Zasto onda govoris o preticanju kad se ne moras vratiti?
To automatski onda nije jedna definicija
Moderators: anex, _BataZiv_0809
Zasto onda govoris o preticanju kad se ne moras vratiti?
Izvini, ti hoces da kazes da ako imaju 2 trake u istom smjeru i ako je desna spora ili ima vise vozila, i ja iz nje predjem u lijevu i prodjem brze npr 5 auta da je to preticanje?
OK, ovdje je preticanje u ZOBS-u malo nespretno definisano, ali da razmotrimo malo ovu tačku zakona.nemezis wrote: ↑26/10/2021 20:07Nije stavka nego stav.
I sta ovo ima sa punom linijom?Vozač ne smije vozilom početi preticati/pretjecati ili obilaziti:
4) ako saobraćajna/prometna traka kojom namjerava obaviti preticanje/pretjecanje nije slobodna na dovoljnom rastojanju/razmaku tako da bi, vodeći računa o razlici između brzine kretanja svog vozila za vrijeme preticanja/pretjecanja i brzine kretanja vozila drugih učesnika/sudionika u saobraćaju/prometu koje namjerava preteći, preticanje/pretjecanjem ugrozio
bezbjednost/sigurnost prometa, ili omeo saobraćaj/promet iz suprotnog smjera;
Onda je to preticanje kolone vozila.vjeshalica wrote: ↑26/10/2021 21:32Izvini, ti hoces da kazes da ako imaju 2 trake u istom smjeru i ako je desna spora ili ima vise vozila, i ja iz nje predjem u lijevu i prodjem brze npr 5 auta da je to preticanje?
Primjer taj koji si naveo na proslom listu
Ne moraš preci iz desne, možeš se voziti lijevom i proći pored vozila u desnoj, to je preticanje. Nisi valjda mislio da nije?vjeshalica wrote: ↑26/10/2021 21:32Izvini, ti hoces da kazes da ako imaju 2 trake u istom smjeru i ako je desna spora ili ima vise vozila, i ja iz nje predjem u lijevu i prodjem brze npr 5 auta da je to preticanje?
Primjer taj koji si naveo na proslom listu
Ne, to je minjeanje saobracajne trakenemezis wrote: ↑26/10/2021 21:47Ne moraš preci iz desne, možeš se voziti lijevom i proći pored vozila u desnoj, to je preticanje. Nisi valjda mislio da nije?vjeshalica wrote: ↑26/10/2021 21:32
Izvini, ti hoces da kazes da ako imaju 2 trake u istom smjeru i ako je desna spora ili ima vise vozila, i ja iz nje predjem u lijevu i prodjem brze npr 5 auta da je to preticanje?
Primjer taj koji si naveo na proslom listu
Zar nisi napisao da se na autoputu (kao i na putu sa više traka u jednom smjeru) prolazak pored kolone vozila ne smatra preticanjem?nemezis wrote: ↑26/10/2021 21:47Ne moraš preci iz desne, možeš se voziti lijevom i proći pored vozila u desnoj, to je preticanje. Nisi valjda mislio da nije?vjeshalica wrote: ↑26/10/2021 21:32
Izvini, ti hoces da kazes da ako imaju 2 trake u istom smjeru i ako je desna spora ili ima vise vozila, i ja iz nje predjem u lijevu i prodjem brze npr 5 auta da je to preticanje?
Primjer taj koji si naveo na proslom listu
Po njegovoj analogiji on moze otpoceti radnju preticanja pred sam kraj isprekidane linije i to njemu nije sporno.Laplace wrote: ↑26/10/2021 21:43OK, ovdje je preticanje u ZOBS-u malo nespretno definisano, ali da razmotrimo malo ovu tačku zakona.
Puna linija označava dio puta na kojem je preticanje zabranjeno - tačno? Zabranjeno je zato što je tu nesigurno/rizično preticati - tačno?
Dakle, ako se poslije prolaska pored auta (na dozvoljenom mjestu) vratiš preko pune linije, policajac će ocijeniti da si se u svoju traku vratio na mjestu na kojem je ta radnja nesigurna i da nisi dobro procijenio uslove na cesti, ergo može te kazniti na osnovu ovog člana.
Ukratko, dio puta označen punom linijom je rizičan za vožnju u suprotnom smjeru, pa makar to bilo par metara dok se ne vratiš u svoju traku, pa nisi dobro procijenio situaciju u saobraćaju i nisi se vratio u svoju traku prije nego što si došao na dio ceste na kojem je vožnja suprotnom trakom rizična.
Možeš ići i na sud, ali opet padaš, koliko god to nama djelovalo nelogično.
Ne. On smatra da je dovoljno da isprekidana bude na dijelu na kojem prolazi pored drugog auta. Prije i poslije prolaska pored drugog auta (recimo, 10 m prije i 10 m poslije) može biti i puna.vjeshalica wrote: ↑26/10/2021 21:54Po njegovoj analogiji on moze otpoceti radnju preticanja pred sam kraj isprekidane linije i to njemu nije sporno.Laplace wrote: ↑26/10/2021 21:43
OK, ovdje je preticanje u ZOBS-u malo nespretno definisano, ali da razmotrimo malo ovu tačku zakona.
Puna linija označava dio puta na kojem je preticanje zabranjeno - tačno? Zabranjeno je zato što je tu nesigurno/rizično preticati - tačno?
Dakle, ako se poslije prolaska pored auta (na dozvoljenom mjestu) vratiš preko pune linije, policajac će ocijeniti da si se u svoju traku vratio na mjestu na kojem je ta radnja nesigurna i da nisi dobro procijenio uslove na cesti, ergo može te kazniti na osnovu ovog člana.
Ukratko, dio puta označen punom linijom je rizičan za vožnju u suprotnom smjeru, pa makar to bilo par metara dok se ne vratiš u svoju traku, pa nisi dobro procijenio situaciju u saobraćaju i nisi se vratio u svoju traku prije nego što si došao na dio ceste na kojem je vožnja suprotnom trakom rizična.
Možeš ići i na sud, ali opet padaš, koliko god to nama djelovalo nelogično.
Ako si preticao i završio preticanje na dozvoljenom dijelu puta, Zakon ti nalaze da se vratiš u svoju traku. Više ne obavljaš preticanje nego vracanje u traku. Na koje uslove misliš da nisu dobro procijenjeni? Da se razumijemo, pričamo o potpuno završenom preticanju i nakon preticanja, recimo vozi se 50 km/h, prelaziš 14 metara u sekundi a znak zabrane je 5-10 metara ispred, vraćaš se i pređeš preko pune. Tu nema loše procjene niti je vožnja nesigurna. I jos jednom da ponovimo, ovdje se priča o tome da li je Zakonom zabranjeno i kaznjivo vracanje preko pune linije.Laplace wrote: ↑26/10/2021 21:43OK, ovdje je preticanje u ZOBS-u malo nespretno definisano, ali da razmotrimo malo ovu tačku zakona.
Puna linija označava dio puta na kojem je preticanje zabranjeno - tačno? Zabranjeno je zato što je tu nesigurno/rizično preticati - tačno?
Dakle, ako se poslije prolaska pored auta (na dozvoljenom mjestu) vratiš preko pune linije, policajac će ocijeniti da si se u svoju traku vratio na mjestu na kojem je ta radnja nesigurna i da nisi dobro procijenio uslove na cesti, ergo može te kazniti na osnovu ovog člana.
Ukratko, dio puta označen punom linijom je rizičan za vožnju u suprotnom smjeru, pa makar to bilo par metara dok se ne vratiš u svoju traku, pa nisi dobro procijenio situaciju u saobraćaju i nisi se vratio u svoju traku prije nego što si došao na dio ceste na kojem je vožnja suprotnom trakom rizična.
Možeš ići i na sud, ali opet padaš, koliko god to nama djelovalo nelogično.
Ako misliš na mene, izmisljas i jasno sam nekoliko puta rekao da to ne mislim. Ne znam je li namjerno provociraš ili samo ne pratiš šta se piše. Odakle si izvukao da je to moja "analogija"?vjeshalica wrote: ↑26/10/2021 21:54Po njegovoj analogiji on moze otpoceti radnju preticanja pred sam kraj isprekidane linije i to njemu nije sporno.Laplace wrote: ↑26/10/2021 21:43
OK, ovdje je preticanje u ZOBS-u malo nespretno definisano, ali da razmotrimo malo ovu tačku zakona.
Puna linija označava dio puta na kojem je preticanje zabranjeno - tačno? Zabranjeno je zato što je tu nesigurno/rizično preticati - tačno?
Dakle, ako se poslije prolaska pored auta (na dozvoljenom mjestu) vratiš preko pune linije, policajac će ocijeniti da si se u svoju traku vratio na mjestu na kojem je ta radnja nesigurna i da nisi dobro procijenio uslove na cesti, ergo može te kazniti na osnovu ovog člana.
Ukratko, dio puta označen punom linijom je rizičan za vožnju u suprotnom smjeru, pa makar to bilo par metara dok se ne vratiš u svoju traku, pa nisi dobro procijenio situaciju u saobraćaju i nisi se vratio u svoju traku prije nego što si došao na dio ceste na kojem je vožnja suprotnom trakom rizična.
Možeš ići i na sud, ali opet padaš, koliko god to nama djelovalo nelogično.
Ali sam Zakon te.obavezuje da se vratiš na svoju traku a preticao si na dozvoljenim mjestu i pretekao.Laplace wrote: ↑26/10/2021 22:17Ne. On smatra da je dovoljno da isprekidana bude na dijelu na kojem prolazi pored drugog auta. Prije i poslije prolaska pored drugog auta (recimo, 10 m prije i 10 m poslije) može biti i puna.vjeshalica wrote: ↑26/10/2021 21:54
Po njegovoj analogiji on moze otpoceti radnju preticanja pred sam kraj isprekidane linije i to njemu nije sporno.
Policija i sud će to lako oboriti jer je dio označen punom rizičan za vožnju suprotnim smjerom i tu je kraj filozofije.
Koji dio od "dio puta označen punom linijom nije bezbjedan za vožnju suprotnom smjerom" nisi razumio? Ti se moraš vratiti, ali na način da budeš na svojoj traci prije nego što naiđeš na dio puta na kom je vožnja suprotnom trakom rizična. To će ti objasniti na sudu, naplatiti kaznu i sudske troškove.nemezis wrote: ↑26/10/2021 22:37Ali sam. Zakon te.obavezuje da se vratiš na svoju traku a preticao si na dozvoljenim mjestu i pretekao.Laplace wrote: ↑26/10/2021 22:17
Ne. On smatra da je dovoljno da isprekidana bude na dijelu na kojem prolazi pored drugog auta. Prije i poslije prolaska pored drugog auta (recimo, 10 m prije i 10 m poslije) može biti i puna.
Policija i sud će to lako oboriti jer je dio označen punom rizičan za vožnju suprotnim smjerom i tu je kraj filozofije.
Zakon te obavezuje da se bezbjedno vratiš u svoju traku.nemezis wrote: ↑26/10/2021 22:37Ali sam. Zakon te.obavezuje da se vratiš na svoju traku a preticao si na dozvoljenim mjestu i pretekao.Laplace wrote: ↑26/10/2021 22:17
Ne. On smatra da je dovoljno da isprekidana bude na dijelu na kojem prolazi pored drugog auta. Prije i poslije prolaska pored drugog auta (recimo, 10 m prije i 10 m poslije) može biti i puna.
Policija i sud će to lako oboriti jer je dio označen punom rizičan za vožnju suprotnim smjerom i tu je kraj filozofije.
Za koji tačno prekrsaj i po kojem članu ce biti kazna?Laplace wrote: ↑26/10/2021 22:40Koji dio od "dio puta označen punom linijom nije bezbjedan za vožnju suprotnom smjerom" nisi razumio? Ti se moraš vratiti, ali na način da budeš na svojoj traci prije nego što naiđeš na dio puta na kom je vožnja suprotnom trakom rizična. To će ti objasniti na sudu, naplatiti kaznu i sudske troškove.
Za onaj koji ti je naveo foxlife: nisi radnju vraćanja u svoju traku obavio na mjestu na kojem je to bezbjedno obaviti, ergo pogrešna procjena.nemezis wrote: ↑26/10/2021 22:42Za koji tačno prekrsaj i po kojem članu ce biti kazna?Laplace wrote: ↑26/10/2021 22:40
Koji dio od "dio puta označen punom linijom nije bezbjedan za vožnju suprotnom smjerom" nisi razumio? Ti se moraš vratiti, ali na način da budeš na svojoj traci prije nego što naiđeš na dio puta na kom je vožnja suprotnom trakom rizična. To će ti objasniti na sudu, naplatiti kaznu i sudske troškove.
Vidi mi ti pokusavamo objasniti da ako si otpoceo na dozvoljenom mjestu preticanje, da ga tu i trebas zavrsiti tj.na prekidanoj liniji. Ako te uhvati puna linija, to je prekrsaj jer radnju nisi obavio u okviru dozvoljene odnosno mjesta gdje je dozvoljena radnja preticanja.
Ne postoji clan zakona koji to govori. Daj broj člana za prekrsaj i broj clana za kaznu. A pusti foxlife-a, on ne zna sta prica.
Upravo je Zakon dao definiciju preticanja i ta definicija ne uključuje vracanje u traku a zatim opet kaze da se nakon preticanja moraš vratiti u traku. Iz ovoga je jasno sta je preticanje i da samo preticanje ne uključuje i vraćanje u traku. Uporno ignorišete ono što piše u Zakonu.vjeshalica wrote: ↑26/10/2021 22:47Vidi mi ti pokusavamo objasniti da ako si otpoceo na dozvoljenom mjestu preticanje, da ga tu i trebas zavrsiti tj.na prekidanoj liniji. Ako te uhvati puna linija, to je prekrsaj jer radnju nisi obavio u okviru dozvoljene odnosno mjesta gdje je dozvoljena radnja preticanja.
Zakon je jasan bio, gdje je znakom i horizontalnom signalizacijom odredjeno mjesto gdje je dozvoljeno preticanje, kompletna radnja se tu moze obaviti, jer i otpocinjanje preticanja je isto radnja kao i preticanje i povratak u svoju traku. Radnja mora imati svoj pocetak i kraj, ne moze samo imati sredinu i kraj.
Imam pitanje za tebe, ako ja otpocnem radnju preticanja preko pune linije i zavrsim je na prekidanoj gdje je dozvoljeno jesam li u prskrsaju?
To niko ne spori ali nakon preticanja.
Ne nego je dao mogucnost da se ta radnja moze odvijati u beskonacnost i da nema svoj pocetak i kraj.nemezis wrote: ↑26/10/2021 22:53Upravo je Zakon dao definiciju preticanja i ta definicija ne uključuje vracanjeu traku a zatim opet kaze da se nakon preticanja moraš vratiti u traku. Iz ovoga je jasno sta je preticanje i da samo preticanje ne uključuje i vraćanje u traku. Uporno ignorišete ono što piše u Zakonu.vjeshalica wrote: ↑26/10/2021 22:47
Vidi mi ti pokusavamo objasniti da ako si otpoceo na dozvoljenom mjestu preticanje, da ga tu i trebas zavrsiti tj.na prekidanoj liniji. Ako te uhvati puna linija, to je prekrsaj jer radnju nisi obavio u okviru dozvoljene odnosno mjesta gdje je dozvoljena radnja preticanja.
Zakon je jasan bio, gdje je znakom i horizontalnom signalizacijom odredjeno mjesto gdje je dozvoljeno preticanje, kompletna radnja se tu moze obaviti, jer i otpocinjanje preticanja je isto radnja kao i preticanje i povratak u svoju traku. Radnja mora imati svoj pocetak i kraj, ne moze samo imati sredinu i kraj.
Imam pitanje za tebe, ako ja otpocnem radnju preticanja preko pune linije i zavrsim je na prekidanoj gdje je dozvoljeno jesam li u prskrsaju?