Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Gusar-from-Riga wrote: ↑23/08/2021 07:50
Pa zato sam i kontao Shell ili npr Mobil1 jer se najmanje kopiraju. Devera me taj dpf da zbog njega koji i nije neophodan, sad za sad, mi ostale komponente trpe.. bregasta, itd, jer ipak 320.000 na satu nije malo.. Skontacu nesta...
Ja sam do sad Castrol, isto imam DPF. Sad kad budem radio mali servis za par dana ide Mobil1 ulje, EGR na off, a ako me prenese i ako bude zadnja opcija ode i DPF, pa nek zavija koliko hoće svakako ga derem po otvorenoj
Gdje si uzimao Castrol i koji ces Mobil1?
Ma dpf sam kontao izvaditi i sa strane ga ostaviti sta znas kakvi zakoni dodju, iako za njegovu cjenu mogu veliki servis uraditi
Gusar-from-Riga wrote: ↑23/08/2021 08:03
Gdje si uzimao Castrol i koji ces Mobil1?
Ma dpf sam kontao izvaditi i sa strane ga ostaviti sta znas kakvi zakoni dodju, iako za njegovu cjenu mogu veliki servis uraditi
Uzimao majstor u Motorexu, a Mobil1 5W30 ESP formula ću ovaj put. Do sad sam sa trenutnim uljem prešao 13.000km, dok dođem do malog servisa bit će 14. Sve se kanim zadnjih mjesec uradit servis al taman što se nakanim iskrsne mi nešto.
A za DPF, ne vjerujem da će to kod nas
možda za desetak godina hahaha.. a i ako bude, rent a katalizator za tehnički i gas dalje
Gustoca ulja nema veze s dpfom, a ni kilometrazom. Moze se naci 5w40 ulje koje zadovoljava 507.00, a i druge gradacije. Low ash ulje je ulje koje se sipa u vozila s dpfom, a moze i u vozila bez dpf-a samo je bacanje para. Castrol ima ovlastenog distributera te od njega kupujes ulje. Izbjegavati sumnjive prodavace.
Pa zato sam i kontao Shell ili npr Mobil1 jer se najmanje kopiraju. Devera me taj dpf da zbog njega koji i nije neophodan, sad za sad, mi ostale komponente trpe.. bregasta, itd, jer ipak 320.000 na satu nije malo.. Skontacu nesta...
Shell i mobil1 se najvise kopiraju. Comma i ulja tog ranga se slabije, skoro pa nikako, kopiraju. I shell i mobil1 imas ovlastenog zastupnika u sarajevu.
Evolution_IV wrote: ↑23/08/2021 20:36
tako je to kad uzmes blok, klipove i karike od forda
je li moguće da je onaj 1.4 tdci u fusionu onoliko smeće? ili sam ja samo naletio na takav primjerak kod prijatelja..
od Ciglana do stadiona kud trolejbus ide jedva u treću ubaciš, i to ako je u zaletu.. uđem unutra, dizne landaraju, tresu, lampica k'o za novu godinu, ulja ostavi svaki put ispod sebe, a još toliko potroši, mjenjač, da ne nabrajam dalje.. 1.9 SDI je raketa za njega po ubrzanju..
je li moguće da je onaj 1.4 tdci u fusionu onoliko smeće? ili sam ja samo naletio na takav primjerak kod prijatelja..
od Ciglana do stadiona kud trolejbus ide jedva u treću ubaciš, i to ako je u zaletu.. uđem unutra, dizne landaraju, tresu, lampica k'o za novu godinu, ulja ostavi svaki put ispod sebe, a još toliko potroši, mjenjač, da ne nabrajam dalje.. 1.9 SDI je raketa za njega po ubrzanju..
moguce je da je lesh , fiesta ide pristojno sa tim motorom, mada njega je 1.6/1.5tdci zamijenio iz vise razloga, pa tako sad imas od 75ks do 120..
feistu kao auto nisam nikad vozio niti sa jednim motorom.. a pored toga što je ružan, nestabilan je i loš za vozit do bola.. jedini plus je preglednost ko voli takvu preglednost i mjesta ima nazad za glavu pogotovo..
Bio sam danas oko 12:30 da uzmem sve za mali servis, probam ući ne rade. Sačekam malo, rekoh možda su zaključali brzo će, ništa. Bio sam desetak minuta, probao zvat i na fiksni, ne javlja se niko. Da im nije neka pauza u tom periodu?
Bio sam danas oko 12:30 da uzmem sve za mali servis, probam ući ne rade. Sačekam malo, rekoh možda su zaključali brzo će, ništa. Bio sam desetak minuta, probao zvat i na fiksni, ne javlja se niko. Da im nije neka pauza u tom periodu?
Nemam pojma, mozda godisnji odmor? Mada ima jedan radnik koji voli u vrijeme radnog vremena hodati.. Telefon062818699