Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Danas sam radio tehnicki pregled vozila, međutim radnik koji mi je to radio kaze da postoji jedan mali, on ga je tako nazvao problemcic, odnosno prilikom prve registracije u saobracajnoj u polje F1 - upisana je masa vozila 1775kg, u polje 9 - upisana je nula i ispod u polje G upisano je 1775kg, tako da bi bilo koje opterecenje automobila prestavljalo kao problem jer je naznacneo da je njegova ukupna masa sa opterecenjem 1775kg i sad on meni objasnjava da odem do MUP da zatrazim kopiju homologacijskog lista, međutim isti nisam uspio dobiti, i također mi je rekao da ukoliko ne uspijem to uraditi, da uradim homologaciju koja kosta 120,00KM da bi se prilikom iduce registracije ispravilo.
I kaze da mi u BiH zbog toga niko ne bi trebao praviti problem, ali da bi problemi mogli biti ukoliko bi isao van granica BiH.
Prethodnih godina, gospoda koja mi je radila tehničke na ovaj problemcic me uopce nije upozoravala.
Je li imao neko slicnih problema, i sta uraditi, dal uraditi homologaciju ili ostaviti onako kako jeste?
Unaprijed svima zahvalan.
Kada je auto prvi put registrovan u BiH, prema podatku u saobraćajnoj?
I u IDDEEA agenciji je, pogrešno, navedeno da su i najveća dopuštena ukupna masa vozila i masa praznog vozila 1.775 kg.
Tako da, ako hoćeš da se to promijeni, stvarno moraš nekako doći do kopije Potvrde o pojedinačnoj homologaciji tog vozila, ili Potvrde o usklađenosti sa tipskom homologacijom, u zavisnosti od toga koji od ta dva dokumenta je izdat prilikom uvoza vozila.
Kopiju jednog od tih dokumenata bi trebalo da ima špediter koji je pripremao dokumentaciju za uvoz tog vozila.
NediM17 wrote: ↑20/05/2023 09:48
Natjeraste me da povirim u saobraćajnu, ima samo podatak 1.273 kg, to je valjda masa praznog vozila, ostalo nule stoje.
Inače, u saobraćajnoj, odozgo prema dole, treba da pišu:
- Najveća dopuštena masa vozila;
- Nosivost i
- Masa praznog vozila.
Ako je sve uneseno kako treba, onda je broj u prvom redu, jednak zbiru brojeva u drugom i trećem redu.
Ako nije uneseno kako treba, onda je najbolje da u sva tri reda piše "0".
Seawolf wrote: ↑20/05/2023 09:37
I u IDDEEA agenciji je, pogrešno, navedeno da su i najveća dopuštena ukupna masa vozila i masa praznog vozila 1.775 kg.
Tako da, ako hoćeš da se to promijeni, stvarno moraš nekako doći do kopije Potvrde o pojedinačnoj homologaciji tog vozila, ili Potvrde o usklađenosti sa tipskom homologacijom, u zavisnosti od toga koji od ta dva dokumenta je izdat prilikom uvoza vozila.
Kopiju jednog od tih dokumenata bi trebalo da ima špediter koji je pripremao dokumentaciju za uvoz tog vozila.
Papiri su mozda uredni,postoji mogucnost da neko ko je u karton unosio niie dobro unio podatke jer se to nije jednom desilo.
Seawolf wrote: ↑20/05/2023 09:37
I u IDDEEA agenciji je, pogrešno, navedeno da su i najveća dopuštena ukupna masa vozila i masa praznog vozila 1.775 kg.
Tako da, ako hoćeš da se to promijeni, stvarno moraš nekako doći do kopije Potvrde o pojedinačnoj homologaciji tog vozila, ili Potvrde o usklađenosti sa tipskom homologacijom, u zavisnosti od toga koji od ta dva dokumenta je izdat prilikom uvoza vozila.
Kopiju jednog od tih dokumenata bi trebalo da ima špediter koji je pripremao dokumentaciju za uvoz tog vozila.
Papiri su mozda uredni,postoji mogucnost da neko ko je u karton unosio niie dobro unio podatke jer se to nije jednom desilo.
Bosanskohercegovački homologacijski dokument koji je izdan prilikom uvoza je 99,9% u redu.
U IDDEEA-i je pogrešno upisano, upravo ovako kao u saobraćajnoj dozvoli, najveća dopuštena masa = 1.775 kg, nosivost = 0 kg, masa praznog vozila = 1.775 kg, to sam provjerio.
Papiri su mozda uredni,postoji mogucnost da neko ko je u karton unosio niie dobro unio podatke jer se to nije jednom desilo.
Bosanskohercegovački homologacijski dokument koji je izdan prilikom uvoza je 99,9% u redu.
U IDDEEA-i je pogrešno upisano, upravo ovako kao u saobraćajnoj dozvoli, najveća dopuštena masa = 1.775 kg, nosivost = 0 kg, masa praznog vozila = 1.775 kg, to sam provjerio.
Ne upisuje idea, nego administrator tehnickog pregleda
Seawolf wrote: ↑20/05/2023 20:01
Bosanskohercegovački homologacijski dokument koji je izdan prilikom uvoza je 99,9% u redu.
U IDDEEA-i je pogrešno upisano, upravo ovako kao u saobraćajnoj dozvoli, najveća dopuštena masa = 1.775 kg, nosivost = 0 kg, masa praznog vozila = 1.775 kg, to sam provjerio.
Ne upisuje idea, nego administrator tehnickog pregleda
Znam da ne upisuje niko iz IDDEEA-e, samo kažem da je na homologacijskom dokumentu vjerovatno sve u redu (odnosno na njemu je nosivost različita od 0 kg, a najveća dopuštena masa vozila je veća od 1.775 kg), a do kopije homologacijskog dokumenta će najlakše doći kod špeditera, ili kod uvoznika vozila.
Prijatelj je imao Oktaviju koja ima boju pod nazivom capuchino bez.
U saobracajnoj mu bila upisana zuta.
I jedne godine su ga vratili sa granice kad je krenuo na more, uz izgovor da mu boja upisana u saobracajnoj ne odgovara boji vozila.
Ko je u tom slucaju kriv, kad nas sistem prepoznaje samo osnovne boje?
noviclan wrote: ↑21/05/2023 09:52
Trebao im je prijatelj samo jevati mater, gospodo ja imam rezervisano pogledajte broj sasije broj motora hvala lijepo mirno more
drug_profi wrote: ↑22/05/2023 11:23
Šta ćeš ti drotu koji ne razumije fabričke oznake na staklu?
Sad se oni više ne koriste radio uređajima, nego mobitelima. Valjda je mobitel jeftiniji, a i ne prisluškuje se. Uvijek može pozvati stanicu da mu tamo neko preciznije provjeri te oznake.
Ne pristaneš na kaznu, potpišeš sudsko odlučivanje, jest gubljenje vremena, al' treba pojedincima dokazat' da nisu upravu, da znaju šta su fabrički zatamnjena stakla. Pri završetku suđenja tražiš fino naknadu tj. troškove dolaska.
emotivac wrote: ↑22/05/2023 11:33
Ne pristaneš na kaznu, potpišeš sudsko odlučivanje, jest gubljenje vremena, al' treba pojedincima dokazat' da nisu upravu, da znaju šta su fabrički zatamnjena stakla. Pri završetku suđenja tražiš fino naknadu tj. troškove dolaska.
Nije riječ o fabrički zatamnjanim staklima, nego o onima koja su naknadno zatamnjena. I fabrička imaju svoju oznaku na staklu.
emotivac wrote: ↑22/05/2023 11:33
Ne pristaneš na kaznu, potpišeš sudsko odlučivanje, jest gubljenje vremena, al' treba pojedincima dokazat' da nisu upravu, da znaju šta su fabrički zatamnjena stakla. Pri završetku suđenja tražiš fino naknadu tj. troškove dolaska.
Nije riječ o fabrički zatamnjanim staklima, nego o onima koja su naknadno zatamnjena. I fabrička imaju svoju oznaku na staklu.
Naravno da imaju, ali šta kad naletiš na drota koji o tome pojma nema. Govorim iz iskustva. Izgubio pola sata da ga ubjedim da je to fabrička oznaka.
Kad sam zatražio vanredni tehnički. Odustao je.
Naravno. Policajac ne mora uvijek biti u pravu. Neke stvari je teško dokazati da nije u pravu (prošao kroz crveno, nevezan, opsovao mu i sl.) i tu sudija uvijek policajcu daje za pravo.
Ali nikad ne treba popustiti oko tih nekih tehničkih stvari, kao npr. fabrički zatamnjena stakla, zimske gume (da ne moraju lanci) i sl.
emotivac wrote: ↑22/05/2023 11:33
Ne pristaneš na kaznu, potpišeš sudsko odlučivanje, jest gubljenje vremena, al' treba pojedincima dokazat' da nisu upravu, da znaju šta su fabrički zatamnjena stakla. Pri završetku suđenja tražiš fino naknadu tj. troškove dolaska.
Nije riječ o fabrički zatamnjanim staklima, nego o onima koja su naknadno zatamnjena. I fabrička imaju svoju oznaku na staklu.
Ja kad sam zatamLJivala stakla, stvar je bila vrlo jednostavna. NE DOBIJA SE naljepnica ako nije u okviru zakonski dzovoljenog procenta. Ako jeste dobije se na svim staklima na koje je folija isla. Zadnja sajba,bocna stakla,soferka se ne dira. Druga je stvar ako je neki saban u garazi kod nekog brude dobio to, ali da bi se 100% uvjerili ima uredjaj koji se prisloni i vidi se. Bogapitaj da li ga imaju?
Nije riječ o fabrički zatamnjanim staklima, nego o onima koja su naknadno zatamnjena. I fabrička imaju svoju oznaku na staklu.
Ja kad sam zatamLJivala stakla, stvar je bila vrlo jednostavna. NE DOBIJA SE naljepnica ako nije u okviru zakonski dzovoljenog procenta. Ako jeste dobije se na svim staklima na koje je folija isla. Zadnja sajba,bocna stakla,soferka se ne dira. Druga je stvar ako je neki saban u garazi kod nekog brude dobio to, ali da bi se 100% uvjerili ima uredjaj koji se prisloni i vidi se. Bogapitaj da li ga imaju?