EFD22 wrote: ↑22/02/2023 10:27 Isti je zakon u cijeloj EU kao i kod nas, kada su u pitanju ceste rezervisane za saobraćaj motornih vozila, autoputevi i brze ceste i neke magistrale. Zato su i ograđene.
Automobil zaustavljen u zaustavnoj traci mora biti u kvaru, ne smije se zaustaviti osim ako je u kvaru, i tada mora biti propisno označen sigurnosnim trokutom na propisanoj udaljenost, a pješak mora nositi sigurnosni reflektujući prsluk i ne smije se zadržavati na kolovozu (ni u zaustavnoj traci) niti smije biti unutar vozila.
Ja sam stajao na autoputu našem u zaustavnoj, i dok sam čekao šlepu, nazvao sam JP AC FBIH kontakt centar na besplatni 0800 broj i rekao im gdje sam i šta je bilo, i čovjek prvo što mi je rekao je da ako sam već označio auto trokutom, siđem odmah sa ceste na livadu dole i tu čekam.
I prije nego je došla moja šlepa dođoše ljudi iz ophodnje AC da vide mogu li mi pomoći kako, i ostadoše tu dok nije došla moja šlepa, sa upaljenim rotacijama.
Znači za sve postoji propis i procedura. A ne ovaj stao sa transporterom i šetkao se oko njega.
Samo ne znam, jel prsluk obavezan i po danu, ili samo po noći ako staneš?
Meni se desilo tako jednom da mi se auto pokvarilo, doduše manje proširenje na magistrali, nije AP, imao svijetloplavu košulju i obukao prsluk (dan je bio). Tako stajao dok sam čekao šlepu i posmatram auta, nema ko nije ulaganio, u oba smjera, misleći da sam policija
Vjerovatno su i blicali drugim vozilima