Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
nagibSA wrote: ↑06/05/2021 13:00
Da, citroen je. Neka pretpostavka moja i 'majstora', vjerovatno hladnjak supalj /izubijan je kamencicima vidi se naprijed, cijevi i crijeva izgledaju ok i na oko i pod lampom.
Je l' komplilovano zamjeniti hladnjak klime, nema mnogo posla /vremenski/?
Da li @Al'din radi servis klime?!
99,99% je hladnjak, to im je najveca mana, tako kazu majstori..
Mislim da nije komplikovana zamjena....
Nije komplikovano ali ti hladnjaci nekad znaju biti prilično skupi. Neki dan je drug na Clio 2, mijenjao hladnjak (uzeo je neki polovan), nov je bio 300 KM, i čeka se po narudzbi. Jer je hladnjak klime i vode zajedno... Francuz
Hladnjaci mogu biti razlicitih izvedbi, cijena, kao i kvalitete. U mom slucaju, a i kod novijeg C4 cijene idu od 80-200 KM.
Mislim da je tvog druga neko htio opalitu po ušima..i to dobro.
99,99% je hladnjak, to im je najveca mana, tako kazu majstori..
Mislim da nije komplikovana zamjena....
Nije komplikovano ali ti hladnjaci nekad znaju biti prilično skupi. Neki dan je drug na Clio 2, mijenjao hladnjak (uzeo je neki polovan), nov je bio 300 KM, i čeka se po narudzbi. Jer je hladnjak klime i vode zajedno... Francuz
Hladnjaci mogu biti razlicitih izvedbi, cijena, kao i kvalitete. U mom slucaju, a i kod novijeg C4 cijene idu od 80-200 KM.
Mislim da je tvog druga neko htio opalitu po ušima..i to dobro.
Ne znam sta da ti kazem, od 3-4 auto kuće sa dijelovima koje smo zvali od 250-300 varira i to niko nema odmah na stanju
U petak punio klimu, ford fiesta, sve radi uredno, međutim kao da ne puše dovoljno hladno. Stavim neki termometar na izlaze ventilacije, spušta temperaturu sporo, i hladna ventilacija, ali meni nije to to
Da li je moguće da nisu stavili dovoljno freona u sistem đunđeri ko neškovića ili ipak nesto drugo
Last edited by Leon16v on 09/05/2021 16:17, edited 1 time in total.
Leon16v wrote: ↑09/05/2021 16:16
U petak punio klimu, ford fiesta, sve radi uredno, međutim kao da ne puše dovoljno hladno. Stavim neki termometar na izlaze ventilacije, spušta temperaturu sporo, i hladna ventilacija, ali meni nije to to
Da li je moguće da nisu stavili dovoljno freona u sistem đunđeri ko neškovića ili ipak nesto drugo
Kolika ti je temperatura na izlazu ventilacije? Ako je oko 8 st. to je u redu.
Punjenje klime po lukavicije obično uzaludan posao.
Meni niko do punca koj inače popravlja ovako klime u slobodno vrijeme, nije znao napuniti kako treba. Još nije ništa ni izvlačio, nego samo R134a upuco sa niskim obrtajima. Dvije godine šiba Sibir iz ventilacije.
Leon16v wrote: ↑09/05/2021 16:16
U petak punio klimu, ford fiesta, sve radi uredno, međutim kao da ne puše dovoljno hladno. Stavim neki termometar na izlaze ventilacije, spušta temperaturu sporo, i hladna ventilacija, ali meni nije to to
Da li je moguće da nisu stavili dovoljno freona u sistem đunđeri ko neškovića ili ipak nesto drugo
Zavisi od dosta stvari koliko treba biti hladan zrak na otvoru ,i od ispravnosti , starosti i stanja sistema klimatizacije u autu ali i od atmosferskih uslova tog dana , temperature i vlaznosti zraka (pogotovo koliko je stajalo auto na suncu i jesu li zatamnjena stakla). Generalno nakon 3-4 min voznje na 25c vanjske ispravna klima podesena na najhladnije, max brzina ventilatora i sa ukljucenom recirkulacijom (nakon sto se izvuce topao zrak iz auta spustanjem prozora i voznjom) treba na sredisnjim otvorima dati ocitanje od oko 5-8 stepeni , mjereno IC termometrom ili sondom zabodenom 5-7 cm u dubinu resetke. Naravno da ce temperatura bit stepen dva niza ako mjeris u pokretu jer a) obrtaji su veci b) hladnjak klime dobiva dodatno hladjenje u vidu zraka koji struji preko njega. Mani se neskovica i slicnih , klima centar butmir jedina destinacija gdje se popravljaju klime u Sarajevu. Ako curi najcesce je na hladnjaku klime da je supalj , ako ne curi a slabo hladi obicno je u pitanju ekspanzioni ventil ili kompresor da ne radi kako treba , ocitavaju se pritisci i tako vrsi dio dijagnostike.
studiorum_tuzlaensis wrote: ↑09/05/2021 22:23
Punjenje klime po lukavicije obično uzaludan posao.
Meni niko do punca koj inače popravlja ovako klime u slobodno vrijeme, nije znao napuniti kako treba. Još nije ništa ni izvlačio, nego samo R134a upuco sa niskim obrtajima. Dvije godine šiba Sibir iz ventilacije.
Tajna je, pogodite, u količini freona.
Pa mene je iskreno cudilo jbt svima punjenje klime 25KM, kila r134a jedno vrijeme bila 30tak€... kako?
Pisao sam to ovdje na e39 dvozonska ide 900g r134a
99,99% je hladnjak, to im je najveca mana, tako kazu majstori..
Mislim da nije komplikovana zamjena....
Nije komplikovano ali ti hladnjaci nekad znaju biti prilično skupi. Neki dan je drug na Clio 2, mijenjao hladnjak (uzeo je neki polovan), nov je bio 300 KM, i čeka se po narudzbi. Jer je hladnjak klime i vode zajedno... Francuz
Hladnjaci mogu biti razlicitih izvedbi, cijena, kao i kvalitete. U mom slucaju, a i kod novijeg C4 cijene idu od 80-200 KM.
Mislim da je tvog druga neko htio opalitu po ušima..i to dobro.
Neš vjerovati, ja sam se zijanio kad sam vidio to. Hermetički spojen hladnjak motora i klime, jedan kad ode moraš ih u paketu mijenjati ILI
Ja uzeo novi 100KM, dimenzije i sve odgovara ppstojećem, skinuli i lagano isjekli i odvojili, ko sijamske blizance. Onda prišarafili novi na hladnjak motora, spojili na sistem i dan danas radi. Cijena novog hladnjaka bila (2016.god) oko 800KM
studiorum_tuzlaensis wrote: ↑09/05/2021 22:23
Punjenje klime po lukavicije obično uzaludan posao.
Meni niko do punca koj inače popravlja ovako klime u slobodno vrijeme, nije znao napuniti kako treba. Još nije ništa ni izvlačio, nego samo R134a upuco sa niskim obrtajima. Dvije godine šiba Sibir iz ventilacije.
Tajna je, pogodite, u količini freona.
Neće punac da ti otkrije fol. Većina tih zanata i majstorluka krije te tajne. Sticajem okolnosti sam radio neko vrijeme sa momcima koji su radili te stvari i punac ti je samo djelimično otkrio u čemu je fol, ali nije do kraja objasnio zbog čega ne pune kompresor do čepa.
nagibSA wrote: ↑06/05/2021 11:26
Juce sam bas dopunio sistem gasom, ovaj uredjaj Valeo kao kod Aldina. Morali smo iskljuciti test na vakuum jer sistem prijavi curenje i ne nastavlja dalje. Rece da je i boja ubacena.
Vidi li se mjesto gdje curi (boja) golim okom ili mora UV lampa. Uglavnom, pregura (ljetnu) sezonu klima, kad je hladnije nisam ukljucivao tako da ne znam koliko traje, iako je dobro kazu i zimi ukljuciti nekad.
Ima li neki dobar servis klima u SA, a da nije žara, ako nista da mi otkrije mjesto curenja, pa cu to sanirati negdje drugo.
Da li Neskovic moze to otkriti ili samo dopunjavaju, najblizi mi je na Kuli dole?
Kakav neskovic...
Kod tebe citroen c4 mk2?
Ima momak u Buca potoku, ul Hameda Hodovica, malo je lokacija nezgodna za naci,..ali momak fino radi posao, i fakat djeluje pošteno u moru majstora..
Kod njega je cijena 30 KM, tu je i uv boja, koja ce pokazati mjesto curenja..dopuniš, i voziš odredjeni period i onda dodjes na kontrolu.
nagibSA wrote: ↑06/05/2021 11:26
Juce sam bas dopunio sistem gasom, ovaj uredjaj Valeo kao kod Aldina. Morali smo iskljuciti test na vakuum jer sistem prijavi curenje i ne nastavlja dalje. Rece da je i boja ubacena.
Vidi li se mjesto gdje curi (boja) golim okom ili mora UV lampa. Uglavnom, pregura (ljetnu) sezonu klima, kad je hladnije nisam ukljucivao tako da ne znam koliko traje, iako je dobro kazu i zimi ukljuciti nekad.
Ima li neki dobar servis klima u SA, a da nije žara, ako nista da mi otkrije mjesto curenja, pa cu to sanirati negdje drugo.
Da li Neskovic moze to otkriti ili samo dopunjavaju, najblizi mi je na Kuli dole?
Kakav neskovic...
Kod tebe citroen c4 mk2?
Ima momak u Buca potoku, ul Hameda Hodovica, malo je lokacija nezgodna za naci,..ali momak fino radi posao, i fakat djeluje pošteno u moru majstora..
Kod njega je cijena 30 KM, tu je i uv boja, koja ce pokazati mjesto curenja..dopuniš, i voziš odredjeni period i onda dodjes na kontrolu.
Leon16v wrote: ↑09/05/2021 16:16
U petak punio klimu, ford fiesta, sve radi uredno, međutim kao da ne puše dovoljno hladno. Stavim neki termometar na izlaze ventilacije, spušta temperaturu sporo, i hladna ventilacija, ali meni nije to to
Da li je moguće da nisu stavili dovoljno freona u sistem đunđeri ko neškovića ili ipak nesto drugo
Zavisi od dosta stvari koliko treba biti hladan zrak na otvoru ,i od ispravnosti , starosti i stanja sistema klimatizacije u autu ali i od atmosferskih uslova tog dana , temperature i vlaznosti zraka (pogotovo koliko je stajalo auto na suncu i jesu li zatamnjena stakla). Generalno nakon 3-4 min voznje na 25c vanjske ispravna klima podesena na najhladnije, max brzina ventilatora i sa ukljucenom recirkulacijom (nakon sto se izvuce topao zrak iz auta spustanjem prozora i voznjom) treba na sredisnjim otvorima dati ocitanje od oko 5-8 stepeni , mjereno IC termometrom ili sondom zabodenom 5-7 cm u dubinu resetke. Naravno da ce temperatura bit stepen dva niza ako mjeris u pokretu jer a) obrtaji su veci b) hladnjak klime dobiva dodatno hladjenje u vidu zraka koji struji preko njega. Mani se neskovica i slicnih , klima centar butmir jedina destinacija gdje se popravljaju klime u Sarajevu. Ako curi najcesce je na hladnjaku klime da je supalj , ako ne curi a slabo hladi obicno je u pitanju ekspanzioni ventil ili kompresor da ne radi kako treba , ocitavaju se pritisci i tako vrsi dio dijagnostike.
Danas oko 12h Sarajevo - Olovo i nazad, sve sa klimom na 1, sasvim pristojno se moglo voziti u autu. Doduše klima je odmah upaljena u hladnoj garaži i krenulo se na put. Ako i ostane ovako, ja zadovoljan. Ipak je 1.4 motor, tako da i ne ocekujem neki Sibir
k'o moj kum ima polovan kompresor u gradisci, pa koliko mogu dobiti za svoj stari, pa svuda negdje po garazama da bi nakraju skontao u klimacentar, na zamjenu sa garancijom..... to je ti kad se spoji'Ercegovac sa A6
eno 2 g se 'ladi s celinim kompresorom, bez greske a ja ni kahve ne popih za savjet zlata vrijedan