To je odlican rezultat,ja sam par puta testirao na 100km(otvorene voznje),sa laganom voznjom(ne vise od 100km brzine) i potrosnja se kretala izmedju 3,7-4lBlobi wrote:Prosjek potrosnje 6.3l , 17" felge, nekih 60% otvorena, 3743km predjenih kilometara , ali 2.0 TDI, 170ks ...
deklarisana potrošnja u gradu
Moderators: anex, _BataZiv_0809
- citroen
- Posts: 5863
- Joined: 19/05/2009 18:08
- Location: Sarajevo,memli strana
#201 Re: deklarisana potrošnja u gradu
- Qler
- Posts: 23598
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#202 Re: deklarisana potrošnja u gradu
Testiranje na 100km nije prosjecna nego trenutna potrosnja. Prosjecna je na minimum 300km.
- respo
- Posts: 12675
- Joined: 15/08/2009 05:26
- Location: ->oʞɐdoɐu ǝʌs ǝuǝɯ poʞ<-
#203 Re: deklarisana potrošnja u gradu
nisam prije komentarisaoGost1515 wrote:Dobar dan.
pih, nema me jedan dan na forumu i propustim dobri stari anti-VW fajt ... ako ako, biće opet
evo malo i od mene (nije vw, al jesu "ze džermans")
ugodan dan želim
ovo za rat su vidjeli od nas ipak smo mi zapoceli prvi
-
- Posts: 1085
- Joined: 16/02/2010 09:21
#204 Re: deklarisana potrošnja u gradu
Mozes ti . Kolko tezi tvoj auto? Meni ne vjeruju kad kazem da mi nekad uz penzionersku voznju gdje postujem svako ogranicenje do u pet deka, u cetvrtoj brzini pri 1500-1600 (nekih 60-ak km/h) obrtaja trosi oko 4.5l...citroen wrote:To je odlican rezultat,ja sam par puta testirao na 100km(otvorene voznje),sa laganom voznjom(ne vise od 100km brzine) i potrosnja se kretala izmedju 3,7-4lBlobi wrote:Prosjek potrosnje 6.3l , 17" felge, nekih 60% otvorena, 3743km predjenih kilometara , ali 2.0 TDI, 170ks ...
-
- Posts: 29
- Joined: 11/11/2010 15:15
#205 Re: deklarisana potrošnja u gradu
Pozdrav svima.
Već neko vrijeme čitam ovaj forum i stvarno više nisam mogao samo da posmatram, maksuz radi ove teme sam se registrovao. Pa majka mu stara može li se postaviti i jedna tema na auto forumu a da nepočne prepucavanje u vezi VW, PEŽOA,FIATA...Vidim da su najbrojniji ovi sto hvale VW i to je OK pošto je to najzastupljenije vozilo u BiH ali nemora da znači da je i najbolje, prošlo je vrijeme golfa2 koje je u ratu išllo i na lož ulje danas svi prave dobra vozila razlika je u 5 deka. Pouzdanost polovnog vozila zavisi najviše o (ne)brige prijašnjeg vlasnika.
Što se tiče polemike o dizelima o tome se može nadugo i naširoko palamuditi, ja ču samo ukratko: TDI se pokazao jako dobrim motorom, malom potrošnjom, poprilično startan ali i jako bučan. E sad bi volio da mi korisnici spomenutog motora kažu ali samo iskreno pošto odgovor znam i bez potvrde koliko im ovaj motor potroši ulja izmedju izmijena, kako pali zimi sa ponekim izgorenim grijačem. I nakraju poznavaoci VW nekaodgovore kada je ovaj koncern uveo moderne ili ti CR dizel motore.
Hdi je takodje mali potrošač, ima dosta ugladjeniji rad ali je i dosta tromiji. Na kraju ću spomenuti i Jtd (CR koji postoji od 1998g) koji koristim u 3 vozila i za taj motor imam samo riječi hvale, to je motor koji takodje malo troši, ulje se ne dosipa NIKAD a mjenja se svakih 10 ili 20 hiljada zavisi od vrste( u gepeku nema rezervne litre ulja za razliku od TDI), zimi pali i na -15 sa 3neispravna grijača.
Potrošnja: ovdje je riječ o gradskoj potrošnji i vidim da ima dosta varijacija što je i razumljivo, ne posmatramo gradsku potrošnju svi jednako, nije isto gradska vožnja u SA i npr u ZE, onaj ko krene sa Ilidže u centar nemože to posmatrati kao gradsku vožnju jel ako uhvati val vozi u prosjeku 50km/h iako ima semafore pa i meni bi auto trošilo 5l. Ali brate ako je gužva pa ti čekaš da dodješ do semafora 5min e to je onda druga stvar, zatim kratke relacije od par Km, stalno hladan motor itd. Naime, ima dosta faktora kao što svi znamo kojii utiču na potrošnju, najviše zavisi od vozača, kvalitete goriva, stanja motora ali mislim da se svi slažemo u jednom da nema dizela od 70Kw i više koji će u gradu trošiti manje od 8l na 100km da se ne zavaravamo( čak neće ni SDI koji sam dugo vozio)
Već neko vrijeme čitam ovaj forum i stvarno više nisam mogao samo da posmatram, maksuz radi ove teme sam se registrovao. Pa majka mu stara može li se postaviti i jedna tema na auto forumu a da nepočne prepucavanje u vezi VW, PEŽOA,FIATA...Vidim da su najbrojniji ovi sto hvale VW i to je OK pošto je to najzastupljenije vozilo u BiH ali nemora da znači da je i najbolje, prošlo je vrijeme golfa2 koje je u ratu išllo i na lož ulje danas svi prave dobra vozila razlika je u 5 deka. Pouzdanost polovnog vozila zavisi najviše o (ne)brige prijašnjeg vlasnika.
Što se tiče polemike o dizelima o tome se može nadugo i naširoko palamuditi, ja ču samo ukratko: TDI se pokazao jako dobrim motorom, malom potrošnjom, poprilično startan ali i jako bučan. E sad bi volio da mi korisnici spomenutog motora kažu ali samo iskreno pošto odgovor znam i bez potvrde koliko im ovaj motor potroši ulja izmedju izmijena, kako pali zimi sa ponekim izgorenim grijačem. I nakraju poznavaoci VW nekaodgovore kada je ovaj koncern uveo moderne ili ti CR dizel motore.
Hdi je takodje mali potrošač, ima dosta ugladjeniji rad ali je i dosta tromiji. Na kraju ću spomenuti i Jtd (CR koji postoji od 1998g) koji koristim u 3 vozila i za taj motor imam samo riječi hvale, to je motor koji takodje malo troši, ulje se ne dosipa NIKAD a mjenja se svakih 10 ili 20 hiljada zavisi od vrste( u gepeku nema rezervne litre ulja za razliku od TDI), zimi pali i na -15 sa 3neispravna grijača.
Potrošnja: ovdje je riječ o gradskoj potrošnji i vidim da ima dosta varijacija što je i razumljivo, ne posmatramo gradsku potrošnju svi jednako, nije isto gradska vožnja u SA i npr u ZE, onaj ko krene sa Ilidže u centar nemože to posmatrati kao gradsku vožnju jel ako uhvati val vozi u prosjeku 50km/h iako ima semafore pa i meni bi auto trošilo 5l. Ali brate ako je gužva pa ti čekaš da dodješ do semafora 5min e to je onda druga stvar, zatim kratke relacije od par Km, stalno hladan motor itd. Naime, ima dosta faktora kao što svi znamo kojii utiču na potrošnju, najviše zavisi od vozača, kvalitete goriva, stanja motora ali mislim da se svi slažemo u jednom da nema dizela od 70Kw i više koji će u gradu trošiti manje od 8l na 100km da se ne zavaravamo( čak neće ni SDI koji sam dugo vozio)
- madner
- Posts: 56761
- Joined: 09/08/2004 16:35
#206 Re: deklarisana potrošnja u gradu
Meni trosi forumaski prosjek, izmedju 1 do 2l
- memlija
- Posts: 884
- Joined: 16/02/2008 11:14
- Location: ubehutan u lavirintu...
#207 Re: deklarisana potrošnja u gradu
Evo opet od ljetos da ponovim...znači non-stop gradska vožnja..Bistrik-Stup, nekad tranzitom nekad kroz grad.
Naspem za 50KM i predjem oko 400 kilometara...Više puta provjeravao, upali se lampica, imam preći još oko 50 kilometara, naspem za petobu i predjem otprilike koliko sam gore naveo...Prosjek izračunajte sami.. ..
Auto: Octavia tdi, 66kw...
Naspem za 50KM i predjem oko 400 kilometara...Više puta provjeravao, upali se lampica, imam preći još oko 50 kilometara, naspem za petobu i predjem otprilike koliko sam gore naveo...Prosjek izračunajte sami.. ..
Auto: Octavia tdi, 66kw...
-
- Posts: 1085
- Joined: 16/02/2010 09:21
#208 Re: deklarisana potrošnja u gradu
Odgovoricu samo na ovo pitanje o ulju:zeha wrote:Pozdrav svima.
Već neko vrijeme čitam ovaj forum i stvarno više nisam mogao samo da posmatram, maksuz radi ove teme sam se registrovao. Pa majka mu stara može li se postaviti i jedna tema na auto forumu a da nepočne prepucavanje u vezi VW, PEŽOA,FIATA...Vidim da su najbrojniji ovi sto hvale VW i to je OK pošto je to najzastupljenije vozilo u BiH ali nemora da znači da je i najbolje, prošlo je vrijeme golfa2 koje je u ratu išllo i na lož ulje danas svi prave dobra vozila razlika je u 5 deka. Pouzdanost polovnog vozila zavisi najviše o (ne)brige prijašnjeg vlasnika.
Što se tiče polemike o dizelima o tome se može nadugo i naširoko palamuditi, ja ču samo ukratko: TDI se pokazao jako dobrim motorom, malom potrošnjom, poprilično startan ali i jako bučan. E sad bi volio da mi korisnici spomenutog motora kažu ali samo iskreno pošto odgovor znam i bez potvrde koliko im ovaj motor potroši ulja izmedju izmijena, kako pali zimi sa ponekim izgorenim grijačem. I nakraju poznavaoci VW nekaodgovore kada je ovaj koncern uveo moderne ili ti CR dizel motore.
Hdi je takodje mali potrošač, ima dosta ugladjeniji rad ali je i dosta tromiji. Na kraju ću spomenuti i Jtd (CR koji postoji od 1998g) koji koristim u 3 vozila i za taj motor imam samo riječi hvale, to je motor koji takodje malo troši, ulje se ne dosipa NIKAD a mjenja se svakih 10 ili 20 hiljada zavisi od vrste( u gepeku nema rezervne litre ulja za razliku od TDI), zimi pali i na -15 sa 3neispravna grijača.
Potrošnja: ovdje je riječ o gradskoj potrošnji i vidim da ima dosta varijacija što je i razumljivo, ne posmatramo gradsku potrošnju svi jednako, nije isto gradska vožnja u SA i npr u ZE, onaj ko krene sa Ilidže u centar nemože to posmatrati kao gradsku vožnju jel ako uhvati val vozi u prosjeku 50km/h iako ima semafore pa i meni bi auto trošilo 5l. Ali brate ako je gužva pa ti čekaš da dodješ do semafora 5min e to je onda druga stvar, zatim kratke relacije od par Km, stalno hladan motor itd. Naime, ima dosta faktora kao što svi znamo kojii utiču na potrošnju, najviše zavisi od vozača, kvalitete goriva, stanja motora ali mislim da se svi slažemo u jednom da nema dizela od 70Kw i više koji će u gradu trošiti manje od 8l na 100km da se ne zavaravamo( čak neće ni SDI koji sam dugo vozio)
Svaki vozac treba imati barem litar ulja u rezervi, za svaki slucaj. Meni od servisa do servisa (2.0 TDI motor) potrosi oko litar ulja (u 10000km predjenih). Kad vozim bas agresivno i tjeram ga u visoke obrtaje (3000 i vise), onda potrosi i do 2-2.5 litra. Bio sam u Rusiji prosle zime, upalio sam ga bez ikakvog verglanja na -31, sa jednim crknutim grijacem . A JTD motori su bucniji od TDI, narocito nakon 100.000 km predjenih kad pocnu da zvuce ko G2. A meni, i danas nakon skoro 200.000 km u cetiri godine voznje je motor tih podjednako kao prvog dana, sve zahvaljujuci redovnim servisima. Uostalom, TDI "cupa" i na 1500 obrtaja.. Zbog toga mi se i svidja taj motor.
A to za CR tehnologiju. 2.0 TDI PD, i 2.0 TDI CR se tesko da mogu porediti po performansama. Druga stvar je ugladjeniji i tisi rad CR-a, PD je jednostavno eksplozivniji .
- johntra
- Posts: 11800
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#209 Re: deklarisana potrošnja u gradu
nije istina da JTD postaje bučniji od TDI-ja...možda samo na mašinama koje se deru u dostavnjacima, ali u putničkim autima to nije slučaj, bar u onima koja se održavaju na pravi način...a za litar ulja se slažemo, čak i ja držim ulje u svom gepeku, a kod mene benzinac...
-
- Posts: 1085
- Joined: 16/02/2010 09:21
#210 Re: deklarisana potrošnja u gradu
Sorry, ali ni TDI prosle gen., ni JTD nisu bili olicenje ugladjenosti i tihog rada. A dosta puta sam imao priliku cuti Alfu ili Punta kako stekcu. Kolega ima Stila JTD, stvarno je bucan. S druge strane, CR TDI su zaista tihi, a najtisi dizel koji sam ja imao priliku "cuti" je motor nove Toyote Avensis. Svaka im cast, pomislio sam da je benzinac dok nisam vidio oznaku na gepeku. thumbup:johntra wrote:nije istina da JTD postaje bučniji od TDI-ja...možda samo na mašinama koje se deru u dostavnjacima, ali u putničkim autima to nije slučaj, bar u onima koja se održavaju na pravi način...a za litar ulja se slažemo, čak i ja držim ulje u svom gepeku, a kod mene benzinac...
- citroen
- Posts: 5863
- Joined: 19/05/2009 18:08
- Location: Sarajevo,memli strana
#211 Re: deklarisana potrošnja u gradu
Novi VW 1.6 TDI CR sa 105 ks ima bolje performanse od starog 1.9 TDI PD motora sa 105KS,a uz to manje trosi goriva Tako da vjerovatno i novi 2.0 TDI CR ima bolje performanse od PD TDI iste zapremine.Sto bui onda ubacivali nove motore ako su stari tako dobri u svemuBlobi wrote:Odgovoricu samo na ovo pitanje o ulju:zeha wrote:Pozdrav svima.
Već neko vrijeme čitam ovaj forum i stvarno više nisam mogao samo da posmatram, maksuz radi ove teme sam se registrovao. Pa majka mu stara može li se postaviti i jedna tema na auto forumu a da nepočne prepucavanje u vezi VW, PEŽOA,FIATA...Vidim da su najbrojniji ovi sto hvale VW i to je OK pošto je to najzastupljenije vozilo u BiH ali nemora da znači da je i najbolje, prošlo je vrijeme golfa2 koje je u ratu išllo i na lož ulje danas svi prave dobra vozila razlika je u 5 deka. Pouzdanost polovnog vozila zavisi najviše o (ne)brige prijašnjeg vlasnika.
Što se tiče polemike o dizelima o tome se može nadugo i naširoko palamuditi, ja ču samo ukratko: TDI se pokazao jako dobrim motorom, malom potrošnjom, poprilično startan ali i jako bučan. E sad bi volio da mi korisnici spomenutog motora kažu ali samo iskreno pošto odgovor znam i bez potvrde koliko im ovaj motor potroši ulja izmedju izmijena, kako pali zimi sa ponekim izgorenim grijačem. I nakraju poznavaoci VW nekaodgovore kada je ovaj koncern uveo moderne ili ti CR dizel motore.
Hdi je takodje mali potrošač, ima dosta ugladjeniji rad ali je i dosta tromiji. Na kraju ću spomenuti i Jtd (CR koji postoji od 1998g) koji koristim u 3 vozila i za taj motor imam samo riječi hvale, to je motor koji takodje malo troši, ulje se ne dosipa NIKAD a mjenja se svakih 10 ili 20 hiljada zavisi od vrste( u gepeku nema rezervne litre ulja za razliku od TDI), zimi pali i na -15 sa 3neispravna grijača.
Potrošnja: ovdje je riječ o gradskoj potrošnji i vidim da ima dosta varijacija što je i razumljivo, ne posmatramo gradsku potrošnju svi jednako, nije isto gradska vožnja u SA i npr u ZE, onaj ko krene sa Ilidže u centar nemože to posmatrati kao gradsku vožnju jel ako uhvati val vozi u prosjeku 50km/h iako ima semafore pa i meni bi auto trošilo 5l. Ali brate ako je gužva pa ti čekaš da dodješ do semafora 5min e to je onda druga stvar, zatim kratke relacije od par Km, stalno hladan motor itd. Naime, ima dosta faktora kao što svi znamo kojii utiču na potrošnju, najviše zavisi od vozača, kvalitete goriva, stanja motora ali mislim da se svi slažemo u jednom da nema dizela od 70Kw i više koji će u gradu trošiti manje od 8l na 100km da se ne zavaravamo( čak neće ni SDI koji sam dugo vozio)
Svaki vozac treba imati barem litar ulja u rezervi, za svaki slucaj. Meni od servisa do servisa (2.0 TDI motor) potrosi oko litar ulja (u 10000km predjenih). Kad vozim bas agresivno i tjeram ga u visoke obrtaje (3000 i vise), onda potrosi i do 2-2.5 litra. Bio sam u Rusiji prosle zime, upalio sam ga bez ikakvog verglanja na -31, sa jednim crknutim grijacem . A JTD motori su bucniji od TDI, narocito nakon 100.000 km predjenih kad pocnu da zvuce ko G2. A meni, i danas nakon skoro 200.000 km u cetiri godine voznje je motor tih podjednako kao prvog dana, sve zahvaljujuci redovnim servisima. Uostalom, TDI "cupa" i na 1500 obrtaja.. Zbog toga mi se i svidja taj motor.
A to za CR tehnologiju. 2.0 TDI PD, i 2.0 TDI CR se tesko da mogu porediti po performansama. Druga stvar je ugladjeniji i tisi rad CR-a, PD je jednostavno eksplozivniji .
- citroen
- Posts: 5863
- Joined: 19/05/2009 18:08
- Location: Sarajevo,memli strana
#212 Re: deklarisana potrošnja u gradu
Citroen C4 coupe,tezina 1 270kgBlobi wrote:Mozes ti . Kolko tezi tvoj auto? Meni ne vjeruju kad kazem da mi nekad uz penzionersku voznju gdje postujem svako ogranicenje do u pet deka, u cetvrtoj brzini pri 1500-1600 (nekih 60-ak km/h) obrtaja trosi oko 4.5l...citroen wrote:To je odlican rezultat,ja sam par puta testirao na 100km(otvorene voznje),sa laganom voznjom(ne vise od 100km brzine) i potrosnja se kretala izmedju 3,7-4lBlobi wrote:Prosjek potrosnje 6.3l , 17" felge, nekih 60% otvorena, 3743km predjenih kilometara , ali 2.0 TDI, 170ks ...
-
- Posts: 1085
- Joined: 16/02/2010 09:21
#213 Re: deklarisana potrošnja u gradu
Imao sam priliku da vozim 2.0 CR Pasonju, 2.0 PD se cini puno jacim i responsivnijim na niskim obrtajima.citroen wrote:Novi VW 1.6 TDI CR sa 105 ks ima bolje performanse od starog 1.9 TDI PD motora sa 105KS,a uz to manje trosi goriva Tako da vjerovatno i novi 2.0 TDI CR ima bolje performanse od PD TDI iste zapremine.Sto bui onda ubacivali nove motore ako su stari tako dobri u svemu
- respo
- Posts: 12675
- Joined: 15/08/2009 05:26
- Location: ->oʞɐdoɐu ǝʌs ǝuǝɯ poʞ<-
#214 Re: deklarisana potrošnja u gradu
jeli to board pokazuje 4.5?Blobi wrote: Mozes ti . Kolko tezi tvoj auto? Meni ne vjeruju kad kazem da mi nekad uz penzionersku voznju gdje postujem svako ogranicenje do u pet deka, u cetvrtoj brzini pri 1500-1600 (nekih 60-ak km/h) obrtaja trosi oko 4.5l...
pa i meni benzinac 2.0 u cetvrtoj otprilike oko 2000 obrtaja pokazuje isto toliko
tako da mislim da borad ovdje mene laze ili obojicu
- johntra
- Posts: 11800
- Joined: 11/04/2004 02:17
- Location: Palma de Hrasno
#215 Re: deklarisana potrošnja u gradu
Alfa 156 i Punto imaju prvu generaciju JTD-a, dok postoji Multijet I i Multijet II, koji su značajno tiši...inače, jedino JTD sa Multijet dvicom imaju drugu generaciju CR motora, trenutno...Blobi wrote:Sorry, ali ni TDI prosle gen., ni JTD nisu bili olicenje ugladjenosti i tihog rada. A dosta puta sam imao priliku cuti Alfu ili Punta kako stekcu. Kolega ima Stila JTD, stvarno je bucan. S druge strane, CR TDI su zaista tihi, a najtisi dizel koji sam ja imao priliku "cuti" je motor nove Toyote Avensis. Svaka im cast, pomislio sam da je benzinac dok nisam vidio oznaku na gepeku. thumbup:johntra wrote:nije istina da JTD postaje bučniji od TDI-ja...možda samo na mašinama koje se deru u dostavnjacima, ali u putničkim autima to nije slučaj, bar u onima koja se održavaju na pravi način...a za litar ulja se slažemo, čak i ja držim ulje u svom gepeku, a kod mene benzinac...
- donsedin
- Posts: 305
- Joined: 01/03/2008 07:24
#216 Re: deklarisana potrošnja u gradu
pa stavi da ti bord pokazuje prosjek na 100, a ne trenutnu potrosnjurespo wrote:jeli to board pokazuje 4.5?Blobi wrote: Mozes ti . Kolko tezi tvoj auto? Meni ne vjeruju kad kazem da mi nekad uz penzionersku voznju gdje postujem svako ogranicenje do u pet deka, u cetvrtoj brzini pri 1500-1600 (nekih 60-ak km/h) obrtaja trosi oko 4.5l...
pa i meni benzinac 2.0 u cetvrtoj otprilike oko 2000 obrtaja pokazuje isto toliko
tako da mislim da borad ovdje mene laze ili obojicu
- respo
- Posts: 12675
- Joined: 15/08/2009 05:26
- Location: ->oʞɐdoɐu ǝʌs ǝuǝɯ poʞ<-
#217 Re: deklarisana potrošnja u gradu
pa tako mogu voziti 100km i eto ti isto prosjecne potrosnje od 4.5-5.5 sto mogu samo zamisljati
-
- Posts: 462
- Joined: 11/11/2010 16:12
#218 Re: deklarisana potrošnja u gradu
O potrošnji je glupo uopšte raspravljati, sve ima svoju cijenu... I nisam neki novi forumaš, dugo sam ovdje bio dok mi se password nije zagubio
Uglavnom danas sam malo ko testiro svoje vozilo (onako trenutna potrošnja) i uspio sam postići rekord, nikad nižu znači dosad nisam spustio, nizbrdo bez gasa i bez išta tačno 4 litra... a prosječna na 100 km board comp pokazuje 16,5 Aj nadmašte ovo
Uglavnom danas sam malo ko testiro svoje vozilo (onako trenutna potrošnja) i uspio sam postići rekord, nikad nižu znači dosad nisam spustio, nizbrdo bez gasa i bez išta tačno 4 litra... a prosječna na 100 km board comp pokazuje 16,5 Aj nadmašte ovo
-
- Posts: 2760
- Joined: 25/02/2009 15:00
#219 Re: deklarisana potrošnja u gradu
meni pise da trosi 13 po gradu a trosi 13 do 13,5
-
- Posts: 6735
- Joined: 08/12/2019 21:35
- black_adrian
- Posts: 4564
- Joined: 15/02/2021 13:32
- Location: Medeno Polje
- Vozim: vjetar
#221 Re: deklarisana potrošnja u gradu
Za mog Passata piše 7.9L/100km po gradu, a stvarna potrošnja 10-11 ljeti, a zimi 12.
-
- Posts: 2556
- Joined: 18/05/2014 18:02
#222 Re: deklarisana potrošnja u gradu
Je li normalno i realno da VW motori popiju tu neku ne tako zanemarivu količinu ulja na 1000 km?
- Pitar sa Kariba
- Posts: 8578
- Joined: 30/03/2011 15:00
- Location: Grad ispod Trebevića, Gdje još uvijek ima pravo dobrih priča.
#223 Re: deklarisana potrošnja u gradu
Ma gdje ce biti normalno 2+ litra ulja?!
K'o sto nije normalno vjerovati VW bord comp.
Pa njima ne mozes vjerovati pokazivacu temperature motora jbt!
K'o sto nije normalno vjerovati VW bord comp.
Pa njima ne mozes vjerovati pokazivacu temperature motora jbt!
- black_adrian
- Posts: 4564
- Joined: 15/02/2021 13:32
- Location: Medeno Polje
- Vozim: vjetar
-
- Posts: 2556
- Joined: 18/05/2014 18:02
#225 Re: deklarisana potrošnja u gradu
Spominje se to vec neko vrijeme na forumu. Tdi