hmmm...
V10, 507KS....
86.000 EU
no comments...
Stigao je Novi BMW M5!!!
Moderators: anex, _BataZiv_0809
-
- Forum administrator
- Posts: 32167
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
#6
Sto te "pjepaja"?Da nije sahbaz bio za volanom *nikita wrote:Mene je neki dan ova 6 coupe pjepaja
-
- Posts: 1299
- Joined: 22/07/2004 22:39
- Location: Sarajevo
#8
Slovo "M" vec naslucuje,kakva se snaga ispod haube krije.507KS (373KW),5,0 lit.,520Nm kod 6.100 O/min.-V10 visoko-obrtajni motor pritiskom na gas zna samo jedan odgovor:direktno razvijanje snage.Sa jakom silom agregat goni Novi M5 za manje od 5 sekundi do 100km/h,a 10 sekundi kasnije dostignuto je 200km/h- i pitanje za performansama ponovo je odgovoreno.
- beco
- Posts: 3395
- Joined: 25/08/2004 14:22
#10
M5 je uvujek bio i ostao legenda. Ovo je zasigurno najbolje izdaje do sada, a i super je simbolika broja 5 (M5, 507HS, 500Nm) . Mozda je malo pretjerano sa svim varijantama transmisije ali ipak niko nije rekao da je koirištenje tehnologije iz F1 jednostavno. Šta sad kazu levati iz MB, gdje su sad njihova AMG izdajna. "BMW rules"
-
- Posts: 3605
- Joined: 03/03/2004 00:00
- Location: preko bare
#11
Neboj se sad će oni uzet neki svoj V8 ili V12 stavit dvije ogromne turbine i reć kako su eto napravili brže auto od M5! Tako isto i Audi, vjerovatno će za novi RS6 uzet svoj V12 spucat bi-turbo i reć kako su najjači!
A u suštini i od AMG-a i OD S i RS ona onaj Subaru WRC i Mitsubishi EVO imaju više karaktera i ponosa nego što će ovi ikada imati!
To je tipa auta gdje M modeli pripadaju!
MB i Audi su za šminkere
A u suštini i od AMG-a i OD S i RS ona onaj Subaru WRC i Mitsubishi EVO imaju više karaktera i ponosa nego što će ovi ikada imati!
To je tipa auta gdje M modeli pripadaju!
MB i Audi su za šminkere
-
- Posts: 1557
- Joined: 11/12/2003 00:00
- Location: Sarajevo
#14
Nije neki fol izvuci iz V10 5.5l 500ks?pips wrote:Ovdje se ne radi ko ce napraviti brze auto, a i nije neki fol izvuci 507 ks iz
V10 motora te zapremine (prije vise od 20g. je reno 5 turbo reli varijanta
imo preko 500ks)
M5 je pravo mocna, a dali je bolja od RS6 i AMG E55 je glupo porediti
Ajd dobro ako ti tako kazes...
Pogledaj ovaj Peugeot 907
Supersportski automobil, jelde?
motor: V12 6.0l 500ks
Eto kako BMW "nije nikako" svijetlosnu godinu ispred ostalih. Jok!
- VR6
- Posts: 1215
- Joined: 28/12/2002 00:00
- Location: Sarajevo
- Contact:
#16
JD mislim da je novi M5 V10 5.0l motor, a ne 5.5l V10. 5.5l V10 ak se ne varam imao je koncept M5-ice, serijski model je 5.0. Mozda i nisam upravu, al cini mi se da je tako. Snaga je svakako respektabilna 507 : 5 dobije se snaga od preko 100 KS po litri zapremine. Stari M5 koji je bio V8 je iz iste zapremine izvlacio 100 KS manje, a to je tada bio najjaci atmosferac za jednu limuzinu.
pips to sto ne volis BMW ne znaci da ovo nije extra masina, kakav je Renault imao motor od 5.0 litara ne znam, ali kakav god da je to je trkaca masina koja je pravljena za 10000 km ili manje. Ovo je serijski automobil, pa BMW je jos 1990-ih imao 1.4 Turbo motor za Formulu 1 koji je imao oko 1400 KS. A danasnji najjaci 2.0 Turbo motori serijski nemaju ni polovicu te snage. Ili da spomenemo nekadasnji DTM, Alfa 155 V6 2.5 je razvijala preko 450 KS, dakle iz 2.5 motora BEZ turbo punjaca ili nekog slicnog pomagala. Vrtio se motor na preko 11000 o/min, ali to nema veze sa serijskim motorom i zato je svaka usporedba sa jednim takvim bezvezna.
nineac valjda se radi o gresci, poredis Subaru WRC sa serijskim automobilima. Ako si mislio na WRX model, sa njim se Audi S4 moze nositi bez vecih problema, cak i u krivinama. Ali sa Mitsubishijem Evo nema sta da trazi S4. To je bar dokazano vise puta, mada M5 ove performanse moze postici samo na suhom, dok na snijegu ili kisi nema puno sta da trazi pored jednog Audia RS6, to je realnost.
pips to sto ne volis BMW ne znaci da ovo nije extra masina, kakav je Renault imao motor od 5.0 litara ne znam, ali kakav god da je to je trkaca masina koja je pravljena za 10000 km ili manje. Ovo je serijski automobil, pa BMW je jos 1990-ih imao 1.4 Turbo motor za Formulu 1 koji je imao oko 1400 KS. A danasnji najjaci 2.0 Turbo motori serijski nemaju ni polovicu te snage. Ili da spomenemo nekadasnji DTM, Alfa 155 V6 2.5 je razvijala preko 450 KS, dakle iz 2.5 motora BEZ turbo punjaca ili nekog slicnog pomagala. Vrtio se motor na preko 11000 o/min, ali to nema veze sa serijskim motorom i zato je svaka usporedba sa jednim takvim bezvezna.
nineac valjda se radi o gresci, poredis Subaru WRC sa serijskim automobilima. Ako si mislio na WRX model, sa njim se Audi S4 moze nositi bez vecih problema, cak i u krivinama. Ali sa Mitsubishijem Evo nema sta da trazi S4. To je bar dokazano vise puta, mada M5 ove performanse moze postici samo na suhom, dok na snijegu ili kisi nema puno sta da trazi pored jednog Audia RS6, to je realnost.
-
- Posts: 205
- Joined: 11/06/2004 16:39
#17 Re: Stigao je Novi BMW M5!!!
lose izgleda, mene bi sramota bilo da to vozim. upropasten sa novim dizajnom, pogledaj farova i ruznoce...Panasonic wrote:hmmm...
V10, 507KS....
86.000 EU
no comments...
-
- Posts: 1299
- Joined: 22/07/2004 22:39
- Location: Sarajevo
#18 Re: Stigao je Novi BMW M5!!!
stavrogin wrote:lose izgleda, mene bi sramota bilo da to vozim. upropasten sa novim dizajnom, pogledaj farova i ruznoce...Panasonic wrote:hmmm...
V10, 507KS....
86.000 EU
no comments...
jes vala.
Trebali bi u BMW-u slijedeci put malo misliti kakva sranja proizvode.
Naprave krs pa hoce da nam prodaju,misle da smo glupi.
Sad ga nebi uzeo pa da ga dzaba daju.Da se sramotim...
A jesi li ga vidio pozada,katastrofa..,a jos farovi i masina...
- VR6
- Posts: 1215
- Joined: 28/12/2002 00:00
- Location: Sarajevo
- Contact:
#20
Pa ovo si napisao iznad: "a i nije neki fol izvuci 507 ks izpips wrote:Nebi bilo lose da malo pazljivije citas komentare
V10 motora te zapremine (prije vise od 20g. je reno 5 turbo reli varijanta
imo preko 500ks)".
Reli varijanta si ti napisao, dakle trkaca masina...
-
- Posts: 6025
- Joined: 13/07/2004 20:02
- Location: Sarajevo
#22
Fakat je ružan ovaj BMW ko k...c! Jebo ih je ovaj novi dizajner, Chris (?) Bangle ako se ne varam. I petica i sedmica su oličenja ružnoće, poredeći ih sa bilo kojim modernim automobilom, da ne spominjem prethodne verzije navedena dva BMW-ova modela. Nekad je petica izgledala ko san...
-
- Posts: 3605
- Joined: 03/03/2004 00:00
- Location: preko bare
#24
Nemate šta poredit taj reno sa ovim M5! To je glupost!
Onaj Subaru WRX ( tačno) je daleko po performansama ispred S4 (jest sporiji u ubrznju) pogotovo u kočnicama ( S4 37m, WRX 33,5m) s tim što taj Subaru dolazi serijski sa Brembo kočnicama čija klješta su predviđena za reli upotrebu (konzervirani klipovi, i trkaće ulje)! osim toga, diferencijal je prenesen sa trkališta, tako da je taj Subaru daleko kompletniji ako se traži od njega da pali i žari! Ako neko hoće da stisne gas do daske, a da pritome uživa u vrhunskoj koži, i ne razmišlja hoćel trzaj volana na mokrom izazvat kontakt s nekom banderom, onda je bolji S4! Mitsubishi EVO je sada izazvao buru oduševljenja jer je frišak, tj. njegova zadnja verzija je nedavno izašla, pa ljudi o njemu pričaju, ali tako je isto bilo i sa tim WRX kada je izašao! Novi WRX bi trebao imati oko 300ks!
To jel fazona izvuć 507 ks ili nije je glupo uopće raspravljati!
Inžinjeri znaju da će taj auto biti "zlostavljan" ali on treba trajati duuuggoooo a ima 9.000 obrtaja! Znači nije to tek tako jednostavno izvuć!
To što Mercedes razvija 612 KS iz V12 motora sa dvije turbine, samo ću gospodinu reći da je BMW V12 BEZ TURBINA iz 1992 godine iz 6.000 ccm u Meclarenu F1 (serijskom automobilu kao i taj mercedes) razvijao 609-627ks (zavisno od verzije) i išao je 3.5sec do 100 km/ a maksimalna brzina je bila 370 KM/h, a taj motor je razvio M POWER odjel!
Takođe, nesporim mogućnosti AMG modela, ali dalekoooooo su tromiji od M modela, nemislim u ubrzanju, nego u agilnosti kompletnog auta!
S i RS modeli su bliži M modelima, ali njihova najveća mana je što djele dosta komponenti sa običnim modelima, tj. njihovi motori su, osim nužnih prepravki, ustvari motori iz običnih modela (Kresanje troškova) i audi i Mercedes su uvijek zarađivali na tim svojim modelima, dok BMW u suštini nikad nije profitirao na M modelima, nego oni služe za održavanje imidža, jer njihova proizvodnja je daleko skuplja od proizvodnje jednog S ili AMG zato što osim slične karoserije, malo šta zajedničko ima sa običnim modelima, kao i to što je njihov razvoj dosta skuplji!
Onaj Subaru WRX ( tačno) je daleko po performansama ispred S4 (jest sporiji u ubrznju) pogotovo u kočnicama ( S4 37m, WRX 33,5m) s tim što taj Subaru dolazi serijski sa Brembo kočnicama čija klješta su predviđena za reli upotrebu (konzervirani klipovi, i trkaće ulje)! osim toga, diferencijal je prenesen sa trkališta, tako da je taj Subaru daleko kompletniji ako se traži od njega da pali i žari! Ako neko hoće da stisne gas do daske, a da pritome uživa u vrhunskoj koži, i ne razmišlja hoćel trzaj volana na mokrom izazvat kontakt s nekom banderom, onda je bolji S4! Mitsubishi EVO je sada izazvao buru oduševljenja jer je frišak, tj. njegova zadnja verzija je nedavno izašla, pa ljudi o njemu pričaju, ali tako je isto bilo i sa tim WRX kada je izašao! Novi WRX bi trebao imati oko 300ks!
To jel fazona izvuć 507 ks ili nije je glupo uopće raspravljati!
Inžinjeri znaju da će taj auto biti "zlostavljan" ali on treba trajati duuuggoooo a ima 9.000 obrtaja! Znači nije to tek tako jednostavno izvuć!
To što Mercedes razvija 612 KS iz V12 motora sa dvije turbine, samo ću gospodinu reći da je BMW V12 BEZ TURBINA iz 1992 godine iz 6.000 ccm u Meclarenu F1 (serijskom automobilu kao i taj mercedes) razvijao 609-627ks (zavisno od verzije) i išao je 3.5sec do 100 km/ a maksimalna brzina je bila 370 KM/h, a taj motor je razvio M POWER odjel!
Takođe, nesporim mogućnosti AMG modela, ali dalekoooooo su tromiji od M modela, nemislim u ubrzanju, nego u agilnosti kompletnog auta!
S i RS modeli su bliži M modelima, ali njihova najveća mana je što djele dosta komponenti sa običnim modelima, tj. njihovi motori su, osim nužnih prepravki, ustvari motori iz običnih modela (Kresanje troškova) i audi i Mercedes su uvijek zarađivali na tim svojim modelima, dok BMW u suštini nikad nije profitirao na M modelima, nego oni služe za održavanje imidža, jer njihova proizvodnja je daleko skuplja od proizvodnje jednog S ili AMG zato što osim slične karoserije, malo šta zajedničko ima sa običnim modelima, kao i to što je njihov razvoj dosta skuplji!
-
- Posts: 1557
- Joined: 11/12/2003 00:00
- Location: Sarajevo
#25
Ti izgleda pojma nemas o autima.Panasonic wrote:Neko je gore poredio AMG i RS6 sa M5...
CL 65 AMG ima 612KS,dakle vise od M5.Osim toga auto se ne odgleda u KS-ima.
Poredis V10 5.0 motor i V12 6.5 motor. Sta je tebi ba? Jesi pametan, nasao porediti limuzinu i sportsko auto, a i da ne spominjem razliku u motoru.
Zasto ne uporedis M5 i E55 AMG, to ti je ista klasa?
Sto se tice izgleda, to je sve do ukusa.
A vama ako je ljepsa neka kanta od ovog BMW-a zasto ne parkirate taj auto kraj ove petice, pa vidite hocel' ga iko pogledat