eventualne tuce. Video nadzor i trkanja. Na kraju termina mozes dobiti CD sa snimkom svoje trke sa svih kamera pa miksaj gdje hoces.
Tu se moze osnovati napredna skola voznje. Policija, SIPA, civili koji hoce adrenalina, da uce kontrolisati auto pri vecim brzinama u zahtjevnom okruzenju, itd.

Mnogo toga bi se moglo uraditi da cak bude i ekonomski isplativo, cak i ako zanemarimo direktnu korist od sigurnijih cesta. Idealna lokacija bi bila recimo potez Sarajevo - Zenica.
ne mogu 2 godine jebeni azil za pse da izgrade sto nam je neophodno, a da nekim drkoshima udovoljavaju sa stazama dje ce mjerit cija je cuna veca :-) sve ovo u zatvor potrpat treba



...ali ne mogu se dogovorit ni njeg da naprave :lol:
User avatar
Ateista
Posts: 46504
Joined: 18/01/2009 00:29
Location: rajvosa-x.com

#1543 Re: Radar kod Maršalke - slika na 61km/h!?

Post by Ateista »

quasar wrote:Citao sam da je praksa u svijetu pokazala da se izgradnjom staza smanjuje broj trkaca na cestama, naravno uz adekvatne kazne.
Jedna solidna staza. Ulaz recimo 5-10 maraka za automobil. Publika besplatno. 1-2 policajca ili redara da regulisu ako sta treba da se regulise i sprijece eventualne tuce. Video nadzor i trkanja. Na kraju termina mozes dobiti CD sa snimkom svoje trke sa svih kamera pa miksaj gdje hoces.
Tu se moze osnovati napredna skola voznje. Policija, SIPA, civili koji hoce adrenalina, da uce kontrolisati auto pri vecim brzinama u zahtjevnom okruzenju, itd.

Mnogo toga bi se moglo uraditi da cak bude i ekonomski isplativo, cak i ako zanemarimo direktnu korist od sigurnijih cesta. Idealna lokacija bi bila recimo potez Sarajevo - Zenica.
To bi bilo korisno, samo sto bi kod nas da se to i izgradi stavili previsoku cijenu u odnosu na zivotni standard i opet bi malo raje bilo u mogucnosti da to sebi priusti.
User avatar
quasar
Posts: 3646
Joined: 14/11/2009 21:02
Location: Samobanovan...

#1544 Re: Radar kod Maršalke - slika na 61km/h!?

Post by quasar »

Jeff Bingham wrote:
quasar wrote:Citao sam da je praksa u svijetu pokazala da se izgradnjom staza smanjuje broj trkaca na cestama, naravno uz adekvatne kazne.
Jedna solidna staza. Ulaz recimo 5-10 maraka za automobil. Publika besplatno. 1-2 policajca ili redara da regulisu ako sta treba da se regulise i sprijece eventualne tuce. Video nadzor i trkanja. Na kraju termina mozes dobiti CD sa snimkom svoje trke sa svih kamera pa miksaj gdje hoces.
Tu se moze osnovati napredna skola voznje. Policija, SIPA, civili koji hoce adrenalina, da uce kontrolisati auto pri vecim brzinama u zahtjevnom okruzenju, itd.

Mnogo toga bi se moglo uraditi da cak bude i ekonomski isplativo, cak i ako zanemarimo direktnu korist od sigurnijih cesta. Idealna lokacija bi bila recimo potez Sarajevo - Zenica.
ne mogu 2 godine jebeni azil za pse da izgrade sto nam je neophodno, a da nekim drkoshima udovoljavaju sa stazama dje ce mjerit cija je cuna veca :-) sve ovo u zatvor potrpat treba


...ali ne mogu se dogovorit ni njeg da naprave :lol:
Ne kazem da je to sad neki prioritet. Ali da nam je to jedini problem, tako bi se mogao rjesiti.
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#1545 Re: Radar kod Maršalke - slika na 61km/h!?

Post by goran16v »

@ateista
Nazalost ne kontas princip " da svijet ne pocinje i ne zavrsava se svijet s tobom" na koji ti par nas pokusava skrenuti paznju:

Saobracaj/promet/transport je prijevoz ljudi i dobara iz tc A u tc B, a vozilo je sredstvo za taj prijevoz i MNOGI ljudi - ucesnici u saobracaju, pogotovo oni koji se komercijalno bave time, na saobracaj gledaju iskljucivo tako i bez ikakvog ceifa, a na vozilo tek kao na puko sredstvo, tj alat. Posto su javne ceste, koje placamo kroz reg auta i gorivo, namjenski gradjene radi saobracaja u primarnoj funkciji, voznja kojom se zanemaruju propisi, a sve radi ceifa je - IDIOTIZAM bez ikakvog opravdanja, ne zbog onoga ko to radi nego zbog ostalih ucesnika.
Itekako se moze uzivati u voznji, a u okvirul propisa ili tolerancije. U zadnjih 5 dana sam napravio 2 x 900 km sa velikim uzivanjem, a sve po propisima + tolerancija. Dobar auto, dobre gume, muzika, tona grickalica i sokova, kupi vinjete, postuj ogranicenja i uzvaj. Mislis da bi jednako uzivao da me je uhvatio radar, nekih 2 km od Macelja prema Mariboru, koji me je ciljao, na ogranicenju 70 gdje se brat bratu moglo voziti i 150, a da nisam vozio tih 70 i da nisam imao vinjetu????
Ako ces brzo da vozis radi ceifa, a mimo propisa, iako nije velik cak i u nasoj drzavi postoji neki izbor: SR402, "brdo", off road, autoslalom, carting - pa bujrum! To su ceifovi van saobracaja!

Uporno opravdavas svoje stavove tvrdnjama kako si dobar vozac i kako imas sve pod kontrolom (mada si nabrojao te nesrece, oduzimanja vozacke i godine vozackog staza pa sam poprilicno siguran da si jos daleko do toga). Hipoteticki gledano sve i da je tako, opet nije bitna tvoja voznja jer je to posljedica, a ne uzrok, nego princip po kojem razmisljas i koji ovdje zastupas kao ispravan. Ti ovdje javno zagovaras krsenje propisa prema mogucnostima vozaca. Ne mozes sebi dati nesto za pravo, a drugima ne. Razmisljajuci i vozeci na taj nacin ti mozda nikad neces napraviti udes, sta cemo s ovim iz ovih linkova???? Izmedju tebe i njih nema nikakve razlike, vozite po IDENTICNOM principu "ja mogu bolje od propisa", sto je UZROK, a napaviti udes ili ne je POSLJEDICA, i ako imalo razmisljas znas da bez uzroka NEMA posljedice, kao sto bi trebao biti svjestan da je uzrok KONSTANTNA velicina, a posljedica VARIJABILNA.
Last edited by goran16v on 13/12/2011 10:02, edited 1 time in total.
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#1546 Re: Radar kod Maršalke - slika na 61km/h!?

Post by goran16v »

Ateista wrote:
To bi bilo korisno, samo sto bi kod nas da se to i izgradi stavili previsoku cijenu u odnosu na zivotni standard i opet bi malo raje bilo u mogucnosti da to sebi priusti.
Jes' ti ikad, mile ti majke, cuo da su zelje jedno a mogucnosti drugo, pa izreku da nije svacije kroz selo pjevat', pa ne ide se bez qurca u svatove itd?????? Volim i ja da jasim trkaceg konja, ali ga ne mogu priustiti, pa to ne znaci da cu kupiti 30 god staro zaprezno kljuse i njime galopirati kroz Ferhadiju.
User avatar
eluna
Posts: 10471
Joined: 06/05/2009 21:29

#1547 Re: Radar kod Maršalke - slika na 61km/h!?

Post by eluna »

goran16v wrote:
Ateista wrote:
To bi bilo korisno, samo sto bi kod nas da se to i izgradi stavili previsoku cijenu u odnosu na zivotni standard i opet bi malo raje bilo u mogucnosti da to sebi priusti.
Jes' ti ikad, mile ti majke, cuo da su zelje jedno a mogucnosti drugo, pa izreku da nije svacije kroz selo pjevat', pa ne ide se bez qurca u svatove itd?????? Volim i ja da jasim trkaceg konja, ali ga ne mogu priustiti, pa to ne znaci da cu kupiti 30 god staro zaprezno kljuse i njime galopirati kroz Ferhadiju.
joooooooooooooooooooooooooooooooojjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj nemam kad ali ima na ovoj temi moj post upravo o tome ................. nije se lik NIKAD poslije javio ............. eblo vas ćejfanje po gradskim ulicama, zaradi maheru LOVU pa se ćejfaj negdje gdje je upravo to primarno ........... ostavi normalan svijet da živi

izvini gorane što ovo postam kao odogovor na tvoj post, ali gužva mi pa ne mogu da ganjam okolo - ne zamjeri :wink:
User avatar
Ateista
Posts: 46504
Joined: 18/01/2009 00:29
Location: rajvosa-x.com

#1548 Re: Radar kod Maršalke - slika na 61km/h!?

Post by Ateista »

goran16v wrote:
Ateista wrote:
To bi bilo korisno, samo sto bi kod nas da se to i izgradi stavili previsoku cijenu u odnosu na zivotni standard i opet bi malo raje bilo u mogucnosti da to sebi priusti.
Jes' ti ikad, mile ti majke, cuo da su zelje jedno a mogucnosti drugo, pa izreku da nije svacije kroz selo pjevat', pa ne ide se bez qurca u svatove itd?????? Volim i ja da jasim trkaceg konja, ali ga ne mogu priustiti, pa to ne znaci da cu kupiti 30 god staro zaprezno kljuse i njime galopirati kroz Ferhadiju.
Ne govorim o tome, naravno da sve ima svoju cijenu i da to trebas platiti ako hoces da cejfas, kao sto i bolji auto ima svoju cijenu, od kupovine do odrzavanja, tako i svaki drugi cejf, ali znajuci nas mentalitet i nase obicaje, cijenu bi stavili nerealno veliku kao i puno toga, i onda nista ne bi postigli sa tim.
goran16v
Posts: 10140
Joined: 20/09/2011 09:02

#1549 Re: Radar kod Maršalke - slika na 61km/h!?

Post by goran16v »

Ateista wrote:
goran16v wrote:
Ateista wrote:
To bi bilo korisno, samo sto bi kod nas da se to i izgradi stavili previsoku cijenu u odnosu na zivotni standard i opet bi malo raje bilo u mogucnosti da to sebi priusti.
Jes' ti ikad, mile ti majke, cuo da su zelje jedno a mogucnosti drugo, pa izreku da nije svacije kroz selo pjevat', pa ne ide se bez qurca u svatove itd?????? Volim i ja da jasim trkaceg konja, ali ga ne mogu priustiti, pa to ne znaci da cu kupiti 30 god staro zaprezno kljuse i njime galopirati kroz Ferhadiju.
Ne govorim o tome, naravno da sve ima svoju cijenu i da to trebas platiti ako hoces da cejfas, kao sto i bolji auto ima svoju cijenu, od kupovine do odrzavanja, tako i svaki drugi cejf, ali znajuci nas mentalitet i nase obicaje, cijenu bi stavili nerealno veliku kao i puno toga, i onda nista ne bi postigli sa tim.
Izvini, a o cemu govoris???? Jesi li ti ikad cuo za pojam "skup sport". E, pa automobilizam je jedan od njih ako ne i najskuplji! Ni u zemljama gdje je standard puno bolji ne bavi se automobilizmom (niti bilo kojim drugim finansijskim zahtjevnijim sportom) svako ko bi zelio, nego onaj ko moze. Izgleda samo kod nas vazi pravilo: Kupio sam 20 god star auto al jos uvijek brz, spustio ga, zatamnio stope, nabacio felge na celave gume i sad ja MORAM da se bavim automobilizmom, da vozim kako mi je ceif, a ne po propisima i ako nema pojeftino staze ondaK cu po cesti! Mudo Marjanovo!
Izvini, ti si klasan primjer be-ha mentaliteta, ti bi izgleda da neko investira u izgradnju staze, pri cemu izgradnja jednako kosta i ovdje i u inostranstvu, ali da je iznajmljuje da si svako ovdje moze priustiti. Nema te pite decko, ne bi to bilo nas obicaj i mentalitet i nerealno velike cijene nego cista matematika i racunica. Druga je stvar sto smo mi navikli da se bivsa drzavna imovina pojeftino daje na raspolaganje.
A znas sta bi se desilo kad bi izgradili stazu? Desilo bi se to da bi sankcije za bilo kakvo krsenje saobracajnih propisa i divljanje bile xy puta teze jer bi drzava imala dva razloga za to:
1. Sad imaju stazu pa nek divljaju po njoj
2. Treba isplatiti investiciju za stazu.
I drzava bi bila 100% u pravu kad bi to tako i napravila.
Evo ti primjer skijanja... Dnevna karta na bilo kom skijalistu u Europi je znacajno skuplja nego kod nas, a opet se dobro poceses po glavi kad treba da das 30 KM za dnevnu kartu na Bjelasnici. Cijena zicare, ratraka, rez. dijelova, ostale opreme, goriva itd je ovdje ista kao i u Austriji ako ne i skuplje, razlog jeftinije karte kod nas su samo jaftinija radna snaga i eventualno struja, voda itd i opet im je racunica na granici rentabilnosti, i opet nemaju para, i bez obzira na to opet nam je preskupo! Druga je prica gdje ZOI trosi pare od karata i zasto nista ne reinvestiraju u poboljsanje uslova.
User avatar
Ateista
Posts: 46504
Joined: 18/01/2009 00:29
Location: rajvosa-x.com

#1550 Re: Radar kod Maršalke - slika na 61km/h!?

Post by Ateista »

goran16v wrote:@ateista
Nazalost ne kontas princip " da svijet ne pocinje i ne zavrsava se svijet s tobom" na koji ti par nas pokusava skrenuti paznju:

Saobracaj/promet/transport je prijevoz ljudi i dobara iz tc A u tc B, a vozilo je sredstvo za taj prijevoz i MNOGI ljudi - ucesnici u saobracaju, pogotovo oni koji se komercijalno bave time, na saobracaj gledaju iskljucivo tako i bez ikakvog ceifa, a na vozilo tek kao na puko sredstvo, tj alat. Posto su javne ceste, koje placamo kroz reg auta i gorivo, namjenski gradjene radi saobracaja u primarnoj funkciji, voznja kojom se zanemaruju propisi, a sve radi ceifa je - IDIOTIZAM bez ikakvog opravdanja, ne zbog onoga ko to radi nego zbog ostalih ucesnika.
Itekako se moze uzivati u voznji, a u okvirul propisa ili tolerancije. U zadnjih 5 dana sam napravio 2 x 900 km sa velikim uzivanjem, a sve po propisima + tolerancija. Dobar auto, dobre gume, muzika, tona grickalica i sokova, kupi vinjete, postuj ogranicenja i uzvaj. Mislis da bi jednako uzivao da me je uhvatio radar, nekih 2 km od Macelja prema Mariboru, koji me je ciljao, na ogranicenju 70 gdje se brat bratu moglo voziti i 150, a da nisam vozio tih 70 i da nisam imao vinjetu????
Ako ces brzo da vozis radi ceifa, a mimo propisa, iako nije velik cak i u nasoj drzavi postoji neki izbor: SR402, "brdo", off road, autoslalom, carting - pa bujrum! To su ceifovi van saobracaja!

Uporno opravdavas svoje stavove tvrdnjama kako si dobar vozac i kako imas sve pod kontrolom (mada si nabrojao te nesrece, oduzimanja vozacke i godine vozackog staza pa sam poprilicno siguran da si jos daleko do toga). Hipoteticki gledano sve i da je tako, opet nije bitna tvoja voznja jer je to posljedica, a ne uzrok, nego princip po kojem razmisljas i koji ovdje zastupas kao ispravan. Ti ovdje javno zagovaras krsenje propisa prema mogucnostima vozaca. Ne mozes sebi dati nesto za pravo, a drugima ne. Razmisljajuci i vozeci na taj nacin ti mozda nikad neces napraviti udes, sta cemo s ovim iz ovih linkova???? Izmedju tebe i njih nema nikakve razlike, vozite po IDENTICNOM principu "ja mogu bolje od propisa", sto je UZROK, a napaviti udes ili ne je POSLJEDICA, i ako imalo razmisljas znas da bez uzroka NEMA posljedice, kao sto bi trebao biti svjestan da je uzrok KONSTANTNA velicina, a posljedica VARIJABILNA.
Ne znam odakle ti to da mislim da svijet pocinje i zavrsava sa mnom, al' eto...

Naravno, funkcija cesta je saobracaj, da se vozila prevezu od tacke a do tacke B, ja ga za to i koristim, ne idem onako da se vozam nego sto imam potrebu da negdje odem, s tim sto jako puno vremena provodim za volanom zbog daljine posla i drugih obaveza, i zelim to vrijeme da provedem na sto ljepsi nacin. Mozda neko moze uzivati u laganoj voznji, ja ne, meni je ona dosadna i volim da vozim malo brze i da se onda toj voznji posvetim maksimalno. Na moju zalost, uslovi na cesti mi to onemogucavaju i onako kako volim mogu voziti mozda nekih 5% vremena, ako ne i manje.

E sad, ja se i dalje vracam na to da je kljucno ne ugroziti nikoga, na bilo koji nacin, i to se uvijek maksimalno trudim, od krupnijih stvari tipa ugrozavanja necijeg zivota do onih sitnih tipa da zagradim nekoga na parkingu ili zauzmem bespotrebno dva mjesta i slicno.

Ako sam dobro shvatio, smeta ti sto opravdavam brzu voznju i neprdrzavanje propisa zbog onih vozaca koji nisu u stanju da je kontrolisu, sto i razumijem. Kada je ova rasprava pocela, meni i nije bio cilj pravdanje i podrzavanje brze voznje, samo sam htio da malo razbijem predrasude i pogresne zakljucke ko sto su: Brzina je uvijek uzrok nesreca, pridrzavanje propisa znaci sigurnu voznju, nepridrzavanje propisa znaci da je za volanom budala koja ce nekog ubiti i slicno...

Naravno, brzina jeste jedan od cestih uzroka nesreca kao i nepridrzavanje nekih drugih propisa, ali nije jedini. Dosta nesreca je prouzrokovano zbog nepaznje i lose reakcije vozaca, zbog saobracajne nekulture, zbog uplasenih i losih vozaca i slicno. Tacno je i da je pridrzavanje propisa sigurnije nego nepridrzavanje, ali ne apsolutno sigurno i opet je potrebno odredjeno znanje i iskustvo, a ono moze uciniti vozaca sigurnijim i kada vozi preko ogranicenja u odnosu na nekog ko vozi u sklopu ogranicenja i da ne moraju biti budale koje nemaju kontrolu.

Meni je bio cilj ovo da kazem i krenula je rasprava koja je dosla do toga kako ja vozim i na kraju ko meni daje pravo da tako vozim, te do toga da ispade da odobravam da svako sam procjenjuje kako moze voziti. Daleko od toga da svako to treba, cak sta vise smatram da jedno pola vozaca ne bi uopste trebalo voziti jer nisu sposobni za to i nemaju dovoljno znanja ni za sporu voznju po propisima, a ne jos da sami procijenjuju koliko smiju prekoraciti ogranicenje. Medjutim, isto tako ima jedan mali procenat vozaca koji to mogu procijeniti. Tu stoji problem kako znati ko moze a ko ne moze, ali nije ni bitno, jer svakako, sta god da ja kazem, bilo da opravdam potpuno krsenje propisa ili da se zalazem za potpuno postovanje istih, ko sam ja da mene neko poslusa? :D Svako ce opet raditi po svom i ja tu ne mogu nista, meni je samo bio cilj da kazem da nije sve tako crno-bijelo kako to neki poksuavaju da prikazu.
Post Reply