koja kola kupiti????

Automobili, pitanja, pomoć, savjeti...

Moderators: anex, _BataZiv_0809

MRAVOJED
Posts: 5224
Joined: 03/12/2003 00:00
Location: temple of vtec

#26

Post by MRAVOJED »

hej NINEAC, vidim ti se kontaš u aute.
šta misliš o hondama, ja si kontam sljedeće godine kupiti Civic, onu malo stariju, recimo ´96.-´99.
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#27

Post by nineac »

Šta mislim?
Moja želja je jedna TYPE-R :-)
Ma super, samo nema djelova, ali to je do naših vrlih uvoznika auta i djelova a ne honde. Ali koliko se kvari samo se trebaš brinuti oko ulja, filtera i kočionih pločica, tj. djelova koji se mjenjaju standardno na određenoj kilometraži, za ostalo ne brini, :) HONDA JE TO
MRAVOJED
Posts: 5224
Joined: 03/12/2003 00:00
Location: temple of vtec

#28

Post by MRAVOJED »

za dijelove nije frka....ja živim u zagrebu
ima tema dva auta po želji, pa vidi i sam
samo TYRE R će još malo pričekati

konto sam...ono ako barataš s nekim brojkama...kubikaže, konji, potrošnja...da li je neki motor bolji od drugog i to

ako ne...nema frke...ne moraš se truditi
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#29

Post by nineac »

Ma slušaj , nezna šta tražiš. U osnovi, niti jedan motor nije loš. Svi imaju dosta više konja od usporedivih auta iz evrope. Ako uzmeš 1.4 nećeš biti sporiji od Astre ili Golfa 1.6 ili 1.8 , možda čak brži. Ono što je karakteristično za sve japance je mala potrošnja, oni su kao opel, puno snage, malo goriva!
Ja bi uzeo 1.6 160KS sa V-TEC thnologijom razvoda ventila! Samo da bi išla moraš je zavrtiti preko 5.000 obrtaja, što ja obožavam jer nema sportskog auta osim turba ako nevoli visoke obrtaje. Ona ide do 100 za 7.5 sec, a krjanja je oko 215, ali to je zbog obika auta! Ima motor i 1.8 169 ks, on je još bolji, ali se on ugrađuje od 1998!
PAZI ZUPČASTI, ODMA MJENJAJ ČIM UZMEŠ!
MRAVOJED
Posts: 5224
Joined: 03/12/2003 00:00
Location: temple of vtec

#30

Post by MRAVOJED »

ma da...ložim se na ubrzanje, ne toliko na brzinu.
znam da honde treba stisnuti malo jače da polete.
vidim...najčešće su one 1.4 90 ks. barem se meni tako čini.
ne vjerujem da ću imati kintu za neke tako jake modele koje si nabrojao.
ipak hvala.
papa
Posts: 150
Joined: 30/03/2004 21:02

#31

Post by papa »

fy wrote:PREDLOŽIO BIH TI ŠKODU FELICIJU !

JA IMAM I PREZADOVOLJAN SAM 99-TO GODIŠTE MALO TROŠI A NIJE SKUP ( JEFTINI DIJELOVI).

NEKA JE SA SREČOM
nemoj uzimat skodu feliciju, ne valja k****,
bolje ti je uzmi ficu nego feliciju, nakon godinu dana ce ti se sama pocet raspada...
User avatar
Pooll
Posts: 4980
Joined: 01/08/2003 00:00
Location: Sarajevo
Contact:

#32

Post by Pooll »

Felicija je stvarno lohotna :(

:roll:
User avatar
VR6
Posts: 1215
Joined: 28/12/2002 00:00
Location: Sarajevo
Contact:

#33

Post by VR6 »

nineac Fiat Punto GT je imao turbinu, 1.4 Turbo motor sa 136 KS. Taj o kojem ti pises nije GT nego HGT.

Vise podataka o Puntu GT...

Link: http://www.automobile-sportive.com/guid ... p?essai=16

Usput, odakle ti podatak da Calibra Turbo ima Saabovu turbinu?! Koliko sam ja upoznat ta Calibra ima KKK turbo. Auto mozda jeste ludnica, al ima osjetljiv 4x4 i skupo odrzavanje.
mrak
Posts: 373
Joined: 25/06/2002 00:00
Location: Sarajevo-Vienna
Contact:

#34

Post by mrak »

Peugeot 306
Peugeot 605
Opel Astra
Audi 80/90/100
Renault Megane stari

Feliciju nemoj uzimati ni pod razno, to je auto tako neudobno da je golf sije po udobnosti.
User avatar
manijak1
Posts: 47640
Joined: 16/01/2003 00:00
Location: https://www.klix.ba/
Contact:

#35

Post by manijak1 »

:D
Stari
Posts: 6797
Joined: 10/10/2003 00:00

#36

Post by Stari »

mrak:
Feliciju nemoj uzimati ni pod razno, to je auto tako neudobno da je golf sije po udobnosti.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
stari:

Menisecini da ti nikad nisi imao ni priliku ni cast ni zadovoljstvo da vozis FIAT126P (peglica). ili nesto iz te kategorije ....
User avatar
manijak1
Posts: 47640
Joined: 16/01/2003 00:00
Location: https://www.klix.ba/
Contact:

#37

Post by manijak1 »

Meni su Škode zakon.
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#38

Post by nineac »

VR6 prvo vidi koje SAAB ima turbine! Isto KKK! I porsche ima KKK turbinu, i BMW ima KKK na dieselima! Pa onda svi koriste ZF ili druge mjenjače! Eto BMW i Mercedes koriste ZF mjenjače, ali kod BMW je ručni svjetlosne godine bolji. Precizniji itd! Jer sve to oni rade u kooperaciji sa tim firmama i svako sebi to prilagođava!
SAAB ima ogromno iskustvo sa trbinama, i taj motor što je u calibri možeš naći u SAAB-u 900 iz 1987, nema toliko konja, ali to nije bio ni cilj da mu naštancaju konje! Kod calibre je obrnuta situcija!
Kod calibre zadnji diferencijal zna puštati ulje, ali uz kontrolisanje toga nema problema. Održavanje nije skupo. Skupo je kad turbina crkne! jer njena turbina je iz jednog djela, tako kada ode glavni ležaj možeš samo komplet zamjeniti, isto ti je to kao na G60 golfu, sve iz jednog djela! Uzrok tome je što papci ne mjenjaju zračni filter na vrijeme, kao i to što sipaju ulje koje ide u normalne mašine. Calibrina turbina se vrti na 100.000 o/min sad možeš misliti kada papak dere to auto, dođe kući i odma je ugasi, motor stane, uljna pumpa stane, a turbina se još zaustavlja! Zlatno pravilo kod turbo punjača je: Sipaj viskozno ulje, 10W40 ili ako je novije 5W40 a najbolje 10W60! I kada staneš sa autom sačekaj u leru jedno 30sec ili minut da turbina stane, pa onda gasi auto!
To važi i za diesele!
Znam za punto, ja sam se zezno, mislio sa na HGT, a čuo sam za turbo, s tim što nisam imao nikad prilike da ga probam :(
Znam da mi je želja BRAVO HGT sa 2.0 20V motorom i 147 ks. Imao sa prilike neki dan to voziti. Auto ide ko nevrijeme! Imaš osjećaj kao da ima jedno 200 ks, zvuk fenomenalan, kočnce brutalne, on lijep, plastika fujjjjjjjjjjjj, tapacirung UŽAS! E reko ovo je pravi talijan :-)
User avatar
VR6
Posts: 1215
Joined: 28/12/2002 00:00
Location: Sarajevo
Contact:

#39

Post by VR6 »

Izgleda volis duge postove pisati... :-D

Ovako i da Saab koristi te turbine, to je ipak KKK turbina.

A koji serijski modeli Saaba koriste KKK turbine?!

Ja imam kod sebe "arhivu" svih turbo motora od 80-ih pa na ovamo, sa modelima turbina koje koriste. Prema tome Saab uopste u serijskom programu nema KKK turbine, koriste Garret i Mitsubishi tubrine. Prema istoj "arhivi", Opel Calibra Turbo koristi turbinu "KKK K16", a istu turbinu koriste jos: Alfa Romeo 75, Audi 100 TDI, Citroen Jumper 2.5 TD, Fiat Tipo TD, Peugeot 505SRTD, Range Rover TD i jos neki vanovi i manji kamioni, al njih ovdje necu nabrajati. Ako ti treba javi, pa cu ti poslati taj PDF fajl, nosi oko 150 kb al moze biti izuzetno koristan.

Bravo HGT se i meni svidja, to je 5 cilindara masina, zbog toga ima izuzetan zvuk.
User avatar
Soul_Sista
Posts: 3751
Joined: 29/01/2003 00:00
Location: anybody seen my baby?

#40

Post by Soul_Sista »

Don.D.
"totalno sam izvan tih auto fazona , tako da mi savjet nebi bio na odmet"

:D a ti onda kupi biciklo, neces potrositi sve pare, i dobro je za milje, neces se natrosoti za benzin i naj vaznije od svega, dobro je za kondiciju i liniju.. :D :D
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#41

Post by nineac »

Nemam vremena posliej ću pisati! SAAB 900, onaj što ima kočione diskove na sredini zadnje osovine, kao alfa 75! KKK K 16 turbina, lično skido turbo s te mašine pa znam. Motor 2.0 16V 86X86 mm klip, OPEL!
User avatar
VR6
Posts: 1215
Joined: 28/12/2002 00:00
Location: Sarajevo
Contact:

#42

Post by VR6 »

Evo "pokupio" sam sve modele Saaba 900 (serijske), pa pogledaj sam.

Image

Mozda na tom modelu nije bila serijska turbina, jel su ljudi voljeli dizati snagu na oko 230 KS tom modelu (sto je 40-50 KS vise nego serijski), pa je turbo zbog veceg napora ranije odlazio i trebao zamjenu...
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#43

Post by nineac »

Može biti, znam da oni rade sa Garretom skoro sve svoje turbine! Ali znam i da sam imao u ruci KKK punjač sa SAAB-a, sada ovaj je imao 185 KS, što i nije baš velika snaga, a i kodovi na turbini su SAAB-ovi kao i logo firme, a i piše vrlo čitljivim slovima SAAB! Takođe, KKK punjač sam vidio i na SAAB-u 9-3 novi, tako da može biti da određene serije ubacuju i KKK punjač!
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#44

Post by nineac »

E sad malo više vremena imam! Vidim ti pravo voliš SAAB-a , kao i ja :)
Po meni to su jedna od najkvalitetnijih auta, a bolja i od nekih razvikanih njemaca!
KKK punjač se ugrađivo u SAAB. To što ti imaš pdf file, gdje su podaci ništa neznači. Znam iz ličnog iskustva da se početni model, bilo koje firme, i nilo kojeg dijela automobila kasnije dorađuje, mijenja eksperimentiše, i onda kada tebi treba neki podatak to se "nije proizvodilo"
npr. Moja vectra B ima prednja diskove 288 mm a debele 25 mm. U tvorničkom pdf file-u koji posjedujem to piše, i ja to imam na autu. Međutim ima verzija sa 286 mm i 24 mm debljinom diskova, dok pločice idu sa stare vectre A za disk od 256 mm!
To nigdje nisam mogo iskopati na opel stranicama itd!
To je posve OK što SAAB ima i KKK i Garret i Mitsubishi punjač! Jer onda ne zavise od jednog dobavljača, a možda taj neki dobavljač može baš nešto ponuditi bolje od drugog!
npr. BMW na E 30 ( sa tim sam se susreto, znači iz iskustva) na istom godištu na 2 auta, modelu 316 ima centralnu jedinicu HITACHI-a i BOSCH-a! Dok se na nekim primjercima 318 pojavljuje i MAGNETI MARELLI!
Tako da je to sve igra djelova, i štednje! Taj KKK K16 punjač je isti na tom SAAB-u i na toj Vectri s tim što je manje opterećen na SAAB-u jer ima manje posla pošto je motor malo "zavrnut"
A to sa PDF filovima , ma ništa tome nevjreuj, samo svojim spostvenim očima. Ja na zadnjem opel-u kojeg sam imo, irmscher sa skido djelove pa nosio da kupim nove, dođeš da kupiš a on ti kaže, to auto nema tog djela, ili taj dio je drugaciji na tom auto, a ti ga voziš, i još te budalom pravi!
Taj SAAB o kojem ti ja pričam nije prepravljan, sve je tvornički odrađeno!
Na novoj vectri imaš motor 2.0 16V sa 175 ks, turbo sa Garret punjačem, a u Astri isti motor sa 192 ks i 200 ks sa KKK punjačem!
Stari
Posts: 6797
Joined: 10/10/2003 00:00

#45

Post by Stari »

Ne razumijem seu motoristiku ni blizu kao sto se ocito Nineac i VR6 ali dijelim njihove sipmatije prema ovom svedskom proizvodjacu.
Nego recite vi meni ...nadam se da ne grijesim ako pretpostavim da ste u to bolje upuceni od mene...kakve su mogucnosti opravke (servisiranja) svedskih automobila u Bosni i Hercegovini. Odavno bih sebi vec priskrbio jednog SAAB (ili eventualno Volva) ali se bojim ...tako mi neki haberi rekose....da ce riknuti.... a niko mu nista nezna.

Interesuje me koliko je to istina?


Takodjer me interesuje koliko su popularni SAAB-ovi (a i Volvo modeli) popularni medju lopovima ....tj ...kradu li se puno?
Ono istina....cuo sam da su u tom pogledu dobri ..tj .da Bosanski lopovi ...najradije kradu Njemacka auta jer je s njima najlakse na trzistu....

Interesuje me koliko tu ima istine?
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#46

Post by nineac »

Ej, Za Volva djelovi su katastrofa. kod mene prijatelj ima 740 GL i neki dan mu otišla gumica na gl.kočionom cilindru. Užas nigdje nać. Ma ništa nema za njih. imaš servis, ali radi srca bolje nemoj ići tamo tražiti!
SAAB je drugačija priča. Po meni oni su boilji od volva sada jer su ostali na onoj svojoj staroj koncepciji. Na SAAB-a mogu skoro svi djelovi sa OPEL vectreA ili B, npr. diskovi. pločice, djelovi trapa, jer se SAAB bazira na platformi vectre A ili B, a idu djelovi i sa Alfe 164!!!
Ja sam evo neki dan kupovo za svoju Vectru B 2.0 16V zadnje disk pločice i te disk pločice idu i na SAAB-a 9-3, 9-5, 900 i 9000!
Ali problem su oni djelovi kao far, žmigavac, kad te neko udari malo, pa to je teško nać, ovo ostalo nije problem!
JD
Posts: 1557
Joined: 11/12/2003 00:00
Location: Sarajevo

#47

Post by JD »

Stari wrote: Takodjer me interesuje koliko su popularni SAAB-ovi (a i Volvo modeli) popularni medju lopovima ....tj ...kradu li se puno?
Ono istina....cuo sam da su u tom pogledu dobri ..tj .da Bosanski lopovi ...najradije kradu Njemacka auta jer je s njima najlakse na trzistu....

Interesuje me koliko tu ima istine?
Ako ne zelis svaki cas misliti hocel' ti neko obiti auto, zaobidji bilo koji model VW-a u sirokom luku. Audi se takodjer poprilicno krade. BMW i Benz se svuda kradu tako da ni tu nisi 100% siguran. Opel Kadet takodjer... ima ih dosta po Sarajevu tako da ti neko moze skinuti nesto kad mu zatreba.
User avatar
VR6
Posts: 1215
Joined: 28/12/2002 00:00
Location: Sarajevo
Contact:

#48

Post by VR6 »

Pogresno ste procjenili, nisam bas ljubitelj Saaba, prije bi bio Volvo kad bi trebao birati. Mada nebi imao nista protiv Saab Impreze... :-D
nineac
Posts: 3605
Joined: 03/03/2004 00:00
Location: preko bare

#49

Post by nineac »

Meni je bas bezveze onaj novi SAAb 9-2 na bazi legacya! Sve Subaruovo, sto nije loše, ali ispade ovi nemaju motora, sranje zivo!
Ja bi sada ove nove SAAB-ove prije uzeo nego Volva. jest Volvo kvalitetan i lijep, ali nije to ko priije! SAAB se i dalje drzi one svoje koncepcije auta, i zbog toga su mi bolji!
LeKo
Posts: 1485
Joined: 07/05/2004 12:52
Location: AP

#50

Post by LeKo »

...moj izbor je pa na BMW 328 ci, zara od auta, zvuk boli glava do aspirina :P , ubrzanje ko iz katapulta zavrsna obrada super, ko voli povisen adrenalin (kao ja ) nek izvoli, nisu ni skupi za ono sto nude model iz 95-96 nadjes za nekih 16 milja :-) nema problema sa podvozjem (trapom) niti sa kardanom kao merdze, ne kvari se
Post Reply