Ima, ali o tome i govorimo da je preticanje odvojeno od vracanja.foxlife wrote: ↑26/10/2021 17:05ima li znak kad prestaje dozvola preticanja?Ateista wrote: ↑26/10/2021 17:03
Tacno - odmah nakon preticanja, bez bespotrebnog vozanja u drugoj traci, ali moze biti da zavrsis preticanje tacno na kraju isprekidane i vratis se na pocetku pune i zakacis he malo, teoretski nisi u prekrsaju. Ako se bez potrebe nastavis vozati u drugoj traci onda je prekrsaj, cak i ako je jos isprekidana, ili ako nisi prosao drugo vozilo a pocela puna, to je isto prekrsaj, ali prvi slucaj o kojem govorimo nije.
ZOBS
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- Ateista
- Posts: 46539
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#7026 Re: ZOBS
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#7027 Re: ZOBS
pa imas sve napisano ne znam tacno koji su clanovi a nemam vremena trazitiAteista wrote: ↑26/10/2021 17:07Procitao sam clanove koje je vjesalica postavila, nisam vidio nista sto govori o ovom slucaju.foxlife wrote: ↑26/10/2021 16:59
pa imas sve clanove samo ih treba iscitati
evo i vjesalica je postavila koji kaze zasto se moras vratiti
za ostalo je clan koji ne znam tacno koji broj je napamet koji kaze prestrojavanje gdje to oznacava signalizacija horizontalna vertikalna itd
i kod svakog prestanka isprekidane postoji znak zabranjeno preticanje onaj crveni autic i sl i to ti daje doznanja da je obuhvaceno tim znakom koji nastaje a ne onim prvim koji dozvoljava
Ako ima clan vezan za prestrojavanje onda bi to mozda mogao biti detalj koji mijenja pricu, ali treba vidjeti tacnu definiciju prestrojavanja, da li ukljucuje i prelazak u suprotni smjer ili samo mijenjanje traka istog smjera, ako je drugo onda se ne odnosi na preticanje.
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#7028 Re: ZOBS
al nije odvojeno kad kaze da se moras vratiti
ajmo sada hipoteticki prestignes auto po vasoj definiciji
gdje dalje vozis istom trakom ili se vracas eto neka je i isprekidana da ne bude diskusije s nama koji potenciramo punu
jel nastavljas voziti lijevom trakom ili se vracas opet u istu traku sa zmigavcem
- Ateista
- Posts: 46539
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#7029 Re: ZOBS
Ima oko preticanja i tu nema nista, za prestrojavanje nisam vidio da he neko postavljao, ni meni se iskreno ne da traziti, ako neko zna neka postaci da vidimo.foxlife wrote: ↑26/10/2021 17:09pa imas sve napisano ne znam tacno koji su clanovi a nemam vremena trazitiAteista wrote: ↑26/10/2021 17:07
Procitao sam clanove koje je vjesalica postavila, nisam vidio nista sto govori o ovom slucaju.
Ako ima clan vezan za prestrojavanje onda bi to mozda mogao biti detalj koji mijenja pricu, ali treba vidjeti tacnu definiciju prestrojavanja, da li ukljucuje i prelazak u suprotni smjer ili samo mijenjanje traka istog smjera, ako je drugo onda se ne odnosi na preticanje.
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#7030 Re: ZOBS
Vozač ne smije preticati kad time, s obzirom na karakteristike ceste i postojeće okolnosti na cesti i u saobraćaju ili s obzirom na tehnička svojstva vozila kojim upravlja, ugrožava druge učesnike u saobraćaju, odnosno tamo gdje je to saobraćajnim znakom posebno zabranjeno. Pri planiranju preticanja odnosno prije nego što krene u preticanje vozač mora utvrditi ima li uvjeta za sigurno izvođenje te radnje s vozilom: je li preticanje dopušteno, postoji li dovoljna preglednost i dovoljno prostora za preticanje, kolika je dužina preglednosti ceste, kolika je potrebna dužina puta preticanja,kojom brzinom vozi vozilo ispred vas, može li se dovoljno ubrzati, kolikom brzinom se može preticati i ugrožavaju li se vozila iz suprotnog smjera. Najprije treba promisliti ima li uopšte svrhe razmišljati o preticanju, nakon toga utvrditi kakva je preglednost i vidljivost te širina ceste, zatim provjeriti namjeru vozača koji se kreće iza njega, a onda slijede tri najteže, kritične provjere.
-Prvom provjerom treba utvrditi ne namjerava li vozač ispred njega preticati, obilaziti ili skretati.
-Drugom provjerom treba utvrditi je li slobodna saobraćajna traka za saobraćaj iz suprotnog smjera na dovoljnoj udaljenosti.
-Trećom provjerom vozač se mora uvjeriti može li nakon preticanja ponovo zauzeti položaj u saobraćajnoj traci kojom se kretao prije preticanja.
Tek ako tada utvrdi kako su zadovoljeni svi uvjeti sigurnosti, započinje s preticanjem.
Kada se vozač uvjerio da je preticanje sigurno i odlučio preticati, mora:
-gledati daleko ispred i procijeniti brzinu,
-uključiti lijevi pokazivač smjera,
-pomaknuti se vozilom u lijevu stranu i gledati ispred,
-provjeriti da vozilo ispred ne namjerava preticati ili skretati ulijevo,
-prema potrebi, upozoriti vozača vozila ispred o namjeri preticanja,
-u nižem stepenu prijenosa povećati brzinu i prestrojiti se na lijevu saobraćajnu traku,
-ubrzati vozilo i promijeniti u viši stepen prijenosa kada se nađe uporedno s vozilom koje pretiče, vodeći računa o brzini,
-paziti na pravilan bočni razmak i na vozila iz suprotnog smjera,
-kada na unutarnjem ogledalu ugleda vozilo koje pretiče, u blagom luku se mora vratiti u desnu saobraćajnu traku,
-pri povratku isključiti lijevi pokazivač smjera (desni nije obavezno uključivati osim ako to uvjeti sigurnosti nalažu).
- Ateista
- Posts: 46539
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#7031 Re: ZOBS
Ovdje se sa ovom pricom moze povezati boldirani dio koji govori da treba poceti sa preticanjem nakon sto se uvjeri da su ispunjeni uslovi, cime se daje do znanja da i prelazak u drugu traku i povratak predstavlja dio radnje preticanja. To je cudno jer ispada da je ovo u koliziji sa clanom zakona koji kaze da se treba vratiti nakon zavrsene radnje preticanja.foxlife wrote: ↑26/10/2021 17:13Vozač ne smije preticati kad time, s obzirom na karakteristike ceste i postojeće okolnosti na cesti i u saobraćaju ili s obzirom na tehnička svojstva vozila kojim upravlja, ugrožava druge učesnike u saobraćaju, odnosno tamo gdje je to saobraćajnim znakom posebno zabranjeno. Pri planiranju preticanja odnosno prije nego što krene u preticanje vozač mora utvrditi ima li uvjeta za sigurno izvođenje te radnje s vozilom: je li preticanje dopušteno, postoji li dovoljna preglednost i dovoljno prostora za preticanje, kolika je dužina preglednosti ceste, kolika je potrebna dužina puta preticanja,kojom brzinom vozi vozilo ispred vas, može li se dovoljno ubrzati, kolikom brzinom se može preticati i ugrožavaju li se vozila iz suprotnog smjera. Najprije treba promisliti ima li uopšte svrhe razmišljati o preticanju, nakon toga utvrditi kakva je preglednost i vidljivost te širina ceste, zatim provjeriti namjeru vozača koji se kreće iza njega, a onda slijede tri najteže, kritične provjere.
-Prvom provjerom treba utvrditi ne namjerava li vozač ispred njega preticati, obilaziti ili skretati.
-Drugom provjerom treba utvrditi je li slobodna saobraćajna traka za saobraćaj iz suprotnog smjera na dovoljnoj udaljenosti.
-Trećom provjerom vozač se mora uvjeriti može li nakon preticanja ponovo zauzeti položaj u saobraćajnoj traci kojom se kretao prije preticanja.
Tek ako tada utvrdi kako su zadovoljeni svi uvjeti sigurnosti, započinje s preticanjem.
Kada se vozač uvjerio da je preticanje sigurno i odlučio preticati, mora:
-gledati daleko ispred i procijeniti brzinu,
-uključiti lijevi pokazivač smjera,
-pomaknuti se vozilom u lijevu stranu i gledati ispred,
-provjeriti da vozilo ispred ne namjerava preticati ili skretati ulijevo,
-prema potrebi, upozoriti vozača vozila ispred o namjeri preticanja,
-u nižem stepenu prijenosa povećati brzinu i prestrojiti se na lijevu saobraćajnu traku,
-ubrzati vozilo i promijeniti u viši stepen prijenosa kada se nađe uporedno s vozilom koje pretiče, vodeći računa o brzini,
-paziti na pravilan bočni razmak i na vozila iz suprotnog smjera,
-kada na unutarnjem ogledalu ugleda vozilo koje pretiče, u blagom luku se mora vratiti u desnu saobraćajnu traku,
-pri povratku isključiti lijevi pokazivač smjera (desni nije obavezno uključivati osim ako to uvjeti sigurnosti nalažu).
- vjeshalica
- Posts: 17166
- Joined: 31/03/2019 14:56
#7032 Re: ZOBS
Prestaje onda od kada ide puna i znak zabrane preticanja
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#7033 Re: ZOBS
sta kaze clan koji sam postavio 61 stavka 4?Ateista wrote: ↑26/10/2021 17:26Ovdje se sa ovom pricom moze povezati boldirani dio koji govori da treba poceti sa preticanjem nakon sto se uvjeri da su ispunjeni uslovi, cime se daje do znanja da i prelazak u drugu traku i povratak predstavlja dio radnje preticanja. To je cudno jer ispada da je ovo u koliziji sa clanom zakona koji kaze da se treba vratiti nakon zavrsene radnje preticanja.foxlife wrote: ↑26/10/2021 17:13
Vozač ne smije preticati kad time, s obzirom na karakteristike ceste i postojeće okolnosti na cesti i u saobraćaju ili s obzirom na tehnička svojstva vozila kojim upravlja, ugrožava druge učesnike u saobraćaju, odnosno tamo gdje je to saobraćajnim znakom posebno zabranjeno. Pri planiranju preticanja odnosno prije nego što krene u preticanje vozač mora utvrditi ima li uvjeta za sigurno izvođenje te radnje s vozilom: je li preticanje dopušteno, postoji li dovoljna preglednost i dovoljno prostora za preticanje, kolika je dužina preglednosti ceste, kolika je potrebna dužina puta preticanja,kojom brzinom vozi vozilo ispred vas, može li se dovoljno ubrzati, kolikom brzinom se može preticati i ugrožavaju li se vozila iz suprotnog smjera. Najprije treba promisliti ima li uopšte svrhe razmišljati o preticanju, nakon toga utvrditi kakva je preglednost i vidljivost te širina ceste, zatim provjeriti namjeru vozača koji se kreće iza njega, a onda slijede tri najteže, kritične provjere.
-Prvom provjerom treba utvrditi ne namjerava li vozač ispred njega preticati, obilaziti ili skretati.
-Drugom provjerom treba utvrditi je li slobodna saobraćajna traka za saobraćaj iz suprotnog smjera na dovoljnoj udaljenosti.
-Trećom provjerom vozač se mora uvjeriti može li nakon preticanja ponovo zauzeti položaj u saobraćajnoj traci kojom se kretao prije preticanja.
Tek ako tada utvrdi kako su zadovoljeni svi uvjeti sigurnosti, započinje s preticanjem.
Kada se vozač uvjerio da je preticanje sigurno i odlučio preticati, mora:
-gledati daleko ispred i procijeniti brzinu,
-uključiti lijevi pokazivač smjera,
-pomaknuti se vozilom u lijevu stranu i gledati ispred,
-provjeriti da vozilo ispred ne namjerava preticati ili skretati ulijevo,
-prema potrebi, upozoriti vozača vozila ispred o namjeri preticanja,
-u nižem stepenu prijenosa povećati brzinu i prestrojiti se na lijevu saobraćajnu traku,
-ubrzati vozilo i promijeniti u viši stepen prijenosa kada se nađe uporedno s vozilom koje pretiče, vodeći računa o brzini,
-paziti na pravilan bočni razmak i na vozila iz suprotnog smjera,
-kada na unutarnjem ogledalu ugleda vozilo koje pretiče, u blagom luku se mora vratiti u desnu saobraćajnu traku,
-pri povratku isključiti lijevi pokazivač smjera (desni nije obavezno uključivati osim ako to uvjeti sigurnosti nalažu).
- Ateista
- Posts: 46539
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#7034 Re: ZOBS
Govori o procjeni da li je cesta slobodna na dovoljnoj udaljenosti da moze izvrsiti preticanje da nekog ne ugrozi, ne govori o liniji ni o znaku.foxlife wrote: ↑26/10/2021 17:29sta kaze clan koji sam postavio 61 stavka 4?Ateista wrote: ↑26/10/2021 17:26
Ovdje se sa ovom pricom moze povezati boldirani dio koji govori da treba poceti sa preticanjem nakon sto se uvjeri da su ispunjeni uslovi, cime se daje do znanja da i prelazak u drugu traku i povratak predstavlja dio radnje preticanja. To je cudno jer ispada da je ovo u koliziji sa clanom zakona koji kaze da se treba vratiti nakon zavrsene radnje preticanja.
- vjeshalica
- Posts: 17166
- Joined: 31/03/2019 14:56
#7035 Re: ZOBS
Ispunjavanje uslova osim brzine,udaljenosti i ostalih okolnosti je dopustenost preticanja znakom i horizontalnom signalozacijom, sta ti vrijedi brzina,rastojanje udaljenost i slicno ako znakom na tom mjestu i signalizacijom nije dolusteno preticanje?
Ps
Nije u koliziji jer se vozis u suprotnom smjeru, govori ti da se bepotrebno ne zadrzavas u traci koja jr namjenjena za sobracaj IZ suprotnog smjera
Dakle radnju si zavrsio i vracas se cim prije nazad nema potrebe da odugovlacis sa povratkom
Ps
Nije u koliziji jer se vozis u suprotnom smjeru, govori ti da se bepotrebno ne zadrzavas u traci koja jr namjenjena za sobracaj IZ suprotnog smjera
Dakle radnju si zavrsio i vracas se cim prije nazad nema potrebe da odugovlacis sa povratkom
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#7036 Re: ZOBS
dovoljna udaljenost je od znaka do znaka inace znak pocetka zabrane preticanja ne bi stajao tu
sto zanci da govori i o liniji i o znaku
- Ateista
- Posts: 46539
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#7037 Re: ZOBS
Ali govorimo upravo o tome sta je preticanje, ako vracanje u traku nije preticanje onda se znak ne odnosi na to i ako na vrijeme zavrsis preticanje i vratis se odmah i zakacis punu nije prekrsaj.vjeshalica wrote: ↑26/10/2021 17:36 Ispunjavanje uslova osim brzine,udaljenosti i ostalih okolnosti je dopustenost preticanja znakom i horizontalnom signalozacijom, sta ti vrijedi brzina,rastojanje udaljenost i slicno ako znakom na tom mjestu i signalizacijom nije dolusteno preticanje?
Buni me jedino ovo sto je foxlife zadnje postavio sto je u koliziji sa clanom koji razdvaja preticanje od vracanja.
- Ateista
- Posts: 46539
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#7038 Re: ZOBS
Ne govori se tu o tome, inace bi jasno pomenuli znak i liniju, oni su pomenuti u drugim clanovima vjerovatno, ovo je da se definise da neko ne pretice gdje je dozvoljeno a ide mu vozilo u makazice, pa kaze bilo je dozvoljeno preticanje nisam ja kriv.
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#7039 Re: ZOBS
govori se tu o tome jer ti jasno kaze rastojanje i sigurno vracanje sve poslije znaka je nesigurno jer je tu zabranjeno preticanje
ako ne smijes tu poceti prestizati ne smijes ni zavrsavati ili po vasoj definiciji vracati se u svoju traku jer si vec poslije pune u suprotnoj traci gdje ne smijes biti
u praksi je drugo pa se mi svi nekad vratimo na punoj sto ne znaci da nismo u prekrsaju
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#7040 Re: ZOBS
nema nista u koaliziji nego je sve objasnjeno samo sto ti ocito ne mozes da spojis povezniceAteista wrote: ↑26/10/2021 17:40Ali govorimo upravo o tome sta je preticanje, ako vracanje u traku nije preticanje onda se znak ne odnosi na to i ako na vrijeme zavrsis preticanje i vratis se odmah i zakacis punu nije prekrsaj.vjeshalica wrote: ↑26/10/2021 17:36 Ispunjavanje uslova osim brzine,udaljenosti i ostalih okolnosti je dopustenost preticanja znakom i horizontalnom signalozacijom, sta ti vrijedi brzina,rastojanje udaljenost i slicno ako znakom na tom mjestu i signalizacijom nije dolusteno preticanje?
Buni me jedino ovo sto je foxlife zadnje postavio sto je u koliziji sa clanom koji razdvaja preticanje od vracanja.
citava stvar o kojoj vi pisete je uvrstena i prije nego je preticanje pocelo u procjeni samoj mozes li na odredjenoj udaljenosti izvrsiti radnju bezbjedno a to je od znaka do znaka od pocetka isprekidane do kraja isprekidane
tek kad to utvrdis da mozes ide sama radnja preticanja i sve sto uz nju ide
i ako si dobro procjenio neces ni stici do pune da bi je gazio
- Ateista
- Posts: 46539
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#7041 Re: ZOBS
Mislim da ne govori, posebno se govori o znaku i gdje je dozvoljeno preticanje, ovo je da se ograde od raznih slucajeva gdje je dozvoljeno preticanje znakom ali je rizicno iz drugih razloga, kao sto imas ogranicenje brzine ali ako su losi uslovi na cesti moras jos sporije voziti, na primjer poledica na autoputu gdje je inace dozvoljeno 130 i ti vozis toliko i skrsis se, kriv si jer nisi prilagodio brzinu uslovima bez obzira sto po znaku nisi prekoracio ogranicenje.foxlife wrote: ↑26/10/2021 17:48govori se tu o tome jer ti jasno kaze rastojanje i sigurno vracanje sve poslije znaka je nesigurno jer je tu zabranjeno preticanje
ako ne smijes tu poceti prestizati ne smijes ni zavrsavati ili po vasoj definiciji vracati se u svoju traku jer si vec poslije pune u suprotnoj traci gdje ne smijes biti
u praksi je drugo pa se mi svi nekad vratimo na punoj sto ne znaci da nismo u prekrsaju
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#7042 Re: ZOBS
pa dobro ti mislis da ne govore ja kazem da govoreAteista wrote: ↑26/10/2021 17:57Mislim da ne govori, posebno se govori o znaku i gdje je dozvoljeno preticanje, ovo je da se ograde od raznih slucajeva gdje je dozvoljeno preticanje znakom ali je rizicno iz drugih razloga, kao sto imas ogranicenje brzine ali ako su losi uslovi na cesti moras jos sporije voziti, na primjer poledica na autoputu gdje je inace dozvoljeno 130 i ti vozis toliko i skrsis se, kriv si jer nisi prilagodio brzinu uslovima bez obzira sto po znaku nisi prekoracio ogranicenje.foxlife wrote: ↑26/10/2021 17:48
govori se tu o tome jer ti jasno kaze rastojanje i sigurno vracanje sve poslije znaka je nesigurno jer je tu zabranjeno preticanje
ako ne smijes tu poceti prestizati ne smijes ni zavrsavati ili po vasoj definiciji vracati se u svoju traku jer si vec poslije pune u suprotnoj traci gdje ne smijes biti
u praksi je drugo pa se mi svi nekad vratimo na punoj sto ne znaci da nismo u prekrsaju
sto ne moras prihvatiti
e vidis dobro si naveo primjer taj
ti nisi po tome prekrsio zakon po ogranicenju nego sto nisi prilagodio voznju uslovima na putu
ovdje si prekrsio jer nisi procijenio situaciju iako tebi tamo govori nakon preticanja vracanje u traku....sto ti ne smatras vise preticanjem itd
iako pise vracanje u pocetnu traku bez ugrozavanja itd
- Ateista
- Posts: 46539
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#7043 Re: ZOBS
Ne slazem se, iako je znak tu zbog bezbjednosti to se gleda odvojeno, ako je zabranjeno preticati preko pune to se kratko i jasno time definise, pominjanje bezbijednosti je kao sto sam objasnio u postu prije samo zbog puno mogucih situacija koje ne mogu prefvidjeti.foxlife wrote: ↑26/10/2021 17:50nema nista u koaliziji nego je sve objasnjeno samo sto ti ocito ne mozes da spojis povezniceAteista wrote: ↑26/10/2021 17:40
Ali govorimo upravo o tome sta je preticanje, ako vracanje u traku nije preticanje onda se znak ne odnosi na to i ako na vrijeme zavrsis preticanje i vratis se odmah i zakacis punu nije prekrsaj.
Buni me jedino ovo sto je foxlife zadnje postavio sto je u koliziji sa clanom koji razdvaja preticanje od vracanja.
citava stvar o kojoj vi pisete je uvrstena i prije nego je preticanje pocelo u procjeni samoj mozes li na odredjenoj udaljenosti izvrsiti radnju bezbjedno a to je od znaka do znaka od pocetka isprekidane do kraja isprekidane
tek kad to utvrdis da mozes ide sama radnja preticanja i sve sto uz nju ide
i ako si dobro procjenio neces ni stici do pune da bi je gazio
Cak i da to tretiraju isto, onim clanom je definisano sta je dozvoljeno i time bezbjedno i opet se vracamo na isto da se nakon znaka zabrane ne smije preticati, ne pise da se ne smijes vratiti.
- Ateista
- Posts: 46539
- Joined: 18/01/2009 00:29
- Location: rajvosa-x.com
#7044 Re: ZOBS
Ne vidim razlog sto bi to mijesali, neke stvari se lako i jasno definisu, za ostalo je "prilagoditi voznju uslovima".foxlife wrote: ↑26/10/2021 18:01pa dobro ti mislis da ne govore ja kazem da govoreAteista wrote: ↑26/10/2021 17:57
Mislim da ne govori, posebno se govori o znaku i gdje je dozvoljeno preticanje, ovo je da se ograde od raznih slucajeva gdje je dozvoljeno preticanje znakom ali je rizicno iz drugih razloga, kao sto imas ogranicenje brzine ali ako su losi uslovi na cesti moras jos sporije voziti, na primjer poledica na autoputu gdje je inace dozvoljeno 130 i ti vozis toliko i skrsis se, kriv si jer nisi prilagodio brzinu uslovima bez obzira sto po znaku nisi prekoracio ogranicenje.
sto ne moras prihvatiti
e vidis dobro si naveo primjer taj
ti nisi po tome prekrsio zakon po ogranicenju nego sto nisi prilagodio voznju uslovima na putu
ovdje si prekrsio jer nisi procijenio situaciju iako tebi tamo govori nakon preticanja vracanje u traku....sto ti ne smatras vise preticanjem itd
iako pise vracanje u pocetnu traku bez ugrozavanja itd
Ako se ja nakon preticanja vratim u traku bez ugrozavanja (ulazak u makazice) onda nema nista sporno i ako sam zakacio punu, to nije ugrozavanje. Ako je negdje definisano da je prelazak preko pube ugrozavanje onda ok, ali koliko znam ugrozavanje nije nigdje jasno definisano i tu policija donosi slobodnu procjenu, za punu nema potrebe za tim, jasno se kaze kad smijes preci i slicno.
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#7045 Re: ZOBS
pa i jeste zabranjeno preko pune preticanje jer u protivnom zasto postoji?Ateista wrote: ↑26/10/2021 18:06Ne slazem se, iako je znak tu zbog bezbjednosti to se gleda odvojeno, ako je zabranjeno preticati preko pune to se kratko i jasno time definise, pominjanje bezbijednosti je kao sto sam objasnio u postu prije samo zbog puno mogucih situacija koje ne mogu prefvidjeti.foxlife wrote: ↑26/10/2021 17:50
nema nista u koaliziji nego je sve objasnjeno samo sto ti ocito ne mozes da spojis poveznice
citava stvar o kojoj vi pisete je uvrstena i prije nego je preticanje pocelo u procjeni samoj mozes li na odredjenoj udaljenosti izvrsiti radnju bezbjedno a to je od znaka do znaka od pocetka isprekidane do kraja isprekidane
tek kad to utvrdis da mozes ide sama radnja preticanja i sve sto uz nju ide
i ako si dobro procjenio neces ni stici do pune da bi je gazio
Cak i da to tretiraju isto, onim clanom je definisano sta je dozvoljeno i time bezbjedno i opet se vracamo na isto da se nakon znaka zabrane ne smije preticati, ne pise da se ne smijes vratiti.
preko pune moze se jedinopreticati cini mi se spora vozila tipa traktor bicikl motokultivator tj gazenjem pune linije i sl
ne znam tacno je li tako u zakonu kod nas
a ti se mozes sloziti i ne moras nikakav problem
ne bi se smio vratiti jer u pocetku si ti lose procjenio situaciju i zbog toga si u prekrsaju a ne zbog zadnje radnje u tom svemu
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#7046 Re: ZOBS
ako si zakacio punu lose si procijenioAteista wrote: ↑26/10/2021 18:14Ne vidim razlog sto bi to mijesali, neke stvari se lako i jasno definisu, za ostalo je "prilagoditi voznju uslovima".foxlife wrote: ↑26/10/2021 18:01
pa dobro ti mislis da ne govore ja kazem da govore
sto ne moras prihvatiti
e vidis dobro si naveo primjer taj
ti nisi po tome prekrsio zakon po ogranicenju nego sto nisi prilagodio voznju uslovima na putu
ovdje si prekrsio jer nisi procijenio situaciju iako tebi tamo govori nakon preticanja vracanje u traku....sto ti ne smatras vise preticanjem itd
iako pise vracanje u pocetnu traku bez ugrozavanja itd
Ako se ja nakon preticanja vratim u traku bez ugrozavanja (ulazak u makazice) onda nema nista sporno i ako sam zakacio punu, to nije ugrozavanje. Ako je negdje definisano da je prelazak preko pube ugrozavanje onda ok, ali koliko znam ugrozavanje nije nigdje jasno definisano i tu policija donosi slobodnu procjenu, za punu nema potrebe za tim, jasno se kaze kad smijes preci i slicno.
a da bi poceo preticanje moras procijeniti da mozes bez ugrozavanja preticanje izvrsiti i vratiti se u svoju traku
i zato ti i kazem da ce ti napisati kaznu po clanu 61 stavka 4
to je kao ono ubistvo s predumisljajem i sl
gdje si ti vec planirao a ne to uradio slucajno i slucajno se nasao na punoj u toj radnji preticanja
-
- Posts: 2856
- Joined: 30/01/2011 12:08
#7047 Re: ZOBS
To je tvoje mišljenje, Zakon je dao definiciju preticanja. Razumiješ da se u Zakonu primjenjuje definicija data u Zakonu a ne tvoje mišljenje? To piše i u Zakonu ovako; "Pojedini izrazi koji se koriste u ovom zakonu imaju sljedeća značenja:". Znači, kada u Zakonu negdje pročitaš "preticanje" i želiš da znaš šta to tačno znači, pronađeš definiciju u članu 8.foxlife wrote: ↑26/10/2021 15:45 sve je to u clanu 61 stavka 4 samo sto ti odvajas preticanje i vracanje u traku sto nema nikakvog smisla jer je to jedna te ista radnja
ne mozes preteci ako se ne prestrojis u susjednu traku a ne mozes nastaviti ako se ne vratis u svoju traku kad ga prestignes
zar je tesko to shvatiti
od pocetka kad das zmigavac sve dok ne budes ispred njega u traci je preticanje i tu se ne gleda vracanje u traku izlazak iz trake zmigavac brzina ili bilo sta dodatno sto bi se moglo odvojiti jer je to jedna cjelina
bez vracanja nema preticanja
jbt izgleda potrebno crtati
-
- Posts: 9274
- Joined: 17/02/2021 20:34
#7048 Re: ZOBS
ja mislim ti tumacis jelnemezis wrote: ↑26/10/2021 19:12To je tvoje mišljenje, Zakon je dao definiciju preticanja. Razumiješ da se u Zakonu primjenjuje definicija data u Zakonu a ne tvoje mišljenje? To piše i u Zakonu ovako; "Pojedini izrazi koji se koriste u ovom zakonu imaju sljedeća značenja:". Znači, kada u Zakonu negdje pročitaš "preticanje" i želiš da znaš šta to tačno znači, pronađeš definiciju u članu 8.foxlife wrote: ↑26/10/2021 15:45 sve je to u clanu 61 stavka 4 samo sto ti odvajas preticanje i vracanje u traku sto nema nikakvog smisla jer je to jedna te ista radnja
ne mozes preteci ako se ne prestrojis u susjednu traku a ne mozes nastaviti ako se ne vratis u svoju traku kad ga prestignes
zar je tesko to shvatiti
od pocetka kad das zmigavac sve dok ne budes ispred njega u traci je preticanje i tu se ne gleda vracanje u traku izlazak iz trake zmigavac brzina ili bilo sta dodatno sto bi se moglo odvojiti jer je to jedna cjelina
bez vracanja nema preticanja
jbt izgleda potrebno crtati
ma bravo
-
- Posts: 2856
- Joined: 30/01/2011 12:08
#7049 Re: ZOBS
Ponavljaš ali tako na piše u Zakonu.foxlife wrote: ↑26/10/2021 15:47zakon jasno kaze da se mora vratiti zato jer je to dio preticanja
kljucno je mora i to je dio preticanja
da ne moras nastavio bi ovom trakom pa bi ovi ispred bjezali da te ne udare
opet ponavljam dio je preticanja jer se moras vratiti
sta bi ti radio nakon preticanja da ne moras se vratiti?
-
- Posts: 2856
- Joined: 30/01/2011 12:08
#7050 Re: ZOBS
Procjena situacije u vezi čega, piše li to u tom članu?foxlife wrote: ↑26/10/2021 15:49kaznjava se da nisi dobro procjenio situaciju preticanja i to je ovaj clan koji uporno stavljamo 61 stavka 4
ne znam napamet koji je clan za tvoje drugo pitanje
ja budala rekao necu vise a opet ti odgovaram al opet isto i definitivno necu dalje s tobom u raspravu
61 stavka 4