Zasto nema pada cijena auta??
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 43
- Joined: 25/06/2007 18:26
#1 Zasto nema pada cijena auta??
Kriza vec odavno pocela, skoro u cijelom svijetu, cijene novih auta su prepolovljene, a polovnih da ne govorim, kod nas se nista ne desava, auta drze cijenu ko da krize uopste nema , stha je razlog ovome i zna li ko mozda kada ce konacno drasticno pasti cijene i kod nas??
- holowey
- Posts: 8440
- Joined: 10/11/2008 10:53
- Location: Дишем ти за вратом...
#2 Re: Zasto nema pada cijena auta??
nemoj tako, kia ceed je pala za skoro 10 milja...OBI wrote:Kriza vec odavno pocela, skoro u cijelom svijetu, cijene novih auta su prepolovljene, a polovnih da ne govorim, kod nas se nista ne desava, auta drze cijenu ko da krize uopste nema , stha je razlog ovome i zna li ko mozda kada ce konacno drasticno pasti cijene i kod nas??
- faruche
- Posts: 129
- Joined: 13/02/2008 13:24
- Location: unknown
#3 Re: Zasto nema pada cijena auta??
Pala je 9 milja i jos ako imas povlasticu 2 miljeholowey wrote:nemoj tako, kia ceed je pala za skoro 10 milja...OBI wrote:Kriza vec odavno pocela, skoro u cijelom svijetu, cijene novih auta su prepolovljene, a polovnih da ne govorim, kod nas se nista ne desava, auta drze cijenu ko da krize uopste nema , stha je razlog ovome i zna li ko mozda kada ce konacno drasticno pasti cijene i kod nas??
-
- Posts: 43
- Joined: 25/06/2007 18:26
#4 Re: Zasto nema pada cijena auta??
holowey wrote:nemoj tako, kia ceed je pala za skoro 10 milja...OBI wrote:Kriza vec odavno pocela, skoro u cijelom svijetu, cijene novih auta su prepolovljene, a polovnih da ne govorim, kod nas se nista ne desava, auta drze cijenu ko da krize uopste nema , stha je razlog ovome i zna li ko mozda kada ce konacno drasticno pasti cijene i kod nas??
Dobro KIA, ali sta je s ostalim markama, ili ako pogledas cijene polovnih auta stara 7 ili vishe godina imaju jako nerealne cijene
-
- Posts: 43
- Joined: 25/06/2007 18:26
#5 Re: Zasto nema pada cijena auta??
Her Flick wrote:a sto bi neko spustao cijenu ako idu i po ovim (predrecesijskim) cijenamaOBI wrote:Kriza vec odavno pocela, skoro u cijelom svijetu, cijene novih auta su prepolovljene, a polovnih da ne govorim, kod nas se nista ne desava, auta drze cijenu ko da krize uopste nema , stha je razlog ovome i zna li ko mozda kada ce konacno drasticno pasti cijene i kod nas??
Hah pa to je stvarno nevjerovatno, nashe trziste kao da je van svjetskih događanja
- karanana
- Posts: 47254
- Joined: 26/02/2004 00:00
#6 Re: Zasto nema pada cijena auta??
pa koliko je ceed sada? dobro auto.
- zgembo_sa
- Posts: 2393
- Joined: 10/03/2008 20:50
#7 Re: Zasto nema pada cijena auta??
Sta se cudis, pa mi smo vazda naopaki bili. Eto na nas kriza nema uticaja. Isto fol kao sa stanovima...
-
- Posts: 134
- Joined: 16/02/2009 14:45
#8 Re: Zasto nema pada cijena auta??
19.990 kmkaranana wrote:pa koliko je ceed sada? dobro auto.
- Better Man
- Posts: 16773
- Joined: 01/10/2006 20:10
#9 Re: Zasto nema pada cijena auta??
Peugoet, Citroen, Renault. Svi oni su snizili cijene ukidanjem carina, a Renault sad ima akciju do 31.05.2009. godine u kojoj daje popust na kupovinu novog vozila.OBI wrote:holowey wrote:nemoj tako, kia ceed je pala za skoro 10 milja...OBI wrote:Kriza vec odavno pocela, skoro u cijelom svijetu, cijene novih auta su prepolovljene, a polovnih da ne govorim, kod nas se nista ne desava, auta drze cijenu ko da krize uopste nema , stha je razlog ovome i zna li ko mozda kada ce konacno drasticno pasti cijene i kod nas??
Dobro KIA, ali sta je s ostalim markama, ili ako pogledas cijene polovnih auta stara 7 ili vishe godina imaju jako nerealne cijene
- strong69
- Posts: 6972
- Joined: 11/03/2005 20:02
- Location: Beneath the Remains
#10 Re: Zasto nema pada cijena auta??
Citroen je bio snizio cijenu itekako... Sad ne znam jesu li jos uvijek takve cijene.
- VR6
- Posts: 1215
- Joined: 28/12/2002 00:00
- Location: Sarajevo
- Contact:
#11 Re: Zasto nema pada cijena auta??
Nisu ni u Eu cijene svih polovnih puno sletile, nekih uopste...
- HAVANA
- Posts: 32695
- Joined: 19/08/2008 23:04
#12 Re: Zasto nema pada cijena auta??
Kako nisu pale
Pogledaj npr. cijenu golf 5 iz novembra a pogledaj sada,pežo 307,megan,scenic.touran,audi,passat...
Jedino mala auta nisu nešto pala,ostalo sve.
Pogledaj npr. cijenu golf 5 iz novembra a pogledaj sada,pežo 307,megan,scenic.touran,audi,passat...
Jedino mala auta nisu nešto pala,ostalo sve.
- Mahalac
- Posts: 2748
- Joined: 19/11/2002 00:00
- Location: Anarhija all over...
#13 Re: Zasto nema pada cijena auta??
Kad se ukinu vize za BH gradjane moze se ocekivati drastican pad cijena, tek onda i samo onda.
Dotada http://www.mobile.de + svercer uvoznik = apsolutno nerealna cijena
Dotada http://www.mobile.de + svercer uvoznik = apsolutno nerealna cijena
- corolla02
- Posts: 10389
- Joined: 18/02/2009 22:12
- Location: Light travels faster than sound; that is why some people appear bright, until you hear them speak!
- Horoskop: Gemini
#14 Re: Zasto nema pada cijena auta??
Mala auta su najtrazenija momentalno radi krize i ocigledno sad na njima najvise profitirajuHAVANA wrote:Kako nisu pale
Pogledaj npr. cijenu golf 5 iz novembra a pogledaj sada,pežo 307,megan,scenic.touran,audi,passat...
Jedino mala auta nisu nešto pala,ostalo sve.
- olensoner
- Posts: 1151
- Joined: 24/01/2008 19:34
#15 Re: Zasto nema pada cijena auta??
pale su cijene polovnih auta to ti garantujem, ali nece to jos puno, mislim da u njemackoj su sad polovna auta perverzno jeftina, ali za nekih 2-3 mjeseca max. ce se vratiti stara cijena, tako bar prognoziraju ljudi koji se bave uvozom auta...
- k3Ra
- Posts: 54
- Joined: 13/05/2008 19:45
- Location: rajvosa..
#16 Re: Zasto nema pada cijena auta??
moje skromno misljenje,
veliki brandovi, pogotovo u autoindustriji, ne mogu sebi priustiti odredjene vrste poteza zbog poslovne strategije koju provode, primjer za to je recimo Peugeot kojeg je neko spomenuo, strategija kompanije ih pozicionira na srednji nivo trzista sa tendencijom ka gore, zbog toga oni ne mogu jednostavno spustiti cijenu automobila vec se primjenjuju taktike poput popusta koji traje nekoliko mjeseci, pa onda ce biti neki novi isl. (banalan primjer, Marlboro cigarete nikada nece nastupiti na trzistu smanjenjem cijene jer to branding politika kompanije ne tolerise), na taj nacin u ocima kupaca percipirana vrijednost njihovog proizvoda postaje jos veca a ne narusavaju svoj ugled potezima koji mogu djelovati ocajnicki. isto tako kompanije koje drze vece dijelove trzisnog kolaca funkcionisu u relativnoj konkurenciji koja vise nalikuje simbiozi, potezi jednih imaju veliki uticaj i naravno izazivaju ostru reakciju drugih (opet banalan primjer, aktuelna situacija s taksistima u Sarajevu). Nasuprot njima, spomenuta Kia je mali trzisni ucesnik, nastupaju solidnim proizvodima po vrlo niskim cijenama, njihova pozicija i politika im dozvoljava da povlace poteze poput drasticnih smanjenja cijena jer ih uglavnom kupuju ljudi koji zele solidno prevozno sredstvo za relativno nisku cijenu i kvalitetan odnos "ulozeno-dobijeno", za razliku od, recimo, kupaca Audija ili BMW-a koji osim automobila kupuju i brand odnosno ime i prestiz koji to ime nosi.
Sto se tice polovnih automobila i mobile.de varijanti, objasnjenje je jednostavno, dok je ovaca bit ce i vune, dakle dok god ove cijene "prolaze" niko nije lud da smanjuje jer time oduzima sam sebi iznos koji bi mogao uzeti.
eto
veliki brandovi, pogotovo u autoindustriji, ne mogu sebi priustiti odredjene vrste poteza zbog poslovne strategije koju provode, primjer za to je recimo Peugeot kojeg je neko spomenuo, strategija kompanije ih pozicionira na srednji nivo trzista sa tendencijom ka gore, zbog toga oni ne mogu jednostavno spustiti cijenu automobila vec se primjenjuju taktike poput popusta koji traje nekoliko mjeseci, pa onda ce biti neki novi isl. (banalan primjer, Marlboro cigarete nikada nece nastupiti na trzistu smanjenjem cijene jer to branding politika kompanije ne tolerise), na taj nacin u ocima kupaca percipirana vrijednost njihovog proizvoda postaje jos veca a ne narusavaju svoj ugled potezima koji mogu djelovati ocajnicki. isto tako kompanije koje drze vece dijelove trzisnog kolaca funkcionisu u relativnoj konkurenciji koja vise nalikuje simbiozi, potezi jednih imaju veliki uticaj i naravno izazivaju ostru reakciju drugih (opet banalan primjer, aktuelna situacija s taksistima u Sarajevu). Nasuprot njima, spomenuta Kia je mali trzisni ucesnik, nastupaju solidnim proizvodima po vrlo niskim cijenama, njihova pozicija i politika im dozvoljava da povlace poteze poput drasticnih smanjenja cijena jer ih uglavnom kupuju ljudi koji zele solidno prevozno sredstvo za relativno nisku cijenu i kvalitetan odnos "ulozeno-dobijeno", za razliku od, recimo, kupaca Audija ili BMW-a koji osim automobila kupuju i brand odnosno ime i prestiz koji to ime nosi.
Sto se tice polovnih automobila i mobile.de varijanti, objasnjenje je jednostavno, dok je ovaca bit ce i vune, dakle dok god ove cijene "prolaze" niko nije lud da smanjuje jer time oduzima sam sebi iznos koji bi mogao uzeti.
eto
-
- Posts: 2217
- Joined: 11/11/2004 07:17
- Location: Edmonton
- Contact:
#17 Re: Zasto nema pada cijena auta??
k3Ra wrote:moje skromno misljenje,
veliki brandovi, pogotovo u autoindustriji, ne mogu sebi priustiti odredjene vrste poteza zbog poslovne strategije koju provode, primjer za to je recimo Peugeot kojeg je neko spomenuo, strategija kompanije ih pozicionira na srednji nivo trzista sa tendencijom ka gore, zbog toga oni ne mogu jednostavno spustiti cijenu automobila vec se primjenjuju taktike poput popusta koji traje nekoliko mjeseci, pa onda ce biti neki novi isl. (banalan primjer, Marlboro cigarete nikada nece nastupiti na trzistu smanjenjem cijene jer to branding politika kompanije ne tolerise), na taj nacin u ocima kupaca percipirana vrijednost njihovog proizvoda postaje jos veca a ne narusavaju svoj ugled potezima koji mogu djelovati ocajnicki. isto tako kompanije koje drze vece dijelove trzisnog kolaca funkcionisu u relativnoj konkurenciji koja vise nalikuje simbiozi, potezi jednih imaju veliki uticaj i naravno izazivaju ostru reakciju drugih (opet banalan primjer, aktuelna situacija s taksistima u Sarajevu). Nasuprot njima, spomenuta Kia je mali trzisni ucesnik, nastupaju solidnim proizvodima po vrlo niskim cijenama, njihova pozicija i politika im dozvoljava da povlace poteze poput drasticnih smanjenja cijena jer ih uglavnom kupuju ljudi koji zele solidno prevozno sredstvo za relativno nisku cijenu i kvalitetan odnos "ulozeno-dobijeno", za razliku od, recimo, kupaca Audija ili BMW-a koji osim automobila kupuju i brand odnosno ime i prestiz koji to ime nosi.
Sto se tice polovnih automobila i mobile.de varijanti, objasnjenje je jednostavno, dok je ovaca bit ce i vune, dakle dok god ove cijene "prolaze" niko nije lud da smanjuje jer time oduzima sam sebi iznos koji bi mogao uzeti.
eto
PS
Kia= Huyndai = #5 najveci proizvodac automobila na svijetu naravno. Trik je u tome sto je Kia/ Huyndai izgradili citav brand na tkz value koncepciji za razliku recimo od jednog audia cija filozofija je " mi nismo jeftini mi smo kvalitetni". Mada u biti Huyndai i Kia i nisu bas neka super mrak vozila cak niti u econo clasama ali narod voli jeftino pa to je.
-
- Posts: 1478
- Joined: 08/07/2008 01:28
#18 Re: Zasto nema pada cijena auta??
ceed ima taj odredjeni image koji svi koreanci imaju. sve u svemu je to jedna velika glupost jer je auto kompletno osmisljeno u ruesselsheimu, od strane njemackih inzinjera. na svakom njemackom testu je bio pobjednik sto se tice odnosa cijena/dobiveno, jedino po cemu ga jedan golf ili astra prema svakom testu totalno tuku je oprema.
ja mislim da je cijena ceeda takva kakva jeste jer su u slovackoj proizveli prevelike kolicine, pa je zato cijena drasticno pala.
ja mislim da je cijena ceeda takva kakva jeste jer su u slovackoj proizveli prevelike kolicine, pa je zato cijena drasticno pala.
- corolla02
- Posts: 10389
- Joined: 18/02/2009 22:12
- Location: Light travels faster than sound; that is why some people appear bright, until you hear them speak!
- Horoskop: Gemini
#19 Re: Zasto nema pada cijena auta??
Koreanci su samo kopija Japanaca, oni sistem kopiraju kako u proizvodnji tako i u marketingu auta. Znaci, vise vole prodavati auta jeftinija, npr. 100 nekih KiA vrijedi nekih 40 BMW . Naravno i oni mogu proizvesti i skuplja auta, ali za profit su bolja manja, znaci za svaciji dzep, te sa privlacnom garancijom, sto pogotovo dolazi do izrazaja na trzistu gdje svako domacinstvo mora da ima 2 pa vise automobila. U takvoj situaciji, ako proizvodjaci luksuznih auta ako ne prilagode svoju proizvodnju, neminovne su im poteskoce u prodaji te samim tim i njihova buducnost je upitna.
- Clint_Eastwood
- Posts: 159
- Joined: 01/09/2008 21:03
- Location: Wild east
#20 Re: Zasto nema pada cijena auta??
Kod nas ništa ne može uspjeti, pa tako ne može ni recesija , zato i ne padaju cijene
-
- Posts: 3544
- Joined: 10/01/2008 15:23
- Location: Ko će to znati
#21 Re: Zasto nema pada cijena auta??
Dobio sam neki da na poslu mail sa tom zejebancijom-izvrsno, dobro si se sjetio.Clint_Eastwood wrote:Kod nas ništa ne može uspjeti, pa tako ne može ni recesija , zato i ne padaju cijene
- Ady88
- Posts: 1128
- Joined: 08/02/2009 07:50
- Location: Nikad saznat' nećemo
#22 Re: Zasto nema pada cijena auta??
Cijene su pale uveliko,samo moj passat je pao za 2500KM tako da cekam i nadam se da ce se opet ubrzo poceti dizati .A sto se tice GOLFOVA 2,3 to ti nikad nece pasti ako to trazis,jedino kad udemo u EU
-
- Posts: 183
- Joined: 07/02/2007 00:01
- Location: San Diego
- sinus
- Posts: 1724
- Joined: 22/01/2007 23:33
- Location: 위치 알 수없는 추가 통보가있을 때까지
- Contact:
#24 Re: Zasto nema pada cijena auta??
Jedan dio iz tekstaSmartex wrote:Padaju cijene i te kako a evo i zasto:
http://www.nezavisne.com/dogadjaji/vije ... anjem.html
Gdje je taj golf bio ja bih 2 kupio odmahIz auto-kuće "Automobil Kakanj" kažu da je pad prodaje počeo od oktobra, a da je sada katastrofa i rado bi zatvorili radnju.
"Spuštali smo cijene, ali džaba, kada nema kupaca. Golf pet sam sa 25.000 KM spustio na 10.000 KM. Da nisam dužan 56.000 KM državi, već 20.000 KM, zatvorio bih radnju u januaru", rekao nam je vlasnik firme "Automobil Kakanj" i dodao da je i u Njemačkoj, odakle uvozi automobile, situacija ista.
A da ne reklamiram ako nekoga interesuje koliko je citirana auto kuća snizila cijene neka u google upiše automibl Kakanj...
------------------------------------------------------------
A i ako ovim švercerima slabo ide stvarno mi je svejedno jer dovoze udarana auta pa ih ovdje popravljaju i onda debelu lovu uzimaju na njima (svaka čast izuzecima kojih ima malo)...Pa bolje je dati nekome koga znaš 1.500 KM da ti doveze auto, nego ovim lihvarima kod nas...
-
- Posts: 476
- Joined: 05/09/2004 15:06
#25 Re: Zasto nema pada cijena auta??
Pogotovo ako se kupuje dizel iz uvoza, obicno su ga "penzioneri" vozali pa su jako malo presli kao npr ovaj Mercedes iz 2006-e godine, cijena je jako povoljna oko 10500 eura i presao je samo 400000 km .
http://www.blocket.se/vi/20416046.htm?ca=15_s
Dok dodje do Bosne obicno kilometraza spadne za par stotina hiljda km a cijena skoci za nekoliko hiljada eura.
http://www.blocket.se/vi/20416046.htm?ca=15_s
Dok dodje do Bosne obicno kilometraza spadne za par stotina hiljda km a cijena skoci za nekoliko hiljada eura.