#476 Re: PUNJENJE KLIME
Posted: 22/07/2016 13:36
Pa to je valjda i svrha pigmenta.
slično se i meni desilotaureg71 wrote:Qler wrote:Pa koliko sam skontao, negdje je kvar u sistemu i zato je nasuo boju i da mu dodje za 2 mjeseca kad se isprazni opet (vjerovatno malo pusta) pa da to srede... to je posteno.. ali da mu kaze sve je OK, radi ne pusta, dodji do godine da ponovo punimo... e to je vec bezobrazno
neee, radi se o sledecem, proslo ljeto je sistem napunjen freonom, ovo ljeto osjetim slabije hladi, odem, ima jos freona, ali daleko od ok kolicine, znaci negdje je iscurilo 80 % freona...tako da msm da je covjek krajnje posteno postupio...naravno da drugo punjenje freona nakon otklanjanja kvara nece naplatiti, tako je kod svih normalnih servisa...
Ja imam kolegu, 7 godina svog golfa vozi na dopunjavanje, sto freonom, sto uv bojom, i nikad da dobije dijagnozu.[emoji1]direstraits0078 wrote:Da, ali ovdje se predstavlja kao da treba doći na pregled tek za mjesec dana, za heftu i sl. Pravi se od muhe medvjeda.
Zasto sam i bio skeptican vezano za taj dio...direstraits0078 wrote:Da, ali ovdje se predstavlja kao da treba doći na pregled tek za mjesec dana, za heftu i sl. Pravi se od muhe medvjeda.
Dijagnoza je za njega davno uspostavljena, a i golf ima svoju dijagnozu.konektovan wrote:Ja imam kolegu, 7 godina svog golfa vozi na dopunjavanje, sto freonom, sto uv bojom, i nikad da dobije dijagnozu.[emoji1]direstraits0078 wrote:Da, ali ovdje se predstavlja kao da treba doći na pregled tek za mjesec dana, za heftu i sl. Pravi se od muhe medvjeda.
Sent from my C6603 using Tapatalk
To mu i ja kazem, al' njegov odgovor je da vise nije skupo punjenje, i da je preporucljivo to svake godine raditi, jer se tako cuva kompresor.[emoji1]direstraits0078 wrote:Dijagnoza je za njega davno uspostavljena, a i golf ima svoju dijagnozu.konektovan wrote:Ja imam kolegu, 7 godina svog golfa vozi na dopunjavanje, sto freonom, sto uv bojom, i nikad da dobije dijagnozu.[emoji1]direstraits0078 wrote:Da, ali ovdje se predstavlja kao da treba doći na pregled tek za mjesec dana, za heftu i sl. Pravi se od muhe medvjeda.
Sent from my C6603 using Tapatalk
tempuser wrote:To je linija manjeg otpora, jeftinije svake godine puniti za 30 KM nego popravljati...
Ja prije dva mjeseca radio kod Darkoma i bilo 30 KM zaboravio sam do koliko grama plina a preko te količine koju su zacrtali je 5-10 KM više.taureg71 wrote:tempuser wrote:To je linija manjeg otpora, jeftinije svake godine puniti za 30 KM nego popravljati...
cek cek samo 30 ??? pa gdje to ima ??? ispod 50 jos nisam cuo...ali to je komplet vakumiranje, podmazivanje i stavljanje freona...jel i za 30 se dobije sve to ??? meni je ovaj proces trajao jedno 45 min
Tacnije 25 KM, kod Neskovica u lukavici, i to sve nabrojano.[emoji6]taureg71 wrote:tempuser wrote:To je linija manjeg otpora, jeftinije svake godine puniti za 30 KM nego popravljati...
cek cek samo 30 ??? pa gdje to ima ??? ispod 50 jos nisam cuo...ali to je komplet vakumiranje, podmazivanje i stavljanje freona...jel i za 30 se dobije sve to ??? meni je ovaj proces trajao jedno 45 min
Vidjam reklame, evo odgovorili su ti gdje tacno... Mah to je varijanta dopuni da traje sezonu pa dogodine isto... Jbga uslovno nema kvara na klimi ispod 100 KM, za te pare ga 3 godine dopunjava... To je ta logikataureg71 wrote:tempuser wrote:To je linija manjeg otpora, jeftinije svake godine puniti za 30 KM nego popravljati...
cek cek samo 30 ??? pa gdje to ima ??? ispod 50 jos nisam cuo...ali to je komplet vakumiranje, podmazivanje i stavljanje freona...jel i za 30 se dobije sve to ??? meni je ovaj proces trajao jedno 45 min
Radi li onaj Ajdin jos uvijek sa klimama?Throttle wrote:U Zenici isto budu te akcije punjenja u Bihamku, 30KM, ljudi ubace plin i boli ih patka radi li ti klima
Puncu stao kompresor ili relej, nije znao, uzeli mu 30KM, opet ne radi, vrati se, kazu nije do nas, mi samo punimo
On malo saburli pa nije htio scenu pravit, ja bih pizdariju napravio iz principa
Ako mislis na Bristu kod Integre, dan-dva radi pa 3 ne radi.. Proslo ljeto mu mati, obzirom da se zna sa ocem, cak je mozda i neki rodjak, odvezla Astru, poceo palamudit, nagadjat. Rastavimo kompresor na drugom mjestu i ustanovimo da je otisao semering koji je skoro nemoguće nabavit. Opet mama svrati do njega i pita za semering, kaze da moze nabavit i da ce zvat kad dodje. Poslije 10 dana ode do njega da vidi, semering stoji na istom mjestu na polici, opet suplja prica. Zamijenimo komplet kompresor i rijesimo problem._BataZiv_0809 wrote: Radi li onaj Ajdin jos uvijek sa klimama?
Throttle wrote: Ako mislis na Bristu kod Integre, dan-dva radi pa 3 ne radi.. Proslo ljeto mu mati, obzirom da se zna sa ocem, cak je mozda i neki rodjak, odvezla Astru, poceo palamudit, nagadjat. Rastavimo kompresor na drugom mjestu i ustanovimo da je otisao semering koji je skoro nemoguće nabavit. Opet mama svrati do njega i pita za semering, kaze da moze nabavit i da ce zvat kad dodje. Poslije 10 dana ode do njega da vidi, semering stoji na istom mjestu na polici, opet suplja prica. Zamijenimo komplet kompresor i rijesimo problem.
Tako da je moje iskustvo-indirektno-poprilicno lose. Mozda je nekom i pomogao pa ce ga hvalit.
U porodici i medju prijateljima ima dosta Opela pa popravljamo kod Dzambe na Bristu. Rijesi svaki problem, sto je najbitnije, tako da nas postedi hodanja i zivaca.
On je odmah prekoputa Toplote, zapusteno izgleda ta njegova radnja._BataZiv_0809 wrote:
Znam da je negdje na Bristu, ali gdje tacno ne znam.
Cuo sam za njega preko ovog foruma kada sam trazio rjesenje za svoju klimu. Neko ga hvali, neko ga kudi, ja licno nisam imao iskustva sa njim.
Ima i kod Kaknja prema Kraljevoj Sutjesci isto jedan poznatiji serviser klima, za kojeg sam opet takodjer cuo dosta razlicita iskustva.
Opet treba cuti i drugu stranu price, kao i uvijek u zivotu, ali eto svi sebi trazimo najbolja rjesenja
Na kraju sam se opredjelio za Klima centar u Butmiru (iako i tu ima svakakvih iskustava, ali svi su manje vise slozni da su oni najstrucniji), trebam ovih dana otici da mi vide gdje pusta.
Moram biti iskren pa reci da otkako sam zenicke majstore zamijenio sarajevskim, puno sam zadovoljniji. Dobro doduse nisam vise toliki kurban za lagano otimanje para kao nekad u ranoj mladosti, ima i ta mjesta, ali generalno kod nas u Zenici ima i previse raznoraznih mutikaša, lovaca u mutnom i prevaranata
Pa valjda moze i sam skontati da l' radi il' ne radi?! Ljudi ako imaju aparaturu za punjenje, to ne znaci da su specijaliste za klime, jer je proces punjenja u potpunosti automatizovan i imas ih na svakom cosku, a mali je broj onih koji se bave u potpunosti sa klima sistemom.Throttle wrote:U Zenici isto budu te akcije punjenja u Bihamku, 30KM, ljudi ubace plin i boli ih patka radi li ti klima
Puncu stao kompresor ili relej, nije znao, uzeli mu 30KM, opet ne radi, vrati se, kazu nije do nas, mi samo punimo [emoji38]
On malo saburli pa nije htio scenu pravit, ja bih pizdariju napravio iz principa
Na koju rupu će izvući plin? Smiješno je otići puniti nešto prije nego se začepi crna šuplja rupa.Throttle wrote:Upravo, ne pali kompresor ako nema dovoljan pritisak plina. Napunili, kazu nije do nas. Izvuci plin, vratis lovu, prodas taj plin nekom drugom i svi sretni
Nije poenta u 30KM nego u principima i odnosu prema svojim musterijama
Na auspuhdirestraits0078 wrote: Na koju rupu će izvući plin? Smiješno je otići puniti nešto prije nego se začepi crna šuplja rupa.
Izvor: http://vijcane-pumpe.hr/punjenje-popravak-auto-klima/Kod redovnog održavanja klima uređaja, on se prvo spaja na stroj koji iz sustava izvlači preostali rashladni plin i ulje. Nakon toga slijedi vakuumiranje (odnosno izvlačenje vlage) i provjera nepropusnosti sistema, a potom vraćanje recikliranog (pročišćenog) plina u sustav i njegova nadopuna novim plinom i uljem. Po potrebi se plinu kod punjenja dodaje i kontrastno sredstvo radi olakšane detekcije eventualnih oštećenja i otkrivanja mogućih mjesta curenja plina iz sustava. Uređaj dodaje onoliko plina i ulja koliko je tvornički propisano za određeni tip vozila jer je pravilna količina plina i ulja jako bitna za ispravan rad sustava.
Throttle wrote:Na auspuhdirestraits0078 wrote: Na koju rupu će izvući plin? Smiješno je otići puniti nešto prije nego se začepi crna šuplja rupa.
Izvor: http://vijcane-pumpe.hr/punjenje-popravak-auto-klima/Kod redovnog održavanja klima uređaja, on se prvo spaja na stroj koji iz sustava izvlači preostali rashladni plin i ulje. Nakon toga slijedi vakuumiranje (odnosno izvlačenje vlage) i provjera nepropusnosti sistema, a potom vraćanje recikliranog (pročišćenog) plina u sustav i njegova nadopuna novim plinom i uljem. Po potrebi se plinu kod punjenja dodaje i kontrastno sredstvo radi olakšane detekcije eventualnih oštećenja i otkrivanja mogućih mjesta curenja plina iz sustava. Uređaj dodaje onoliko plina i ulja koliko je tvornički propisano za određeni tip vozila jer je pravilna količina plina i ulja jako bitna za ispravan rad sustava.
To je brzinski sta sam nasao