Moram raditi generalku motora jer kako rece serviser iz BIHAMK-a ''sustigli se klipovi i ventili'' --ma sta to znacilo

Audi je '89. godiste,turbo diesel
Potreban provjeren mehanicar
Hvala unaprijed
Moderators: Bobi, _BataZiv_0809
Bakir1 wrote:pukao ti zubcasti pa ti malo havarije napravilo ajde nista strasno,provjeren i kvalitetan mehanicar za takvu vrstu opravke zufer servis za bosch pumpe u visokom
ne mora za jedan dan ali bih voljela da bar ove sedmice pocnem,zato mi treba provjereni mehanicarLesli Eldridž wrote:Onda je preskočio. Nećeš ti to tako brzo za jedan dan uraditi. Bušit, na specijalu, karike, mijenjati dihtunge , ležajeve, poliranje, brušenje glave motora,...
Ja ne znam bogami...duplo_golo wrote:ne mora za jedan dan ali bih voljela da bar ove sedmice pocnem,zato mi treba provjereni mehanicarLesli Eldridž wrote:Onda je preskočio. Nećeš ti to tako brzo za jedan dan uraditi. Bušit, na specijalu, karike, mijenjati dihtunge , ležajeve, poliranje, brušenje glave motora,...
ko je zurio nogu je slomio,daj nekom dundjeru pa nek ti stavi polovne ventile umjesto novih koji su 15 maraka komad usisni a 18 izduvni,nije taj auto preskocio malo nego dobro,tom iz bihamka reci da kada ode spaner moze preskociti jedan ili dva zuba sto nece polupati motor,moze biti da ti je kajla na radilici se izjela pa je onda okrenuo krug u prazno i tako se masinerija sustigla.duplo_golo wrote:Bakir1 wrote:pukao ti zubcasti pa ti malo havarije napravilo ajde nista strasno,provjeren i kvalitetan mehanicar za takvu vrstu opravke zufer servis za bosch pumpe u visokom
Stvar je u tome sto zupcasti remen nije puk'o vec kako rece onaj iz BiHAMK-a ''otis'o lezaj na spaneru i mozda na radilici pa se otpustio zupcasti''
daleko mi je Visoko a zuri mi se
Lesli Eldridž wrote:Najbolje se riješiti tog auta, preš'o je on pola miliona garant'.