BMW 316ti 2002
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Posts: 43
- Joined: 25/06/2007 18:26
#1 BMW 316ti 2002
BMW 316ti 2002 , ima li neko ovo auto,opcenito, kakav je , kakvi su limarija, mijenjac, ostale karakteristike?
- VR6
- Posts: 1215
- Joined: 28/12/2002 00:00
- Location: Sarajevo
- Contact:
#2 Re: BMW 316ti 2002
To je E46-ica, odlican auto. Ak ti je to dovoljno snage, uzmi i uzivaj
-
- Posts: 43
- Joined: 25/06/2007 18:26
#3 Re: BMW 316ti 2002
Mozda bi trebalo promjeniti bregasto vratilo (camschaft) koliko bi me to izaslo?
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#4 Re: BMW 316ti 2002
Kralju, bježi od tog auta ako ćeš mene slušat. Tek ej 7 godina staro, a već otišla bregasta, mogu mislit šta je s ostalim. Bregasta je ionako najskuplji dio motora, a taj motor ima dupli VANOS (varijabilno upravljanje ventilima/bregastima osovinama) ako se ne varam, tako da to može izazvati dodatne komplikacije ako se promjena bregaste ne obavi stručno. Nađi neku drugu tricu...OBI wrote:Mozda bi trebalo promjeniti bregasto vratilo (camschaft) koliko bi me to izaslo?
Općenito, bila je neka tema prije, na kojoj sam ja opisao kakva je ta trica i kakvi su problemi. Potraži malo. Ukratko, najveći problemi su prednja osovina (svaka trica, bez obzira na seriju/godište), a kod te serije i hlađenje motora i gubitak ulja. Problem s hlađenjem se javlja ako se motor "gazi" nezagrijan, a pošto je taj ili ta već sjebo bregastu za 7 godina, onda možeš biti siguran da taj motor ima problema i s hlađenjem.
-
- Posts: 43
- Joined: 25/06/2007 18:26
#5 Re: BMW 316ti 2002
ado-šampion wrote:Kralju, bježi od tog auta ako ćeš mene slušat. Tek ej 7 godina staro, a već otišla bregasta, mogu mislit šta je s ostalim. Bregasta je ionako najskuplji dio motora, a taj motor ima dupli VANOS (varijabilno upravljanje ventilima/bregastima osovinama) ako se ne varam, tako da to može izazvati dodatne komplikacije ako se promjena bregaste ne obavi stručno. Nađi neku drugu tricu...OBI wrote:Mozda bi trebalo promjeniti bregasto vratilo (camschaft) koliko bi me to izaslo?
Općenito, bila je neka tema prije, na kojoj sam ja opisao kakva je ta trica i kakvi su problemi. Potraži malo. Ukratko, najveći problemi su prednja osovina (svaka trica, bez obzira na seriju/godište), a kod te serije i hlađenje motora i gubitak ulja. Problem s hlađenjem se javlja ako se motor "gazi" nezagrijan, a pošto je taj ili ta već sjebo bregastu za 7 godina, onda možeš biti siguran da taj motor ima problema i s hlađenjem.
Hvala na savjetu!
- dottore
- Posts: 1349
- Joined: 06/02/2008 18:18
- Location: Canton SA
#6 Re: BMW 316ti 2002
trazi 1.8 pa na dalje
- VR6
- Posts: 1215
- Joined: 28/12/2002 00:00
- Location: Sarajevo
- Contact:
#7 Re: BMW 316ti 2002
Ak su bregaste otisle, to vec moze biti zezancija. Ti 316 motori oduvjek imaju problematicne sa bregastim, imali su probleme u kockici, E36-ici, a izgleda to se i nastavlja. Cesto odu do 200.000 km...
- KatarinaKosaca
- Posts: 20066
- Joined: 30/08/2008 17:28
- Location: Izmedju kurvinih sinova i pokvarenih kurvinih sinova
#8 Re: BMW 316ti 2002
Cijeli sam život želila da imam bmw i kad su mi govorili da nije za Sarajevo, da je ljetno auto, mislila sam da je kompleks, zloba itd. Kad sam to sebi priuštila, i kad me i po najmanjoj kišici, da ne govorim snijegu u najblažoj okuci zanese i zaljulja, tek sam tad vidjela nedostatke zadnje vuče. Dakle, bmw za naše klimatske uvjete, nikako ne bih nikome preporučila. Dijelovi su jako skupi, dok dođu iz Njemačke (posebno što auto nije nov, tako da je izvjesno da će se mijenjati nešto, a i da je nov ako ima udes), dakle za Španiju ili Italiju super. Bmw pruža zadovoljstvo vožnje i komocije. Ali samo po jako suhom vremenu. Što u Sarajevu nije slučaj.
- Edin H.
- Posts: 47031
- Joined: 08/10/2004 22:36
- Location: Tirana
#9 Re: BMW 316ti 2002
Ja vozim BMW i to zvijer skoro duplo kubicnih centimetara u odnosu na vozilo sa ove teme, siroke aluminijske felge
i kada zavalja snijeg mozes ga komotno parkirat.
Naravoucenije: zaradi, otmi, ukradi, pa se strovali cifru za benga, pa onda daji ljudima instrukcije iz voznje
i kada zavalja snijeg mozes ga komotno parkirat.
Naravoucenije: zaradi, otmi, ukradi, pa se strovali cifru za benga, pa onda daji ljudima instrukcije iz voznje
- Edin H.
- Posts: 47031
- Joined: 08/10/2004 22:36
- Location: Tirana
#10 Re: BMW 316ti 2002
Ma jok, nego cu zbog 2 - 3 dana snijega gdje ja zivim stavljate zimske
Po tvojim komentarima se vidi da si svasta vozio ali na play-station-u
Uostalom sam kazes da nikada ne bi kupio BMW-a, pa pusti onda ljude koji vole to auto da raspravljaju.
Ja ti ponavljam da je ocito da katarina vozila/vozi to auto po onome sto je napisala.
Sto se tice pameti, primjecujem da ti maternji jezik nije bio omiljeni predmet u skoli
Po tvojim komentarima se vidi da si svasta vozio ali na play-station-u
Uostalom sam kazes da nikada ne bi kupio BMW-a, pa pusti onda ljude koji vole to auto da raspravljaju.
Ja ti ponavljam da je ocito da katarina vozila/vozi to auto po onome sto je napisala.
Sto se tice pameti, primjecujem da ti maternji jezik nije bio omiljeni predmet u skoli
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#11 Re: BMW 316ti 2002
Dajte ba ljudi, stvorila se fobija o zadnjoj vuči bez ikakvog razloga. Samo dobre zimske gume, što uže, i nema većih problema. Naravno nećeš ni tako izaći gdje izađe Golf II dizel, ali on ima 65% težine na pogonskoj osovini, dok BMW ima 50-55%, i gume širine 155 mm.
@Edin H., cijenim što pričaš iz vlastitog iskustva, ali sam kažeš široke, niske, ljetne gume. Kako neko može očekivati da vozi auto koje ima 50% težine na pogonskoj osovini sa ljetnim 225-icama po snijegu?! Naravno da ga možeš parkirat.
Naravno, prije svega treba naučiti voziti, ili prije svega koristiti mozak. Ja sam gledao prijatelja sa 535i po snijegu na polovnim ljetnim gumama koči naglo motorom u krivini (zadnja vuča!) i onda kaže težak po snijegu. Ja sam vozio taj isti 535i, po prolomu oblaka, s tim istim polovnim gumama, i to uzeo da probam, znači nisam ga štedio sekunde, i zadnji kraj nije ni sekunde postao nestabilan.
Druga priča je što ljudi hoće da im je auto upravljivo, da ima idealan raspored težine i da u isto vrijeme gazi po snijegu kao Golf II i to s gumama 225. Pa ne može i jare i pare.
Što se tiče dijelove, BMW je naravno skup za održavanje. Kad je to BMW bio auto za svakoga?!
@Edin H., cijenim što pričaš iz vlastitog iskustva, ali sam kažeš široke, niske, ljetne gume. Kako neko može očekivati da vozi auto koje ima 50% težine na pogonskoj osovini sa ljetnim 225-icama po snijegu?! Naravno da ga možeš parkirat.
Naravno, prije svega treba naučiti voziti, ili prije svega koristiti mozak. Ja sam gledao prijatelja sa 535i po snijegu na polovnim ljetnim gumama koči naglo motorom u krivini (zadnja vuča!) i onda kaže težak po snijegu. Ja sam vozio taj isti 535i, po prolomu oblaka, s tim istim polovnim gumama, i to uzeo da probam, znači nisam ga štedio sekunde, i zadnji kraj nije ni sekunde postao nestabilan.
Druga priča je što ljudi hoće da im je auto upravljivo, da ima idealan raspored težine i da u isto vrijeme gazi po snijegu kao Golf II i to s gumama 225. Pa ne može i jare i pare.
Što se tiče dijelove, BMW je naravno skup za održavanje. Kad je to BMW bio auto za svakoga?!
- KatarinaKosaca
- Posts: 20066
- Joined: 30/08/2008 17:28
- Location: Izmedju kurvinih sinova i pokvarenih kurvinih sinova
#12 Re: BMW 316ti 2002
Upravo to. Teže je upravljiv i zanese, baci pri skretanju.ado-šampion wrote:Druga priča je što ljudi hoće da im je auto upravljivo, da ima idealan raspored težine i da u isto vrijeme gazi po snijegu kao Golf II i to s gumama 225. Pa ne može i jare i pare.
I skup i čekaju se dijelovi. Samo sam htjela da kažem da je za naše uvjete bolja opcija i praktičnije neko drugo auto. Ja imam jedinicu, isto je koštao golf 5 kad sam ga kupila prije dvije godine. Da sad ponovo kupujem, uzela bih golfa. Iz ovih razloga koje sam navela.ado-šampion wrote:Što se tiče dijelove, BMW je naravno skup za održavanje. Kad je to BMW bio auto za svakoga?!
-
- Posts: 1404
- Joined: 31/01/2007 20:45
- Location: City
#13 Re: BMW 316ti 2002
BMW zakon. Zadnja vuča odlična. More fun. Ko nezna voziti neka ne kupuje.
Porediti BMW I i Golfa V neumjesno.
Porediti BMW I i Golfa V neumjesno.
- KatarinaKosaca
- Posts: 20066
- Joined: 30/08/2008 17:28
- Location: Izmedju kurvinih sinova i pokvarenih kurvinih sinova
#14 Re: BMW 316ti 2002
AdnanSA wrote:BMW zakon. Zadnja vuča odlična. More fun. Ko nezna voziti neka ne kupuje.
Porediti BMW I i Golfa V neumjesno.
Jesi li ti vozio jedinicu? Znaš li da ne može na europskom autoputu više od 140? Ne govorimo o x5 nego o malom bmw, što se tiče poređenja sa golfom. To je moje auto i volim ga, ali je tako. I nikako mi nije jasno kako vozači formule kao ti znaju preko foruma ko zna voziti, a ko ne? Čarobnjak MIlan?
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#15 Re: BMW 316ti 2002
Koji to BMW ne može preko 140 na auto-putu?!
Itekako je neumjesno poređenje. BMW nije auto koje se poredi s "konfekcijom". BMW nije auto koje će čovjek gledati kad traži best-buy. To je auto za onoga koji će reć "Sviđa mi se ovaj BMW, hoću taj i taj motor, hoću tu i tu opremu", keširat i gotovo. Neće pitat jel, lupam, 50 ili 55 milja. Naravno, ako uzima neko mlađi i "pljune" 20-30 hiljada za polovan BMW, gledaće da mu registracija ili najobičniji servis ne uzme pola plate i zato će uzeti recimo 318i, jer je to motor za neku iole razumnu računicu a koji kako-tako može savladati tu težinu. Osnovni motor će uzeti samo oni koji uzimaju BMW da pokažu okolini i zadovolje svoj ego. Il oni koji ne znaju šta kupuju. Naravno, kako taj motor u tom autu (govorim o 316i) ne može meda, a auto je molim te BMW, neki tinejdžer kome to kupi tata (koji ako sebi kupuje sigurno neće uzeti 316) ne može shvatit da on ne ide i on će ga besmisleno gazit i onda nije ni čudo da na najslabijim motorima sradaju bregaste.
Meni se sve čini, uz poštovanje, da ti ne znaš šta si uzela.
Itekako je neumjesno poređenje. BMW nije auto koje se poredi s "konfekcijom". BMW nije auto koje će čovjek gledati kad traži best-buy. To je auto za onoga koji će reć "Sviđa mi se ovaj BMW, hoću taj i taj motor, hoću tu i tu opremu", keširat i gotovo. Neće pitat jel, lupam, 50 ili 55 milja. Naravno, ako uzima neko mlađi i "pljune" 20-30 hiljada za polovan BMW, gledaće da mu registracija ili najobičniji servis ne uzme pola plate i zato će uzeti recimo 318i, jer je to motor za neku iole razumnu računicu a koji kako-tako može savladati tu težinu. Osnovni motor će uzeti samo oni koji uzimaju BMW da pokažu okolini i zadovolje svoj ego. Il oni koji ne znaju šta kupuju. Naravno, kako taj motor u tom autu (govorim o 316i) ne može meda, a auto je molim te BMW, neki tinejdžer kome to kupi tata (koji ako sebi kupuje sigurno neće uzeti 316) ne može shvatit da on ne ide i on će ga besmisleno gazit i onda nije ni čudo da na najslabijim motorima sradaju bregaste.
Meni se sve čini, uz poštovanje, da ti ne znaš šta si uzela.
- KatarinaKosaca
- Posts: 20066
- Joined: 30/08/2008 17:28
- Location: Izmedju kurvinih sinova i pokvarenih kurvinih sinova
#16 Re: BMW 316ti 2002
Ne mora čovjek biti mehaničar da bi vozio auto. Ja sam, na primjer, htjela sigurno auto, jer sma po prirodi posla često i dugo u njemu, a naši putevi su kakvi jesu. I kupila novog jedinicu 1.6. Da je stabilan--nema dalje. Kočenje--nemoguće bolje. Tu mu nema premca u njegovoj klasi. Ali.....
Ne može preko 140 na autoputu, možeš ga nagurati, ali mu je 140 "maximalna normalna brzina". Prodajni zastupnik za BIH vjerovatno nema isti odnos kao prodajni zastupnik Španije (u Madridu je ovaj model, najprodavanjije auto u prošloj godini, i to nije slučajno, jer tamo gotovo nikada i ne pada kiša), tako da nema iste uvjete ni brzine isporuke niti servisa. Jedno vrijeme nisu imali mehaničara u Sarajevu na primjer. Plus ono što sam pisala, stvara mu nepraktičnost opet ponavljam za sarajevske uvjete.
Sad, ko šta treba da kupi i kako, tu nema pravila, pa ih ni ti ne možeš postavljati. U marketingu BMw kažu da se bmw kupi zato što se želi i mislim da je istina, ja sam samo iznijela svoje iskustvo svog auta koji je iste marke. Uostalom kad sam ga ja kupila bio je i nov model tako da nije niti bilo iskustava što se njega tiče.
Ne može preko 140 na autoputu, možeš ga nagurati, ali mu je 140 "maximalna normalna brzina". Prodajni zastupnik za BIH vjerovatno nema isti odnos kao prodajni zastupnik Španije (u Madridu je ovaj model, najprodavanjije auto u prošloj godini, i to nije slučajno, jer tamo gotovo nikada i ne pada kiša), tako da nema iste uvjete ni brzine isporuke niti servisa. Jedno vrijeme nisu imali mehaničara u Sarajevu na primjer. Plus ono što sam pisala, stvara mu nepraktičnost opet ponavljam za sarajevske uvjete.
Sad, ko šta treba da kupi i kako, tu nema pravila, pa ih ni ti ne možeš postavljati. U marketingu BMw kažu da se bmw kupi zato što se želi i mislim da je istina, ja sam samo iznijela svoje iskustvo svog auta koji je iste marke. Uostalom kad sam ga ja kupila bio je i nov model tako da nije niti bilo iskustava što se njega tiče.
-
- Posts: 657
- Joined: 18/10/2007 18:32
#17 Re: BMW 316ti 2002
I skup i čekaju se dijelovi. Samo sam htjela da kažem da je za naše uvjete bolja opcija i praktičnije neko drugo auto. Ja imam jedinicu, isto je koštao golf 5 kad sam ga kupila prije dvije godine. Da sad ponovo kupujem, uzela bih golfa. Iz ovih razloga koje sam navela.[/quote]
ovakvu recenicu samo kod nas mozes cuti.
Svasta!!!
ovakvu recenicu samo kod nas mozes cuti.
Svasta!!!
- KatarinaKosaca
- Posts: 20066
- Joined: 30/08/2008 17:28
- Location: Izmedju kurvinih sinova i pokvarenih kurvinih sinova
#18 Re: BMW 316ti 2002
ovakvu recenicu samo kod nas mozes cuti._ado_ wrote:I skup i čekaju se dijelovi. Samo sam htjela da kažem da je za naše uvjete bolja opcija i praktičnije neko drugo auto. Ja imam jedinicu, isto je koštao golf 5 kad sam ga kupila prije dvije godine. Da sad ponovo kupujem, uzela bih golfa. Iz ovih razloga koje sam navela.
Svasta!!![/quote]
Da za iste pare, da. Upravo iz svih razloga koji se dešavanju kod nas, od kaska koje je drsko kad šta bude, do servisa koji neće da pomakne šta bez avansa, a osiguranje ne da, do svih stvari koje sam opisala, mnogo je praktičnije, Šumaheru.
-
- Posts: 1478
- Joined: 08/07/2008 01:28
#19 Re: BMW 316ti 2002
nijedan bmw nije prakticno auto, jer za iste pare mozes dobiti mnogo prakticnije auto u svakoj klasi, medjutim bmw se ne kupuje zbog prakticnosti. realno, mozes uzeti i mnogo prakticnije auto od golfa, pa ti ovdje ipak spominjes golfa...
ne smijem da nastavim jer sam prosli put prozvan sovinistom kad sam komentarisao zene i kupovinu automobila.
ne smijem da nastavim jer sam prosli put prozvan sovinistom kad sam komentarisao zene i kupovinu automobila.
- KatarinaKosaca
- Posts: 20066
- Joined: 30/08/2008 17:28
- Location: Izmedju kurvinih sinova i pokvarenih kurvinih sinova
#20 Re: BMW 316ti 2002
Ma. ja nisam sujetna što se toga tiče. Mogu i potpisati da ne znam voziti, baš me briga, nego se samo radilo o vlastitom iskustvu u Sarajevu, a čovjek je pitao za bmw. Ni manje ni više. govorili smo o golfu i bmw iste prodajne cijene. Znači, nismo govorili o x5 i golfu 2.vnm wrote:nijedan bmw nije prakticno auto, jer za iste pare mozes dobiti mnogo prakticnije auto u svakoj klasi, medjutim bmw se ne kupuje zbog prakticnosti. realno, mozes uzeti i mnogo prakticnije auto od golfa, pa ti ovdje ipak spominjes golfa...
ne smijem da nastavim jer sam prosli put prozvan sovinistom kad sam komentarisao zene i kupovinu automobila.
-
- Posts: 1478
- Joined: 08/07/2008 01:28
#21 Re: BMW 316ti 2002
pa fino ti kazem da za cijenu golfa v ili bmw mozes uzeti dva nova auta, koja su mnogo prakticnija i za koje je servis i odrzavanje sigurno mnogo jeftinije. medjutim bmw, a u bosni do neke mjere i golf v, se ne kupuju jer su prakticni, nego da se ti lijepo osjecas kad sjednes u auto (ili budes vidjen). i to ima svoju cijenu.
isto tako kad imas izbor izmedju golfa IV ili navedenog 316ti mozes biti siguran da ce ti servisi za bmw-a biti skuplji, ali da je taj "wow" faktor veci kod bmw-a.
mozes naci auto iste klase kao x5, koje je i prakticnije i jeftinije, ali i tu nedostaje gore navedeni faktor.
btw nisam uopste komentarisao tvoju voznju, jer se nisam s tobom vozio.
isto tako kad imas izbor izmedju golfa IV ili navedenog 316ti mozes biti siguran da ce ti servisi za bmw-a biti skuplji, ali da je taj "wow" faktor veci kod bmw-a.
mozes naci auto iste klase kao x5, koje je i prakticnije i jeftinije, ali i tu nedostaje gore navedeni faktor.
btw nisam uopste komentarisao tvoju voznju, jer se nisam s tobom vozio.
- KatarinaKosaca
- Posts: 20066
- Joined: 30/08/2008 17:28
- Location: Izmedju kurvinih sinova i pokvarenih kurvinih sinova
#22 Re: BMW 316ti 2002
Ok je. Za madrid... bmw. Za Sarajevo, golf. Poslije iskustva sa novim bmw. Iako jeste veliko zadovoljstvo i vjerovatno ću ostati vjerna brendu zbog zamjene staro, novo, ali da ne ponavljam sve što sam ponovila. Imam ja jednog Šumahera i muškog šovinistu u kući, koji se nije mogao načuditi kako to mene zanese u okuci po snijegu. Onda je sjeo da dokaže i pokaže kako je Žumaher, pa kad nas je zanijelo kod bolnice pri skretanju prema Višnjiku rekao je da jeste, baš onako... malo...
- Edin H.
- Posts: 47031
- Joined: 08/10/2004 22:36
- Location: Tirana
#23 Re: BMW 316ti 2002
ado slazem se da je poredjenje sa ljetnim sirokim gumama bilo besmisleno, ali eto probao sam i to i zaisra je nevjerovatno koliko je auto nemoguce voziti po snijegu. Meni je to onako bilo interesantno iskustvo jer sam citav zivot vozio po snijegu po planinama oko Sarajeva, pocesto sa ljetnim radijalkama i sa autima sa prednjom vucom. I dobro baci ponekad, ali nista strasno ispravis ga, pazis malo i nema vecih problema.
Ne slazem se sa tobom da BMW nece da baci po jakoj kisi. Hoce, ali posto ima Automatic Stability Control plus Traction, ako ga drzis "on" ipak ga smiri. E sada ako volis klizanje onda iskljucis ASC.
Inace Mercedes je isti djavo, bas sam gledao neki dan frajera kako se kompletno okrenu sa meckom na malom snijegu pri jedno 2 na sat.
Ali kao sto je katarina naglasila ako vozis po suhom to auto je cudo nevidjeno sa kojim brzinama mozes stabilno uletiti u krivinu. I ako te malo baci nije nikakav problem ispraviti ga.
Ne slazem se sa tobom da BMW nece da baci po jakoj kisi. Hoce, ali posto ima Automatic Stability Control plus Traction, ako ga drzis "on" ipak ga smiri. E sada ako volis klizanje onda iskljucis ASC.
Inace Mercedes je isti djavo, bas sam gledao neki dan frajera kako se kompletno okrenu sa meckom na malom snijegu pri jedno 2 na sat.
Ali kao sto je katarina naglasila ako vozis po suhom to auto je cudo nevidjeno sa kojim brzinama mozes stabilno uletiti u krivinu. I ako te malo baci nije nikakav problem ispraviti ga.
-
- Posts: 1631
- Joined: 18/12/2005 14:54
- Location: Charles River
#24 Re: BMW 316ti 2002
Ok je limarija i mjenjac ali je to premalo snage, profuraju ti motori brzo. Mozda pretjerujem ali meni licno je sve ispod 3.0 motora talasika za e46, to ako bas hoces da budes zadovoljan. Doci ces u situaciju da te na autoputu uzme neki hyundai pa ces ga parkirati sa strane, politi benzinom i zapaliti ga . Zadnja vuca ima svoje prednosti i veci je merak za voziti ali moras prvo isprobati granice i mogucnosti svog auta (a da ga pri tome ne zakucas negdje) i kasnije laganini.OBI wrote:BMW 316ti 2002 , ima li neko ovo auto,opcenito, kakav je , kakvi su limarija, mijenjac, ostale karakteristike?
Na snijegu je nula bodova, ko god ti kaze da nije-laze. Uze gume su naravno bolje nego sire ali je i dalje je karina.
Osjetljiv je, hoce i ulja potrositi (pogotovo ako mu ne sipas ono sto mu je predvidjeno -LL1 kategorija), ima problema sa vanosom (neko je to vec spominjao) itd. Ukratko, auto koje iz mnogo razloga nikad nebi kupio da zivim u Sarajevu.
- slavkoimamodilera
- Posts: 2823
- Joined: 19/03/2008 15:39
#25 Re: BMW 316ti 2002
Ne budite cigani i kupite sebi gume... nove, u radnji... ne savu ni kumho... a onda pricajte o bmw-u...