Facelift model predstavljen je i u BIH, a kako to sve izgleda pogledajte na sljedecem linku:
http://www.lada.ba/dokumenti/Lada_4x4_2010.pdf





Moderators: Bobi, _BataZiv_0809
Jok eto ti znaš. Njenu sposobnost sam imao i još uvijek vrlo redovno imam priliku gledati na off road takmičenjima po bivšoj Jugi. Lada Niva je jako izvikan terenac. Zbog svoje jeftinoće je postala kultna i omiljena kod financijski ograničenih offroadaša. Njene legendarne karakteristike su vrlo ograničene. Prednost joj je što je lagana i kratka pa se fino provlači i gazi po blatu. Jednostavna je za održavanje. Pošto nema šasiju na relijima ima problema sa ovjesom jer pucaju nosači amortizera, kada gazi vodu dublju od 50 cm vrlo je osjetljiva, struju ima jako lošu, kvalitet materijala je dno dna... Sve u svemu jako je nepouzdana i ne bi se usudio poći sa njom na put u bespuće bez brda rezervnih dijelova i alata.Romeo 80 wrote:Niko od vas ne zna šta je to Lada Niva, čemu je namijenjena i za šta je sposobna...
Ima ovo smisla šti si napisao. Ni ja nemam neko visoko mišljenje o Nivi.Prolaznik wrote:Jok eto ti znaš. Njenu sposobnost sam imao i još uvijek vrlo redovno imam priliku gledati na off road takmičenjima po bivšoj Jugi. Lada Niva je jako izvikan terenac. Zbog svoje jeftinoće je postala kultna i omiljena kod financijski ograničenih offroadaša. Njene legendarne karakteristike su vrlo ograničene. Prednost joj je što je lagana i kratka pa se fino provlači i gazi po blatu. Jednostavna je za održavanje. Pošto nema šasiju na relijima ima problema sa ovjesom jer pucaju nosači amortizera, kada gazi vodu dublju od 50 cm vrlo je osjetljiva, struju ima jako lošu, kvalitet materijala je dno dna... Sve u svemu jako je nepouzdana i ne bi se usudio poći sa njom na put u bespuće bez brda rezervnih dijelova i alata.Romeo 80 wrote:Niko od vas ne zna šta je to Lada Niva, čemu je namijenjena i za šta je sposobna...
Ja je gledam kao Golfa 2. Za prosječnog BH vozača je to mitski auto jer niti su vozili niti su u stanju da kupe išta bolje pa se time tješe. Provozaj malo Defendera, Pucha, Discovery-a, Samuraja ili staru LC. To su legende.
A kako znaš da ne znam? Da išta znaš kao što ne znaš znao bi da se automobili za takmičenja posebno pripremaju i nemaju prevelike veze sa serijskim vozilima. Za ograničenost njenih terenskih karakteristika pitaj kanadske rendžere na Aljasci koji je i pored dostupnosti drugih terenaca tamo jako mnogo koriste!Prolaznik wrote:Jok eto ti znaš. Njenu sposobnost sam imao i još uvijek vrlo redovno imam priliku gledati na off road takmičenjima po bivšoj Jugi. Lada Niva je jako izvikan terenac. Zbog svoje jeftinoće je postala kultna i omiljena kod financijski ograničenih offroadaša. Njene legendarne karakteristike su vrlo ograničene. Prednost joj je što je lagana i kratka pa se fino provlači i gazi po blatu. Jednostavna je za održavanje. Pošto nema šasiju na relijima ima problema sa ovjesom jer pucaju nosači amortizera, kada gazi vodu dublju od 50 cm vrlo je osjetljiva, struju ima jako lošu, kvalitet materijala je dno dna... Sve u svemu jako je nepouzdana i ne bi se usudio poći sa njom na put u bespuće bez brda rezervnih dijelova i alata.Romeo 80 wrote:Niko od vas ne zna šta je to Lada Niva, čemu je namijenjena i za šta je sposobna...
Ja je gledam kao Golfa 2. Za prosječnog BH vozača je to mitski auto jer niti su vozili niti su u stanju da kupe išta bolje pa se time tješe. Provozaj malo Defendera, Pucha, Discovery-a, Samuraja ili staru LC. To su legende.
Sigurno nije najpouzdaniji auto na svijetu ali uz adekvatno održavanje može te služiti decenijama. A upravo taj nedostatak snage (što prosječnom korisniku takvog vozila nije bitno) je i razlog da je na takmičenjima sporija jer se ne može vaditi na snagu.Pokazala se kao očajno nepouzdan auto sa velikim nedostatkom snage.
Nije ti Kanada Bosna, a Aljaska definitivno nije mjesto gdje ćeš gledati samo da prođeš jeftinije...Eto sad zbog renđera u nekoj vukojebini Niva je space-shuttle među terencima. Nemam podataka da komentarišem ali jedan od mogućih scenarija: Možda su ljudi na tenderu odabrali najjeftinijeg isporučioca i time kupili smeće koje su prokleli ali ga moraju vozati dok ne kupe novo.
Ne znam da li to zaista istina ali i ako jeste to su baš ekstremni uslovi vožnje, a svaki automobil ima slabu tačku. Nisam jednom slušao off-roadere kako govore da im Land Rover Defender "i nije nešto" a na sva zvona hvale VW Iltisa i šta ćemo sad?! Proglasiti Defender smećem od terenca?O serijskom gazu govorim. Ja na svim terencima mogu gaziti vodu do visine usisa zraka ali sa Nivom ne možeš jer ventilator počne kupiti vodu i nabacivati na kablove i razvodnu kapu i auto crkava. Motor voli da doživi hidro šok i onda ti slijedi skup popravak.
Ne proizvodi se više!I Jugo se proizvodi desetljećima ali nikako ne možemo za njega kazati da je to zbog svoje kvalitete ili voznih performansi.